Kérdés

Külföldön tartózkodom mégse tudok hívást indítani mobilról és engem sem tudnak elérni. Roaming be van kapcsolva, havidíjas csomagban vagyok. 

Mit lehet tenni?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

22 válasz erre a kérdésre

Hello Imi, aktuális még? ha igen, sikerült feljelentkezned valamelyik német szolgáltatóra (látod valamelyik hálózat nevét a kijelzőn)?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

nem tudok németországból telefonálni smst küldeni

engem se tudnak elérni

mi lehet az oka?

előfizetésem van fun társ kártya

hangposta kikapcsolva

roaming be

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

nem tudok németországból telefonálni smst küldeni

engem se tudnak elérni

mi lehet az oka?

előfizetésem van fun társ kártya

hangposta kikapcsolva

roaming be

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

A roaminggal kapcsolatos kérdések időről időre előjönnek, mert sok a tisztázatlan dolog. Ebből látszik, ez mennyire túlhaladott dolog ma az EU-ban. Ez csak akkor fog megszünni, ha végre egyetértés lesz ebben az ügyben, és eltörlik.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@sanya353te ugyanannyit fizetsz, mintha itthon lenne a hívott fél. a roaming költségeit a hívott félnek kell állnia. ennek költségét ő itt tudja megnézni, ha kiválasztja milyen roaming díjcsomagja van.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ha belföldi T-mobile Domino-s számról akarok Bulgáriában hívni egy magyar T-mobile havidíjas számot, akkor mennyit kell fizetni nekem és annak akit hívok?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello, igen, illetve az sem mellékes, milyen országban és milyen hálózaton vagy.

  • előfizetésnél tipikusan nem lehet ilyen (lényegében minden országban vannak partnerek, nagyon régi vagy szándékosan roaming korlátozott számokat leszámítva alapból adott a roaming, tiltásnál meg a fogadás sem menne)
  • Dominonál azonban igen. itt akkor fordul elő az általad írt szitu, ha olyan hálózaton vagy, amelyik nem Domino direkt partner (az egyenleged meg a roaming bekapcsolás biztosan ok, különben a hívások fogadása sem ment volna). erre az a megoldás, hogy a számokat nem pusztán az általad is idézett nemzetközi formátumban (pl. +3630...), hanem az alábbi kódba illesztve hívod: *101*+36301234567# (a +36301234567 helyére értelemszerűen a hívni kívánt számot billentyűzd). ha macerásnak tartod, akkor kézi hálózatválasztással próbálj másik helyi szolgáltatóval telefonálni, hátha az direkt partner (itt van a lista)...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Udvözletem!

Nekem olyan problémám van, hogy külföldről nem tudok hívást indítani, de fogadni tudok. A számok +3630-al vannak a telefonban, tehát ez jó. Viszont akkor mi lehet a gond?

Köszi előre is!

 

Üdv!

 

Jó lenne tudni, hogy Dominós (feltöltőkártyás), vagy havidíjas előfizetésről van-e szó. Domino kártya esetén, ha rendelkezésre áll a megfelelő egyenleg (amely természetesen a rendelkezésre állási időn belül van), akkor a *104# kód elküldésével (hívásindításként) aktiválható a roaming szolgáltatás - ezután már mennie kell(ene) a hivásindításnak, mivel a telefonszámok is helyes formátumban vannak. Eszerint a havidíjas ügyfeleknél ez a szolgáltatás automatikusan aktivált, úgyhogy, ezesetben lehet, hogy fel kellene hívnod az ügyfélszolgálatot, akár egy másik készülékről is, ha a tiédről ez sem lehetséges és  esetleg valahogy megoldható. (Ez külföldről nem ingyenes!) Itt egyébként megtalálhatod a roaminggal kapcsolatos leggyakoribb kérdéseket és az arra adott válaszokat.

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Udvözletem!

Nekem olyan problémám van, hogy külföldről nem tudok hívást indítani, de fogadni tudok. A számok +3630-al vannak a telefonban, tehát ez jó. Viszont akkor mi lehet a gond?

Köszi előre is!

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia!

Ezek szerint havidíjas előfizetésed van? Mert akkor:

 

netes vásárláskor, ha készülékcseréd is volt, akkor külön kell aktiváltatni a SIM kártyát, jó esetben a 0680639999 számon (belföldön), de biztos vagyok benne, hogy külföldről is kérhetsz segítséget. megnéztem Neked az ügyfélszolgálat telszámát +3612659210.

Egyéb más esetben ha tudod, próbáld ki a SIM kártyát egy másik, ottani független teloban, mert lehet hogy a kártya a hibás. Bár ilyenkor csak a csere segít, amit a szolgáltató csak itthon csinál....

Üdv

Ricsi

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello Amstaff, a SIM csere miatt elszállnak az átirányítások, de a roaming nem, így valami más okozhatja. hogyan intézted a cserét, személyesen? ha igen, itthon működött? ha nem, aktiváltattad telefonon a kártyát?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nem rég kicseréltettem a micro sim kártyámat nano sim-re. Azóta nem tudom Angliában használni a magyar előfizetésemet. Próbáltam már több telefonban, kézi hálózat választással, de sehogy sem csatlakozik az itteni hálózatokhoz.

Az előző micro sim kártyával tökéletesen működött.

Remélem van megoldás a problémámra, mert nagyon fontos lenne, hogy tudjam használni.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Itt találsz róla információt. http://www.telekom.hu/mobil/lakossagi/tarifak/nemzetkozi/roaming  A roamingot elektronikus ügyfélszolgálaton tudod bekapcsoni, vagy kérheted ezt a 1430-as telefonos ügyfélszolgálaton.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ezúton értesítjük, hogy az egyéni előfizetők részére nyújtott mobilszolgáltatásokra vonatkozó Általános szerződési feltételeink (ÁSZF) az egyedi előfizetői szerződésre is kiterjedő
hatállyal 2015. augusztus 1-jével a következők szerint módosulnak:
1. Az EU Plusz és EU 100 opciók leírása kiegészül azzal, hogy azok 2015. május 1. és augusztus 31. közötti időszakban rendelhetőek meg. (Havidíjas Díjszabás 2/A Melléklet
7.5. pont)

Ehhez megint csak "gratulálni" lehet az Illetékeseknek!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Itt nem si fogsz választ kapni, mert itt maximum csak munkatársak vannak. Hivatalos ügyfélszolgálat nincs.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szerintem ezt kérdezd meg egy hivatalos ügyfél képviseleti csatornán ha pontosan Telekom válasza érdekel.

 

 

 

„Ügyfelek el vesztése” :smileyvery-happy:

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Tisztelt Telekom!

Mit lépnek a Vodafone Roaming díj törlésére, hogy az eddigi előfizetőit megtartsa?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

vagy B terv, hogy a hálózatkeresési beállításokban kell a telefonon okosítani egy kicsit (automata vs manuális)

 

persze ha szolgáltatás/sim oldalon minden be van aktiválva...

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

A roaming bekapcsolása után újraindítottad a készüléked?  Tapasztalataim szerint néha az is segít...

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most