Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Tv szolgáltatás


Paly77

Kérdés

Sziasztok! Tud e valaki segíteni nekem abban miért nincs tv szolgáltatás ha internet van?

Ma reggel csak egyes csatornák jöttek be a családi csomagomban. Ujrainditottam a beltérit és azóta betöltés során az IP cim betöltést követően megáll és csak a rózsaszin háttér jelenik meg. Ha ki be kapcsolom a beltérit azt irja nincs internet kábel csatlakoztatva. Holott mind 3 beltériben ott a lan vezeték. A 1414es hibabejelentő egyet csörög majd süket. Van e valakinek ilyen problémája?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

24 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 2
Épp most, KATALIN67 írta:

Ráckevén ugyanez a helyzet, a szomszédban minden rendben nekünk csak gyenge internet van reggel 8 óta. 1414 hívhatatlan. 

Nekem nincs gond a nettel, egészen jót mértem Speedtesten. :D
1414 helyett a Telekom Chat-et tudom javasolni (igaz, sokadjára :)), de most nem érdemes írni, mert központi karbantartás van, amiről ők is tudnak. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
4 perce, zoli62 írta:

Itt a teljes lista a tervezett karbantartásokról. https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/problemam-van/szolgaltatassal/tervezett-halozati-leallas Egyébként volt aki kapott erről értesítő levelet?

Én nem kaptam levelet erről, de végülis nem érint nagyban. Másik fórumon valaki jelezte, hogy kapott levelet. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nálam ugyanez a hibajelenség jelentkezett. Többszöri reboot után, “IPTV nem tud csatlakozni a hálózatra”, s csak pörgött a kis korong...ám félórája visszajött a TV. Nem tudom, elősegítettem-e a gyógyulást. A következőt csináltam. Megnyomtam a “menü” gombot, bementem a HBO ONDemand szolgáltatás a (elofizetem), s utána visszaváltottam TV-re. S láss csodát - működik!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 3
45 perce, zoli62 írta:

Itt a teljes lista a tervezett karbantartásokról. https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/problemam-van/szolgaltatassal/tervezett-halozati-leallas Egyébként volt aki kapott erről értesítő levelet?

Én kaptam névre szóló levelet, igaz abban nem 17-ig, hanem 23-ig terjed az időszak, és semmilyen konkrét hely és idő nincs megadva, majd meglátom, amikor nem látom :P

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 3
59 perce, btz írta:

A hiba esemény lezárult. Akinek nem működik továbbra sem az most újraindíthatja az IPTV boxát. Ha ennek ellenére sem működik, akkor az más okból kifolyólagos probléma, a 1414-en lehet bejelenteni. 

Most már hívható is a 1414-es szám. Aki meg nem akar várakozni, az pedig a Chat-en is kérheti a hibajegy felvételét.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...