jani44 Posztolva ekkor: 2014. november 6. Megosztás Posztolva ekkor: 2014. november 6. Kb. 2 hónapja nagy kérdés: mikor lesz használható a T-Home ügyféloldala, hogy végre lehessen követni az előfizetői, ill. számla adatokat? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag2719 Posztolva: 2015. május 12. Megosztás Posztolva: 2015. május 12. Sajnos nem igazán tudom pontosan, hogy mit szeretnék hosszabbítani, mert nem látok rá a jelenleg meglévő szolgáltatásokra (minicsomagok és hasonlók). Marad a T-pont, sorbanállás, és értetlenkedés.... meg hogy akkor fél percem marad dönteni, vagy kétszer tipegek be, egyszer érdeklődni, másodszor meg ügyintézni. (( Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag3 Posztolva: 2015. május 12. Megosztás Posztolva: 2015. május 12. Sok sikert az ügyintézéshez! :) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 foxylady Posztolva: 2015. május 12. Megosztás Posztolva: 2015. május 12. miért nem mailben vagy telefonon próbálsz meg hosszabbítani. ha te nem akarod hívni őket, írd meg nekik hogy hívjanak fel (nekem ez bevált, mivel utálok sorbanállni, várakozni) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag2719 Posztolva: 2015. május 12. Megosztás Posztolva: 2015. május 12. Mert előtte mindent tudni szeretnék, eléggé el nem ítélhető módon még a változtatásokról kérdezni is.A probléma az, hogy ezeket csak munkaidőben tudják elképzeli, mikor én is dolgozom... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 foxylady Posztolva: 2015. május 12. Megosztás Posztolva: 2015. május 12. írj időintervallumot, hogy neked mikor jó :womanwink: Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 okostojás Posztolva: 2015. május 15. Megosztás Posztolva: 2015. május 15. Nem hinném, hogy önerőből ezt meg fogják tudni csinálni. Látszik, hogy elsodorta őket a feladat. ami nem kicsi. van egy gyanúm, hogy erről az online izéről lemondhatunk. Tákolják, foltozzák, de sose lesz jó. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 bendegruz Posztolva: 2015. május 30. Megosztás Posztolva: 2015. május 30. ez engem is érdekelne!! botrányos,hogy már egy éve SEMMI otthoni szolgáltatás ügyét nem lehet intézni online!ráadásul az othoni számláról lekerült a QR-kód,így mastercard mobil alkalmazással sem lehet már számlát befizetni!és ne ajánlgassák nekem a bonyolult ócska távszámla szolgáltatásukat! MIKOR TUDUNK ONLINE ÜGYET INTÉZNI OTTHONI SZOLGÁLTATÁSOKON BELÜL?? ez itt a kérdés Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. május 30. Megosztás Posztolva: 2015. május 30. Amikor oda jutnak és át viszik az adataidat az új rendszerbe. Lehet hogy holnap de lehet hogy nem Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 bendegruz Posztolva: 2015. május 30. Megosztás Posztolva: 2015. május 30. igen? hát gratulálok hozzá Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. május 30. Megosztás Posztolva: 2015. május 30. Ez van türelem... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 BsBe Posztolva: 2015. május 31. Megosztás Posztolva: 2015. május 31. Csatlakozva az előttem már több ügyfél által feltett kérdéshez. Vajon mikor lesz végre elérhető az Online Ügyfélszolgálat. Lassan egy éve csak az olvasható, hogy jelenleg nem, a megoldás folyamatban van. Ha az informatikusoknak ennyire keserves a megoldás, nem kellene lecserélni őket, és a feladattal olyan hozzáértőket megbízni, akik képesek egy honlapot működtetni????Számiíthatunk-e mi ügyfelek arra, hogy az elkövetkező 5 éves tervben lehetőségünk lesz pl. a számlafizetésére az online felületen úgy, mint azt még egy évvel ezelőtt lehetett. Miért kell egy egyáltalán nem ügyfélbarát projektet elindítani, ha a megoldás hosszú hosszú hónapokat várat magára.Nekem pl. az tv-intenet számlafizetés okoz gondot, mert e-számlával rendelkezem, de pl. a távszámlára küldött számla csak az előfizetési díjról van kiállítva, részletfizetés nem szerepel benne, így minden hónapban be kell mennem az Ügyfélszolgálati Irodába, ahol köszönettel az ott is megejtett átszervezésnek, egy számla rendezése sok esetben majd egy órát is igénybe vesz.. Az irodában sincs pl pénztár, hogy akik csak fizetni szeretnének, azoknak ne kelljen végigvárni amíg egy másik ügyfél pl. 6 telefont kipróbál. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 bolcastle Posztolva: 2015. május 31. Megosztás Posztolva: 2015. május 31. Utolsó infóm alapján augusztus és október közt lesz mindenki az új rendszerben. Tudtommal most is át lehet kerülni, a rendszer automatikusan dob át egyes megrendelések után, csak jó időben és jó szolgáltatást kell módosítani. A legegyszerűbb módja, hogy átkerülj, ha felmondod a szerződést és újra kötöd, ez kis kieséssel járhat. De meglehet oldani a kiesés nélküli váltást is, ha betelefonálsz szerintem tudnak segíteni, ha ragaszkodsz hozzá. Ha jól tudom a palettások, a telekom dolgozók és az üzleti előfizetők mind a régiben vannak.Egyébként én sem értem, hogy miért nem lehetett egymás mellett párhuzamosan a két rendszert fenntartani. Gondolom 1 adatbázist tud kezelni csak a webshop.Ezt a számlás dolgot pedig nem értem. Le tudod tölteni pdfben szerintem, ha erre gondolsz. De e-mailben is kiküldik, ha kell. T-pontban pedig ne fizess számlát, csak növeled a sort a ténylegesen ügyet intézők előtt. Elég idegesítő, mikor arra vársz, hogy húsz ember befizesse előtted a számláját, arra ott a posta, átutalás, csoportos beszedés, bankkártyás fizetés. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 MirrMurr Posztolva: 2015. június 1. Megosztás Posztolva: 2015. június 1. Nekem egy Telekomos szerelő mondta, hogy ez év vége a határidő, ez hasonlít a Te infódhoz. Arról viszont nem tudott (vagy nem akart) beszélni, hogy milyen rendszer szerint történik az áthelyezés (területi, névsor, előfizetett szolgáltatások stb.). Én igazából (csak ismételgetem magam) a két HD stream lehetősége miatt várom, másra nem nagyon használnám a webes felületet. Mondjuk még egy dologra, amit az IPTV-s set-top box valami miatt nem tud: figyelmeztetéseket írnék be, hogy váltsak át egy másik műsorra. Ezt korábban legalább a webes felületen meg lehetett csinálni. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 foxylady Posztolva: 2015. június 1. Megosztás Posztolva: 2015. június 1. figyelmeztetést a műsorújság alkalmazásban is be lehet állítani :womanwink: Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 foxylady Posztolva: 2015. június 1. Megosztás Posztolva: 2015. június 1. megnéztem és felvételt tényleg nem tudok beállítani :womansad:, de figyelmeztetést azt sikerült ... ezt hogy hozták össze? :womanfrustrated:de mivel nem otthon vagyok nem tudom, hogy valóban működik-e figyelmeztetés Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 bolcastle Posztolva: 2015. június 1. Megosztás Posztolva: 2015. június 1. " hogy milyen rendszer szerint történik az áthelyezés (területi, névsor, előfizetett szolgáltatások stb.)" Ha jól tudom random módon dob át a rendszer bizonyos megrendelések vagy módosítások után. Ez lehet pl hűség hosszabbítás, új bekötés (pl + telefon), nagyobb csomagba váltás, ... Nem tudom pontosan, de valami ilyet mondott egyszer egy ügyfélszolgálatos. Manuálisan meg nem tudnak átrakni, én még novemberben kértem, de azóta átkerültem. Bizonyos időközönként meg csak úgy átdobnak pár ezer ügyfelet. Egyébként amiatt húzódik, mert nem mernek ekkora adatbázissal játszani, továbbá szelektálni kell a már nem élő előfizetéseket gondolom. Nem kevés ügyfélről van szó. A számlázásban sem lehet fennakadás. Nem egyszerű dolog. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. június 2. Megosztás Posztolva: 2015. június 2. Pl ha az egyik szolgáltatás korábbi portfolióba tartozik, és az ügyfél rendel egy újat, akkor mi szerint szelektál? Marad a régiben az előfizetrő, vagy átkerül az újba? Egyébként még nem is csak a számlarendszer migrációjáról van csak szó, hanem a háttérrendszerek lecseréléséről is, Hát tényleg nem egyszerű. Bár az nem érthető hogy a régi háttérrendszer miért nem maradt meg kompatibilisen az újabb online felülettel. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 kreutzerivan Posztolva: 2015. június 11. Megosztás Posztolva: 2015. június 11. Mikórtól lesz újra használható az Önkiszólgáló felület?Úgyan is majdnem 1 éve semmit sem lehet intézni.A Webes felületen. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 foxylady Posztolva: 2015. június 15. Megosztás Posztolva: 2015. június 15. de távszámlán lehet bankkártyával fizetni...legalábbis én azzal fizetek... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 ApaFia Posztolva: 2015. június 20. Megosztás Posztolva: 2015. június 20. Érdekes anomáliára lettem most figyelmes eddig nem is foglakoztam vele. Az online felületre a face reggel léptem be,és ott Nagy János ként regeltem,na már most a online felületen pedig már János Nagy ként vagyok jelen. Hogy is van ez? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. június 20. Megosztás Posztolva: 2015. június 20. Ne is foglakozz vele, ennél csak nagyobb hibák vannak. :) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 szixalag Posztolva: 2015. június 21. Megosztás Posztolva: 2015. június 21. Egyre bizonyosabbá válik előttem ennek az átalakításnak az oka. Számlámat nem tudom rendezni online, csak a távszámlán keresztül, személyes befizetésre nincs időm a munkaidő beosztásomból kifolyólag. A távszámlán keresztüli fizetés elhúzódik általában egy, de volt, amikor két héttel. Ez már kifut a befizetési határidőből, ezért a TRÉMAGENTA már küldi is a fizetési emlékeztetőt kemény 750 Ft plusz költséget felszámolva! A posta lett ilyen drága, vagy így nyerészkedik a szolgáltató etikátlanul?! Többször kértem már a fizetési határidő módosítását, ugyanis aki bérből és fizetésből él, amit kemény fizikai munkával keres, azok az emberek általában minden hónap 10. napjáig kapják meg a járandóságukat (azt a minimálbért, amit ebben a régióban fizetnek a munkáltatók:B.A.Z.megye). Mire a számla megérkezik, a minimálbér be van osztva hó végéig minimális megtakarítás nélkül és hol vannak a nem várt kiadások. Egy szónak is száz a vége, ez a plusz költség felszámítás is csak pár hónappal ezelőtt kezdődött. Kérdem én: ha így tele van az összes tv műsor magenta színű reklámokkal, hogy ilyen meg olyan legnagyobb szolgáltató, akkor az internetszolgáltatás minősége miért van a béka feneke alatt? 20 megás netem lenne, de csak 13-15 megát tud, ugyanis 5 kilométerre vagyok a központtól és nem bírja a hálózat. Persze, hogy nem bírja, mert azt a hálózatot használják ma is, amit anno a volt matáv épített ki 30-40, vagy több évvel ezelőtt! Kérdés: ha annyira sok az előfizetőjük, akkor van bevétel is, mert valljuk be őszintén, ez a legdrágább szolgáltató, miért nem fordítanak valamennyit a hálózat fejlesztésére? Válasz: mert nem MAGYAR tulajdonban van és a tulajdonos sz..rik rá, hogy nálunk milyen a szolgáltatás minősége! Egyetlen egy dolog miatt vagyok még előfizetőjük: olyan helyen lakom, ahol még nincs kiépítve más szolgáltató által a hálózat. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. június 21. Megosztás Posztolva: 2015. június 21. Az új számlarendszer bevezetése milliárdokért valóban egyre inkább aggályos. Nem véletlen, hogy az üzleti előfizetőknél még nincs napirenden, addig örülhetnek. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 szixalag Posztolva: 2015. június 21. Megosztás Posztolva: 2015. június 21. Nos, inkább a hálózat minőségének a javítására fordítanának nagyobb összeget, úgy vélem, a régi online rendszer sem működött rosszul, felesleges volt megbolygatni. Detto, mint nálunk a stadion. Újat akarnak 8 milliárdért, a réginek semmi baja, viszont a város útjai már lassan közlekedésre alkalmatlanok, mint a polgármester a városvezetésre! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 szixalag Posztolva: 2015. június 21. Megosztás Posztolva: 2015. június 21. Amennyiben így haladnak az internetszolgáltatás terén a minőséggel, úgy vélem, nemsokára lehúzhatják a rolót, mert aki teheti, átáll mobilnetre. 4G-vel a sebesség 80 mega felett van lefelé irányba, 20 mega feletti a feltöltés. Ezt ezzel az elavult rendszerrel nem tudják utolérni! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
jani44
Kb. 2 hónapja nagy kérdés: mikor lesz használható a T-Home ügyféloldala, hogy végre lehessen követni az előfizetői, ill. számla adatokat?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
52
36
32
15
Népszerű napok
2015. Május 11.
19
2015. Április 15.
14
2015. Május 8.
13
2015. Május 6.
12
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
anonymus 52 poszt
Roli82 36 poszt
zoli62 32 poszt
jani44 15 poszt
Népszerű napok
2015. Május 11.
19 poszt
2015. Április 15.
14 poszt
2015. Május 8.
13 poszt
2015. Május 6.
12 poszt
374 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.