fidelia

Webmail

Kérdés

Két témában kérdezek.

Az egyik: hogy lehet, hogy minden reggel a t-online webmail oldallal kell kezdenem, mert amit én NEM-spam-nek minősítek már tizenezredszer, holnap ismét a spam folderben találom (és fordítva: ami általam spam, az mégis az inboxba jön) ez más, nem-fizetős szervereken simán működik.

 

A másik:  hogy fordulhat elő (már harmadízben), hogy kéretlen reklámot kapok direkt a t-onlie címemre? Reméltem, hogy a fizetett szolgáltatással ezek mellőzését is várhatom...

(más email címeimről átirányított levelek esetében egy szavam sincs :) az más...)

Köszönöm előre is - szép vasárnapot és további jó munkát kívánok

 

régi ügyfelük

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

273 válasz erre a kérdésre

Hello nagymaki, először én is meglepődtem, amikor az új, az előzőnél fényévekkel tetszetősebb, jobb felületen elakadtam ugyanezzel. aztán addig kísérleteztem, amíg megtaláltam a megoldást: a levél fejlécében kattints a címzett mező előtti "címzett" szóra, és feljön a címjegyzéked...

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon



 

itt és itt találsz segítséget a progi beállításához.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sem most, sem február 7-én nem kellett volna írnod, mert pazarlod a digitális tintát és nincs hozzáadott értéke a beírásaidnak (magyarán nyomod a vakert össze-vissza, legyen az bármekkora baromság).
2 hét múlva már március. Ha van valami változás, 30 nappal előtte már be kell jelenteni és tájékoztatni az előfizetőket (ez mondjuk te nem vagy, de az más kérdés, szintén az általad hangoztatottak miatt kell erre ráerősíteni), tehát február elején már eléggé releváns, hogy mi lesz márciustól...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

és Az_Internet a legutóbbi hozzászólásaitok meglehetősen eltérnek a topik témájától, mely a "Webmail" és "Webmail spam".

Kérem, maradjatok mindannyian a témánál, ellenkező esetben a hozzászólásaitokat át kell helyeznem annak érdekében, hogy fórumtársaitok, a témában releváns infókat megtalálják.

közreműködéseteket köszönöm!

laktim

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Kedves @okoskatőrp! Nem a szerver van egy helyn, hanem a belepes.t-onlone.hu szerveren ha be vagy jelentkezve a www.freemail.hu postafiókodba, akkor a böngésző egy másik ablakában nem tudsz bejelentkezni a weblmail.t-online.hu postafiókodba, mert a belepes.t-online.hu szerver nyitva tart egy munkamenetet, aminek ad egy cookie-t és amíg abból ki nem lépsz, addig az aktív marad, emiatt a kettő webmail szerverre nem lehet egyidőben belépni! Teccik érteni -- ???

 

Jó nagy öngól, trollpapa...

Ekkora sületlenséget, téves infórmációt régen láttam leírva.

Szerintem gondold azért át (nem a helyesírási hibákra gondoltam), hátha. Ha esetleg kipróbálod (már ha van egyáltalán lehetőséged rá, mert ezt is egyre jobban kétlem az írásaid alapján) és mégis megy a "párhuzamos" belépés ugyanabban a böngészőben, de két külön tab-on, akkor szerintem tartozol valakinek egy jó nagy bocsánatkéréssel.

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Amúgy még visszatérve egy korábbi kérdésre, szerintem a régi felületen nem lehet azt állítani, hogy a SPAM, vagy egyéb mappa tartalmát a webmail automatikusan ürítse.

A mappák kezelésénél van olyan, hogy egyben törölhető a tartalom, de ez is felhasználói beavatkozást kíván, követel, ebből a szempontból elég egyszerű a felület és nincs túl sok opció. Spam leveleknél a szűrés erőssége az ami állítható, 6 lépésben, pontban.

 

Az új skinnél és felületnél már van erre lehetőség, az jobb felület ebből a szempontból (Beállítások/Levelezés/Levélszemét), a user tudja definiálni, hogy milyen gyakran legyen törlés (lehet ez tényleg a roundcube, most néztem egy kicsit jobban, de továbbra sem merek 100%-ot rámondani).

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Te miről hablatyolsz itt ******? Amikor méág létezik aszolgáltatás, és elötte 30 nappal kirakják az őj ászf-et, az még nem jelkenti azt, hogy a szolgáltatás akkor meg is suünik, majd csak akkor amikor az új ászf hatálba kép, addig meg *******

 

Vegyél vissza az arcodból kérlek és légy nagyobb tisztelettel, főleg, hogy foggalmad sincsen, kivel beszélsz, tekintve, hogy nem ismersz. Esetleg a kutyáddal, vagy a rokonaiddal, ismerőseiddel beszélhetsz így és őket nyugodtan bíztathatod a hátsó feled nyelvükkel való tisztítására, érintkezésére, de mivel én egyik kategóriába sem tartozom, így mellőzd ezt a fajta stílust, sem én sem mások szeintem nem vevők erre.

Nem tudom mi kell ahhoz, hogy kitakarítsanak téged innen, de erősen ideje lenne, mert sem a stílusodnak, sem a mondanivalódnak nincs itt helye, ahogy a kötekedésednek sem. Természetesen jelentettelek is, mert botrány, hogy mi mindent megengednek itt neked.

 

Se helyesen, se értelmesen nem tudsz írni, konkrétan most is akkora hülyeséget írtál, mint ami a földön nincs máshol csak nálad, konkrétan a témához és a valós tartalomhoz sem, leírt szöveget sem tudsz látszólag értelmezni, csak kötekedsz és össze-vissza magyarázol, mint az összes topicban. Normális érveket és értelmes beírást még nem nagyon láttam tőled, szóval szépen megkérlek (már lassan teszem ezt a közösség nevében is), hogy a rombolást hagyd végre abba és találj más, értelmes elfoglaltságot magadnak.

Nagyon köszi, remélem ezeket a sorokat sikerült megfelelően értelmezned!

 

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Már mintha láttam volna valahol, hogy a roundcube-ot emlegeted, lehet benne valami (bár nem tudom ezt megítélni, de tény, hogy annak elég jól átalakítható az alap dizájnja). Bár igazság szerint az a fontos, hogy működjön jól, bár még nem mindenkinek elérhető ez az új felület (a régi az ahhoz képest mondjuk úgy, hogy érdekes)

 

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Kedves és Kedves @Boomer!

 

Kérlek titeket, hogy mellőzétek a személyeskedést és az egymás sértegetését, valamint legyetek kedvesek visszatérni a beszélgetés eredeti medrébe! Amenniyben ez nem történik meg, valamint a hozzászólásaitokkal szét OFF-oljátok a topicot, kénytelen leszek törölni a posztjaitokat.

 

Együttműködésteket és közreműködéseteket előre is köszönöm!

 

Üdv: ahammer

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

 

Ismert hiba tud róla a cég

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia Pax!

Én is ebbe a problémába futottam bele most, de sikerült megtalálnom a megoldást.
A webmail felületén keresztül lehet a SZŰRŐK menüponton keresztül beállítani a továbbítást.

Szia,
BuMi72

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Kedves Anonymus, kedves lelkes és szorgalmas, kitartóan dolgozó munkatársak! 

Ami elromolhat, az el is romlik, egy ekkora rendszerrel előfordulhatnak hibák.

Nem az Önök/Ti dolgotok lenne mentegetőzni, értékeljük a megfeszített munkátokat. 

Viszont egy profi, kommunikációval foglalkozó cégnél nem ez lenne a módja egy ilyen hibáról varó értesítésnek.

Ezt a levlistát éppen megtaláltam, úgy gondolom, a T-vom jobban kitehetett volna magáért, ami az információközlést illeti!!  :(

Nektek meg hálás köszönet a megfeszített munkáért!

Nem lehet a hiba okja a megnövekedett mennyiségű spam? Pl. az én honlapomat is feltörték :(

Jó pihenést mindenkinek!

B.

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Engem arra emlékezstet csak egy kis Telekom desingel. Magának szervernek kell jól müködnie skin az amiből most újat kapunk az szerintem másodlagos dolog. Lehet bármilyen jól használható felület ha a mögötte álló smt imap stb köhög egész nap.

 

Nem tudom, én olyan nagy problémát jelenleg nem tapasztalok a levelezés működésben, igaz megmondom őszintén, hogy a privát leveleimet napjában kétszer megnézem/letöltöm, aztán annyi, nem 2 percenként frissítgetem. Ezekre az igényekre bőven jó amúgy a dolog, de persze másoknak lehet más, ettől eltérő igénye.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
@zanhstocher Ha postmaster@, domaines levelezésed van, az üzleti csomag, sztem annak a beállítása nem itt lesz, hanem valami más felületen. Hiányos ismeretekkel úgy tudom, hogy a webmail csak a már létrehozott fiókokat tudja kezelni, de újakat nem itt hozol létre. Lakossági csomagnál pl. My T felület lenne erre hivatott, üzletinél (postmaster@ opció) valami más van.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok!

 

Tud abban valaki segíteni, hogy hogy lehet az, hogy kikapcsolt SMPT szűrés mellett továbbra sem tudok kapcslódni egy STMP szerverre sem a 25-ös porton (kivéve a mail.t-online.hu-ra, mert az megy)??

Köszi előre is.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello!

 

Próbáltad már SSL porton keresztül? 465-re állítsd át, és az autentikációnál állítsd be, hogy SSL-en keresztül küldöd. Már ha támogatja a mailszervered. A legtöbb támogatja. Default 25-ös porton nekem sem megy a küldés, hiába van kikapcsolva az SMTP port szűrés (mondjuk nálam alapból a 25-ös port tiltva van a szerveren).

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ezen mar reg tulvagyunk. A "My T-home"-ban mar nem lehet kikapcsolni, csak ugyfelszolgalaton kikapcsoltatni, 2x is beszeltem veluk, mindketszer alitottak, hogy ki van kapcsolva. Viszont valszeg ez megsem igy van.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Outlook levelező programot használok.

Nem tudom, hogy mit kell beírnom a POP3 illetve az SMTP mezőbe.

Pontosabban a telekom estenén mi a kiszolgáló neve?

 

 

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Azért ez nem példa nélküli. Jó pár évvel ezelőtt az egész t-online.hu alhálózat blacklisten volt az AOL-nál.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Most valami gond van mert a gmailre küldött mailek is mind a spam mappában végzik. Próbáltam én is, más is tapasztalta. Érdemes lehet, ellenőrizni a spam mappát.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Azt jelenti, hogy a gmail szervere potenciális biztonsági kockázatnak nézi a T szerverével küldött leveleket. Ezért blokkolja.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ez érdekes. Webmail felületről nekem sem érkezik meg a gmail-es címre. Viszont parancssorból a bejelentkezési azonosítókkal sikerült.

set address=mail.t-online.hu from=xxxxxxxxxxxx@t-online.hu password=xxxxxxxxxx \
port=465 start-tls=tls-only user=xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 send to="xxxxxxxxxxxxxxxxx@gmail.com" subject="teszt" body="Proba"

email.jpg

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
6 perce, Márffy Magdolna írta:

Indamail freestartra windowslive.com ra miért nem érkezik meg?A fenti gmailes hibaüzenetet küldi az inda freestart windowslive.com ra is.A telekomos kérdrzte hogy nem virusod e a gépem.Nem.rendszeresen karban van tartva.Norton van rajta.Szakember is ellenörzi.

Letesztelem windowslive.com címmel is. Telekom webmail felületről küldve szintén nem érkezett meg, viszont parancssorból igen.

Nem nálad van a hiba. Ahogy @btz is említette, valószínűleg szolgáltatói körben felmerülő probléma lesz.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@Márffy Magdolna

@Caligin is letesztelte, nála sem megy, így csak azt tudom mondani, hogy várj még egy kicsit, a problémád nem egyedi, így biztosan dolgoznak a javításon. Addig is próbáld ki az Outlook levelezőprogramot beállítani a webmail kiváltására.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: btz

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most