Ugrás a tartalomhoz
  • 4

Gyorsító opció


Patrik92

Kérdés

Sziasztok !

 

Hosszas huzavona után a Telekom egy olyan ajánlattal keresett fel hogy egy olyan modemet fognak kihozni amibe be van építve egy Sim kártya és az a mobil internetre csatlakozva fogja kiegészíteni a meglévő  10 megás  vezetékes sávszélességemet 30 megára.

Valakinél van már ilyen eszköz, esetleg valakinek valami infója róla ?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 934
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 0

Most kaptam, emésztgetem. Eddig úgy volt hogy nincs hiba, panaszt tettem egy hete, mert megpróbálták a modem naplófájljait is eltüntetni, ami már kicsit sok volt, most váratlanul javították akkor a semmit? :D  Kíváncsi leszek, bár visszavonni nem fogom, ha csak nem korrigálják a befizetett díjakat, és kapok vissza pár hónap befizetett pénzt. Bár az ujraindításos *****ség után újra lemondtam a reményről, nem lesz itt teljes fixálás.

2906564B-6375-433F-9F00-62EC90A017A8.png

8EA98916-4208-4FEF-B785-17DDFB21DE64.jpeg

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Telekom alkalmazásban kijátszottak, amíg nem fogadom el hogy megoldódott a jelenlegi probléma nem tudok rá új jegyet nyitni, látom nagy erőkkel dolgoznak azon, hogy sehol se lehessen őket felkeresni, maguktól pedig nem hiszem hogy zárni fogják a hibajegyet, de én biztos nem fogadom el. Nemsokára eltelik a 30 nap, amin belül a panaszomra reagálniuk kell, utána jönnek a további lehetőségek. Gyorsító opció hónapok óta nem megy, annak az árát mindenképpen kompenzálniuk kell majd.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Én azért megértem Virus helyzetét. Kellemetlen olyan helyen lakni ahol elavult régi DSL hálózat van. Hálózat fejlesztési szándéknak nyoma sincs egyik szolgáltatónál sem, a 30mb-os program ellenére se. És a telekom gyorsító opció az egyetlen kis fénysugár, de az is többet nem működik mint igen.

Az én hibajegyem még mindig nyitott (bár már mintha javult volna valamit a helyzet.), a telekomtól pedig annyit sikerült megtudnom hogy.: A hiba kivizsgálása során belső hibára derült fény amit sajnos még nem sikerült javítaniuk. (bármit is jelentsen ez.)

Valamint jelenleg nem tervezik a hálózat fejlesztést városomban.

A szolgáltató aki nyert pályázatot rá, csendben van, a legutolsó információm hogy az önkormányzattól engedélyt kértek és kaptak rádiós internet kiépítésére. Náluk a projekt tervezett befejezési dátuma Augusztus 24.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2
9 órája, Farao írta:

Én azért megértem Virus helyzetét. Kellemetlen olyan helyen lakni ahol elavult régi DSL hálózat van. Hálózat fejlesztési szándéknak nyoma sincs egyik szolgáltatónál sem, a 30mb-os program ellenére se. És a telekom gyorsító opció az egyetlen kis fénysugár, de az is többet nem működik mint igen.

Az én hibajegyem még mindig nyitott (bár már mintha javult volna valamit a helyzet.), a telekomtól pedig annyit sikerült megtudnom hogy.: A hiba kivizsgálása során belső hibára derült fény amit sajnos még nem sikerült javítaniuk. (bármit is jelentsen ez.)

Valamint jelenleg nem tervezik a hálózat fejlesztést városomban.

A szolgáltató aki nyert pályázatot rá, csendben van, a legutolsó információm hogy az önkormányzattól engedélyt kértek és kaptak rádiós internet kiépítésére. Náluk a projekt tervezett befejezési dátuma Augusztus 24.

Pedig lesz olyan település, nem sok de lesz ahol gyorsító opcióval valósítják meg a 30Mbit-et. De hozzá kell tenni hogy ez az opció a T-nek is nyűg mivel terheli a mobil hálózatot. 

Viszont ami jó hír, az az hogy minden hgw vectoring képes és foglalkozik ezzel már a T.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2018. 05. 11. at 21:17, Virus írta:

Telekom alkalmazásban kijátszottak, amíg nem fogadom el hogy megoldódott a jelenlegi probléma nem tudok rá új jegyet nyitni, látom nagy erőkkel dolgoznak azon, hogy sehol se lehessen őket felkeresni, maguktól pedig nem hiszem hogy zárni fogják a hibajegyet, de én biztos nem fogadom el. Nemsokára eltelik a 30 nap, amin belül a panaszomra reagálniuk kell, utána jönnek a további lehetőségek. Gyorsító opció hónapok óta nem megy, annak az árát mindenképpen kompenzálniuk kell majd.

Menj a ****  mobilhoz. Veszel hozzá sim routert, havi 1x ellősz egy kamu hívást azt pá. 
Most hogy korlátlan vagy havi 100 gb arra nem emlékszem de ugyan azon apróbetűs szabályok vannak ott is mint itt, viszont a ******nál lekorlátozni nem fognak. Legalábbis sehol sem olvastam róla.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Danka
Konkurencia megnevezése
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

@konzolmester

Az említett szolgáltatásnál benne van aprós betűs részben, hogy telefonálásra nem alkalmas eszközzel Tilos használni. Viszont telefon USB internet megosztás gond nélkül mehet. Én is gondolkozom rajta.

Továbbá Helyzetjelentés.:
A telekom lezárta a hibajegyem mondván.: Egy telekom által üzemeltetett berendezésben hibát találtak amit sikeresen elhárítottak...

A napokban valóban meglepően többet üzemelt mint szokott, bár most 18:30 óta az LTE ág nem megy.. :D

Többiről másik topikban.... :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
1 órája, Farao írta:

@konzolmester

Az említett szolgáltatásnál benne van aprós betűs részben, hogy telefonálásra nem alkalmas eszközzel Tilos használni. Viszont telefon USB internet megosztás gond nélkül mehet. Én is gondolkozom rajta.

Továbbá Helyzetjelentés.:
A telekom lezárta a hibajegyem mondván.: Egy telekom által üzemeltetett berendezésben hibát találtak amit sikeresen elhárítottak...

A napokban valóban meglepően többet üzemelt mint szokott, bár most 18:30 óta az LTE ág nem megy.. :D

Többiről másik topikban.... :)

Valóban tilos használni,de a szolgáltató ezt nem tudja. Havi 1x indítasz egy hívást egy mobilról majd vissza rakod a sim routerbe és ennyi.
Sokan így használják a mobilinternetüket :D
 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: konzolmester
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Sziasztok

Kaptam igéretet a Telekomtol hogy ránéznek erre az egészre. Kicsit magasabb szinten mint az ügyfélszolgálat. Kéne privátban mt szám vagy település efi név.

Benne van amúgy az is hogy LTE- ág terheltség miatt vág le, mivel másodlagos prioritása van csak. 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: anonymus
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

@anonymus Ha gondolod én tudok küldeni egy MT ügyfél azonosítót, bár jelenleg úgy néz ki működik.

Tegnap este csak az LTE ág nem ment, a bonding többi része viszont igen. Így valóban lehetséges amit írtál.
Viszont korábban rendszeres volt hogy hosszú órákra/napokra az egész Bonding lecsatlakozik, függetlenül napszaktól, használattól így saját vagy területi terheltségtől függetlenül.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

@Farao Alapból cégen belül nem egyszerű ezzel bármit is kezdeni. Mert vagy a rezesek tudják " megjavítani " vagy a mobilosok. Ha rezes oldalon van baj, nem lehet vele a mobilos oldalt zaklatni mert nem ott a gond és fordítva. 

Ha más nem egy vonalvizsgálatot intézhetek, hátha gyorsító opció nélkül is mehetne nagyobb net.  Mert pl felszabadult pár érpár, vagy volt fejlesztés, újabb dslam vagy bármi. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

@anonymus Köszönöm ezeken túl vagyok.

És ahogy írtam korábban úgy néz ki nekem sikerült rendbe rakni nagy sokára a dolgokat.

A DSL részt pedig tavaly rendbe tette a szerelő, 8-9 megabitet ki sikerült hozni 2 km-re a központtól. Kb 1.5 órát dolgozott azon hogy megtalálja nekem a lehető legjobb szabad érpárt.

Újabb dslam vagy bármi fejlesztést sajnos nem tervez a telekom.

Esetleg fejlesztési kérelmet nem lehet rögzíteni? Ahogy a másik topicban is írtam városunkban a fejlesztést nyert cég sem hajlandó hálózatot bővíteni.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

üdv :) régen irtam ide már , nekem hála istennek minden tökéletesen müködik még az esetleges leendő hibáról is smst küldenek , csak nekem annyi kérdésem volna hogy van ez a gyorsitó opciós modem és ez este olyan b..ott erősen világit, nincs valami beállitás h a led fényeket kikapcsolni vagy valami? állandóan takargatom h tudjak aludni :D  van egy pár villogó rajta éppen :D 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Hali. Nekem is működik szépen. Bár van amikor az LTE ág lekapcsol. Ez nekem is este 7 körül szokott megtörténni. Szerintem ez annak tudható be, hogy a mobil adó tornyon a telefonos ügyfelek előbbre vannak véve. Nekünk ilyenkor meg nem biztos hogy jut belőle :D

Fényerő állításról nem tudok. Ragaszd le szigszalaggal! :D 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Farao
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
2 órája, Farao írta:

Hali. Nekem is működik szépen. Bár van amikor az LTE ág lekapcsol. Ez nekem is este 7 körül szokott megtörténni. Szerintem ez annak tudható be, hogy a mobil adó tornyon a telefonos ügyfelek előbbre vannak véve. Nekünk ilyenkor meg nem biztos hogy jut belőle :D

Fényerő állításról nem tudok. Ragaszd le szigszalaggal! :D 

hát igen van a doboza, azt szoktam elé tenni csak nem tudom jo  e neki h elé teszek dolgokat mennyire gátlja a jel szórásban vagy nem tudom.. kérdeztem a telekom chat felületen ott sem tudnak ilyenröl..  szóval addig jó mig világos van este :D:D  nekem nem kell óraállitás se :D 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...