Ugrás a tartalomhoz

Kérdés

  • Válaszok 2.3k
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Ajánlott posztok

  • 2
1 órája, violazsuzsi írta:

Üdvözletem!

 

Frissítettem az adást, mert kérte  a szolgáltató, azóta csak az az oldal működik, amin épp akkor voltam. lehet léptetni, ki is írja épp hol jársz, de működő adás csak ott van, ahol a frissítés előtt voltam

Ez majd  beáll magától, mert gondolom a beígért csatorna változtatásokat végzik, vagy telefonálnom kell a hibabejelentőnek?

Előre is köszönöm, ha segít  valaki :)

 

Áramtalanítsd a HGW-t majd a iptv boxot,majd kapcsold vissza a HGW-t majd és a  boxot. ha ezek se segítenek akkor a 1412. ;)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2
Ekkor: 2017. 01. 06. at 12:20, anonymus írta:

Sok tv-n nem volt hang, de csak hdmi-n és box cserével tudták helyre hozni csak, vagy központilag törléssel újra regisztrálásaal.

Nem tudom van e köze hozzá,de ma áramszünet után csak a bekapcsológomb villog zölden már vagy negyed órája.Mst akkor tölt le valamit vagy jelenthetem be?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2
Ekkor: 2017. 01. 06. at 12:20, anonymus írta:

Sok tv-n nem volt hang, de csak hdmi-n és box cserével tudták helyre hozni csak, vagy központilag törléssel újra regisztrálásaal.

Akkor valóban nem volt más választás, mint visszatérni egy stabil (ha egyebekben nem is teljesen jó) verzióhoz. Nem tudom hogy ilyenkor a vizsgálathoz regisztrálják-e, hogy milyen boxok, és milyen gyártmányú tévék esetében volt ez? De még a legrosszabb eset is előfordulhat: nincs benne semmilyen logikus összefüggés. Akkor sajnos leshetjük a jobb hangot :(.

Gondolom nagyon nehéz ezt alaposan tesztelni előtte. Sokféle box van, HGW is jó pár, meg ráadásul többféle hálózat is. Jut eszembe, hálózat fajtájától nem függött a probléma?

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: OldMike
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2
3 perce, Roli82 írta:

Szia!

Nem igazán! :(  Esetleg még egy előfizetés a végponton.

Szia.

Az elég baj, lecserélném egy szolgáltatóra az összes itthoni tv.-t, netet.Most 3 helyről jön.

Ám mindenképp négy TV.-re kéne szolgáltatás. A szerelő aki kötötte a netet, valamit említett, hogy megoldható, de nem figyeltem így nem emlékszem. :(

A még egy előfizetés, még egy optikai kábelt is vonna maga után?

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: simike
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2
14 órája, Rudi61 írta:

Sziasztok ! CISCO ISB2231 beltéri egységen keresztül miképpen tudom csatlakoztatni az LG házi mozi rendszert a Samsung UE40HU6900S LED TV-hez, hogy a házi mozin keresztül "jöjjön" a hang. :-)

 

 

A kérdésedből az nem derült ki, hogy a boxon jövő adáson kívül mást is nézel-e a tévén (pl. USB forrásról, esetleg DLNA megosztással stb.). Utóbbi esetben csak a tévéd hangszórója szólna, ha csak a box van optikával összekötve a házimozival.

@btz

A tévék optikai kimenete minden jelforrás (tunerek, boxok HDMI-n) hangját kiviszi, akár 5.1-ben is, ha olyan a forrás, és a fogadó eszköz is képes rá.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: OldMike
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Írtam korábban hogy nem vagyok boldog a 63 végű szoftver által hozott hangerő csökkenéstől. A Telekom FB oldalán is írtam a gondról, ahol válaszoltak is hogy most ez van, hát egy kicsit újra gyengébb lett a hang, mint előtte. Ha kell akkor kérjek műszaki segítséget. Válaszoltam hogy nem szükséges, az én problémámat csak az oldaná meg, ha visszakerülhetne a 62 végű (de azt úgysem lehet). Meglepetésemre azt írták hogy kérésemre egyedileg vissza lehet tenni, kérjem a 1412-n. Megtettem és másfél nap után ismét a 62 végű szoftverem van :).

Egyébként még azt írták, hogy készül egy újabb javítás, ami mindenkinek megoldja a gondot.

Egy kérdés: van lehetőségem nem kérni a beltéri egység frissítését, ha nem szeretném? Csak olyat láttam kiírva, hogy emlékeztetés 30 perc múlva.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Elnézést ha olyat írok, amit ismersz. Nem ismerem a házimozikat, de feltételezhetően van rajta bemenet választás, gondolom azt használtad (ha valóban van ilyen).

Helló @anonymus

Elképzelhető olyan, hogy ha az STB-re nincs semmilyen kimeneti kábel csatlakoztatva akkor nem is lehet bekapcsolni? Én még nem próbáltam ilyet (azt hiszem nem is szeretném kipróbálni, egy erősítőt sem illik bekapcsolni, ha nincsenek hangfalak rákötve, bár talán védik ez ellen).

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2
5 órája, acel írta:

Talán ilyen is segithet az gép előtt, bár mindenképp ellenőrizni kell hogy a gép telseítményéhe használható-e.
https://tulfeszultseg-vedo.arukereso.hu/apc/essential-surgearrest-5-plug-switch-pm5-gr-p266413437/#termek-leiras
 

Itt nem a powerline okozhatja a gondot hanem az edzőgép, ezért nem szól a szerelő. A hibát okozhatja hálózati zavar, vagy elektromágneses, zavar is. A legjobb az lenne ha mégis sikerülne ethernet kábelt használni a router és a tv között a powerline helyett, Lehet ez a kisebb költség -csak fúrással és lógó kábelekkel jár :-(. Kipróbálhatod a poweline adaptert egy elé helyezett fémlappal (sütő tepsi :-) ) leárnyékolni elektro-mágneses zavar ellen  De ez zavarhatja a falban futó kábelt is.

 

A sütő tepsi próba nagyon tetszett, rögtön kipróbáltam, sajnos semmi sem változott,

Az íróasztalomnál van egy ilyen speciális túlfeszültség védő elosztó, na azzal is próbálkoztam, de ugyanúgy leáll a TV az edzőgép bekapcsolásakor. 

Sajnos a TV ethernet kábeles összekötése a routerral megoldhatatlan, hidd el! A powerline megoldásnak maradnia kell.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...