Ugrás a tartalomhoz
  • 4

btz

Kérdés

  • Válaszok 728
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 1
3 órája, Roli82 írta:

Október 1.-től

1. A mobilinternet díjcsomagoknál a letöltési sebességet 150 Mbit/sec-ról 300 Mbit/sec-ra növeljük a feltöltési sebesség változatlanul hagyása mellett. Érintett csomagok Net&Roll M,Net&Roll L, és társkártyás változatai,Next M, Next XL és társkártyás változatai,Domino NetPlusz L, Domino NetPlusz XL, Domino NetPlusz XXL.  Lezárt  Mozaik L, XL és XXL,ikon 200 LTE, ikon 400 LTE,ikon 600 LTE, Next L. Bár az ÁSZF nem tesz említést róla - legalább is én nem találtam -  de az elméleti 300 Mbit/s sebességhez LTE-Advanced ( minimum Cat.6 ) technológiát támogató készülék szükséges illetve hálózati lefedettség!

2. Bevezetésre kerülnek a Domino előfizetők részére a Domino Net&Roll Plus és Domino Net&Roll Plus Quick díjcsomagok .

Forrás

Várjuk várjuk 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

" Domino 5 Plus, Domino 5 Plus Extra, Domino 5 Plus Quick, Domino Surf Plus és Domino Surf Plus Quick konstrukciók kerülnek bevezetésre, melyek egységes, 490 Ft-os egyszeri SIM kártya használati díjjal rendelkeznek. " Ezek szeptemberben jöttek volna, de át tették Októberre,de úgy látszik megint megtorpantak...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
18 minutes ago, Tamas586 said:

Arra azért vigyázz hogy ezzel letiltod a naptárat, frissítéseket és minden mást is. Én is csak ~1 hónap múlva döbbentem rá hogy nem megy a naptárfrissítés, talán a levélértesítés se, meg semmi más ami fontos..

Milyen naptárfrissítés van a telekom app-ban? Csak a telekom app háttérforgalmát tiltottam le, nem minden app-ét. A többi app netezhet a háttérben, csak a telekom app nem.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
4 minutes ago, Tamas586 said:

én is csak egyvalamit akartam letiltani...  de nem úgy sikerült.   O.o

Nem tudom, neked milyen rendszered van, de nekem Android 6-on ott, ahol az app-ok netfogyasztását mutatja, rá tudok lépni az adott app-ra, és egyből ott van az opció, hogy le lehet tiltani a háttérforgalmazását.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Szép napot kívánok!

Egy olyan kérdéssel fordulnék önökhöz,  hogy nem tudom aktiválni a  Domino Netplus L adatforgalmi csomagot, Egyenlegem: 2351Ft.
Domino kártyás vagyok. 
A hónap vége lejárta előtt elhasználtam előző hónapban az 1GB adatforgalmat, így gondoltam feltöltöm ismét, gondolván, hogy újra 1gb-t kapok, de idő közben rájöttem, hogy havonta vehető ez a szolgáltatás igénybe. Így közben aktiváltam a Korlátlan Közösségi oldalakat. Működött is, amíg le nem telt a hónap, ma reggel már nem rendelkeztem internet kapcsolattal miközben a korlátlan közösségi funkció be van kapcsolva.. Azt szeretném kérdezni, hogy mit tudok ilyenkor tenni? Anélkül, hogy egy helyi fiókhoz be kellene mennem. Az önkiszolgálón keresztül.

Válaszukat előre is köszönöm! 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Üdvözlöm!

Mobil internetet használunk évek óta.  Huawei E3373 modem segítségével szeretném megosztani az internetet a házban. Sajnos semmilyen tudásom nincs. Lépésről lépésre leírt segítségre lenne szükségem.

Sajnos semilyen pin kód vagy ip cím nincs meg. Kérem ha tudnak segíteni nagyon megköszönném.

Tisztelettel:Tarnayné

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Üdv!

Mobil internet házban több kliensre való megosztásához wifis eszközre van szükséged, ehhez a legmegfelelőbb eszköz egy wifis usb-s router.

Választhatsz előkészített céleszközt is például ezt

Vagy akár usb portal rendelkező router szoftverének módosításával is készíthetsz olyan routert, ami gyári szoftverrel nem alkalmas 3G/4G mehosztásra, de szoftvermódosítással képes rá. Ennek módjáról nemis oly rég írtam egy blogbejegyzést

A pinkód ismerete fontos lenne, de ha nincs bekapcsolva a pin zár, akkor működhet anélkül is.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
2 perce, donpepe5 írta:

Még nem, sajnos délután tudok csak ráérni, de remélem sikerül.

Érdekes, hogy beaktiválás nélkül már tudtál internetezni. Bár az, amit az előbb linkelteltem, csak a szóbeli szerződéskötésre vonatkozik, de mint írtad, te neten rendelted, azokat a kártyákat meg elvileg előre aktiválják. Nem szükséges bemenned egy boltba, fel tudod hívni a  +36-30/633-6366-os számot az ajándék 1 GB ügyében?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Helló ismét mindenkinek!

Köszönöm a segítségeteket! Felhívtuk az adott telefoszámot, és nem nagyon tudtak mit tenni. Aztán bementünk egy Telekom üzletbe és azt mondta a kedves ügyintéző, hogy látja mi a baj (meg látta ezt a bejegyzést), és azt mondta várjunk, próbálják megoldani a problémát. Azt is megemlítette, hogy mikor feladtam a rendelést, másnap aktiválva lett a kártya (15-én), és mire átvettük (22-én) letelt az ajándék 1 GB adatforgalom.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...