Ugrás a tartalomhoz
  • 1

Webmail


fidelia

Kérdés

Két témában kérdezek.

Az egyik: hogy lehet, hogy minden reggel a t-online webmail oldallal kell kezdenem, mert amit én NEM-spam-nek minősítek már tizenezredszer, holnap ismét a spam folderben találom (és fordítva: ami általam spam, az mégis az inboxba jön) ez más, nem-fizetős szervereken simán működik.

 

A másik:  hogy fordulhat elő (már harmadízben), hogy kéretlen reklámot kapok direkt a t-onlie címemre? Reméltem, hogy a fizetett szolgáltatással ezek mellőzését is várhatom...

(más email címeimről átirányított levelek esetében egy szavam sincs :) az más...)

Köszönöm előre is - szép vasárnapot és további jó munkát kívánok

 

régi ügyfelük

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 273
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 0

ezer éve nem léptem be freemail fiókomba, de most megtettem...tényleg furcsa a bejelentkezés után, illetve a kijelentkezésnél a felugró reklám...de mivel nem ezt a levelezőrendszert használom, nem tudom, hogy idegesítene-e....

szerintem az info@origo.hu címen kellene jelezned az észrevételeid, mert ez a fórum jellemzően a telekom mobil és vezetékes szolgáltatásaival foglalkozik...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Jó a kérdés...

Volt olyan problémánk, már, hogy bizonyos blacklistre felkerültek a telekom...

Ezt a problémát én még nem észleltem és nem hallottam róla. Most elkezdtem utánaolvasni és nagyon úgy tűnik, hogy ez a megoldás, amit udvzso írt szükséges. Itt ugye a levélszemét áradat visszaszoritása a cél és emiatt egy hitelesítő rendszert használ a Microsoft.

Itt egy link erről:

https://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx

 

Ezt ugye a Telekom tudná megtenni, viszont, hogy ezt hogy kellene elindítani... Én esetleg egy írásos formát javasolnék, amiben le kell írni, hogy van ez a gond és a microsoft ezt adja megoldásnak. Ezt aztán a Telekom IT részének kell rendeznie...

 

Üdv:

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

sziasztok! Ma megnéztem a leveleimet és annak rendje és modja szerint sikerült is! De utána be szerettem volna lépni nem enged be,nem ír ki semmilyen hiba kódot csak vissza dob a bejelentkező oldalra! Ja és elötte rendesen kijelentkeztem!

Na ilyenkor mi van? A freemail fiókomba sem tudok ezután belépni!

Várom válaszokat!

Üdv!:smileysad:

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

sziasztok! Ma megnéztem a leveleimet és annak rendje és modja szerint sikerült is! De utána be szerettem volna lépni nem enged be,nem ír ki semmilyen hiba kódot csak vissza dob a bejelentkező oldalra! Ja és elötte rendesen kijelentkeztem!

Na ilyenkor mi van? A freemail fiókomba sem tudok ezután belépni!

Várom válaszokat!

Üdv!:smileysad:

Szia!

Én felhívtam őket, kapott infóim alapján tömeges leállás volt. Valószínűlet Sso hiba. Nem működött a levelezés webmailen és kliensprogramból sem. A freemail is a Telekomé, így az sem működött. A telekom.hu oldalon is szünetelt a belépés. Az origo.hu elérhetetlen volt. Kb két órán keresztül volt rossz legalább is nálam.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szevasztok!

Megújult a levelezőrendszerem!

 Nem tudom használni (lehet hülye vagyok),mert amikor továbbítani akarok egy levelet,rákkantintok a továbbításra,megjelenik az ablak,ahol ott van: "Címzettek". OK HONNAN VARÁZSOLJAM ODA A  CÍMJEGYZÉKEMBEN SZEREPLŐ NEVEKET.

 Idáig bejelöltem,hozzáadtam küldtem. 

 használati utasítást sem találok. 

 Kérem segítségeteket. Köszi: nagymaki

 Bocsi!!!!

 Négyszer indítottam újra a telekom oldalt,amíg elkezdett működni a levelezésem. Mindig bedőlök neki. Már azt hittem én kergültem meg,de nem :)

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Hello nagymaki, először én is meglepődtem, amikor az új, az előzőnél fényévekkel tetszetősebb, jobb felületen elakadtam ugyanezzel. aztán addig kísérleteztem, amíg megtaláltam a megoldást: a levél fejlécében kattints a címzett mező előtti "címzett" szóra, és feljön a címjegyzéked...

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Köszönöm szépen válaszod! Kattingattam,de akkor sem jött fel a címjegyzék. Újraindítottam az oldalt,jópárszor,mire működni kezdett. Elég sokszor megvadulnak a Telekom oldalai. Mostanában már látom az előfizetéseimet is. Ez sem vplt jellemző. Volt,kiírta nincs internetelőfizetésem,stb. Köszönöm szépen kedves válaszod,jó hűsölést,barátsággal:nagymaki :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Chrome-om van! ABP-vel használom. Az utóbbi évben valami nagyon nem stimmelt a Telekomnál. Tavaly augusztus óta nem tudják megoldani,a televízióm kikapcsolása után,amikor újra bekapcsolom,akkor ne menjen el az IPTV hangja. Csak a beltéri újraindításával lesz újra hang. Már nem is foglalkozom vele. Szerintem a hangvivő gyenge ami bejön.Már mindent kicseréltek,a kábeleket is (az újat újra),a beltérit is,(az újat újra) Rendesek és hozzáértők a szerelők akik kijárnak - feleslegesen. mindig a központban volt a hiba idáig.

  Szia :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...