ntamas Posztolva ekkor: 2015. június 18. Megosztás Posztolva ekkor: 2015. június 18. Üdv! Beregisztráltam a Telekom oldalára, be is enged, de amikor hozzá akarom adni a mobilelőfizetést az új számommal, akkor hibás jelszót ír ki, pedig ugyanazt a jelszót írom be, de már másoltam is és úgy se működött. Ilyenkor mi a teendő? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 szaboadam Posztolva: 2015. június 19. Megosztás Posztolva: 2015. június 19. Üdv! Beregisztráltam a Telekom oldalára, be is enged, de amikor hozzá akarom adni a mobilelőfizetést az új számommal, akkor hibás jelszót ír ki, pedig ugyanazt a jelszót írom be, de már másoltam is és úgy se működött. Ilyenkor mi a teendő? Szia! Ha próbáltad az "Elfelejtette a jelszót?" lehetőséggel is újra kiküldetni a jelszót, majd azt beilleszteni, akkor nem nálad van a gond.Szerintem nagy valószínűséggel szimplán hibás a weboldal, mint mostanában oly sokszor, és csupán ez okozza a problémát. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 ntamas Posztolva: 2015. június 19. Szerző Megosztás Posztolva: 2015. június 19. Úgy tűnik nem csak nálam gond ez és nemcsak 2015-ben: http://itcafe.hu/tema/nagy_t-mobile_topik/hsz_31720-31720.html És nyilván semmi köze az Androidhoz, mivel én PC-n nézem. milyen jelszót küldd ki a rendszer? Semmilyet. Egy emailt, amiben ez van: Tisztelt Ügyfelünk!A Telekom online ügyfélszolgálatán kezdeményezték a következő Telekom fiókhoz tartozó jelszó módosítását: ÜgyfelünkAz új jelszó az alábbi linkre kattintva állítható be: ezután a link és kész. Beírhatod az új jelszót. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 szaboadam Posztolva: 2015. június 19. Megosztás Posztolva: 2015. június 19. Még a Telekom fiók megjelenése előtt ez a funkció (a jelszó ismételt kiküldése) élt és működött - tapasztalat. Ezek szerint mostanság már csak a jelszó resetre ad lehetőséget a funkció.Sajnos úgy tűnik , hogy itt tényleg a weboldallal van gond. Mióta belekezdtek az átalakításába az ilyen és ehhez hasonló hibák sajnos gyakoriak, mondhatnánk szinte mindennaposak. Megpróbálhatod jelezni a 1412-n, bár valószínüleg úgyis azt a választ kapod majd, hogy tudják, hogy a weboldal a fejlesztések miatt néha hibásan működik, de folyamatosan dolgoznak rajta, hogy kijavítsák a hibákat, addig várj türelemmel.Egy próbát mindenesetre megér. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 ntamas Posztolva: 2015. június 19. Szerző Megosztás Posztolva: 2015. június 19. Ők elzárják magukat az internet elől? Nem látják, amit ide egy jöttment ír? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 szaboadam Posztolva: 2015. június 19. Megosztás Posztolva: 2015. június 19. A fórum nem hivatalos kommunikációs csatorna, - be - benéznek ugyan T-sek is, de itt inkább felhasználók probálnak segíteni egymásnak. Ezért ajánlottam inkább a 1412-t. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 ntamas Posztolva: 2015. június 19. Szerző Megosztás Posztolva: 2015. június 19. És a 1412-n webfejlesztőt fognak kapcsolni? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 szaboadam Posztolva: 2015. június 19. Megosztás Posztolva: 2015. június 19. És a 1412-n webfejlesztőt fognak kapcsolni?Nem, egy ügyfélszolgálati munkatárs fog jelentkezni, aki viszont jelzi a hibát a megfelelő műszaki osztálynak. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. június 20. Megosztás Posztolva: 2015. június 20. És a 1412-n webfejlesztőt fognak kapcsolni?Nem, egy ügyfélszolgálati munkatárs fog jelentkezni, aki viszont jelzi a hibát a megfelelő műszaki osztálynak.Amivel sajnos sokat nem ér az ügyfél. My T-Mobile-nál levő hiba esetében még jobban foglalkoznának vele. Még talán a személyes ügyfélszolgálatot tudnám javasolni, megér egy próbát. Egyébként meg kitartást, kitartást! :) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 ntamas Posztolva: 2015. június 20. Szerző Megosztás Posztolva: 2015. június 20. My T-Mobile-nál levő hiba esetében még jobban foglalkoznának vele Miért, a My T-Mobile honlap is gyakorlatilag ugyanazokat a menüpontokat kínálja fel. És persze ugyanúgy átirányít a telekom domaines honlapokra. https://www.telekom.hu/shop/tmws/MTMainPageCmd?storeId=2001&langId=-11&processMode=loginhttps://www.telekom.hu/telekomfiok/felhasznalok?17#addSubscription Mi a különbség a két link közt? Ja látom, az első linkes login rész nem fogad el jelszóként csak számokat. Hát milyen fantasztikus, hogy ez nem egyezik meg a Telekom account jelszavával. Hát az agyam eldobom... végre megtalálom, hogy hol lehet az ideiglenes jelszót generálni, rányomok, hogy küldjék smsben, nem jön semmi.Utána pedig ez fogad: A Telekom fiókba való belépés sikeres volt, azonban a kiválasztott szolgáltatás megrendeléséhez mobilelőfizetés szükséges, és ilyen jelenleg nincs hozzárendelve a Telekom fiókhoz. A megrendelés folytatásához mobilelőfizetéssel kell belépni. Hát nem mondod... Azért nincs hozzárendelve, mert a jelszót nem hajlandó elfogadni. :/ Egyébként is, ha jól tudom a T-Mobile, mint márkanév megszűnt, már a SIM is azt írja, hogy Telekom HU. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. június 21. Megosztás Posztolva: 2015. június 21. A T-Mobile, mint márkanév, brand nem szűnt meg. Abban az üzletágban dolgozók tudnának róla. Az vizont tapasztalat, hogy a My T-Mobile felüleletet érintő hibával többet foglalkoznak, mint a My T-Home esetében, és ez az új számlarendszer bevezetése előtt is így volt. A mobil szolgáltatrások menedzselése összességében a Magyar Telekomon belül fényévekkel előbb jár, mint az otthoni szolgáltatásoké, és elsősorban a nem a folyamatokban, hanem a hozzállásban van különbség. Ne kívánd, hogy a T-Mobile brand önállósága megszűnjön, mert ez valószínűleg együtt járna azzal, hogy az ügyfélkiszolgálás minőségii szinte a T-Home színvonalához közelítene, az pedig semmiképpen nem lenne jó.My T-Mobile-nál levő hiba esetében még jobban foglalkoznának vele Miért, a My T-Mobile honlap is gyakorlatilag ugyanazokat a menüpontokat kínálja fel. És persze ugyanúgy átirányít a telekom domaines honlapokra. https://www.telekom.hu/shop/tmws/MTMainPageCmd?storeId=2001&langId=-11&processMode=loginhttps://www.telekom.hu/telekomfiok/felhasznalok?17#addSubscription Mi a különbség a két link közt? Ja látom, az első linkes login rész nem fogad el jelszóként csak számokat. Hát milyen fantasztikus, hogy ez nem egyezik meg a Telekom account jelszavával. Hát az agyam eldobom... végre megtalálom, hogy hol lehet az ideiglenes jelszót generálni, rányomok, hogy küldjék smsben, nem jön semmi.Utána pedig ez fogad: A Telekom fiókba való belépés sikeres volt, azonban a kiválasztott szolgáltatás megrendeléséhez mobilelőfizetés szükséges, és ilyen jelenleg nincs hozzárendelve a Telekom fiókhoz. A megrendelés folytatásához mobilelőfizetéssel kell belépni. Hát nem mondod... Azért nincs hozzárendelve, mert a jelszót nem hajlandó elfogadni. :/ Egyébként is, ha jól tudom a T-Mobile, mint márkanév megszűnt, már a SIM is azt írja, hogy Telekom HU. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 ntamas Posztolva: 2015. június 21. Szerző Megosztás Posztolva: 2015. június 21. tapasztalat, hogy a My T-Mobile felüleletet érintő hibával többet foglalkoznak, mint a My T-Home esetében, Jól értem, hogy egyik a mobilszolgáltatások, másik pedig (home) az otthoni szolgáltatások brandje. Csodás. De ez még nem oldja meg a topicban felvetett alapproblémát. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. június 21. Megosztás Posztolva: 2015. június 21. A jelszóhibát addig kell jelenteni a 1430-ra, amíg ki nem javítják. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Ricsi13 Posztolva: 2015. június 23. Megosztás Posztolva: 2015. június 23. Sziasztok!Nem kell a 1430-at hívni. Új jelszókéréshez találtamitt egy kis segítséget. Így már próbáltad? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 ntamas Posztolva: 2015. június 23. Szerző Megosztás Posztolva: 2015. június 23. Visszaolvashattad volna korábbi hozzászólásomat, ami arról szól, hogy NEM küldenek smst. Csak azt nem értem, hogy ha ezt tések is nézik, miért nem szólnak már egy webfejlesztőnek, hogy mi a ****ért nem fogadja el a helyes jelszót a rendszer. A telekom fiókba be tudok lépni, tehát a jelszó helyes. Ugyanazzal próbálom hozzáadni a telefonszámmal együtt a mobilelőfizetést, napok óta sikertelenül. Unom már ezeket a ki******* ideológiákat, amik arról szólnak, hogy megpróbáljuk hülyének beállítani a szolgáltatást igénybevevőt, biztos rosszul írtad be, biztos ez, biztos amaz. Ez a probléma azért elég sok embert érinthet és milyen kényelmes is lenne az online ügyintézés, HA működne. Nem hiszem el, hogy senkinek nem volt érdekes mindezidáig, hogy be tud-e lépni a rendszerbe vagy sem. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. június 23. Megosztás Posztolva: 2015. június 23. Visszaolvashattad volna korábbi hozzászólásomat, ami arról szól, hogy NEM küldenek smst. Csak azt nem értem, hogy ha ezt tések is nézik, miért nem szólnak már egy webfejlesztőnek, hogy mi a ****ért nem fogadja el a helyes jelszót a rendszer. A telekom fiókba be tudok lépni, tehát a jelszó helyes. Ugyanazzal próbálom hozzáadni a telefonszámmal együtt a mobilelőfizetést, napok óta sikertelenül. Unom már ezeket a ******ott ideológiákat, amik arról szólnak, hogy megpróbáljuk hülyének beállítani a szolgáltatást igénybevevőt, biztos rosszul írtad be, biztos ez, biztos amaz. Ez a probléma azért elég sok embert érinthet és milyen kényelmes is lenne az online ügyintézés, HA működne. Nem hiszem el, hogy senkinek nem volt érdekes mindezidáig, hogy be tud-e lépni a rendszerbe vagy sem.Amennyiben jól értem, a Telekom fiókod jelszava megegyezik az új előfizetési számodhoz tartozóval,és ezt nem fogadja el a rendszer? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Ricsi13 Posztolva: 2015. június 23. Megosztás Posztolva: 2015. június 23. Nézd én segíteni próbáltam....nekem kiküldte, igaz nekem volt beállítva kapcsolattartó e-mail cím, én arra kaptam egy kódot, amivel tudtam véglegesíteni.Ha nagyon nem megy, még mindig jobb, ha az ügyfélszolgálatnak írsz egy e-mailt, (ami alapján kivizsgálják) mintha itt káromkodsz. Értem én hogy ez egy új dolog, és lehet, bonyolult is, de a rendszer már csak ilyen. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 ntamas Posztolva: 2015. június 23. Szerző Megosztás Posztolva: 2015. június 23. a Telekom fiókod jelszava megegyezik az új előfizetési számodhoz tartozóval Legalábbis így gondoltam. De tök mindegy, mert a nem tudom a jelszavam dolognál ugye vagy nem küldenek smst, amivel újat generálhatnék vagy leírják a fentebb már emailből általam idézett szöveget. Na rányomtam ismét az elfelejtett jelszó részre: ÚJ JELSZÓ BEÁLLÍTÁSA SMS-BEN KAPOTT ELLENŐRZŐ KÓDDALA mobiltelefonszámhoz tartozó új jelszó beállítása az SMS-ben kapott ellenőrző kód megadása után lehetséges. Ez jelenik meg ugye, csak éppen nem jön az sms. Nem kaptam meg a kódot smsbenre nyomva, sem történik semmi. nekem volt beállítva kapcsolattartó e-mail cím Nekem is, különben be se tudnék lépni a telekom fiókba. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. június 23. Megosztás Posztolva: 2015. június 23. Tényleg az mindegy, hogy a két jelszó megegyezik-e, vagy sem. A szerződéskor meg kellett adnod egy jelszót, ezt nem fogadja el a rendszer. Gondolom próbáltál a Telekom fiók nélkül, magával a hívószámmal is belépni. 1430-ra bejelentetted a hibát, hogy nem kapod meg a jelszó helyreéllításhoz szükséges kódot tartalmazó SMS-t? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 ntamas Posztolva: 2015. június 23. Szerző Megosztás Posztolva: 2015. június 23. Ja és az a furcsa, hogy most látom megintcsak, hogy a telefonszám alá írandó jelszó 5 számjegyű szám kéne legyen, ami nyilván nem egyezik meg a telekomos jelszóval. Csakhogy nekem semmiféle 5 jegyű számom nincs. Neten rendeltem meg. Egyszerűen nem értem, hogy ha nincs a szerződésnek semmiféle írásos nyoma, akkor hogy tudok mégis hívni, smst küldeni meg ussdvel szolgáltatást megrendelni?! Idézem a szerződéseknél lévő írást: A Magyar Telekom 2013. október 29-től kizárólag elektronikus formában tárolja a szerződésekkel és a készülékekkel kapcsolatos dokumentumokat, melyeket ezen a felületen keresztül bármikor letölthetsz, illetve szükség esetén ki is nyomtathatod. A szerződéseknél még csak egy pdf sincs. Tudomásom szerint a netes megrendelés ugyanúgy írásbeli szerződéskötésnek minősül. Direkt azért rendeltem neten, hogy ne kelljen az aktiválással szarakodni. Ha eleve nem is lenne aktív, akkor hívni se tudnék semmilyen más számot a telekomos ügyfélszolgálati számokon kívül. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 ntamas Posztolva: 2015. június 23. Szerző Megosztás Posztolva: 2015. június 23. Gondolom próbáltál a Telekom fiók nélkül, magával a hívószámmal is belépni. Ehhez létezik link? Egyébként azt nem értem, ha ennyire az internetre helyeződik a hangsúly és tényleg van itt ilyen fórum is meg minden, akkor miért vagyok kénytelen mégis szóban elregélni valami ügyfélszolgálatosnak ezt a dolgot? Kell mindig valami hibát hagyni a rendszerben, ami miatt lehet telefonálgatni? Nehogy már elvegyük az ügyfélszolgálatosok munkáját. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. június 23. Megosztás Posztolva: 2015. június 23. Gondolom próbáltál a Telekom fiók nélkül, magával a hívószámmal is belépni. Ehhez létezik link? Egyébként azt nem értem, ha ennyire az internetre helyeződik a hangsúly és tényleg van itt ilyen fórum is meg minden, akkor miért vagyok kénytelen mégis szóban elregélni valami ügyfélszolgálatosnak ezt a dolgot? Kell mindig valami hibát hagyni a rendszerben, ami miatt lehet telefonálgatni? Nehogy már elvegyük az ügyfélszolgálatosok munkáját.Eddig három fóruma is volt a Telekomnak. (poliforum, forum.t-home.hu, kozosseg.telekom.hu)Az első kettőnél még valóban a fórumon is kaphattál segítséget, de itt ez már nincs,, nem hivatalos, de corporate fórum, a felhasználok egymásnak segítenek. Hiába terelnek mindenkit az elektronikus online ügyfélszolgálatok felé, mindig lesznek olyan kérdések,amit ott nem lehet megoldani.Ezért a személyes és telefonos ügyfélszolgálatoknak megmarad a létjogosultságuk. Gondolom a rendelés során megadott jelszót elfelejtetted. Per pillanat az ügyfélszolgálat értesítése szerint nem működik a jelszó helyreállító SMS kiküldése, de a hiba javítása folyamarban van. Két dolgot tehetsz, vagy megvárod, míg jó lesz, vagy személyesen egy perc alatt a jelenlegit tudják módosítani. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 ntamas Posztolva: 2015. június 23. Szerző Megosztás Posztolva: 2015. június 23. Megmondom őszintén furcsa amit írsz, mert nem emlékszem, hogy bármiféle 5 jegyű számból álló jelszót meg kellett volna adni a rendelés során. Sőt, biztos, hogy nem, különben tudnék róla. A rendeléshez a személyi adatokon és címen kívül csupán egy email címet kellett megadni. Éppen ezért először nem is értettem, hogy hol tudom nyomonkövetni a rendelésem, hiszen az emailben leírták, hogy a Rendelések menüben, csak éppen azt nem írták le, hogy az hol van. Aztán regisztráltam egy telekom fiókot, mert ha jól értem anélkül semmit nem is engedne és az pedig gondolom az email alapján azonosította be a rendelést, így tudtam meg végül, hogy hol is van ez a Rendelések menüpont. Aztán ugye ott van hogy előfizetés hozzáadása. De semmiféle jelszóról egy árva kukk se volt a telekom fiókost kivéve. De akkor nyilván már az email cím volt a közös kapcsolódási pont. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 foxylady Posztolva: 2015. június 23. Megosztás Posztolva: 2015. június 23. itt próbáltad már? amúgy a szerződéseden nincs feltüntetve a jelszavad, azt - ahogy előttem is írták - a szerződéskötéskor kell megeadni, ha online rendelted, akkor a telefonos egyeztetésnél.amúgy havidíjas vagy dominos az előfizetésed? (mert lehet, hogy ez a nyitja a dolgoknak) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 ntamas Posztolva: 2015. június 23. Szerző Megosztás Posztolva: 2015. június 23. Domino Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Roli82 Posztolva: 2015. június 23. Megosztás Posztolva: 2015. június 23. Dominónál neked kell a jelszót be állítani a 1777 dominó központ telefon számán! 1777 menütérkép Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
ntamas
Üdv!
Beregisztráltam a Telekom oldalára, be is enged, de amikor hozzá akarom adni a mobilelőfizetést az új számommal, akkor hibás jelszót ír ki, pedig ugyanazt a jelszót írom be, de már másoltam is és úgy se működött. Ilyenkor mi a teendő?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
31 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.