Ugrás a tartalomhoz
  • 6

anonymus

Kérdés

Szakadozó internet kapcsolat, újra induló  HGW esetén mit tehetek ?

 

Első amit tehetsz, hogy újra indítod a HGW-t. Érdemes lehet ránézni jel szintekre is, ezt jellemzően a 192.168.0.1 192.168.1.1/  192.168.100.1 címen találod.  Belépéshez amennyiben nem változtattad meg: admin/admin, üres/üres stb, kivéve Sagemcom F@ST 3686AC, ennél eszköznél a talpon elhelyezett matricán találod a szükséges adatokat.

DOCSIS adatokat keress dBmV és mértékegységekkel lefelé /felfelé letöltési /feltöltési vagy angolul downstream és upstream.

 

Ezekről amit tudni érdemes.

Letöltési irányba -12 + 12 közt ideális, 0-hoz közeli érték a legoptimálisabb.

SNR 30 dB legalább érje el, átlagosan 40 körül mozog, ennél többel nem fogsz találkozni.

Feltöltési irányba 51 dBmV alatt legyen


Ettől eltérő értékkel is működhet a HGW, de átlagosan ezek tekinthetők minőségi értékeknek. Amennyiben ezektől eltérést tapasztalsz, az jó eséllyel lehet a probléma forrása. Pusztán eltérő adatok nem adnak  alapot semmilyen reklamációra.

 

Kérhetek bridge módot?

Igen, kérhetsz Cisco EPC3925 és Sagemcom FAST3686 eszközök esetében. De csak akkor, ha nincs iptv előfizetésed.  Ezt a 1414 ügyfélszolgálati szám hívásával teheted meg, kitartást hozzá, néha nehezen sikerül.

 

Használhatom valamire az usb csatlakozót ?

Pendrive vagy külső táppal rendelkező merevlemez segítségével file, ftp, UPnP médiaszervert készíthetsz.

 

Milyen csomagokat rendelhetek ?

*Otthoni Internet 10/

*Otthoni Internet 20/

Otthoni Internet 150/5

Otthoni Internet 300/20

Otthoni Internet 500/22

 

* Ezek a csomagok csak ED2 területen rendelhetőek. 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: anonymus
Módosítás
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 1.6k
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 0

Ha két oszloppal arrébb jók a jelszintek, netalántén még mmwo is van ismerősödnél, akkor ha jön a telekomos szerelő, márha az ilyet lehet annak nevezni, udvariasan kérd meg, hogy azon a két oszlopon legyen már oly kegyes, és mérjen jelszintet, és keresse már meg azt a bedöglött kábelt, vagy mivel elmondásod szerint azt már cserélték, valószínűleg az egyik leágazó lesz a ludas.

 

Ez valamiért náluk nagyon nehezen megy, nálam 6 év után jöttek rá, hogy a leágazó a rossz.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Most majdnem csúnyát mondtam. :D

 

Tudod a nevét? Néha sokat jelent, ha amikor beszélsz vele, és látszik, hogy rohadtul nem akar ebben a melegben semmit se csinálni, akkor kérd el a nevét. :D Ha van egy kis esze, tudni fogja, hogy mire akarod/tudod azt felhasználni, és változik a hozzáállása.

Nem szintezni kéne, hanem megkeresni, hogy mi a fenéért van ennyire kevés jeled. De ezt nehogy már az előfizető magyarázza el a technikusnak. :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Tudom a nevét és ezzel tisztában is van, adott még anno névjegykártyát, akkor most mit tegyek, valami ötlet?

 

Először azt mondja voltam fent az oszlopon, mondom én is feltudok menni meg lejönni... Erre azt mondja el ment a net? Mondom el, de én is felmegyek, kihúzom a kábelt és visszadugom, bárki meg tudja csinálni, ezen már csak röhögött.

Azt mondta hétfőig teszteljem, erre azt mondtam hogy ha hétfőig nem tesz senki semmit majd én fogok és megyek a hatóságokhoz.

 

El is magyaráztam neki, hogy fél éve senki se mozdította az ujját , biztos most fogjátok...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Azt nem értem, hogy mit kell tesztelni egy olyan hálózaton, ahol határértéken kívül van a jelszint...

 

Nem tudok mást mondani, csak hogy jelentst be hibára, és kérj vezetői visszahívást. Nálunk csak azután mert visszahívni a vezető, miután megcsinálták a 6 éve fennálló hibát. Valószínűleg ránézett a szerelők körmére, illetve akit kiküldtek szombaton, azt még sosem láttam errefelé.

Hátha másik szerelőt küldenek ki hozzátok is. :D

 

Igazából mást nem is nagyon tudsz tenni. Hatóság is mire aktivizálja magát, kb 2 hónap.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Most írtam levelet a Telekomnak elsőnek, hogy valamit csináljanak.

 

Azt elfelejtettem leírni, hogy olyan hülyének nézett a szerelő hogy az valami beteg.

Azt kérdezni, hogy honnan veszem, hogy ez rossz érték, netről? Mondom rengeteg Docsisos oldal van plusz tudom és kész.

 

Tudni illik, hogy a 16os szám alatt (2 oszloppal alrébb) meg mind a 8 csatorna dbvm-je nagyon jó, ezt hoztam fel neki erre azt mondja 1 ds van azon, mondom a modem 8 at ír ne zavarjon, azt mondja az 1 csak a modem nem jól írja, mondom ismerősnél 50es netnél meg 1 ds, erre azt mondja, hogy nem mert ott 8 van csak nem látja a modem őket... hát persze.

 

Ja igen és elméletileg szegmensenként 1 US csatorna van szerinte, hát remek, 1US ott ahol van Netmánia XXL lehetőség, clap-clap

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Hát úgy látszik, a Telekomosoknak most ki van adva, hogy vegyék hülyére az ügyfeleket. A szerencsétlen vezető, aki engem felhívott, hasonló butaságokat etetett meg velem. Csak nem álltam le vele vitatkozni, mert tudtam, hogy úgyis kimagyarázza, és csak felesleges szájkarate lett volna.

 

Szomorú, hogy egy szolgáltatónál ez a koncepció.

Gondolom nálatok is csak Telekom van, mint net szolgáltató, ezért merik megtenni.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Igen, itt is csak telekom van, bár elméletileg nézegettem már az internetszolgáltatókat mert nekünk most koaxon jön és felette fut az ADSL, van pár cég ami ADSL netet biztosít ebben a községben, ha nem javulnak meg akkor lehet megyünk oda, inkább legyen 10mbit de stabil, úgy is mindenki a coaxot használja.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Lehet, hogy az lesz a biztos megoldás. Bár ki tudja, hogy az ADSL vonal mennyire jó arrafelé.

 

Magamból indulok ki, de a maximális sávszélességre az esetek igen kevés hányadában van szükségem. Inkább az a fontos, hogy legyen, és megbízhatóan legyen, ne szakadozzon.

 

Nagyon furcsa a szerelők hozáállása nálatok. értem én, hogy meleg van, és inkább ülnének a légkondis irodában, de ha gáz van, akkor dolgozni kéne.

Egy napot kérte, hogy teszteld. Felhívtad őt ma, hogy lassú, szakadozik rossz? Kíváncsi vagyok most mit mondana... teszteld még egy napig? xD

Az a vicc, hogy kb 50 méterre tőletek jó, akkor ezt az 50 métert kéne átvizsgálnia, nem is egy beláthatatlanul nagy rész. Gyakorlatilag vagy kábel, vagy leágazó. Nagyon lusta, ha még erre sem képes. :(

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Az a vicc, hogy pont az történt amint leírtad, mondtam hogy most is szakadozik de mondom azért mert rosszak az értékek, erre azt mondja hétfőig teszteljem , ezt elmondta kb 5x.

 

A melegre fogta de este igen, lemegy -12 -re de az akkor sem jó, illetve 50-80 méteren nem -21 et fog a meleg miatt romlani a helyzet.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Hát szerintem felejtsd el ezt a szerelőt. Olyan érzésem van, hogy vagy nem akar dolgozni, vagy unja az egészet, de csinálni azt nem fog semmit.

 

Csak hibabejelentésnél adj fel hibát, és én lehet, hogy megkérném a hibafelvevőt, hogy írja bele a hibajegybe, hogy ne XY-t küldjék ki, mert semmit nem hajlandó csinálni, mindig azt mondja csak, hogy teszteld, ami amúgy az ő feladatuk lenne, nem az ügyfélé.

Legalább rögzítve lesz, hogy az az illető egy lusta disznó. Én amúgy ilyenkor addig szoktam pattogni, amíg ki is rugják. Volt már rá példa, hogy sikerült. Nem a telekomtól, de egy MÁV-os dolgozó már megjárta, hogy nem akarta a feladatát végezni. Sok olyan munkanélküli van, aki szívesen dolgozna. Minek ülnek ott olyanok, akik nem akarnak.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Na szóval most magamtól javítottam meg ezt a dbvm dolgot, nagyjából.

 

Szóval írtam hogy az egyik este éjféltől 1 óráig nem volt netem, azóta volt ilyen rosszak az értékek.

Most megnéztem, hogy melyik az a csatorna amit elsőnek megtalál, utána a többit, eddig a 12400000- től 14000000 ig között volt az amit szokott választani, most a 41000000, szóval most beállítottam, hogy 124000000 től keresse és most lement -2 re az eddigi -21ről...

 

A szintezés még ratyi de már nem akad a netem, ezt nem látta a szerelő?

 

Channel 1:-2.3 dBmV40.8 dB
Channel 2:-3.1 dBmV40.8 dB
Channel 3:-4.5 dBmV40.8 dB
Channel 4:-5.8 dBmV40.3 dB
Channel 5:-10.1 dBmV38.3 dB
Channel 6:-9.5 dBmV39.0 dB
Channel 7:-9.7 dBmV38.6 dB
Channel 8:-12.4 dBmV36.4 dB

 

Csak is gratulálni tudok neki....

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Érdekes, nálam is úgy van, hogy az első 4 van viszonylag 1 csokorba, és második négyes is. :D Bár nekem nincs ekkora különbség, az első 4-es csoport 1 dB-n belül van, a második 4-es meg kb 1-2 dB-el kevesebb.

 

És a vissziránnyal mi a helyzet? Maradt az 4 csatorna? Szakadozik még?

Iptv miatt van így berendezve ez opcionális dolog van ahol be rakják így van ahol meg sz*rnak rá.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Na a mai napott a szomszéd áthívott hogy nála nincs net nálam meg van stb stb, látom hogy megtalálja a csatornákat de Access Denied, láttam hogy 8 ds meg 1 up van 57 powerrel, mondom reseteljünk és lám lám jó lett az internet és az UP megkapta a 3 csatornát, hazajöttem és látom nálam még mindig 1 van, na akkor reset modem és kb 6x keresettem újra vele az egészet mire én is megkaptam a 3 US csatornát, kiváncsi leszek hogy ezzel a probléma megoldódik-e.

 

Értékek még mindig rosszak de mit tudok tenni, írtam már levelet is.

 

 Power Level:Signal to Noise Ratio:
Channel 1 :-3.1 dBmV40.8 dB
Channel 2 :-2.4 dBmV40.9 dB
Channel 3 :-4.6 dBmV40.7 dB
Channel 4 :-8.1 dBmV38.7 dB
Channel 5 :-10.4 dBmV38.3 dB
Channel 6 :-10.8 dBmV38.0 dB
Channel 7 :-11.7 dBmV37.2 dB
Channel 8 :-13.0 dBmV35.9 dB


  

Upstream Channels  
   
  
 Power Level:
Channel 1 :43.2 dBmV
Channel 2 :44.0 dBmV
Channel 3 :44.0 dBmV
Channel 4 :0.0 dBmV
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Üdv. Eléggé sokat gondolkoztam a problémámon, amit az alábbiakban kívánok kifejteni. Kezdetben végletekig elégedett voltam a T-Home előfizetésem szolgáltatásaival. Minden megfelelően működött, úgy éreztem megéri a pénzt, amit kifizetek értük. Mivel a fárasztó munkanapok után az év nagy részében ezek a szolgáltatások jelentik a kikapcsolódást, nem is sajnáltam rá a pénzt. Előfizettem a legnagyobb TV csomagra, HBO max pack-re, valamint Netmánia XL csomagra. Az internet csomag 50 mbit/s maximális letöltési sebességet garantált, amit rendszerint az esetek 90%-ában tudott tartani, vagy legalább megközelítrette azt. Eljött a nap, amikor igény keletkezett plusz 2 db beltéri egységre. Időpont egyeztetés után jelentkezett is a szerelő/üzletkötő, átbeszéltük hogy hogyan kivitelezhető a kiépítés, valamint felvilágosított arról, hogy nem sokkal kellene többet fizetnem egyel nagyobb internetcsomagért, ami 120 Mbit/s maximális letöltési sebességet garantál. Rábólintottam.

És itt vette kezdetét véget nem érő elégedetlenségem.

Mióta nagyobb internet csomagom van, azóta 30-40 Mbit/s letöltési sebességgel dolgozik az internetem. Gyanítottam, hogy ha felhívom az ügyfélszolgálatot, akkor azt a választ fogom kapni, hogy 15 Mbit/s a garantált letöltési sebesség, és ahoz képest így is jó vagyok. Meglepő módon így is lett. Valamint kitértünk arra is, hogy lehet, hogy túl van terhelve a hálózat és azért nem tudom elérni a kívánt letöltési sebességet. Meg amúgy is a meghirdetett letöltési sebesség vezetékes csatlakozás esetén értendő. Ezt, egyébként kábelen hozza is a történet.

DE!

  • Ha a hálózat nem bír vele, akkor hogy lehet, hogy kissebb előfizetéssel Wifi-n is bírta az 50 Mbit/s-ot teljesíteni.
  • Ha a hálózat nem bír vele, egyáltalán miért kínálják fel, mint lehetőség.
  • Most ez az egész előfizetés bővítés arra volt jó, hogy 1500 forinttal többet fizessek havonta, annélkül, hogy bármiféle gyakorlati hasznom származna az egészből?
  • Lehetséges, hogy aláiratnak velem 2 év hűséget a drágább csomagra és közben semmivel nem kapok érte többet, mintha a kissebben maradtam volna?

Nekem ez így elsőre az jön le, hogy éves szinten 18000 magyar forinttal többet fizetek a Telekomnak - ami azért számottevő összegnek nevezhető - és nem kapok érte cserébe semmit. Ezért némileg átverve érzem magam. Ebből adódóan, hogy ha továbbra is azokat a válaszokat kapom, hogy vezetékkel használjam, 15 mbit/s a garantált valamint hasonlóak és nem találunk megoldást a problémára akkor, amint lejárnak a hűségeim mindenféle telekomhoz tartozó előfizetésemet felbontom, és mérlegelem a további lehetőségeimet. Ha mindent összeszámolok naggyából havonta 40.000 forintot fizetek be a telekomnak. ez éves szinten 480.000 forint, valamint a két év hűség garantálja a majd 1.000.000 forintos bevételt csak a részemről. Értem én hogy hatalmas multi és ez piti összeg, úgyhogy ha nem fog hiányozni a költségvetésből részemről rendben van.

TisztelettelGólya Ákosegy többségben elégedett felhasználó

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...