jani44 Posztolva ekkor: 2014. november 6. Megosztás Posztolva ekkor: 2014. november 6. Kb. 2 hónapja nagy kérdés: mikor lesz használható a T-Home ügyféloldala, hogy végre lehessen követni az előfizetői, ill. számla adatokat? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Roli82 Posztolva: 2014. december 16. Megosztás Posztolva: 2014. december 16. Óóóóó ez a várakozás, kikészit engemet. :manlol: Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 dragontwin19 Posztolva: 2014. december 16. Megosztás Posztolva: 2014. december 16. Na akkor az szuper, de ne feledd, a türelem rózsát, akarom mondani tévét terem :) Sztem jól döntöttél, nem rosszak az lg tévék, de a samu-k jobbak... bár én a panasonicra esküszöm, de azt a T nem forgalmaz.még a minőségi fhd tartalom is necces a tévében, egyéb forrásból pipa, de ultra anyag, hát az a jövő zenéje Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 dragontwin19 Posztolva: 2014. december 16. Megosztás Posztolva: 2014. december 16. rég volt mikor az otthoni oldal jó volt sajnos (sztem még amikor külön volt a tévé, net és telefon részleg), szóval ezen ne lepődj meg...amíg ezt rendesen meg nem csinálják, addig csaj lájtiban érdemes használni az oldalt, tájékozódásra... levelekre egyébként válaszolnak (vagy hívnak ha adtál számot, nemrég én is így intéztem ügyet, érdekes volt, de működött), persze ne várj 24 órán belül sokat, évvégén kevés az a szolgáltató, aki ezt tudja vinni, vállalni.. egyébként szabályozás szerint 15 nap van, hogy teljesítsék a megrendelést normál körülmények között és ha van rá mód egyáltalán (ez a szolgáltatás telepítése, aktiválására van, a komplett sztorit az űászf szabályozza)persze a valóságban megy ez talán gyorsabban is... történt azóta valami? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Linkman Posztolva: 2014. december 16. Megosztás Posztolva: 2014. december 16. Végül is működött, mert átváltották a díjcsomagot még másnap, lett HD csatorna :-), igaz semmilyen visszajelzést nem kaptam e-mailben meg sehogy. A plusz settopbox-ot viszont még nem hozták. Bár erre hosszabb határidejük van, ami még nem járt le. Tehát működik, csak zéró visszajelzés ( se honlapon se emailbe se telefonon), hogy sikerült-e a rendelés vagy hogy hol tart. "Vakon" lehet rendelni, és teljesítik is. Viszont jött egy e-mail, hogy kapok ingyen egy páros mozijegyet a Lurdy-ba, mert váltottam csomagot. :-) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Linkman Posztolva: 2014. december 16. Megosztás Posztolva: 2014. december 16. Ja a "Segítünk" menü "Küldj üzenetet honlapunkról" funkción keresztül küldött levélre meg ma jött válasz. Gyorsak mint a villám. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Csaba Posztolva: 2014. december 20. Megosztás Posztolva: 2014. december 20. Azt jól értelmezem, hogy ha most akciós tv-t veszek a thomenál és ezt online teszem akkor olcsóbb a tv, de már hónapok óta nem lehet belépni a thome oldalra? A saját előfizetéseim adatait se tudom megnézni, de ha lejár a hűségidő és nem hosszabitom meg, akkor több ezer forintal is drágább lehet a havi számlám? A telefonos ügyfélszolgálaton percek után még csak a hangazonosítást reklámozzák, és én fizetem akkor is ha a szolgáltatás hibája miatt telefonálok. A szolgáltatások szinvonala pedig azonos a saját oldaluk szinvonalával. Hónapok óta képtelen megoldani egy távközlési cég hogy be lehessen lépni az oldalára. Várható valami pozitiv változás? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2014. december 20. Megosztás Posztolva: 2014. december 20. Nem majd ha át kerültél az új rendszerbe be tudsz lépni ezt fel gorsíthatod ha újra kötöd a hűsget 1 vagy 2 évre. Jelenleg nem tehetsz mást 1412 és személyesen T pontok Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 jani44 Posztolva: 2014. december 20. Szerző Megosztás Posztolva: 2014. december 20. Annyira felgyorsul, hogy én augusztus 31.-én hosszabbítottam hűséget, de azóta sem tudok belépni az oldalra... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 jani44 Posztolva: 2014. december 20. Szerző Megosztás Posztolva: 2014. december 20. Gyorsaságról itt már nem lehet beszélni. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Silco Posztolva: 2014. december 20. Megosztás Posztolva: 2014. december 20. Sziasztok! Érdeklődnék, hogy vonalas telefon átírása intézhető-e telefonon keresztül az átadó és átvevő (családtagok) jelenlétében? Ha átírásra került a telefon, akkor ezután mennyi idő múlva lehet másik szolgáltatóhoz átvinni a számot? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 btz Posztolva: 2014. december 21. Megosztás Posztolva: 2014. december 21. Szerintem csak személyesen lehet és fizetős is Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag1895 Posztolva: 2014. december 21. Megosztás Posztolva: 2014. december 21. Az online önkiszolgáló ügyfélszolgálatra azért nem lehet belépni mert meghírdettek egy akciót, miszerint ha online rendelsz NET, telefon vagy TV előfizetést akkor kapsz ajándékba egy táblagépet. Ha nem tudsz belépni nem is kell adniuk. Na igazam van vagy igazam van? :smileyhappy: Táblagép ajándékba. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoloka1984 Posztolva: 2014. december 21. Megosztás Posztolva: 2014. december 21. Működhetne már a oldal! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Silco Posztolva: 2014. december 22. Megosztás Posztolva: 2014. december 22. Köszönöm, ennek alapján úgy néz ki telefonon és email-ben is megoldható! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 foxylady Posztolva: 2014. december 22. Megosztás Posztolva: 2014. december 22. a TV készülék rendeléshez nem kell bejelentkezni az otthoni előfizetésembe...kiválasztod a készüket, és ott a megrendelem gombra kell kattintani, az oldalon megadsz néhány adatot és elküldöd az igényed. teljesen más felületen kezeli az eszközmegrendeléseket, azaz nincs összekötve az eszközigény a MyT oldallal. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Csaba Posztolva: 2014. december 22. Megosztás Posztolva: 2014. december 22. Az igaz, de semmi infot nem latok. Akkor is vicc hogy fel éve csináljak az oldalt. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 T-tova Posztolva: 2014. december 26. Megosztás Posztolva: 2014. december 26. Nem ezt az oldalt csinálják fel éve hanem az uj számlázási rendszert. Az tud belépni ide aki mar az uj rendszerben szerepel. Az ügyfelek migracioja folyamatos es tudtommal nem egyszerre történik ezért van az hogy valakinek sikerül belépni valakinek nem. Kitartás :) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2014. december 26. Megosztás Posztolva: 2014. december 26. ÉS azt is tudod mire hivatott még az új számlázási rendszer majd ? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2014. december 26. Megosztás Posztolva: 2014. december 26. Itt jön vissza hogy a Telekom nem szeret semiér fizetni nah itt az eredménye. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 T-tova Posztolva: 2014. december 27. Megosztás Posztolva: 2014. december 27. Bővebb információm nincs az uj rendszerről csak elképzeléseim: egy számlát fog kapni az előfizető az összes, teljeskörű szolgáltatásokról, gyorsítja az ugyfelkiszolgalast es növeli az ugyfelelmenyt.Hogy a T nem szeret semmiért fizetni azzal vitatkoznék, de az egy másik topic :) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2014. december 27. Megosztás Posztolva: 2014. december 27. Elég sok mindenen spórol a T amin nem kéne pl mail felületet is már mióta csinálják.... ha egyszer el készül pl egységes számla mind a 4 szolgáltatásra vagy akár hűség alatti szolgáltatás váltás hűség újra indulás nélkül.Volt szerencsétlenségem T berkeken belül lenni soha többet Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 rozsikam60 Posztolva: 2014. december 29. Megosztás Posztolva: 2014. december 29. Csak érdeklődnék valakitől.Szeretnék ügyet intézni lakossági ügyfélként, amihez elvileg nem kell regisztrálni(legalábbis a kezdőoldal szerint) akkor mi a francnak kér jelszavat? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2014. december 29. Megosztás Posztolva: 2014. december 29. MT szám és jelszó páros tudsz ügyintézést fojtatni az oldalon jelszó alap esetben mt szám utolsó 5 vagy 6 jegye vagy amit te meg adtál szerzödés kötéskor ha ezt nem tudod kérhetsz új jelszót oldalon vagy személyesen egy T pontban. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Roli82 Posztolva: 2014. december 30. Megosztás Posztolva: 2014. december 30. Hogy folytatódjon a történet: December 16.-án hívom az ügyfélszolgálatot,hogy mi a helyzet a December 10.-én lefixált TV-vel. Nézi a kiszállítási listában, mondja még nincs benne,de látja hogy December 11.-én lett rögzítve a Samsung UE48H6400. Mondom oké várok tovább.Le tettem a telefon erre,megszólalt a kapu telefon. Meghozták a TV-t. Márkaszerviz hozta... Doboz oldalán ott figyelt a GLS matrica is, csomag azonosítóval rá kerestem a GLS nyomkövetési oldalán,Dec 12.-én a GLS-nél volt már a TV és Békéscsabára szállította le, onnan hozta ki a márka szerviz. Na és itt jön a csavar a dologban, ugyan is nem Samsung UE48H6400 hozták ,hanem az LG 42LB650. Mondom Samu?? Hát nekik ezt küldték,ez van a papírokon is. Kérdezik mi legyen? Hát ha már kihozták marad,mert mire vissza viszik és vissza törlik a rendelést addigra elfogy a Samsung UE48H6400, és így is lett, pár nappal később lekerült a WebShop-ból a Samsung... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 gyula73 Posztolva: 2015. január 2. Megosztás Posztolva: 2015. január 2. Sziasztok Mindenkinek Illetve Boldog Ujévet kivánok Mindenkinek !Szeretnék Érdeklődni December 15-16 körül Telefonon rendeltem Samsung ledet tv.Mikora várható a ki szállitás 30napot mondtak nekem, Szerintem három hétt alatt lehetséges?És Samsung gyártó Szállitsa ki vagy GLS futár? illetve idő pont kérésel.Van olyan hogy személyesen ellehet menni,és átt venni a Tv készüléket? Kérném szépen segitséget! Üdv: Gyula73 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
jani44
Kb. 2 hónapja nagy kérdés: mikor lesz használható a T-Home ügyféloldala, hogy végre lehessen követni az előfizetői, ill. számla adatokat?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
52
36
32
15
Népszerű napok
2015. Május 11.
19
2015. Április 15.
14
2015. Május 8.
13
2015. Május 6.
12
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
anonymus 52 poszt
Roli82 36 poszt
zoli62 32 poszt
jani44 15 poszt
Népszerű napok
2015. Május 11.
19 poszt
2015. Április 15.
14 poszt
2015. Május 8.
13 poszt
2015. Május 6.
12 poszt
374 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.