Ugrás a tartalomhoz
  • 6

anonymus

Kérdés

Szakadozó internet kapcsolat, újra induló  HGW esetén mit tehetek ?

 

Első amit tehetsz, hogy újra indítod a HGW-t. Érdemes lehet ránézni jel szintekre is, ezt jellemzően a 192.168.0.1 192.168.1.1/  192.168.100.1 címen találod.  Belépéshez amennyiben nem változtattad meg: admin/admin, üres/üres stb, kivéve Sagemcom F@ST 3686AC, ennél eszköznél a talpon elhelyezett matricán találod a szükséges adatokat.

DOCSIS adatokat keress dBmV és mértékegységekkel lefelé /felfelé letöltési /feltöltési vagy angolul downstream és upstream.

 

Ezekről amit tudni érdemes.

Letöltési irányba -12 + 12 közt ideális, 0-hoz közeli érték a legoptimálisabb.

SNR 30 dB legalább érje el, átlagosan 40 körül mozog, ennél többel nem fogsz találkozni.

Feltöltési irányba 51 dBmV alatt legyen


Ettől eltérő értékkel is működhet a HGW, de átlagosan ezek tekinthetők minőségi értékeknek. Amennyiben ezektől eltérést tapasztalsz, az jó eséllyel lehet a probléma forrása. Pusztán eltérő adatok nem adnak  alapot semmilyen reklamációra.

 

Kérhetek bridge módot?

Igen, kérhetsz Cisco EPC3925 és Sagemcom FAST3686 eszközök esetében. De csak akkor, ha nincs iptv előfizetésed.  Ezt a 1414 ügyfélszolgálati szám hívásával teheted meg, kitartást hozzá, néha nehezen sikerül.

 

Használhatom valamire az usb csatlakozót ?

Pendrive vagy külső táppal rendelkező merevlemez segítségével file, ftp, UPnP médiaszervert készíthetsz.

 

Milyen csomagokat rendelhetek ?

*Otthoni Internet 10/

*Otthoni Internet 20/

Otthoni Internet 150/5

Otthoni Internet 300/20

Otthoni Internet 500/22

 

* Ezek a csomagok csak ED2 területen rendelhetőek. 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: anonymus
Módosítás
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 1.6k
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 0

Kedves illetékesek!

Nem tudtam hova írni, mert nem találtam olyan topicot, hogy honlappal kapcsolatos észrevételek, pedig nagyon elférne.Hatalmas hibát találtam, ami a cég számára kellemetlen, nem az előfizetők számára.

Miközben böngésztem az internet, meg IPTV kínálatot, beírtam a lakcímemet, mert erőszakoskodik, hogy adjam meg. Innentől kezdve akármilyen szolgáltatást nézek, azt írja, hogy az én címemen nem érhető el. Mivel kb 2005 óta Telekom előfizető vagyok, ez elég érdekes.

Vagy ez egy beismerő vallomás, hogy amit nálunk nyújtanak, az nem szolgáltatás.

Ilyenkor lennék kíváncsi, hogy a fejlesztők hogy tesztelték meg ezt a modult, és mióta van ez a hiba, és ezzel hány előfizetőt sikerült kb 2 perc alatt elkergetni a weboldalról.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Ez hasonlóan érdekes lehet,mint 4 éve történt meg velem:Budapesten béreltem egy lakást ahol DSL alapú IPTV és internet volt. Kiköltözés után bő fél évvel hív a lakás tulaj, hogy neked ott milyen formában volt TV és internet? Elmondtam neki és az új lakóknak azt mutatta a webes felület csak SAT TV érhető el. Kicsit furcsának tartottam az esetet, de azt mondtam ez valami tévedés lehetett. Menjel el valaki személyesen egy ügyfélkapcsolati pontra és tisztázza. Vagyis említse meg aki előtte ott lakott annak működtek más szolgáltatásai. Bementek, tisztázták és 5 nap múlva már ment minden.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Gondolom én naívan, hogy van egy adatbázis, amiben akár utca és házszám szerint tárolva vannak az ellátott területek. Ha valaki olyan címet ad meg, ami nincs az adatbázisban, akkor megy a nem elérhető üzenet.Mivel feltételezem, hogy egy ilyen adatbázist nem piszkálnak naponta, és régebben az én címemre nem írt ilyen marhaságokat, arra gondoltam, hogy valamit félrefejlesztettek.Egy ilyen hibánál egyébként én saját magam is ütném, szóval nem kirohanás.

Egyébként meg hiába multi, az ilyen dolgok is egy bizonyítványt állítanak ki a cégről. Honlap terén, de sok más területen is látszik, hogy összeszedetlen, sokszor szervezetlen az egész. Meg elég régóta vagyik náluk ahhoz, hogy lássam.Már sok éve próbálnék dobbantani tőlük, de nincs hova. És ez nem hirtelen felindulás meg ilyenek, mert most kivételesen minden rendben a szolgáltatással.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

@fgabor87arra nem gondoltál, hogy ez nem hiba, hanem szándékosan van így? sztem az lehet (vagy legalábbis a tapasztalaimból ezt szűrtem le), hogy a címeden már nincs szabad kapacitás (főleg, ha dsl területen laksz) és új előfizetést nem tudnak biztosítani csak a meglévőket kiszolgálni. a meglévő előfizetésede meg a telekom előfizetésemben tudod menedzselni, neked az mutatja az elérhető szolgáltatásokat (már ha vagy olyan szerencsés és be tudsz lépni, mert már az új rendszerben vagy)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

@foxyladyNem hiszem. Kábeltv területen vagyok, fizikailag a leágazóba még van hely. Három rákötés van, tehát még minimum 1 hely van. Meg több házszámot is próbáltam, végig az egész utcára, de szerintem ha tovább próbálkozok, az egész településre ez lett volna.Esetleg a hálózat terheltségét láthatnák így, de movel most próbálnak mindenkit IPTV-re nyomni, ezt is kizárnám, hiszen az növelni fogja a terhelést. Persze, amint leveszik azt a 10 körüli analóg csatornát, és oda nethez DS-eket raknak, ez már nem lesz igaz.

Egyébként azóta hirtelen újra szolgáltat a Telekom az én címemen. Egyszerű hanyagság, nemtörődömség, figyelmetlenség.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nos ez az ami nem mindegy! A Cisco EPC3925 pl. 80%-ban jó Site to Site VPN-t tud létrehozni. A maradék 20% esetében a Phase2 vagy már Phase1 esetében elhal a dolog. Nekem egy konkrét feladat miatt kb. 10 féle eszközzel sikerült tesztelni.Az IP csere valóban nagyobb karbantartás vagy üzemszünet esetében történt meg. Nálam a bő 3 év alatt most volt júniusban egy nagyobb hiba után a 2. IP csere.

A VPN-re visszatérve a CISCO eszköz és jó pár esetében FQDN is megadható, így ha van dyndns, akkor az IP csere sem jelenthet gondot. Fontos az S2S esetében az, hogy ekkor a CISCO eszköz nem lesz elérhető, tehát pl. DHCP-ként sem lehet alkalmazni. Ha valaki a CISCO eszközt akarja DHCP-nek és netán azon kimenni a külvilágba, akkor kicsit költségesebb a dolog. Mivel mindkét oldalra kell egy-egy eszköz. Nagyon fontos, hogy tudjon EoIP-t mindkettő. Ahol a CISCO eszköz van ott a plusz eszköz Bridge, a másik oldalron routerként üzemel.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nekem csakis Cisco EPC3925 és egy tucat "túloldali" eszközzel van tapasztalatom. A CISCO eszközből adódóan az egyik oldal az kábelnetes. A másik oldal pedig ADSL ahol a Telekom által adott D-Link modem után egy saját eszköz van, mivel ott az irodában nincs IPTV. Illetve azon a területen nincs kábeles szolgáltatás.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Moderátor

Kedves zoli62!

Az otthoni szolgáltatások - előminősítés a honlapon topicot én hoztam létre, viszont a posztokat egy másik topicból áthelyeztem, mivel oda nem illett a téma. Ez a magyarázata annak, hogy a dátumok nem stimmelnek. Bízom benne, hogy sikerült a felvetésedre választ adnom .

További szép napot, üdv:ahammer

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szia! Gondoltam, hogy a topikkal kapcsolatban "ármánykodás" manipuláció történt . :) Ahogy én láttam, valami régebbi, kábelnetes téma hozzászólásai lehettek ezek, amiket áthoztál. Annyiban fenntartom a véleményemet, hogy a weblapon levő előminősítés közel sem száz százalék hatékonyságú.Ajánlok mindenkinek egy módszert. Néha érdemes személyes ügyfélszolgálatra bemenni, és nem mindent online intézni, vagy telefonon. Múltkor én bementem,és elmondtam, hogy gondban vagyok, mert a kábelszolgáltatóm felmondta a szerződést,érdekelne az IPTV, de csak ADSL vonalam van, tehát nem biztos, hogy működni fog. Az ügyintéző erre kérés nélkül felhívott egy területi mérnököz és a pontos cím birtokában megtudta, hogy régebben volt egy hurok, de most rövidebb a kébelhossz, mert van közelben egy elosztó, és így menni fog a dolog. Ezt telefonon csak úgy lehet megtudni, hogyha valaki elindítja a megrendelést. A valódi előminősítés viszont pont azt célozná, hogy a létesíthetőségi információkat a leendő előfizető előre megtudhassa. Amennyiben a válasz negatív, nem is kell megrendelni, és így fölösleges köröket futni.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Tudom, de kényszerhelyzetben vagyok. Optika1412 IVR szerint ebben az évben lesz, honlapon nincs fent a lakóhelyem a listán, viszont a kábelszolgáltatóm most szüntette meg a a felvevős digitális tv szerződést, nem valószínű, hogy a felügyeleti szervnek benyújtott panaszt elfogadják ,pedig maga a felmondás bár jogszerű, de jelentős piaci erővel való visszaélés és nem mellesleg az indoklása nem megalapozott,és etikátlan, csak éppen ők nem számítanak egyetemes szolgáltatónak, pedig a DVB-C-t ők indították el Magyarországon. A telefonvonalam viszont csak ADSL2+-képes, de több évig volt nagyon stabil internetszolgáltatásom, most ezt optikai alapon más szolgáltatónál oldom meg.Viszont tévé kell, ezért gondoltam a felvevős IPTV-re. Bízom abban, hogy nem is olyan sokára úgyis át lehet állni majd optikai alapúra. Én is tudom, hogy az, ami nekem is volt, koaxos ED3-as DVB-C sokkal jobb, mint a leendő ADSL-alapú IPTV. Senkinek sem kívánom, hogy bár több választási lehetősége van , ilyen kényszerhelyzetben legyen, mint én. A dilemma csak az, érdemes-e beköttetni, tudva azt, hogy volt szolgáltatómnál határozatlan volt a szerződésem, itt pedig havi ezressel olcsóbb lenne, de két év hűséggel. Ennek tudatában kértem az IPTV-re egy hónap kipróbálási időt, de ezt eddig még nem engedélyezték.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Egy ilyen fajta előminősítést elég nehéz lenne összehozni, gondolom van, ahol napi szinten változna a dolog a fejlesztések és átépítések miatt. Úgy sem lenne naprakész sosem.

Egyelőre azt kéne megoldani, hogy legalább a szolgáltatási területekkel tisztában legyen az alkalmazás, mert mint kiderült, néha az sem megy neki.Utána esetleg lehet olyat beletenni, hogy a kétes területeknél "Érdeklődjön az ügyfélszolgálaton" üzenetet ad ki.

De előbb működjön rendesen. :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

@zoli62

"Optika1412 IVR szerint ebben az évben lesz"Ezt ugye nem az automata mondta? Mert MT azonosítás után a 7. menüpontban nagy lelkesen tolta a gép az alábbi szöveget,még annak is akinél nem várható optika,jelen esetben nálam:

"Örömmel tájékoztatjuk,hogy lakóhelyén hálózat fejlesztési programot indítottunk amelynek keretein belül, új a legmodernebb hálózatunkon működő TV - internet és telefon szolgáltatást tudunk nyújtani önnek. A hálózatunk még épül ,de ön már most megrendelheti a szolgáltatásainkat előszerződés megkötésével megerősítheti szerződés kötési szándékát. Ezzel további speciális kedvezményekre vallhat jogosulttá amelynek feltételeiről bővebb információt munkatársunktól kérhet"

Ez pár hete volt,de azóta eltűnt ez a menüpont. Furcsálltam is,hogy ED3 területre optika...

"Honlapon nincs fent a lakóhelyem a listán"Persze,mert csak az kerül fel ahol már megkapták az engedélyeket és elkezdődött/befejeződött a munka.Értelmetlen lenne felrakni olyan települést ami még kérdőjeles Te is tudod,hogy miért. :)

"DVB-C-t ők indították el Magyarországon"Nem tudom melyik lehet az,de tippelek a hárombetűs? :) Optikás net meg gondolom a négybetűs cég. :D"Ennek tudatában kértem az IPTV-re egy hónap kipróbálási időt, de ezt eddig még nem engedélyezték."Régen adtak 1 hónapot ,nem tudom miért szüntették meg... Mindig azt szüntetik meg amit nem kellene...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...