Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Telekom honlap


jani44

Kérdés

  • Válaszok 374
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Ajánlott posztok

  • 1

Nem, nem lehet meoldani sem telefonon, sem Ügyfélszolgálati irodában, hogy elérthető legyen a felület. A felmondás, újrakötés  a jelenleg (sajnos) érvényben lévő hűségnyilatkozat miatt nem megoldható. Több éve folyamatosan meghosszabbított hűségnyilatkozatom. Mikor 2014 nyarán ismét hosszabbítottam, még nem gondoltam (mert addig maximálisan elégedett voltam a T-Hom-mal), hogy rövidesen szeretnék ettől a szolgáltatótól szabadulni. Ha ugyanis egy olyan szakember gárdát foglalkoztat, akik egy weboldalt képtelenek lassan egy év alatt megfelelően üzemeltetni, akkor az a társaság nem teljesen megbízható. Ha ez sem megy, akkor másban, hogyan gondhatom, hogy számíthatok rájuk.

A számlás dologról meg annyit, hogy arra képtelenek, hogy a tv-internet számlát a megfelelő össtvegről kiállítva töltsék fel a Távszámlába. Ezért fizette, eddig bankkártyás díjfizetéssel. De ha elolvasta amit íram, akkor tudja, hogy az Onine Ügyfélszolgálat elérhetetlensége miatt ez nem lehetsége. A távszámlát csekken NEM lehet fizetni. Csoportss megbízást sem ennek, sem más szolgáltatónak nem adok (szereten ellenőrizni mi az amit fizetek), az egyedi utalás jóval magasabb költséggel jár mint a bankkártyás.

Az meg valóban idegesító, hogy amikor az ember az Ügyfélszolgálati Irodában csak egy csekket akar befizetni, előtte egyig másik ügyfél fél, háromnegyed órát kinlódik, mert fogalma sincs, hogy mit akar, elővetet 12 telefont, mindegyik mködését elmagyaráztatja, (mer mielőtt bemegy képtelen utánna nézni a neten...)

Ügyet intézmi, előfizetést, telefont venni lehet online is, meg telefonon is 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Ha nagy nehezen be is tudok lépni és végre eljutok a zűrzavaros menürendszeren keresztül a számláimhoz, meglepődve tapasztalom, hogy állítólag 2008-ban!!!!!!!! lejárt kifizetetlen számlám van. Most már nem látszik egyértelműen, hogy melyik számhoz tartozó számlát fizetném, és ugye a ***** szolgáltatás miatt a részletezésnél kifagy és ki is dob a rendszer.

A 180 napnál régebbi számla tartozásokat, figyelmen kívül kell hagyni, mert tévesen jeleníti meg.

Rendszerek frissítése karbantartása továbbra is tart.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
1 órája, zoli62 írta:

Vajon mikor fognak az online látszani a mobil előfizetések számlái? Legutóbb a hétvégét valószínűsítették, ami itt van.

Nálam az régóta látszódik már , a törlesztő részletek is előkerültek, be is fizettem ma az egyiket bankkártyával, szóval nálam most már rendbe van. :) Telekom gyors fizetési opciót nem találtam meg...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
23 perce, Ferenc Szûcs írta:

Elméletileg megy a webes felület, SMS is jött. Én még mindig nem látom a törlesztő részletek számláit, vagy hol keressem.

Hát ahogy belépsz rögtön azt kellene,hogy eléd tegye, nálam így jelent meg.

245916_reszlet_2_www.kepfeltoltes.hu_.pn

Időközben be is fizettem már és a korábban eltűnt Telekom Gyors fizetési opció is előkerült.

Szóval nálam már teljesen jól működik az online felület.

Mobil alkalmazással nem próbáltad még?

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Az új számlázási és ügyfélkapcsolati rendszer bevezetés miatt észlelhető a probléma, kollégáink folyamatosan dolgoznak még a fejlesztésen, emiatt átmeneti ideig, bizonyos ügyfeleknek nem érhető el az online önkiszolgáló felület (az Otthoni előfizetésem menüpont), erről felirat is tájékoztat. Amint eltűnik a felületről, be tudsz lépni és újra elérhetővé válnak a funkciók, addig is türelmed kérjük. Azt javaslom,hogy az átmeneti időszak alatt használd az e-mailes ügyintézést az alábbi linken: http://www.telekom.hu/rolunk/kapcsolat/e-mail

 

Köszi

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Igen, nem nagy öröm az ilyen, de nem tudunk mit tenni, várunk, míg megjavul.

Én annak azért örülök, hogy már jó régen belevágtam a távszámlás témába, így azokat tudom most is online nézni, a szolgáltatásokat meg még a nyáron elrabosítottam, úgy néz ki, pont jó időben :)

 

Amúgy én vettem már részt új kiszolgáló rendszer beveztésében, igaz az nem telekommunikációs szektorban volt, és hát ennek ellenére tud szívás lenni rendesen, így részben "megértőbb" tudok lenni, de nem mindig persze... :)

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Távszámlával nincs gondom. legalábbis egyenlőre, a számla tartalmával annál inkább, ezért hiányzik az oldal.    Augusztus végén hosszabbítottam, azóta nem tudok belépni ellenőrizni, miket állítottak be. A telefonos ügyfélszolgálatról jobb nem beszélni. A szeptemberi számlám még mindig reklamáció alatt van, várom a módosított számlát, holott 1-2 nap múlva érkezik az októberi is. A történéseket viszont nem lehet követni. Legalább ilyenkor dolgozhatnának gyorsabban, pontosabban.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nekem is voltam belépési gondjaim, és amikor ezt jeleztem, azt a választ kaptam, hogy vmi ügyfélrendszer átállás van, és emiatt egyesek nem tudnak belépni

sztem nem aszerint szűrnek, hogy ki milyen kedves ügyfél :-)

 

én már másfél hónapja, az apósomék csak múlt hét óta tudnak belépni

még mindid nem a régi....de alakul

 

Amint a fejlesztés során Te is átkerülsz az új rendszerbe már be fogsz tudni lépni

ne várj levelet, mi sem kaptunk, de voltam olyan megszállott :-), hogy többször megnézzem, és egyszer csak sikerült belépni

 

próbálgasd :-(  :-)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...