Ugrás a tartalomhoz
  • 1

Webmail


fidelia

Kérdés

Két témában kérdezek.

Az egyik: hogy lehet, hogy minden reggel a t-online webmail oldallal kell kezdenem, mert amit én NEM-spam-nek minősítek már tizenezredszer, holnap ismét a spam folderben találom (és fordítva: ami általam spam, az mégis az inboxba jön) ez más, nem-fizetős szervereken simán működik.

 

A másik:  hogy fordulhat elő (már harmadízben), hogy kéretlen reklámot kapok direkt a t-onlie címemre? Reméltem, hogy a fizetett szolgáltatással ezek mellőzését is várhatom...

(más email címeimről átirányított levelek esetében egy szavam sincs :) az más...)

Köszönöm előre is - szép vasárnapot és további jó munkát kívánok

 

régi ügyfelük

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 273
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 0

Most a sajátba beléptem:

IP Adress filtering. Ugye itt tiltani tudnék IP-t, de itt tuti ezt nem tudnám beállítani. Ugyan így gondolom a Basic Rules alatti lehetőségeket. Egyedül a Security alatti Firewall ahol ezt el tudom képzelni, de ez alapban portra szűr. Így akkor nem kellene engedni a mail.t-online.hu elérését sem. Vagy ez Telekom irányba bármely tiltott port/szolgáltatás esetében mégis megengedett? Sajnos nem vagyok otthon és ezt nem tudom kipróbálni.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Lehet, hogy a kikapcsolási lehetőség ellenére a 25-ös port szűrése központilag történik, ezt már több szolgáltató csinálja.(UPC, Digi). Bár úgy tudom, egyedi kérésre ott is kikapcsolható. Update. Egyedi kérésre kikapcsolható. Erősködj a technikai ügyfélszolgálatnál, mert akkor valamilyen hibára futhatott.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok!

Volna egy olyan problémám, hogy az Outloookom olyan hibaüzenetet ír ki, hogy a fiókomon visszaélést tapasztaltak, változtassam meg a jelszavamat. Megtettem, a Webmailben működik is az új jelszó, de au Outlook továbbra is ugyanazt a hibaüzenetet írje és csak a küldésre.

Találkozott valaki már ilyennel. Bekaphattam valamit?

Aki tud, kérem segítsen!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Az új felületről nem lehet óriáslevelet küldeni!

Először az ismerősöm néztem balféknek, elküldtem neki egy másik emai címre, de akkor sem volt ott a mellékletben a hivatkozás. Tesztként elküldtem magamnak is (az óriáslevél fel van töltve, az sikerült) és én sem kaptam semmit.

 

Más.

A fórumhoz akartam hozzászólni, de nem tudtam belépni.

Regisztrálni akartam, de azt írja ez az email cím már regisztrálva van.

Kértem új jelszót.

Levél nem jött meg.

Újra regisztráltam az aliassal, most így sikerült belépnem.

 

Más.

Nincs kedvem a t-mobile megfelelő fórumát megkeresni.

Ott be tudok lépni.

A telekom fiókom létrehoztam és a lakossági tel + net előfizetést összevontam a céges 4 mobil telefonommal.

Amikor készüléket szeretnék választani lakossági mobil előfizetést kér és nem fogadja el a telekom fiók belépési adatait, sem a mobilelőfizetés adatait.

Kiléptettem a céges mobilokat a telekom fiókból.

Ekkor elfogadja a telefon előfizetés belépési kódját, de készülék választáskor 404-es hibával - az oldal nem létezik - vége a keregélésnek.

Még van mit javítani, de ha ilyen tempóval fog menni, nyugdíjas leszek mire elkészül...

 

Mostnézem az automatikus mentés idejét. Valamiért a T órája 1 órával többet mutat.

Nem nagy hiba, de ezt nem észreveni szerintem meg hiba.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Mostnézem az automatikus mentés idejét. Valamiért a T órája 1 órával többet mutat.

Nem nagy hiba, de ezt nem észreveni szerintem meg hiba.

Automatikus mentés ideje rendben van!

Bökj rá a Windowsban az órára Dátum és idő beállítások módosítása / Internetes idő /Beállítások módosítása / azonnali frissítés.

 

 Time.PNG

 

 

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Vagyis a Microsoft szerint a Telekommal. Sziasztok. A HotMail- os e-mail címemre a .hu domainből érkező e-mail- ek nem érkeznek meg. A Microsoft ezt írta:

 

Megvizsgáltuk fiókjait, és arra a következtetésre jutottunk, hogy az Ön által jelzett probléma sajnos nem a mi hatáskörünkbe tartozik, mert ez is egy EDFS-es probléma, így sajnos nem tudunk segíteni. A megoldás erre a problémára az lenne, ha a telekom.hu tartományú fiókot szolgáltatók felvennék ezen a linken (https://support.microsoft.com/en-us/getsupport?oaspworkflow=start_1.0.0.0&wfname=capsub&productkey=edfsmsbl3) található támogatási oldallal, és a Postmaster támogatói csoporttal (http://mail.live.com/mail/postmaster.aspx) a kapcsolatot.

 

Valaki tudja mit jelenthet az EDFS- es probléma? És én vajon kinek jelezzek a Telekomnál ez ügyben.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Azért jelentkeztem  be,  mert a  telekom  működteti ezt a levelező programot. Már a belépő  oldalon is rengeteg a reklám,  de ha végre sikerül,  nem lehet olvasni annyi a felugró ajállat.  Az androidos taabletten viszont nincs ez a borzalom. Nem tudom ki a hunyó.  A windows,  a google vagy netán az origó. Teljesen használhatatlanná tették ezt az oldalt. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

ezer éve nem léptem be freemail fiókomba, de most megtettem...tényleg furcsa a bejelentkezés után, illetve a kijelentkezésnél a felugró reklám...de mivel nem ezt a levelezőrendszert használom, nem tudom, hogy idegesítene-e....

szerintem az info@origo.hu címen kellene jelezned az észrevételeid, mert ez a fórum jellemzően a telekom mobil és vezetékes szolgáltatásaival foglalkozik...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Jó a kérdés...

Volt olyan problémánk, már, hogy bizonyos blacklistre felkerültek a telekom...

Ezt a problémát én még nem észleltem és nem hallottam róla. Most elkezdtem utánaolvasni és nagyon úgy tűnik, hogy ez a megoldás, amit udvzso írt szükséges. Itt ugye a levélszemét áradat visszaszoritása a cél és emiatt egy hitelesítő rendszert használ a Microsoft.

Itt egy link erről:

https://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx

 

Ezt ugye a Telekom tudná megtenni, viszont, hogy ezt hogy kellene elindítani... Én esetleg egy írásos formát javasolnék, amiben le kell írni, hogy van ez a gond és a microsoft ezt adja megoldásnak. Ezt aztán a Telekom IT részének kell rendeznie...

 

Üdv:

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

sziasztok! Ma megnéztem a leveleimet és annak rendje és modja szerint sikerült is! De utána be szerettem volna lépni nem enged be,nem ír ki semmilyen hiba kódot csak vissza dob a bejelentkező oldalra! Ja és elötte rendesen kijelentkeztem!

Na ilyenkor mi van? A freemail fiókomba sem tudok ezután belépni!

Várom válaszokat!

Üdv!:smileysad:

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

sziasztok! Ma megnéztem a leveleimet és annak rendje és modja szerint sikerült is! De utána be szerettem volna lépni nem enged be,nem ír ki semmilyen hiba kódot csak vissza dob a bejelentkező oldalra! Ja és elötte rendesen kijelentkeztem!

Na ilyenkor mi van? A freemail fiókomba sem tudok ezután belépni!

Várom válaszokat!

Üdv!:smileysad:

Szia!

Én felhívtam őket, kapott infóim alapján tömeges leállás volt. Valószínűlet Sso hiba. Nem működött a levelezés webmailen és kliensprogramból sem. A freemail is a Telekomé, így az sem működött. A telekom.hu oldalon is szünetelt a belépés. Az origo.hu elérhetetlen volt. Kb két órán keresztül volt rossz legalább is nálam.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...