jani44 Posztolva ekkor: 2014. november 6. Megosztás Posztolva ekkor: 2014. november 6. Kb. 2 hónapja nagy kérdés: mikor lesz használható a T-Home ügyféloldala, hogy végre lehessen követni az előfizetői, ill. számla adatokat? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 BsBe Posztolva: 2015. június 14. Megosztás Posztolva: 2015. június 14. Nem, nem lehet meoldani sem telefonon, sem Ügyfélszolgálati irodában, hogy elérthető legyen a felület. A felmondás, újrakötés a jelenleg (sajnos) érvényben lévő hűségnyilatkozat miatt nem megoldható. Több éve folyamatosan meghosszabbított hűségnyilatkozatom. Mikor 2014 nyarán ismét hosszabbítottam, még nem gondoltam (mert addig maximálisan elégedett voltam a T-Hom-mal), hogy rövidesen szeretnék ettől a szolgáltatótól szabadulni. Ha ugyanis egy olyan szakember gárdát foglalkoztat, akik egy weboldalt képtelenek lassan egy év alatt megfelelően üzemeltetni, akkor az a társaság nem teljesen megbízható. Ha ez sem megy, akkor másban, hogyan gondhatom, hogy számíthatok rájuk.A számlás dologról meg annyit, hogy arra képtelenek, hogy a tv-internet számlát a megfelelő össtvegről kiállítva töltsék fel a Távszámlába. Ezért fizette, eddig bankkártyás díjfizetéssel. De ha elolvasta amit íram, akkor tudja, hogy az Onine Ügyfélszolgálat elérhetetlensége miatt ez nem lehetsége. A távszámlát csekken NEM lehet fizetni. Csoportss megbízást sem ennek, sem más szolgáltatónak nem adok (szereten ellenőrizni mi az amit fizetek), az egyedi utalás jóval magasabb költséggel jár mint a bankkártyás.Az meg valóban idegesító, hogy amikor az ember az Ügyfélszolgálati Irodában csak egy csekket akar befizetni, előtte egyig másik ügyfél fél, háromnegyed órát kinlódik, mert fogalma sincs, hogy mit akar, elővetet 12 telefont, mindegyik mködését elmagyaráztatja, (mer mielőtt bemegy képtelen utánna nézni a neten...)Ügyet intézmi, előfizetést, telefont venni lehet online is, meg telefonon is Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 szixalag Posztolva: 2015. június 22. Megosztás Posztolva: 2015. június 22. Van 30 gigás is! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Törölt_tag1525 Posztolva: 2015. június 22. Megosztás Posztolva: 2015. június 22. Miután én adom meg, hogy mivel fizetek (pl. bankkártya), így ha azon van fedezetm akkor 4 órán belül megörténik az átutalás, így el nem tudom képzelni, hogy napokkal később történne a jóváírás. Szóval szerintem ott Nálad lehetett a hiba. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Törölt_tag1525 Posztolva: 2015. június 23. Megosztás Posztolva: 2015. június 23. Miután azt írtam, hogy "...4 órán belül megörténik az átutalás...", nem keverem a dolgokat. Én már hosszú ideje használom a távszámlát, sokszor a határidő napján fizetve és még soha nem kaptam "bünti" kamatot késés miatt, tehát gond nélkül és gyorsan átmegy a pénz. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Törölt_tag1525 Posztolva: 2015. június 23. Megosztás Posztolva: 2015. június 23. Nem védem őket, nekem is van bajom velük. Csak azt mondom, hogy a távszámlás fizetéssel nekem soha nem volt olyan, hogy a fizetés után napokkal írták volna jóvá (és igen, többször fizettem úgy is, ahogy te). Ez egy olyan szolgáltatásuk, ami nekem teljesen jól működik. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Roli82 Posztolva: 2015. november 9. Megosztás Posztolva: 2015. november 9. Ha nagy nehezen be is tudok lépni és végre eljutok a zűrzavaros menürendszeren keresztül a számláimhoz, meglepődve tapasztalom, hogy állítólag 2008-ban!!!!!!!! lejárt kifizetetlen számlám van. Most már nem látszik egyértelműen, hogy melyik számhoz tartozó számlát fizetném, és ugye a ***** szolgáltatás miatt a részletezésnél kifagy és ki is dob a rendszer.A 180 napnál régebbi számla tartozásokat, figyelmen kívül kell hagyni, mert tévesen jeleníti meg.Rendszerek frissítése karbantartása továbbra is tart. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Roli82 Posztolva: 2015. november 9. Megosztás Posztolva: 2015. november 9. Biztos bennem van a hiba...Egy "normális" oldalon meg szokták üzenni, ha karbantartás van, sőt még elnézést is kérnek. Van kint tájékoztató Péntek délután óta a nyitó oldalon.Illetve ma délután frissítve lett Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Vendég Posztolva: 2015. november 10. Megosztás Posztolva: 2015. november 10. Sziasztok!Elnézéseteket és türelmeteket kérem a tapasztaltak miatt - a kollégák a honlapra, én pedig a Telekom hírekbe kitettem az aktuális információkat.Köszönöm, üdvözlettel:István Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Roli82 Posztolva: 2015. november 20. Megosztás Posztolva: 2015. november 20. 1 órája, zoli62 írta: Vajon mikor fognak az online látszani a mobil előfizetések számlái? Legutóbb a hétvégét valószínűsítették, ami itt van. Nálam az régóta látszódik már , a törlesztő részletek is előkerültek, be is fizettem ma az egyiket bankkártyával, szóval nálam most már rendbe van. Telekom gyors fizetési opciót nem találtam meg... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Roli82 Posztolva: 2015. november 28. Megosztás Posztolva: 2015. november 28. (szerkesztve) 23 perce, Ferenc Szûcs írta: Elméletileg megy a webes felület, SMS is jött. Én még mindig nem látom a törlesztő részletek számláit, vagy hol keressem. Hát ahogy belépsz rögtön azt kellene,hogy eléd tegye, nálam így jelent meg. Időközben be is fizettem már és a korábban eltűnt Telekom Gyors fizetési opció is előkerült. Szóval nálam már teljesen jól működik az online felület. Mobil alkalmazással nem próbáltad még? Szerkesztve ekkor: 2015. november 28. Szerkesztő: Roli82 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Roli82 Posztolva: 2016. január 1. Megosztás Posztolva: 2016. január 1. Nálam rendben van a mobil és vezetékes rész is, illetve a kettő egybe rakva a Telekom fiókkal is. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2014. november 6. Megosztás Posztolva: 2014. november 6. Az még hagyján de aki átkerült az új rendszerbe azzal meg az ivr szenázik szal az se jó .... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2014. november 7. Megosztás Posztolva: 2014. november 7. Szóval a régi se jó, de az új se. :smileyhappy: Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2014. november 7. Megosztás Posztolva: 2014. november 7. Pontosan beálitások is hiányoznak random mail címeket csinált a T. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Törölt_tag6 Posztolva: 2014. november 7. Telekom Megosztás Posztolva: 2014. november 7. Az új számlázási és ügyfélkapcsolati rendszer bevezetés miatt észlelhető a probléma, kollégáink folyamatosan dolgoznak még a fejlesztésen, emiatt átmeneti ideig, bizonyos ügyfeleknek nem érhető el az online önkiszolgáló felület (az Otthoni előfizetésem menüpont), erről felirat is tájékoztat. Amint eltűnik a felületről, be tudsz lépni és újra elérhetővé válnak a funkciók, addig is türelmed kérjük. Azt javaslom,hogy az átmeneti időszak alatt használd az e-mailes ügyintézést az alábbi linken: http://www.telekom.hu/rolunk/kapcsolat/e-mail Köszi Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2014. november 7. Megosztás Posztolva: 2014. november 7. Köszönjük szerintem ez mindenki tudta edig is. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Orby Posztolva: 2014. november 20. Megosztás Posztolva: 2014. november 20. Tudja valaki, miért nem működik már több hónapja az online önkiszolgáló ügyfélszolgálat, és mikor fog újra működni? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 dragontwin19 Posztolva: 2014. november 21. Megosztás Posztolva: 2014. november 21. Az új számlázási és ügyfélkapcsolati rendszer bevezetés miatt tapasztalhatsz ilyet. Másik topicban (otthoni számlázás azt hiszem).De csak otthoni oldalon, mobilon be kell tudnod lépni. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 jani44 Posztolva: 2014. november 21. Szerző Megosztás Posztolva: 2014. november 21. Mobil oldalon be lehet, de amit az otthoni oldallal művelnek az már katasztrófális. Ennyi tehetségtelen infos nem hiszem, hogy más cégnél ennyi ideig húzhatta volna büntetlenül. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 dragontwin19 Posztolva: 2014. november 21. Megosztás Posztolva: 2014. november 21. Igen, nem nagy öröm az ilyen, de nem tudunk mit tenni, várunk, míg megjavul.Én annak azért örülök, hogy már jó régen belevágtam a távszámlás témába, így azokat tudom most is online nézni, a szolgáltatásokat meg még a nyáron elrabosítottam, úgy néz ki, pont jó időben :) Amúgy én vettem már részt új kiszolgáló rendszer beveztésében, igaz az nem telekommunikációs szektorban volt, és hát ennek ellenére tud szívás lenni rendesen, így részben "megértőbb" tudok lenni, de nem mindig persze... :) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 jani44 Posztolva: 2014. november 21. Szerző Megosztás Posztolva: 2014. november 21. Távszámlával nincs gondom. legalábbis egyenlőre, a számla tartalmával annál inkább, ezért hiányzik az oldal. Augusztus végén hosszabbítottam, azóta nem tudok belépni ellenőrizni, miket állítottak be. A telefonos ügyfélszolgálatról jobb nem beszélni. A szeptemberi számlám még mindig reklamáció alatt van, várom a módosított számlát, holott 1-2 nap múlva érkezik az októberi is. A történéseket viszont nem lehet követni. Legalább ilyenkor dolgozhatnának gyorsabban, pontosabban. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 bélabácsi Posztolva: 2014. november 23. Megosztás Posztolva: 2014. november 23. Üdv..illetékes!! Kérdezném: a "nehéz"nek ítélt ügyfeleknek / vö: állandó érdeklődés ...JOGOS reklamáció / az online oldalát MIÉRT TILTJÁK LE?????? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 kugli Posztolva: 2014. november 28. Megosztás Posztolva: 2014. november 28. Nekem is voltam belépési gondjaim, és amikor ezt jeleztem, azt a választ kaptam, hogy vmi ügyfélrendszer átállás van, és emiatt egyesek nem tudnak belépnisztem nem aszerint szűrnek, hogy ki milyen kedves ügyfél :-) én már másfél hónapja, az apósomék csak múlt hét óta tudnak belépnimég mindid nem a régi....de alakul Amint a fejlesztés során Te is átkerülsz az új rendszerbe már be fogsz tudni lépnine várj levelet, mi sem kaptunk, de voltam olyan megszállott :-), hogy többször megnézzem, és egyszer csak sikerült belépni próbálgasd :-( :-) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 jani44 Posztolva: 2014. december 2. Szerző Megosztás Posztolva: 2014. december 2. Immáron 4. hónapjába lép a t-Home oldal működő képtelensége. A kis "t" nem véletlen... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 gyula73 Posztolva: 2014. december 2. Megosztás Posztolva: 2014. december 2. Szép estét mindenkinek!Elsőnek azzal kezdeném hogy most regiztem ide a másik T-home oldalról.Régi ügyfél vagyok a Telekomnak, érdeklődni szeretnék hogy tv készüláket szeretnék rendelni hogy lehet-e rendelni nekem.üdv Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
jani44
Kb. 2 hónapja nagy kérdés: mikor lesz használható a T-Home ügyféloldala, hogy végre lehessen követni az előfizetői, ill. számla adatokat?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
52
36
32
15
Népszerű napok
2015. Május 11.
19
2015. Április 15.
14
2015. Május 8.
13
2015. Május 6.
12
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
anonymus 52 poszt
Roli82 36 poszt
zoli62 32 poszt
jani44 15 poszt
Népszerű napok
2015. Május 11.
19 poszt
2015. Április 15.
14 poszt
2015. Május 8.
13 poszt
2015. Május 6.
12 poszt
374 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.