ApaFia Posztolva ekkor: 2014. november 6. Megosztás Posztolva ekkor: 2014. november 6. Az epg belűl a szavak között néha előjön egy hasább,nem minden tv csatinál.Nem lehetne ezt orvosolni? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag2252 Posztolva: 2015. április 20. Megosztás Posztolva: 2015. április 20. Hajrá! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag2653 Posztolva: 2015. május 3. Megosztás Posztolva: 2015. május 3. A történet úgy kezdődött,hogy 2015.04.07-én jeleztük a költözési szándékunkat a Kiskunfélegyházi Magyar Telekom Nyrt üzletben és ezért kértünk egy teljes csomag áthelyezést.2015.04.10-én kijöttek az új lakásunkba a műszakis kollégák és sajnos a SAT tv nem volt kiépíthető,ezért átkell állnunk IP tv szolgáltatásra.Utána 2015.04.23-án ismét kint volt a műszakis kolléga,hogy elkészítse a hálózatot,ami sikerült is neki,tehát internetünk.telefonunk már működik,valamint kész az IP tv hálózata is,csak a hozzá szükséges beltéri egység még nem érkezett meg.Ma 2015.05.03-a van és még mindig nem tudunk televizó adást nézni.Az ügyfélszolgálatot naponta többször is hívtam én is és a feleségem is,de sajnos mindenki teljesen más problémára hivatkozva hárítja el az ügyünket.Mit tehetek ilyenkor?Előre is köszönöm a segítséget és a választ. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag2653 Posztolva: 2015. május 3. Megosztás Posztolva: 2015. május 3. Naponta többször hívom az ügyfélszolgálatot. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag2685 Posztolva: 2015. május 6. Megosztás Posztolva: 2015. május 6. Helló!Elég régen jártam itt, hálistennek, évekig nem volt nagyobb gondom a T-Home-mal. Akkor még egy ún ombudsman volt itt a fórumon, ha jól rémlik a név, Németh Attila. Szóval van egy reklamációm, ami 73 napja fut már. Persze mindent megtettem, hogy a kért szolgáltatást megkapjam, a telefonos tájékoztatások szerint ez fog történni, viszont várnom kell egy folyamat technikai lezárására. Van itt a fórumon olyan T-Home dolgozó, aki ilyen elhúzódó ügyekben tud segíteni? Egyfajta 2n (vagy 3rd) level support-os.? Az MT azonosítóm *********. Gáz ez az egész ügy, nem pénz jóváírásokat akarok, hanem a reklamáció kedvező lezárását. Hadd ne legyek negatív, s ne kelljen leírnom itt a kálváriámat, ami egyébként 2014. Dec. 19-én kezdődött.Kösz:NZ Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. május 8. Megosztás Posztolva: 2015. május 8. Szerintem ez már nem az a fórum, amit Pohly Ferenc, illetve Német Attila moderált. Inkább közösségi oldal, mint corporate fórum, de ha nem így van, azt majd leírja egy MT dolgozó. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 btz Posztolva: 2015. május 8. Megosztás Posztolva: 2015. május 8. Benne is van a nevében hogy közösség. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag3 Posztolva: 2015. május 8. Megosztás Posztolva: 2015. május 8. Szia! Itt felesleges kiírnod az MT ügyfélazonosítód.Sajnos itt Telekom otthoni szolgáltatás ügyintéző nem tud neked segíteni. Azt javaslom ,hogy írj nekik egy e-mailt,és kérd hogy az elhúzodó ügyeddel kapcsolatosan vegyék fel veled a kapcsolatot a lehető leghamarabb. Sok Sikert! http://www.telekom.hu/rolunk/kapcsolat/e-mail Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag3 Posztolva: 2015. május 8. Megosztás Posztolva: 2015. május 8. Hamarabb kellet volna ide írnod. :D Összefog itt a "kis" közösség. :) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. május 8. Megosztás Posztolva: 2015. május 8. Ez az első alkalom, hogy segített itt valakinek a "közösség" ereje, vagy volt erre már példa korábban is ?:) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag3 Posztolva: 2015. május 8. Megosztás Posztolva: 2015. május 8. Elvileg azért van ez kitalálva,hogy segítsünk egymásnak. :D Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. május 8. Megosztás Posztolva: 2015. május 8. Dehogy az első.. sőt hasonló / ilyen segítség PH fórumon is megy. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. május 8. Megosztás Posztolva: 2015. május 8. Persze, ez így is van, de én konkrét ügyek pozitív elbírálására gondoltam, hogy ebben tud-e segíteni a fórum és néhány belsős. :) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag3 Posztolva: 2015. május 8. Megosztás Posztolva: 2015. május 8. Ezek szerint néha néhány "belsős" Telekomos bekukkant ide,de az is lehet ,hogy ez csak simán véletlen fordulat volt az ügyben ami független a Telekom Fórumtól. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag3 Posztolva: 2015. május 8. Megosztás Posztolva: 2015. május 8. Ha be szoktak ide nézni akkor talán a segítőknek is adhatnának valami kedvezményt vagy egyéb más jutalmat. :D ha ha ha Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. május 8. Megosztás Posztolva: 2015. május 8. Teljesen véletlen dolog nem hiszem sőt biztos hogy nem lesz ebből rendszer. Szerintem lehetne itt T-s dolgozó aki akár privátban is ezt intézi csak hát …. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Deino Posztolva: 2015. május 8. Megosztás Posztolva: 2015. május 8. Csak ez a fórum a közösségről szól és nem a Telekomról, se nem ügyfélszolgálatról. Természetesen vannak munkatársak, szakmai alapon. De egy szerelőnek nem hiszem hogy adminisztratív dolgokkal kéne folgalkoznia. Erre van emailes és telefonos megoldás. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag3 Posztolva: 2015. május 12. Megosztás Posztolva: 2015. május 12. Szia ! Amikor majd mész hűséget hosszabbítani a T-pontba akkor vidd magaddal a hibás dekódert,és ott helyben cseréni fogják. Az én dekóderem 1 éves ,de így is előfordul néha fagyás. Ilyenkor újraindítom ,és megoldódik a probléma. Az a rossz hogy ezt kb. havonta 2x kell megismélni. :) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag3 Posztolva: 2015. május 12. Megosztás Posztolva: 2015. május 12. Itt A SZOLNOKI T-Pontban cserélték nővéremét. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag3 Posztolva: 2015. május 12. Megosztás Posztolva: 2015. május 12. Azért írtam én is ,mert itt is biztosítottak cserét. A többi t-pontban vagy t-partner üzletben akkor ezek szerint nem így van........ Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 foxylady Posztolva: 2015. május 12. Megosztás Posztolva: 2015. május 12. hát ez egy kicsit furcsa... de a magam nevében kijelenthetem, semmilyen vezetékes műszaki eszközt nem cseréltetnék t-pontos ügyintézővel, mert a többségüknek fogalma sincs a műszaki dolgokról. ha hiba van, jöjjön ki egy műszaki szakember, vizsgálja meg, hol van a hiba és azt javtsa/cserélje ami valóban hibás (pl. nálunk a probléma nem a vevőegységgel volt hanem a digitális elosztóval, azaz egy beltéri csere nem oldotta volna meg a problémát és tovább bosszankodtam volna). Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag3 Posztolva: 2015. május 12. Megosztás Posztolva: 2015. május 12. Akinek csak a set top box-al van problémája annak szerintem tudnak az,ügyintézők a T pontban is segíteni. Nem kell ahhoz diploma,hogy kicseréljenek egy hibás set top boxot. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag2719 Posztolva: 2015. május 12. Megosztás Posztolva: 2015. május 12. Igen, erre céloztam, hogy elhiszik-e egy villamosmérnök "tippjét", vagy kikültenek egy botcsinálta technikust vizsgálódni, illetve hogy nekem kell-e bevinnem, vagy tényleg szolgáltatnak, és hozzák viszik a hozzáférési ponton.) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 foxylady Posztolva: 2015. május 12. Megosztás Posztolva: 2015. május 12. nekem a telefonáláson kívűl semmit nem kellett csinálnom. kijöttek a megbeszélt időpontban, megnézték mi a helyzet és cserélték, azt amit cserélni kellett. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag3 Posztolva: 2015. május 12. Megosztás Posztolva: 2015. május 12. Az érthető,hogy telefonon könnyebb ügyintézni,de akinek tönkremegy a set top boxa az nem szeret várni a szerelőkre 2 3 napot hanem már aznap nézni akarja a tvt. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag3 Posztolva: 2015. május 12. Megosztás Posztolva: 2015. május 12. Legalábbis a szolnoki T-pontban cserélik,és egyébként is amikor nálam kötötték be az iptv-t akkor is a szerelő set top boxok nélkül jött és elsőnek behúzta a kábeleket és utána elment modemért és a set top boxért . Én sem a kisujjamból szopom ki ha hiszed ha nem. De lehet csak halucináltam és nektek van igazatok. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
ApaFia
Az epg belűl a szavak között néha előjön egy hasább,nem minden tv csatinál.Nem lehetne ezt orvosolni?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
367
221
152
104
Népszerű napok
2014. November 20.
35
2016. December 3.
33
2016. Június 5.
29
2016. November 3.
26
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
anonymus 367 poszt
Roli82 221 poszt
acel 152 poszt
btz 104 poszt
Népszerű napok
2014. November 20.
35 poszt
2016. December 3.
33 poszt
2016. Június 5.
29 poszt
2016. November 3.
26 poszt
2315 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.