Ugrás a tartalomhoz
  • 6

anonymus

Kérdés

Szakadozó internet kapcsolat, újra induló  HGW esetén mit tehetek ?

 

Első amit tehetsz, hogy újra indítod a HGW-t. Érdemes lehet ránézni jel szintekre is, ezt jellemzően a 192.168.0.1 192.168.1.1/  192.168.100.1 címen találod.  Belépéshez amennyiben nem változtattad meg: admin/admin, üres/üres stb, kivéve Sagemcom F@ST 3686AC, ennél eszköznél a talpon elhelyezett matricán találod a szükséges adatokat.

DOCSIS adatokat keress dBmV és mértékegységekkel lefelé /felfelé letöltési /feltöltési vagy angolul downstream és upstream.

 

Ezekről amit tudni érdemes.

Letöltési irányba -12 + 12 közt ideális, 0-hoz közeli érték a legoptimálisabb.

SNR 30 dB legalább érje el, átlagosan 40 körül mozog, ennél többel nem fogsz találkozni.

Feltöltési irányba 51 dBmV alatt legyen


Ettől eltérő értékkel is működhet a HGW, de átlagosan ezek tekinthetők minőségi értékeknek. Amennyiben ezektől eltérést tapasztalsz, az jó eséllyel lehet a probléma forrása. Pusztán eltérő adatok nem adnak  alapot semmilyen reklamációra.

 

Kérhetek bridge módot?

Igen, kérhetsz Cisco EPC3925 és Sagemcom FAST3686 eszközök esetében. De csak akkor, ha nincs iptv előfizetésed.  Ezt a 1414 ügyfélszolgálati szám hívásával teheted meg, kitartást hozzá, néha nehezen sikerül.

 

Használhatom valamire az usb csatlakozót ?

Pendrive vagy külső táppal rendelkező merevlemez segítségével file, ftp, UPnP médiaszervert készíthetsz.

 

Milyen csomagokat rendelhetek ?

*Otthoni Internet 10/

*Otthoni Internet 20/

Otthoni Internet 150/5

Otthoni Internet 300/20

Otthoni Internet 500/22

 

* Ezek a csomagok csak ED2 területen rendelhetőek. 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: anonymus
Módosítás
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 1.6k
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 0

A problémának nem megoldódnia kéne, hanem leginkább elő se jönnie. Igen, kell ez a stílus, mert ezzel jelzem a probléma súlyosságát, és ahhoz képest, amennyire bosszantó ez az egész, most visszafogtam magam. Főleg ha arra gondolok, hogy én ezért fizetem a havidíjat. Örülök, hogy egyáltalán ezt a fórumot be tudom éppen tölteni, mert _sajnos_ nincs rá garancia, hogy ez a legközelebbi frissítésnél is sikerülni fog. Az internet mára már az egyik legkritikusabb közmű, az ember elvárná, hogy a leállások előtt legalább értesítsék, vagy valami áthidaló megoldást kínáljanak, mielőtt felforr az agyvize. Szerintem ez az ügyfél részéről minimum jogos lenne ez a felháborodás, ha mondjuk a fűtés esne ki télen napokra, vagy a vízszolgáltatás.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

A probléma egyik vonulata éppen az, hogy én is túlzásnak érzem az 1-2 napos leállást. Nem írtam volna ide a fórumra, ha nem fordulna elő. Az előre bejelentett leállásokat meg internet nélkül nemigazán tudom csekkolni amikor megtörténik a baj, És a problémakör másik vonulata pont ez, hogy nincs is előre bejelentve, mert konkrétan üzemzavar.
A routernek és a modemnek semmi baja, mindig annak az ellenőrzése szokott az első lenni, aztán persze mindig kiderül a telefonos ügyfélszolgálaton, hogy már éppen tíz órája dolgoznak odakint a problémán. Az utóbbi két évben minden esetben ez volt, mindig tudtak már a problémáról és mindig dolgoztak rajta, de én ezzel nem tudok mit kezdeni, mert teljesen nyilvánvaló, hogy tudnak a problémáról (ha már a fél város leesik a netről valami központi hiba miatt), és az is teljesen nyilvánvaló, hogy ha már tudnak róla, akkor dolgoznak is rajta. De ha ez rendszeresen előfordul, akkor egy idő után már unalmas a 1412-t hívni azért, hogy ezeket elmondják, addig persze a telefon itteni végén megáll az élet és a munka.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Miért? Túl rég nem panaszkodtam? :D

Tegnap nem volt jó valami, de szerintem belső hálózati hiba. Néha áramszünetek után nem áll jól fel a rendszer. Modem és router is szünetmentesen van, de ugye modem leszakad. Aztán mikor visszajön az áram, felcsatlakozik, de valami nem stimmel a routinggal ilyenkor.

Modem kikapcs, vár, visszakapcs segít ilyenkor. Vagy router ugyan ez, de inkább modemet szoktam.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nálam 5 éve nem sikerül megoldani a szakadozást. Legutobb 1 hete csereltek modemet. Most az megint hibás.

Rendszeresek a hibabejelentések havi 10 db kb . ALKALMATLANOK A PROBLÉMA MEGOLDÁSRA. 

 

Mindig megvan az ok hogy a 120 mb/sec nél mért normalis a 10mb . SZerződési feltételek. 10% szolgáltatás garantált . 

 

VICCCCCCC

 

a problémám a szkadozással és a sorozatos hibákbol érzem SOHA NEM FOG MEGOLDÓDNI.

 

Laszló

SAJNOS ÜGYFÉL. 

 

 

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Reggel próbáltam Skype-olni egy telekomos userrel, akinek iptv-s netje van, és nem tudtunk beszélni skype-on, viszont üzenni tudtunk.

Itt is panaszkodnak erre:  http://www.gyakorikerdesek.hu/szamitastechnika__internet__7996608-nalatok-lehet-most-hivni-skype-on-nekem-nem-cseng-ki

Ez hogyan lehetséges? Mármint, hogy az üzenetkapcsolat megy, de a hang nem. Eddig simán ment a Skype gond nélkül. Remélem ez csak valami átmeneti hiba.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

ok sagememcom on hol tudom a vonal adatait melyik fülön?   illetve  80 meganal nem megy feljebb a sebesseg. most csereltek sagemcom rol  amin ment a 120mb csak lefagyott mindig. Ezen miert csak 80 megy? valakinek otlet? valami beallitas ?

1 órája, ApaFia írta:

Ezt azért nehezen tudom el hinni, ha bejelenti a hibát,és 5 év alatt nem sikerült orvosolni.

nem baj akkor nem kell elhinni

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

1hete csereltek a technicolor eszkot egy sagemcomra. a sagemvomln ment a 120. az tegnap meghalt. megint ugyan ugy sagemre csereltek. azon meg max 80. esetleg valamj beallitast lehet eszkozolni rajta. 

 

a problema az volt hogy neha gondolt egyet at eszkoz random es a 0.1 alapertelmezetett atjaro helyett 0.50 et kap tok valtozo idonket. Ez az eszkoz is.  pedig dhcp be sincs semmim 0.50 en. 

esetleg valakinek otlet?

 

Koszonom laci

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

most meg 169..... ip cimet kap . újraindítás  utan jo . és alábbi hibat irja azen modem logja is mit az elozo sagem com :

 

ritikus (3)  Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Un... 
 Sat 06 Aug 2016 17:27:56  Hiba (4)  Missing BP Configuration Setting TLV Type: 17.9;CM-MAC=54:64:... 
 Sat 06 Aug 2016 17:27:56  Hiba (4)  Missing BP Configuration Setting TLV Type: 17.8;CM-MAC=54:64:... 
 Sat 06 Aug 2016 17:27:56  Hiba (4)  Missing BP Configuration Setting TLV Type: 17.7;CM-MAC=54:64:... 
 Sat 06 Aug 2016 17:27:56  Hiba (4)  Missing BP Configuration Setting TLV Type: 17.6;CM-MAC=54:64:... 
 Sat 06 Aug 2016 17:27:56  Hiba (4)  Missing BP Configuration Setting TLV Type: 17.5;CM-MAC=54:64:... 
 Sat 06 Aug 2016 17:27:56  Hiba (4)  Missing BP Configuration Setting TLV Type: 17.4;CM-MAC=54:64:... 
 Sat 06 Aug 2016 17:27:56  Hiba (4)  Missing BP Configuration Setting TLV Type: 17.3;CM-MAC=54:64:... 
 Sat 06 Aug 2016 17:27:56  Hiba (4)  Missing BP Configuration Setting TLV Type: 17.2;CM-MAC=54:64:... 
 Sat 06 Aug 2016 17:27:56  Hiba (4)  Missing BP Configuration Setting TLV Type: 17.1;CM-MAC=54:64:... 
Idő nem jegyzett Figyelmeztetés (5)  DHCP WARNING - Non-critical field invalid in response ;CM-MAC... 
Idő nem jegyzett Értesítés (6)  Honoring MDD; IP provisioning mode = IPv4 
Idő nem jegyzett Értesítés (6)  WiFi Interface [wl1] set to Channel 1 (Side-Band Channel:N/A)... 
 Sat 06 Aug 2016 14:20:38  Kritikus (3)  Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Un... 
 Thu 04 Aug 2016 20:21:33  Kritikus (3)  Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Un... 
 Thu 04 Aug 2016 20:19:23  Kritikus (3)  Resetting the cable modem due to docsDevResetNow 
 Thu 04 Aug 2016 17:52:30  Kritikus (3)  Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Un... 
 Thu 04 Aug 2016 15:54:33  Kritikus (3)  Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Un... 
 Thu 04 Aug 2016 15:51:41  Kritikus (3)  Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Un... 
 Thu 04 Aug 2016 15:49:03  Kritikus (3)  Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Un... 
Idő nem jegyzett Kritikus (3)  No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=54:64:d9:fd... 
Idő nem jegyzett Kritikus (3)  DHCP FAILED - Discover sent, no offer received;CM-MAC=54:64:d... 
Idő nem jegyzett Kritikus (3)  No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=54:64:d9:fd... 
Idő nem jegyzett Kritikus (3)  No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=54:64:d9:fd... 
Idő nem jegyzett Kritikus (3)  DHCP FAILED - Discover sent, no offer received;CM-MAC=54:64:d... 
Idő nem jegyzett Kritikus (3)  SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q... 

 

esteleg ötlet ?

 

köszi Laci

 


Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...