Ugrás a tartalomhoz
  • 5

Roli82

Kérdés

  • Válaszok 962
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 0

Egy dolgot elfelejtettem megkérdezni a szolgáltatótól. Mégpedig,hogy a Telekomnál a műholdas szolgáltatást csak beltéri egységgel tudják megoldani,vagy mint a *..******nél itt is kérhető a sat szolgáltatás CI+ modullal és kártyával? Utóbbi azért jobb lenne,hiszen kevesebb távírányító kevesebb doboz lenne a tv körül.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Azért ahogy itt olvasgatom a hozzászólásokat észre veszem,hogy a jel erősége azért nem kifejezetten erős a telekom satnál. 90-es tányért adnak és ha havas lesz a tányér vagy a fej elmegy a jel. Nem tudom ez a fej gyengesége,vagy a műholdnak nincs olyan erős sugárzása melyen a csatornák vannak? Egy másik szolgáltatónál 60-as tányért adtak ami jelenleg az astra műholdra néz. A szolgáltatást már áthelyezték egy másik holdra de még mindig 60-as tányérral szerelnek. Jelenleg az astra-ról a szabadon fogható csatornákat nézem 60-as tányérral. Pont most néztem tiszta hó a tányérom is, és a fej is,de teljesen zavartalan a vétel. Beltéri egységem nincs,mivel az antenna már közvetlenül a tv-be van kötve és úgy veszi a jelet. Szóval mi az oka,hogy havazásnál elmegy a telekomos jel? Műhold sugárzásának a gyengesége vagy a vevőegység gyengesége?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

 

Az EPG másnál is ennyire hiányos?  Sosem volt tökéletes, de hónapokkal ezelőtt elkezdett egyre rosszabb lenni, hetek óta pedig a csatornák 90%-a üres. Először azt gondoltam időjárásfüggő a dolog, de nem, verőfényes napsütésben is ez a helyzet.

Az időjárás nem befolyásolja az ePG létét vagy nem létét.

Javaslom csinálj egy gyári beállítások visszaállítását ha nem oldja meg jelentsd hibára.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Azért ahogy itt olvasgatom a hozzászólásokat észre veszem,hogy a jel erősége azért nem kifejezetten erős a telekom satnál. 90-es tányért adnak és ha havas lesz a tányér vagy a fej elmegy a jel. Nem tudom ez a fej gyengesége,vagy a műholdnak nincs olyan erős sugárzása melyen a csatornák vannak? Egy másik szolgáltatónál 60-as tányért adtak ami jelenleg az astra műholdra néz. A szolgáltatást már áthelyezték egy másik holdra de még mindig 60-as tányérral szerelnek. Jelenleg az astra-ról a szabadon fogható csatornákat nézem 60-as tányérral. Pont most néztem tiszta hó a tányérom is, és a fej is,de teljesen zavartalan a vétel. Beltéri egységem nincs,mivel az antenna már közvetlenül a tv-be van kötve és úgy veszi a jelet. Szóval mi az oka,hogy havazásnál elmegy a telekomos jel? Műhold sugárzásának a gyengesége vagy a vevőegység gyengesége?

Teljesen jó a jel erősége a Telekomnál is.A havas jeges fej nem képes átvinni a jelet.Legyen az 60 as, 120 as vagy 500 as tányér.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Egy dolgot elfelejtettem megkérdezni a szolgáltatótól. Mégpedig,hogy a Telekomnál a műholdas szolgáltatást csak beltéri egységgel tudják megoldani,vagy mint a *..******nél itt is kérhető a sat szolgáltatás CI+ modullal és kártyával? Utóbbi azért jobb lenne,hiszen kevesebb távírányító kevesebb doboz lenne a tv körül.

Csak a telekom álltal rendszeresített eszközökkel lehet igénybe venni a szolgálltatást.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

 

Az EPG másnál is ennyire hiányos?  Sosem volt tökéletes, de hónapokkal ezelőtt elkezdett egyre rosszabb lenni, hetek óta pedig a csatornák 90%-a üres. Először azt gondoltam időjárásfüggő a dolog, de nem, verőfényes napsütésben is ez a helyzet.

Az időjárás nem befolyásolja az ePG létét vagy nem létét.

Javaslom csinálj egy gyári beállítások visszaállítását ha nem oldja meg jelentsd hibára.

És ezt a "gyári beállítások visszaállítását" hol találom? (EC2208S box)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

 

Az EPG másnál is ennyire hiányos?  Sosem volt tökéletes, de hónapokkal ezelőtt elkezdett egyre rosszabb lenni, hetek óta pedig a csatornák 90%-a üres. Először azt gondoltam időjárásfüggő a dolog, de nem, verőfényes napsütésben is ez a helyzet.

Az időjárás nem befolyásolja az ePG létét vagy nem létét.

Javaslom csinálj egy gyári beállítások visszaállítását ha nem oldja meg jelentsd hibára.

És ezt a "gyári beállítások visszaállítását" hol találom? (EC2208S box)

Pontosan nem tudom mert a hüjevejes készülékeket nem ismerem, de valami ilyesmit kell keresni:

menü-felhasználói beállítások- gyári beállítások visszaállítása(kód ha alapesetben 1234)

 

De a felhasználói kézikönyvben is kell hogy szerepeljen.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

 

Az EPG másnál is ennyire hiányos?  Sosem volt tökéletes, de hónapokkal ezelőtt elkezdett egyre rosszabb lenni, hetek óta pedig a csatornák 90%-a üres. Először azt gondoltam időjárásfüggő a dolog, de nem, verőfényes napsütésben is ez a helyzet.

Az időjárás nem befolyásolja az ePG létét vagy nem létét.

Javaslom csinálj egy gyári beállítások visszaállítását ha nem oldja meg jelentsd hibára.

És ezt a "gyári beállítások visszaállítását" hol találom? (EC2208S box)

Pontosan nem tudom mert a hüjevejes készülékeket nem ismerem, de valami ilyesmit kell keresni:

menü-felhasználói beállítások- gyári beállítások visszaállítása(kód ha alapesetben 1234)

 

De a felhasználói kézikönyvben is kell hogy szerepeljen.

Ilyen menűpont nincs, és a kézikönyvben sem találtam sajnos!

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

 

Az EPG másnál is ennyire hiányos?  Sosem volt tökéletes, de hónapokkal ezelőtt elkezdett egyre rosszabb lenni, hetek óta pedig a csatornák 90%-a üres. Először azt gondoltam időjárásfüggő a dolog, de nem, verőfényes napsütésben is ez a helyzet.

Az időjárás nem befolyásolja az ePG létét vagy nem létét.

Javaslom csinálj egy gyári beállítások visszaállítását ha nem oldja meg jelentsd hibára.

És ezt a "gyári beállítások visszaállítását" hol találom? (EC2208S box)

Pontosan nem tudom mert a hüjevejes készülékeket nem ismerem, de valami ilyesmit kell keresni:

menü-felhasználói beállítások- gyári beállítások visszaállítása(kód ha alapesetben 1234)

 

De a felhasználói kézikönyvben is kell hogy szerepeljen.

Ilyen menűpont nincs, és a kézikönyvben sem találtam sajnos!

 

hívd fe a helpdeszket...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

hívd fe a helpdeszket...

Köszi a segítséget!

Viszont azt gondoltam ez az oldal pont azért van, hogy ne kelljen felhívnom a helpdeszket... (És ezzel senkit nem akartam megbántani, főleg azokat akik próbálnak segíteni!)

Én sem akarlak megbántani, de ha valamit szeretnél és se itt sem máshol nem találsz elfogadható segítséget, csak azt tudom ajánlani fordulj keress más segítséget.Ez esetben a legjobb segítség a helpdesk.Sajnos Ők maguktól nem tudják mi is a problémád.Hogy erről tudomást szerezzenek, és megpróbáljanak segíteni neked valahogy tudtukra kell adni hogy mi a problémád.Erre az egyik lehetőség a telefonos segítségnyújtás.

 

Ez a fórum is lehet segítség, de nem tekinthető hivatalos megoldásnak...és semmi esetre sem vállal senki fellőséget azért hogy az itt leírtak milyen következményekkel járhat nálad.

 

Tehát van megoldás a problémádra. Az pedíg nem más mint a helpdesk felhívása és problémád pontos körülírása után, a helpdesk álltal adott tanácsok megfogadása, elfogadása mivel jelenleg más megoldással nem tudunk szolgállni.

 

Remélem számodra is érthető válasz sikerült adni problémád megoldására.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

A Huawei és a Kaonmedia beltériknél már nincs olyan menű, hogy "Gyári visszaállítás", nincs: 1234 kód sem.

MENÜ ---> Beállítások ---> Rendszer visszaállítása.

Ez van. Ekkor megkérdezi:

Újraindítja a rendszert?     Igen     Mégsem

Az igent választod, és ekkor újrabootol az egész. Ez felel meg a neked segítségként felkínált gyári beállításnak.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

kollégánál a pont, klasszikus gyári visszaállítás lassan már nem lesz divat. Aztán, hogy ez sima újratöltés, vagy nulláz is valami beállításokat, az jó kérdés.

 

Van pár leírás és segédlet az otthoni oldalon.

Ha az eszköz leírásában nem találsz valamit, érdemes a szolgáltatás használatijában is keresni, nézni:

Használatik, leírások

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Annak reményében írok most pár mondatot, hogy hátha eljut az illetékesek felé, mert hibabejelentésben ezt felesleges lenne jelenteni.

Szóval 2 kedvenc csatornám az MTVLiveHD és a TLC műsorújságjáról lenne szó. Ezen a két csatornán az EPG sosem azt a műsort írja, ami valójában van a tévében. Nem tudom honna veszik a műsorújságot. Az interneten a tényleges műsort megtalálom, szóval mások tudják, hogy mi a tényleges műsor. :) (mondjuk a többi csatornánál ezt nem tapasztaltam, esetleg a sportcsatornáknál, de ott érthető a műsorváltoztatás)

Bízom benne. hogy előbb-utóbb itt is látni fogom, és akkor nem manuálisan kell majd beállítanom a felvételt ennél a két csatornánál (mert volt egy pár alkalom, hogy a műsorújságból indított felvétel esetén más műsort kaptam :D ).

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...