Ugrás a tartalomhoz
  • 0

HD adás


jani44

Kérdés

  • Válaszok 248
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Ajánlott posztok

  • 0

Egy hozzáértő ember biztosan el tudná magyarázni, hogy egy kábeles szolgáltatónak mekkora nyűgöt jelent egy-egy újabb HD csatorna betétele. Amúgy meg nyilván pénzkérdés is a műsorszolgáltató felé (gondolom az RTLK HD azért nincs, mert pofátlanul sokat kért volna érte a csatorna, amit az előfizetők meg nem nyeltek volna le). Nekem az ATV stúdiós marhaságai HD-ban sem kellenének (de adják:smileyindifferent:), és szívesen lecserélném az OzoneNetwork-re, ahol valóban van látvány.

De én csak egy pénzszolgáltató vagyok a T számára, a továbbiakban meg kuss (elnézést) nekem.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Ahogy elnézem nagy igény lenne az olyan csatornák minőségi vételére melyek valamilyen értéket közvetítenek. Igényes műsoraik vannak. A himi-humi csatornák akármekkora felbontással is vannak jelen, igény nem nagyon van rá. Azok csupán tölteléknek számítanak a palettán. Természetesen nem egyszerű eldönteni, hogy mely csatornák legyenek azok, melyek nagyobb sávszélességet foglaljanak le, mert mindnkinek más az ízlésvilága.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Én szakmabelinek tartom magam (23 év kábeltévés gyakorlat), ezért merem kijelenteni, hogy egy T nagyságú szolgáltatónak nem okozna gondot plusz 2 HD csatorna betétele. Itt inkább elvi gondok vannak, ezért a pénzért, amit jelenleg fizetünk, nem akarnak többet adni, de díjat sem akarnak emelni, mert lehet, hogy sokan távoznának az előfizetők soraiból. Sajnos manapság már én is csak "pénzszolgáltató" vagyok.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

 

sztem más lehet a probléma mögött, legalábbis az itt összeszedett infomorzsákból nekem más jön le:

  • aki az új rendszerben van és a hálózat is megfelelő annak megy
  • aki a régi rendszerben van, annak akkor sem megy, ha a hálozat ok

itt inkább azzal lehet gond, hogy a régi rendszer vmi miatt nem tudja kezelni a 2 HD-t  (ezt nyilván nem fogják már fejleszteni)...sajnos engem  is még a régi redszerben tartanak nyilván, de már nagyon várom, hogy átpakoljanak az újba...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Én szakmabelinek tartom magam (23 év kábeltévés gyakorlat), ezért merem kijelenteni, hogy egy T nagyságú szolgáltatónak nem okozna gondot plusz 2 HD csatorna betétele. Itt inkább elvi gondok vannak, ezért a pénzért, amit jelenleg fizetünk, nem akarnak többet adni, de díjat sem akarnak emelni, mert lehet, hogy sokan távoznának az előfizetők soraiból. Sajnos manapság már én is csak "pénzszolgáltató" vagyok.

Nem vagy "pénzszolgáltató", hanem előfizető.Az hogy nem mondják meg mikorra várható az Ozon és a Life HD megjelenése az nem bűn.Mindeninek vannak kötelezettségei, és nem azt írhatnak amit akarnak hanem amit lehet.Amit nem lehet azt nem írják, írhatják, sőt szerintem akik itt válaszolnak nem is zudják, tudhatják...nem ők tervezik a telkom jövőjét...Mint már írtam, a megfelelő időbe meg fogjuk tudni hogy mikor kerül be a kínálatba ez a két csatorna.Javaslom az ÁSZF folyamatos frisítését, olvasását.Annál elöbb úgysem tudunk meg semmit...tehát türelem...még az is lehet hogy eme két csatorna bevezetését nem is tervezi a Telkom...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Ha a HD sőt már a 4K tv készülékek rohamos penetrációját nézzük, akkor jogos, sőt nagyon sürgető az igény a megfelelő minőségű tartalom hozzáféréshez is. Úgy tűnik, hogy a szolgáltatások nem igazán tudnak lépést tartani az eszközök fejlődésével. Véleményem szerint azok akik ilyen televíziókészüléket vettek keresni fogják annak a lehetőségét, hogy élvezni is tudják annak tulajdonságait. Az a szolgáltató lesz előnyben, aki még időben tud válaszolni a kihívásokra és nem halogatja a kérdés megoldását. Ma még a HD adások számát illetően is hatalmas gondok vannak, holott már a 4K-s csatornák indításán kellene dolgozni. Az eszközök piacon való megjelenésével az igények is megnőttek e tekintetben. 

Akik hd vagy 4k tv vesznek elsősorban nem televíziózásra használják hanem külső forrásból néznek rajta megfelelő tartalmat.A 4 k televíziók elterjedése egyenlőre nem számottevó.Az előfizetők legnagyobb hányada még mindíg CRT nem hd képes televizió készüléket használ.Mások az igények, mások a pénztárcák.Ettől függetlenül a Telkom rendszeresen emel be ujabb és ujabb hd tartalommal is bíró csatornákat.Persze a világ összes csatornáját nem fogják betteni, csak azokat amire a többségnek igénye van.Az igényeket a telkom maximálisan kielégíti számomra is.Szerintem a HD adások számával semmi gond nincs hisz a Magyarországra szoló szinte minden hd tartalmu adó elérhető a kínálatba.Persze a szélsőséges kívánalmakat nem tudják és nem is fogják megvalósítani.ha szükség lesz rá és a piac is úgy kívánja be lesz vezetve akár a 4 k is , de ez szerintem az elkövetkező 5-6 évben biztosan nem lesz.A hD kínálatot meg folyamatosan bővítik, az előfezetői igények figyelembevételével.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

üdv, másoknál is csinál olyat az iptv rendszere hogy egyik napról a másikra eltűnnek a hd csatronák? mi annak idején családi+hd csomagot rendeltünk meg és már többször eltűntek a hd adások, természetesen ezt jeleztük a 1412-őn és mindengyik ügyintéző csodálkozott hogy csak sima családi csomagot lát ami aktív pedig családi+hd-t fizetünk...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szia!

Ha a számlán családi+hd csomag van, akkor az iptv jogosultságaid nincsenek rendben. Telefonon keresztül tudják rendezni valószínűleg ezt a problémát, hiszen a számlázó rendszerből frissíti át a csomagod az iptv jogosultság kezelő rendszerbe. Ha ezügyben már egyszer kaptál megoldást, akkor egy csomagmódosításod akadt el egyszer valószínűleg, ami bizonyos időközönként befrissül a jogosultság kezelő rendszerekbe. Ha egy kompetens ügyintézővel beszélsz, akkor szerintem meg tudja oldani vagy jelezni az illetékeseknek a rendszerhibát. Én eddig csak 23:00 után tudtam értelmes ügyintézőkkel beszélni műszakin. Igaz eddig összesen kb 6-7x hívtam őket. De ha e-mailt írsz, akkor is nagy valószínűséggel kerül hozzáértő ügyintézőhöz eddigi tapasztalataim alapján. (telekom.hu/irjonnekunk)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Hát meghosszabítottam a szerződésemet 2 évre iptv családi+hd, nett, telcs-re. Amit kérdeztem pár napja, hogy a HD adásoknál van-e felirat csúszás azt megemlítettem a szerződés kötésnél. Azt mondták nem tudnak róla de majd utána néznek. Most bekapcsolták a dh adások elérhetési lehetőségét de az eddigi csatornákon ahol volt teletex és felirat elérhetőség HD adásnál még teletex sincs nem úgy mint a **** tv-nél ott maradt a teletex de nem használható a felirat, mert 3-4 mp-l előbb jön a szöveg.

Tehát egyszerüen megoldották a hibát.

Más. az m1, m2, tv2, dunatv-k stb, nincs kiírva, hogy HD a logo mellett, a film+HD meg colhd,stb ott int vannak.Miért ?

A **** tv adásában minden HD adásnál ki van téve a HD jel.

Hát nem vagyok még a képminőséggel sem elájúva a HD adásoknál a **** TV-én szebb képeket kapok, vagy a box végett (ALMA nevezetü) jobb a ****NÉL? nem azért 225 Ft töbletért de csalódtam. :smileyfrustrated:

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...