Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

foxylady

SUPERUSER
  • Tartalmak

    371
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit foxylady posztolt

  1. Nem értelek titeket. Ha jól emlékszem, amikor bevezették, a Most opció időszakos jellegű akció volt, aminek a használati határidejét jelentősen kitolták (tán több mint egy évvel) és még most is tolnak rajta a megszüntetés helyett...pedig már április óta lezárt termék, és jelenleg is csak azok használhatják, akik április előtt megrendelték

    Apukámnak nincs okostelefonja, hozzáadtam a Telekom fiókhoz az előfizuját és én intézem az alkalmazásban a dolgait... szóval nem megoldhatatlan, ha megakarjátok oldani a havi bekapcsolást.

  2. 17 perce, zoli62 írta:

    Egyszer írtam a Google Play-en a TV GO app oldalán megadott kapcsolattartó címre, de senki nem válaszolt. Ennyit arról, hogy magát a szolgáltatást a Telekom portfólióján belül mennyire preferálják.

    Hát ez kínos :( , ezzel tényleg lejáratják a szolgáltatást magát....

  3. 1 perce, acel írta:

    Hát eszerint képzelődöm, mert nekem máson is megy. Jó lenne egy lista mert így sokan nem tudják hogy a készülékük nem támogatott, vagy éppen a fiókjuk rossz,  vagy  csak éppen nem jön be  kép.  Jelenleg sok hibára ráfogja az üsz hogy nem támogatott készülék amikor nem is az a hiba. a  jó ügyfél nem használja a tvgo-t a T szerint.  Az ügyfelek meg jó le vannak rázva, meg se próbálják legközelebb, a forgalom is kevesebb, a legjobb ügyfél ami ide se jön. Ezen segíthetne egy tényleges lista, amit a forgalmi adatok alapján készülhetne. Ez a lista ráadásul létszükséglet online szolgáltatásnál, ezzel derülhetnek ki rosszindulatú kliensek, stb. Ennek a monitorozása nélkül elég veszélyes manapság online szolgáltatást indítani.  Olyan mint bekötött szemmel bolyongani az erdőben. Űgymond a kliensek listája ipari és biztonsági szabvány.

    Nekem is ment a P10-en, amikor még nem volt rajta a támogatott készülékek listáján....egyébként biztos monitorozzák, eléggé suicide megoldás lenne, ha nem. 

  4. Szia @Horváth Dávid!

    Azért kicsit sántít amit leírtál... Nem vitatom, előfordulhat, hogy a megrendeléskor nem megfelelően tájékoztattak, hogy végeznek fizetőképességi/hitelképességi vizsgálatot. Bár furcsállanám, hogy amikor visszamentél a srác nevetett volna, hiszen ő jutaléktól esett el. Én biztos nem nevettem volna a helyében.

    De! Nagyon furcsa, hogy vállalkozóként teljesen természetesnek veszed, hogy nem kell határidőre fizetni. Ez az jelenti, pénzügyi szempontból megbízhatatlan vagy, bármikor fizetésképtelenné válhatsz annak a szemében, aki részletfizetést/hitelt adna neked.  Gondolom neked sem esik jól, amikor az ügyfeleid nem a megállapodott időben fizetnek neked, hanem akkor amikor nekik jó.  Te számolsz a bevétellel, hiszen így tudod a vállalkozásod költségeit finanszírozni, de az nem jön... Ugyanígy van egy nagyvállalkozás esetében is, hiszen amit az ügyfelek befizetnek, abból él a cég. 

    Nem vagyok vállalkozó, nem keresek sokat (valószínűsítem, hogy sokkal kevesebb a bevételem, mint a tied), de a számláimat mindig befizetem határidőre. T ügyfél vagyok, nekem sem tetszik, ha összeomlik az app, de be tudom fizetni a számlámat a honlapon, vagy ha ott sem akkor átutalom. Nem megyek a postára, mert utálom. 

    Ja! A Homárra a helyedben nem tenném ki a panaszod, mert a késedelmesen fizetőket a kommentelők darabokra szaggatják. Ha meg elhallgatod, hogy rendszeresen késedelmesen fizetsz, te is megéred a pénzed.

  5. @zoli62, ezt a folyamatot ismertem én is az  Android frissítésekre, de gondolod, hogy ez így van az EMUI-ra is, vagyis a kezelőfelületre is? Amúgy nekem 5.1-es van a P10-en

    De egyébként mindig a gyártó teszi elérhetővé az új szoftvert, ezért nagymértékben rajtuk múlik...

  6. Szia @szabla!

    Én sem értem... ráadásul azt írod, hogy, " a honlapon fellehető összes "részleteket" "további tudnivalókat" és egyéb hivatkozásokat végigböngésztem, nincs-e valahol még egy rejtett feltétel eldugva. De nem találtam, így megnyugodtam, hogy a Telekom ilyen egyszerűvé tette számomra az életet. ". 

    Szerintem, kicsit furcsa, hogy nem találtál semmit, mert én egy egy csomó tartalmat találtam a honlapon, ami a dominos felhasználóknak segít a külföldi használatban, pl.:
    Hogyan használhatom külföldön a Domino feltöltőkártyás készülékemet?
    Hogyan használhatom a mobilinternetet külföldön?

    Bevallom, úgy érzem, kicsit olyan a posztod, mintha burkoltan a "vörösöket" reklámoznád....

  7. Nagyon szívesen, remélem sikerül valamit intézni. 

    Illetve mégy annyit, hogy ha még nem tetted meg, jelentsd fel az adathalászt a rendőrségen (arra ügyelj, hogy feljelentés legyen, ne bejelentés). Nekik megvannak az eszközeik és lehetőségeik, hogy a vásárlásokról kikérjék az adatokat (erre ugye neked nincs lehetőséged...) és ha ügyesek el is tudják kapni az ilyen ***** bandát...Csak a rendőrségen se hagyd, hogy lekoptassanak (mert szerintem ők is hajlamosak rá :().

  8. Szia @Mariann53!

    Gondolkodtam egy kicsit azon, amit leírtál... Én a helyedben megtámadnám az Erste döntését (annak ellenére, hogy én is az ügyfelük vagyok). 

    Egyrészt mert - gondolom telefonon, rögzített hívásban, de ha személyesen akkor is - azt mondták " mivel időben letiltattam a kártyát, és még cak zárolva van a 3 összeg, ezért nem fogják leemelni. "  Ezzel hamis hitbe ringathattak.

    Másrészt, nem hiszem. hogy egy zárolt tétel átutalását nem tudják megakadályozni. Biztos van olyan ember akinek van erre jogosultsága... hiszen rengeteg a kártyás csalás, biztos van náluk olyan osztály vagy csoport akiknek az a feladtuk, hogy ezeket  figyeljék, és ha szükséges, közbelépjenek (egy haverom az OTP-nél ilyenekkel foglalkozik, biztos, hogy Ersténél is van ilyen). 

    Harmadrészt kicsit fenyegetőznék a felügyeleti szervekkel meg a Tékozló homárral. 

    Az ok, hogy te adtad meg az adataidat, de amint rájöttél jelezted is neki. Lett volna lehetőségük szerintem, hogy közbelépjenek. Egy próbát megér, hátha sikerül a pénzedet vagy annak egy részét visszaszerezned.

  9. Szia @acel!

    Szerintem hiányos infot kaptál. Ha van mobil előfizetésed, akkor a Kapcsolat program  szinten össze kell regisztrálni az otthonival - ezt a 1414-en vagy üzletben tudod kérni -, majd mobil előfizuddal belépve online is be tudod váltani a pontokat mobil cuccokra, azaz tartozékokra is. Persze üzletben is beválthatod.
    Nekem is volt ilyen problémám, innen tudom a megoldást. 

×
×
  • Új...