Ugrás a tartalomhoz
  • 4

Gyorsító opció


Patrik92

Kérdés

Sziasztok !

 

Hosszas huzavona után a Telekom egy olyan ajánlattal keresett fel hogy egy olyan modemet fognak kihozni amibe be van építve egy Sim kártya és az a mobil internetre csatlakozva fogja kiegészíteni a meglévő  10 megás  vezetékes sávszélességemet 30 megára.

Valakinél van már ilyen eszköz, esetleg valakinek valami infója róla ?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 934
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 1
Ekkor: 2017. 10. 14. at 12:57, anonymus írta:

Lte része megvan degelve a internet kapcsolatodnak azért ilyen köhögős. 

Ez már reménytelen, ami itt megy. Most megpróbáltam írni online egy hibajelentést, erre nem működik a Captcha rendszerük, csak a gond van az internettel, mióta váltottunk. Komolyan 10x adtam már meg helyesen a kódot, vagy ennyire *****nak néznek, hogy ha nem tudom elküldeni biztos hagyni fogom?

bnvnbvnbvnbvn.png

Ui.: azóta próbálgattam, körülbelül a 43. kódot fogadta el

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Virus
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok!

Bekötötték a gyorsító opciót. 10Gb adat letöltés után a sebesség lecsökken 5 mbit körüli értékre. Az ADSL kapcsolat eddig stabilan tudta a 12-13 mbit/s értéket gyorsító opció nélkül. Bejelentettem a hibát telefonon a szerelő kijött, de nem talált hibát.

Tisztában vagyok vele, hogy van korlátozás, ami a mobil internetre vonatkozik, csak azt nem értem miért  az ADSL kapcsolat sebességének felére korlátozzák vissza. Másnál is van ilyen probléma? Normálisan a meglévő ADSL vonal sebességre kellene , hogy korlátozzanak nem?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
41 perce, komzol1976 írta:

Sziasztok!

Bekötötték a gyorsító opciót. 10Gb adat letöltés után a sebesség lecsökken 5 mbit körüli értékre. Az ADSL kapcsolat eddig stabilan tudta a 12-13 mbit/s értéket gyorsító opció nélkül. Bejelentettem a hibát telefonon a szerelő kijött, de nem talált hibát.

Tisztában vagyok vele, hogy van korlátozás, ami a mobil internetre vonatkozik, csak azt nem értem miért  az ADSL kapcsolat sebességének felére korlátozzák vissza. Másnál is van ilyen probléma? Normálisan a meglévő ADSL vonal sebességre kellene , hogy korlátozzanak nem?

Valószínűleg egyáltalán nem is megy a dsl ág. A kapott "modem" beállításaiba lenni kell egy bonding menüpontnak ahol mutatni kell hogy működik e. Na neked itt van valami gubanc.

Újra fel kell őket hívni ha lehet szakértő kapcsolását kérni (úgy tudom ők csak rendes munka időbe max 5ig vannak). És ragaszkodni hozzá hogy a dsl ág már pedig nem megy.

Nekem is volt hasonló probléma, központi beállítás baj volt. Sajnos ehhez sem a ki érkező sem az ott dolgozó szerelők nagy része nem ért. Nekem egy héten keresztül minden nap telefonálni kellett mire kapcsoltak szakértőt. Ő egyből értette mi bajom, és másnapra minden rendbe jött. Azóta is tökéletes.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Köszönöm a gyors választ

1 órája, Farao írta:

Valószínűleg egyáltalán nem is megy a dsl ág. A kapott "modem" beállításaiba lenni kell egy bonding menüpontnak ahol mutatni kell hogy működik e. Na neked itt van valami gubanc.

Újra fel kell őket hívni ha lehet szakértő kapcsolását kérni (úgy tudom ők csak rendes munka időbe max 5ig vannak). És ragaszkodni hozzá hogy a dsl ág már pedig nem megy.

Nekem is volt hasonló probléma, központi beállítás baj volt. Sajnos ehhez sem a ki érkező sem az ott dolgozó szerelők nagy része nem ért. Nekem egy héten keresztül minden nap telefonálni kellett mire kapcsoltak szakértőt. Ő egyből értette mi bajom, és másnapra minden rendbe jött. Azóta is tökéletes.

Igen a  HUAWEI Home Gateway HA35-ben ellenőriztem a beállításokat. A bonding tunnel menüben a DSL tunnel: down állásban van már a beszerelés óta. Nálatok hogy néz ki ez a menüpont?

bonding_adsl.JPG

Egy sima ADSL modemmel leteszteltem az ADSL vonalat telefonos kapcsolatot létesítettem és ott megy az ADSL gond nélkül, rendes sebességgel.  A szerelők nagyon kevés infóval vannak ellátva az tuti, némelyikük nem is halott erről a gyorsító opcióról.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
57 perce, komzol1976 írta:

Köszönöm a gyors választ

Igen a  HUAWEI Home Gateway HA35-ben ellenőriztem a beállításokat. A bonding tunnel menüben a DSL tunnel: down állásban van már a beszerelés óta. Nálatok hogy néz ki ez a menüpont?

bonding_adsl.JPG

Egy sima ADSL modemmel leteszteltem az ADSL vonalat telefonos kapcsolatot létesítettem és ott megy az ADSL gond nélkül, rendes sebességgel.  A szerelők nagyon kevés infóval vannak ellátva az tuti, némelyikük nem is halott erről a gyorsító opcióról.

Ne habozz, hívd a 1414-es számot, és kérj level 2-es müszaki kollégát. Ne hagyd magad lerázni, mert a hibabebejelentést felvevőknek az van kiadva, hogy lehetőség szerint ők oldják meg a a problémát.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
21 perce, zoli62 írta:

Ne habozz, hívd a 1414-es számot, és kérj level 2-es müszaki kollégát. Ne hagyd magad lerázni, mert a hibabebejelentést felvevőknek az van kiadva, hogy lehetőség szerint ők oldják meg a a problémát.

Oké, holnap újrahívom őket.  Mindenkinek köszönöm a segítőkész hsz-t.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
1 órája, anonymus írta:

Legalább meséket ne találjunk ki. 

Ez nem mese, hanem valóság, az ügyintézők nem igazán szeretnek level2-t kapcsolni, mert lehetőség szerint nekik kell felvenni a hibajegyet, ezt jelenti  a problémamegoldás.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Sziasztok. Én is egy hasonló helyzetben vagyok. Megkaptuk a gyorsított. Először nem is néztem, hogy gyorsabb e a net, ugyan olyan lassú lett mint volt. Behoztam a rooter beállításait, minden rendben volt. Kikapcsoltam a wifit (nálunk minden arról megy)a rooteren, bekapcsoltam, és öröm és boldogság, felgyorsult a net. Az a bibi, hogy időközönként lelassul. Olyankor ki-be kapcs a wifivel. Ezt ki lehet valahogy küszöbölni? Vagy rossz helyen van a gyorsító. Hogy lehet bemérni?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
35 perce, robi12ster írta:

Sziasztok. Én is egy hasonló helyzetben vagyok. Megkaptuk a gyorsított. Először nem is néztem, hogy gyorsabb e a net, ugyan olyan lassú lett mint volt. Behoztam a rooter beállításait, minden rendben volt. Kikapcsoltam a wifit (nálunk minden arról megy)a rooteren, bekapcsoltam, és öröm és boldogság, felgyorsult a net. Az a bibi, hogy időközönként lelassul. Olyankor ki-be kapcs a wifivel. Ezt ki lehet valahogy küszöbölni? Vagy rossz helyen van a gyorsító. Hogy lehet bemérni?

Nálam a 10Gb adatforgalom után lassul be. A fent leírtak alapján technikai probléma van, nem megy a DSL tunnel.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 3
Ekkor: 2017. 10. 23. at 20:59, anonymus írta:

Legalább meséket ne találjunk ki. 

Sziasztok!

Reggel 8 körül 1414-en bejelentettem a hibát.  Az ügyintéző rögtön tudta milyen hibáról beszélek, 9-kor hívott a szerelő aki a helyszínen szerette volna megoldani, de elmondtam neki a kálváriát, hogy ez központi hiba lesz, magának a vonalnak nincs baja. Értetlenül állt előtte, hogy akkor miért neki adták ki a hibát. Este hazaértem és újraindítottam a routert:bonding_adsl_ok.JPG

Teszteltem is kb 10Gb adatforgalom után belassult,  de a 20 mbit-es ADSL szintjére plusz az LTE korlátozással helyreállt a sebesség, a hiba megoldódott. Remélem így is marad. 
A korlátozásról lehet valamit tudni? Napi havi keret az alapja? Korlátozás utáni fel/le töltési sebesség?
A routeren belül látom valahol, hogy korlátozva van a mobil sáv?

Köszönöm még 1X a segítségeteket.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Újabban a gyorsító opcióm hajlamos eldobni a DSL tunnelt. Más is tapasztalt hasonlót?
Ha újra indítom a hgw-t akkor helyre áll a rend, csak kicsit kellemetlen.

logban csak az ilyenkor megszokott dolog olvasható:

2017-11-04 16:38:04 System Error DSL network error <406>.
2017-11-04 16:38:03 System Error DSL Tunnel Request do not receive respond.

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

@Farao

Nálam pár hét után mindig megfekszik és a HGW újraindítása sem segít, hanem hívogathatom az ügyfélszolgálatot. Plusz még azt is játssza, hogy naponta kb 10-20x megszakítja pár percre az internetkapcsolatot (de volt olyan is, hogy órákra). De én már hagyom a francba a dolgot, alig várom hogy leteljen a hűségidő.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
41 perce, zs1991 írta:

zs1991

 De én már hagyom a francba a dolgot, alig várom hogy leteljen a hűségidő.

Nálam anno az ADSL volt ilyen, hetente 1X biztos megszünt valami miatt. Bennem is elszakadt a cérna bejelentettem, hogy ingadozik a szolgáltatás legyenek szívesek kivizsgálni,  természetesen minden bejelentés után megjavították, de stabil csak azután lett, mikor kértem, hogy nézzenek már rá az előzmény bejelentésekre, mert valami nem ok.

Tapasztalatom, hogy sok szerelő tényleg felületesen nézi át mi is a probléma. Ki kell fogni azt aki lelkiismeretesen kivizsgálja.

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: komzol1976
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...