Ugrás a tartalomhoz
  • 4

Gyorsító opció


Patrik92

Kérdés

Sziasztok !

 

Hosszas huzavona után a Telekom egy olyan ajánlattal keresett fel hogy egy olyan modemet fognak kihozni amibe be van építve egy Sim kártya és az a mobil internetre csatlakozva fogja kiegészíteni a meglévő  10 megás  vezetékes sávszélességemet 30 megára.

Valakinél van már ilyen eszköz, esetleg valakinek valami infója róla ?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 934
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 0

Nálam is, hol működik hol nem. Ettől függetlenül az eszköz szerint minden rendben van. Bár ma volt pár hibaüzenet.

 

2018-02-17 11:54:48 System Error LTE network error <407>.
2018-02-17 11:54:48 System Error LTE Tunnel Request do not receive respond.
2018-02-17 11:44:48 System Error LTE network error <407>.
2018-02-17 11:44:47 System Error LTE Tunnel Request do not receive respond.
2018-02-17 11:34:48 System Error LTE network error <407>.
2018-02-17 11:34:47 System Error LTE Tunnel Request do not receive respond.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Az a helyzet, hogy ahogy látom, a központi oldal esik le. Ilyenkor egy pillanatra megszakad minden szál, és utána tisztán a natolt DSL-es címen fog menni az eszköz. Restart ezen nem segít, az eszköz folyamatosan próbálkozik. Ha DSL led zölden világít és a mode türkizen, akkor csak idő kérdése és magától megjavul.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
1 órája, b10up írta:

Az a helyzet, hogy ahogy látom, a központi oldal esik le. Ilyenkor egy pillanatra megszakad minden szál, és utána tisztán a natolt DSL-es címen fog menni az eszköz. Restart ezen nem segít, az eszköz folyamatosan próbálkozik. Ha DSL led zölden világít és a mode türkizen, akkor csak idő kérdése és magától megjavul.

És kb. hány óra mire megjavul? xD Nem lehetne esetleg valamivel gyorsítani a folyamatot? :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

A mai nap log szerint 11 körül ismét elszállt a gyorsító " LTE network error <407>. " Természetesen azóta se állt helyre. Az előbb meg kíséreltem egy újraindítást de persze ez sem segít.

Nem lehetne ezt a hibát ki küszöbölni valahogy?

Ilyenkor vagy várok órákig/napokig amíg magától megjavul. Vagy betelefonálok kb 3* mire a rendszer kapcsol egy olyan ügyintézőt akit meg tudok róla győzni hogy a DSL vonal mérés az LTE hibát nem fogja kimutatni, és nem én se vagyok szellemi *****. Valamint a bonding résznél mindennek UP-nak kell lenni. (Volt amelyik megmagyarázta hogy az a helyes működés hogy a DSL rész DOWN...)

Természetesen miután kapok normális ügyintézőt aki hajlandó felvenni a hibajegyet, utána is várnom kell egy fél napot, de legalább utána jó szokott lenni.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nem tudsz vele semmit kezdeni, ***** segíteni se segítenek, nem tudják ők sem javítani. Soha többet telefos, nem ajánlom senkinek. Ha tehetitek és van rá lehetőség válasszátok a Digit.

 

2018-03-30 12:55:13 System Error LTE network error <407>.
2018-03-30 12:55:12 System Error LTE Tunnel Request do not receive respond.

 

 

 
Interface Status
LTE tunnel:
Down
DSL tunnel:
Down
Bonding:
Down
IP Address Settings
IPv4 address:
 
IPv6 address:
 
Subnet mask:
 
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Ma reggel bejelentettem hibára, azóta: "UMTS connection exception:PPP dial fail!"

Várjuk a legjobbakat :D

Nekem nem a telekommal van bajom, hanem a szolgáltatás minőségével. Ami arra vezethető vissza hogy itt nem akarnak fejleszteni.Kb. 5 éve kérdezgetem őket minden évben hogy itt mikor lesz végre változás? De sajnos "Gazdaságilag nem kifizetődő" a jelek szerint még állami támogatással sem.

Váltanék én szívesen, de sajnos a város ezen részén egyszerűen nincs mire. 2007-ben ugyanis itt a kábel tv nem épült ki. Sajnos holmi pár száz ügyfél nem érdeke egyik szolgáltatónak sem.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Én úgy döntöttem visszaküldöm a gyorsító opcióhoz kapott Huawei H35 modemet. Négy nap alatt kétszer hívtam az ügyfélszolgálatot,hogy megint szétkapcsolt a 'bonding channel'. És ami még bosszantóbb valószínű napi adat korlátozás van,amit nagyon elfelejtettek mondani a lelkes ajánláskor. Úgyhogy torrentezés kilőve,pedig azért kellett volna gyorsabb internet,csak én nem tudtam hogy ez az opció így működik. Elég nagyot csalódtam! Sajnos meg kell várnom,amíg nagyobb csomagra tudok váltani...amit már négy éve próbálok.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Még papírokat sem láttam,nemhogy elolvassam! Ez egy utólagos megoldás volt. Január 4-én jeleztem,hogy át akarok jönni egy másik szolgáltatótól (már megbántam). Most egy hete sikerült! Ráadásul mikor átvette a Telekom a szolgáltatást,a sebességem is még 4Mbit/sec-el kisebb lett mint előtte. 20megabites csomagból volt 14 aztán már csak 10. De ez egy másik történet,ezért holnap hívom őket,és nem fognak könnyen lerázni!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...