Ugrás a tartalomhoz
  • 6

anonymus

Kérdés

Szakadozó internet kapcsolat, újra induló  HGW esetén mit tehetek ?

 

Első amit tehetsz, hogy újra indítod a HGW-t. Érdemes lehet ránézni jel szintekre is, ezt jellemzően a 192.168.0.1 192.168.1.1/  192.168.100.1 címen találod.  Belépéshez amennyiben nem változtattad meg: admin/admin, üres/üres stb, kivéve Sagemcom F@ST 3686AC, ennél eszköznél a talpon elhelyezett matricán találod a szükséges adatokat.

DOCSIS adatokat keress dBmV és mértékegységekkel lefelé /felfelé letöltési /feltöltési vagy angolul downstream és upstream.

 

Ezekről amit tudni érdemes.

Letöltési irányba -12 + 12 közt ideális, 0-hoz közeli érték a legoptimálisabb.

SNR 30 dB legalább érje el, átlagosan 40 körül mozog, ennél többel nem fogsz találkozni.

Feltöltési irányba 51 dBmV alatt legyen


Ettől eltérő értékkel is működhet a HGW, de átlagosan ezek tekinthetők minőségi értékeknek. Amennyiben ezektől eltérést tapasztalsz, az jó eséllyel lehet a probléma forrása. Pusztán eltérő adatok nem adnak  alapot semmilyen reklamációra.

 

Kérhetek bridge módot?

Igen, kérhetsz Cisco EPC3925 és Sagemcom FAST3686 eszközök esetében. De csak akkor, ha nincs iptv előfizetésed.  Ezt a 1414 ügyfélszolgálati szám hívásával teheted meg, kitartást hozzá, néha nehezen sikerül.

 

Használhatom valamire az usb csatlakozót ?

Pendrive vagy külső táppal rendelkező merevlemez segítségével file, ftp, UPnP médiaszervert készíthetsz.

 

Milyen csomagokat rendelhetek ?

*Otthoni Internet 10/

*Otthoni Internet 20/

Otthoni Internet 150/5

Otthoni Internet 300/20

Otthoni Internet 500/22

 

* Ezek a csomagok csak ED2 területen rendelhetőek. 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: anonymus
Módosítás
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 1.6k
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 0

Elméletileg így Interface setup->LAN page, Select the Multicast as IGMP v2 and enable IGMP Snoop

Szia!

Sajnos nekem nincs ilyen beállításom, végig bogarásztam az összes fület.

És még mindig ugyanaz, box IP címet kap, be is tölt, műsorújság van, de kép az nem...a net is működik a TP-Link routerral...

Kezdem feladni...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Köszi majd leírom mi történt szerintem akkor holnap biztos jelentkeznek.

A pár napon már túl vagyunk és még semmi változás, nem jelentkezett senki. Tegnap előtt újraindult egy esti műsorban a modem legalább hatszor elég bosszantó de szinte minden nap, pontosan nem tudom mert azért nem ülök állandóan a TV előtt.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

A pár napon már túl vagyunk és még semmi változás, nem jelentkezett senki. Tegnap előtt újraindult egy esti műsorban a modem legalább hatszor elég bosszantó de szinte minden nap, pontosan nem tudom mert azért nem ülök állandóan a TV előtt.

Ezért javasoltam,hogy telefonon jelentsd be. Cisco EPC3925 egy kifutott modell már, régóta nincs a Telekomak se belőle, csak használt,jellemzően újraindulgatás sípolás jelzi,hogy lassan be adja a kulcsot... 1412 ügyfélszolgálati telefon számon a 4 / 2 menüpontban jelentsd be, már rég kicserélték volna egy D-Link DCM704B vagy Technicolor TC7200.20-ra. :)

Ui: Van valami különösebb oka,hogy nem telefonon jelezted a hibát?

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82
Ui:
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Ezért javasoltam,hogy telefonon jelentsd be. Cisco EPC3925 egy kifutott modell már, régóta nincs a Telekomak se belőle, csak használt,jellemzően újraindulgatás sípolás jelzi,hogy lassan be adja a kulcsot... 1412 ügyfélszolgálati telefon számon a 4 / 2 menüpontban jelentsd be, már rég kicserélték volna egy D-Link DCM704B vagy Technicolor TC7200.20-ra. :)

Ui: Van valami különösebb oka,hogy nem telefonon jelezted a hibát?

Azt írtam már az elején, hogy telefonon jelentettem be 23-án először és 24-én ki lett "javítva" 25-én jó volt azóta megint nem, én nem értek hozzá és nem mondhatom, hogy cserélje ki a szerelő ez az Ő dolga, főleg ha kifutott termék. Megérdemelném mivel örök idők óta T-Home-os vagyok és már 63 éves vagyok másik szolgáltatónál nem is voltam!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

@hettigful

Nekem ebből a típusból kb 10 darab volt már :D nem a kedvencem ez a típus,bár vannak akiknek ez a favorit. :D

Szerelőnek meg a hiba bejelentőnek nyugodtan mondhatod hogy pl. gyakran elkezd teljesen váratlanul sípolni , lefagy, újra indul stb. Nem tudom miért nem cserélték korábban ha már volt kint szerelő...

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Azt írtam már az elején, hogy telefonon jelentettem be 23-án először és 24-én ki lett "javítva" 25-én jó volt azóta megint nem, én nem értek hozzá és nem mondhatom, hogy cserélje ki a szerelő ez az Ő dolga, főleg ha kifutott termék. Megérdemelném mivel örök idők óta T-Home-os vagyok és már 63 éves vagyok másik szolgáltatónál nem is voltam!

Nyugodtan modhatod hogy a régit vigye, az újat hozza.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

De ha a hiba azzal van? 

Igazad van de egy olyan törzs vásárló mint én vagyok a T-Home-nál csúnya dolog, hogy figyelmen kívül hagyják, hogy örök életemben az Ő előfizetőjük voltam. Egy elavult modem lecserélése nem olyan nagy gond szerintem. Szerintem meg érdemelném hozzátéve, hogy volt vele sok probléma.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Igazad van de egy olyan törzs vásárló mint én vagyok a T-Home-nál csúnya dolog, hogy figyelmen kívül hagyják, hogy örök életemben az Ő előfizetőjük voltam. Egy elavult modem lecserélése nem olyan nagy gond szerintem. Szerintem meg érdemelném hozzátéve, hogy volt vele sok probléma.

Két cégnek vagyok az alvállalkozója egyik nyilván ez  napi sok órába szerelek kb mindent még se kapok különleges bánás módot.....  T-nek hód mindegy régi vagy új darabra legyél. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Igazad van de egy olyan törzs vásárló mint én vagyok a T-Home-nál csúnya dolog, hogy figyelmen kívül hagyják, hogy örök életemben az Ő előfizetőjük voltam. Egy elavult modem lecserélése nem olyan nagy gond szerintem. Szerintem meg érdemelném hozzátéve, hogy volt vele sok probléma.

Ha simán csak elavult, azt még önmagában felesleges cserélni, de ha a működésben van a hiba akkor a csere az egy alap dolog szokott lenni. A szerelő is tudja hogy jónéhány év után úgy kivannak puposodva a kondik benne, hogy csoda hogy életjelet ad a cucc nemhogy mondjuk wifi jelet. Ilyenkor már a további problémák elkerülése érdekében is elviszi. Max valahol a műhelyükben új kondikat forrasztanak bele, aztán másnak újból kiadják, attól hogy régi elavult típus az önmagában nem gond, ha alkalmas arra amire adják, akkor jó az.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

előfizető max meg kérdezheti mi van ha az sz*r a hgw. Nem tudom a két fél közül melyiknek is van végzettsége ilyen téren ?

Én sem arra gondoltam hogy cseréltetheti mindíg ha olyan heppje van, csak ha nyilvánvaló az ügyfél számára is hogy a modemmel van a gond. Én is adtam már le hibajegyre, és rögtön úgy hogy cseréljék mert tudom hogy a modem a sz*r, nem más. Szó nélkül hozta is az újat a szerelő, nem is tesztelgette a régit, látta hogy elindul az új, megy a net, aztán már lépett is túl a dolgon. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Ennyit a cseréről :|

Ha a szegmentálás és a jelszintek az egekbe tekerése oldotta meg (mert ez volt kedden) , akkor aki volt kint korábban ,miért nem állította be vajon a jelszinteket (ha egyáltalán az volt a probléma), úgy hogy stabil maradjon? Szerintem nem ez oldotta meg. Szeszélyes az a Cisco, okozhat még meglepetést. :D

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Ha a szegmentálás és a jelszintek az egekbe tekerése oldotta meg (mert ez volt kedden) , akkor aki volt kint korábban ,miért nem állította be vajon a jelszinteket (ha egyáltalán az volt a probléma), úgy hogy stabil maradjon? Szerintem nem ez oldotta meg. Szeszélyes az a Cisco, okozhat még meglepetést. :D

Erről hogy ki mit hogy nem kívánok itt beszélgetni veled. Főleg hogy két külön csapat felel az általad leírtakért + közismerten Cisco ellenes vagy ezért mind1 is.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Erről hogy ki mit hogy nem kívánok itt beszélgetni veled. Főleg hogy két külön csapat felel az általad leírtakért + közismerten Cisco ellenes vagy ezért mind1 is.

Én hidd el, hogy feleslegesen nem írogatok engem a mostani hiba érdekel csak, olyan is volt, hogy ki írta nem kapcsolódik az internethez a tv.

Mindentől független most működik most is azt nézem.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Üdvözlet (ismét!)

Örömmel látom, hogy az utolsó látogatásom óta eltelt időben milyen pozitív változásokon ment keresztül a fórum, így lassan elmondhatjuk, hogy egy funkciókban gazdag igazán jó közösségi platform képét ölti, aminek "evolúcióját" remekül megörökíti @ Anonymus fórumtárs blogbejegyzése is.

Ezúttal abban a reményben fordulok a közösség tagjaihoz, hogy talán van tapasztalatotok az általam újonnan észlelt és (mint a hibák sajátos természetéből az jellemzően fakadni szokott, sajnos :) ) roppant bosszantó hibajelenséggel kapcsolatosan.

Először az asztali PC-n (majd a hordozható eszközökön is) jelentkezett az a hiba, hogy az internet (kábeles) böngészése közben váratlanul sárga háromszög jelezte, hogy a kapcsolat megszakadt. A szokásos első elhárítási kísérlet, a hibaelhárító futtatása - első blikkre így tűnt -  megoldotta a problémát, így sajnos nem fordítottam figyelmet, arra, hogy konkrétan mi volt a hiba oka. Két perccel később a probléma ismét előjött, hibaelhárító újra lefuttatva, ezúttal azonban már odafigyeltem, pontosan milyen hiba is oldódott meg. Az okok a következők voltak:

  •  Az alapértelmezett dns átjáró nem volt elérhető / nem válaszolt. (Event 1006)
  • A ***** (itt értelemszerűen mindig egy másik cím olvasható) név feloldása során időtúllépés történt, miután a beállított DNS-kiszolgálók egyike sem válaszolt. (Event 1014)

A fentiekhez néha még "a szélessávú modemnek kapcsolódási problémái vannak, indítsa újra..." hibaablaka is társult.

Mindent, úgy érzem, tényleg mindent megpróbáltam:

  •  driverek frissítése (tkp. az összes elérhető drivert kipróbáltam, hátha, de nem... :) )
  • eszközök "kézi" hozzáadása, manuális driver kiválasztással az eszközkezelőben
  • teljes újra telepítés
  • a T kétszer hgw-t cserélt, szerelő megnézte a hibaüzeneteket, jelszinteket.
  • tűzfal, vírusvédelem ellenőrzése
  • DNS manuális megadása
  • IPV6 letiltása
  • egy hordozható WIFI adaptert is kipróbáltam, mind a hordozható eszközökkel, mind a PC-vel
  • különböző op. rendszereken (Linuxon is), különböző eszközökkel tesztelve is előjött a gond - így az eszközök, hálókártyák hibája valamint a vírusfertőzés talán kizárható (szerelő is próbálkozott saját laptoppal - neki 20 teljes percig volt kapcsolata, mielőtt a kapcsolat resetje végett a hibaelhárítóhoz kellett folyamodnia, ami egyébként mindig megoldja a problémát - mára rutinná vált a flushdns-release-renew "triumvirátus", sajnos)
  • szerelő átnézte az összes ehhez köthető eseményt a saját laptopja hibanaplójában is

Egyik sem segített, így "visszatértem a kályhához."

Azóta egy kis pozitív változás történt, az asztali PC-n, magától, minden megoldódni látszik. Immár két napja nem volt szakadás. Hordozható eszközről (laptop, telefon) azonban képtelenség sokáig a hálón maradni, még a router közvetlen közelében sem. Kábelről már ezeknél az eszközöknél sincs probléma (kopp-kopp!). Úgy gondolom, talán számít(hat) ezért leírom: a hibajelenség azután jelent meg, hogy az addigi modemet (Cisco EPC 3925), ami addig kifogástalanul működött a nyári, 40 fokos kánikulák valószínűleg megviselték (öreg is volt már, 3 éves), és augusztus végén "feladta a küzdelmet", egy új D-Link DCM 704-es váltotta, amit már kétszer cseréltek.  Én a router firmwarejére is gyanakodtam, de az elvileg friss.

Valaki tapasztalt-e hasonlót, illetve van-e ötlete, mi lehet a baj? Előre is köszönöm mindenkinek a hozzászólását!

Ui.: Lehet, hogy a megoldás "pofonegyszerű", ha így van, bocsi, hogy ilyen bő lére eresztettem a gondomat... :)

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: szaboadam
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...