Ugrás a tartalomhoz
  • 6

anonymus

Kérdés

Szakadozó internet kapcsolat, újra induló  HGW esetén mit tehetek ?

 

Első amit tehetsz, hogy újra indítod a HGW-t. Érdemes lehet ránézni jel szintekre is, ezt jellemzően a 192.168.0.1 192.168.1.1/  192.168.100.1 címen találod.  Belépéshez amennyiben nem változtattad meg: admin/admin, üres/üres stb, kivéve Sagemcom F@ST 3686AC, ennél eszköznél a talpon elhelyezett matricán találod a szükséges adatokat.

DOCSIS adatokat keress dBmV és mértékegységekkel lefelé /felfelé letöltési /feltöltési vagy angolul downstream és upstream.

 

Ezekről amit tudni érdemes.

Letöltési irányba -12 + 12 közt ideális, 0-hoz közeli érték a legoptimálisabb.

SNR 30 dB legalább érje el, átlagosan 40 körül mozog, ennél többel nem fogsz találkozni.

Feltöltési irányba 51 dBmV alatt legyen


Ettől eltérő értékkel is működhet a HGW, de átlagosan ezek tekinthetők minőségi értékeknek. Amennyiben ezektől eltérést tapasztalsz, az jó eséllyel lehet a probléma forrása. Pusztán eltérő adatok nem adnak  alapot semmilyen reklamációra.

 

Kérhetek bridge módot?

Igen, kérhetsz Cisco EPC3925 és Sagemcom FAST3686 eszközök esetében. De csak akkor, ha nincs iptv előfizetésed.  Ezt a 1414 ügyfélszolgálati szám hívásával teheted meg, kitartást hozzá, néha nehezen sikerül.

 

Használhatom valamire az usb csatlakozót ?

Pendrive vagy külső táppal rendelkező merevlemez segítségével file, ftp, UPnP médiaszervert készíthetsz.

 

Milyen csomagokat rendelhetek ?

*Otthoni Internet 10/

*Otthoni Internet 20/

Otthoni Internet 150/5

Otthoni Internet 300/20

Otthoni Internet 500/22

 

* Ezek a csomagok csak ED2 területen rendelhetőek. 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: anonymus
Módosítás
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 1.6k
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 0

Ezek szerint te is inkább csak elfogadod, hogy ez van, de ha nem így lenne, boldogabb lennél. :)

Most a kis Cisco van nálam (EPC 3212), előtte amivel gond volt az az EPC3925-ös volt. ED3-ra való átállás miatt kaptam Thomson helyett. Nem volt másik, csak ez az egy féle. Bridge mód nem volt rajta engedélyezve akkor még. Valami D-Link volt mellette, ami csak modem, de az meg nem volt VOIP-os. Mondjuk itt egy szavam nem lehet a T-re, mert be volt adva hibajegynek, jó sokszor, persze mindig lezárták, mert nem tudtak vele mit csinálni. Aztán egyik nap megcsörrent a telefonom, egy szerelő volt, hogy pont most szerelt le Dunakeszin egy EPC 3212-t, és ha megfelel, még ma délután kihozná. :) Rá pár hónappal meg engedélyezve lett a Brige mód is.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Na a 3212-es Cisco-n hód semmi akadály nincs ipv6-nak, 3925-böl ki indulva a wan részen írnia is kéne az aktuális ip módot ipv4. 3925 másabb téren volt problémás érkezett belőle egy sz*r széria.  Táp körön ki száradtak a tekercsek és el kezdett zúgni.  

 

Ez így van, ebből kell most főzni, forgalomban is csak ez van szal.... Többi típus meg szépen fogy mennek tönkre főleg 3925.  Azt hitted azért van Sagem cikkem mert annyira szeretem ? 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
21 perce, acel írta:

Na látod, :-) nem te sem vagy "eléggé jó a hwg ahogy most van" felhasználó.

Mentalitás beli dolgok is szóba jönnek már ami másik cégben meg van engedik. T-ben soha nem volt meg, saját modem/hgw elméleti síkon nincs akadálya. Azt hiszem Usa-ban van is ilyen talán ? Paszolom igazából, de nálunk pl egy új modem hgw modem  mielőtt ki kerül sok hónapos tesztek vizsgálatok stb. Egy példát mondjak csak rendes ütemezés docsis szinten  beállítás hogy ne szakadjon minden x percben meg minden. 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: anonymus
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

A problémának nem megoldódnia kéne, hanem leginkább elő se jönnie. Igen, kell ez a stílus, mert ezzel jelzem a probléma súlyosságát, és ahhoz képest, amennyire bosszantó ez az egész, most visszafogtam magam. Főleg ha arra gondolok, hogy én ezért fizetem a havidíjat. Örülök, hogy egyáltalán ezt a fórumot be tudom éppen tölteni, mert _sajnos_ nincs rá garancia, hogy ez a legközelebbi frissítésnél is sikerülni fog. Az internet mára már az egyik legkritikusabb közmű, az ember elvárná, hogy a leállások előtt legalább értesítsék, vagy valami áthidaló megoldást kínáljanak, mielőtt felforr az agyvize. Szerintem ez az ügyfél részéről minimum jogos lenne ez a felháborodás, ha mondjuk a fűtés esne ki télen napokra, vagy a vízszolgáltatás.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Igen, de jó is lenne az élet, ha nem lennének problémák, de sajnos az élet már csak ilyen kegyetlen, hogy problémák elé állítja az embert.

Vetess fel a fent megadott számon egy hibajegyet és ne engedd addig lezáratni, amíg meg nem oldják a problémád vagy nem kapsz hivatalosan választ, hogy az ő rendszerükben nem találtak problémát, ekkor kezdheted tesztelni a saját eszközeidet.

Esetleg részletezd itt a fórumon a problémád, tegyél fel képernyőmentéseket a HGW-d adataival, hátha tud valaki valami okosat mondani rá. Ezek hiányában arra ugyan senki nem fog neked válaszolni, hogy mitől szakad a neted, mikor 1000000+1 oka lehet. Ha segíteni akarsz magadon, akkor te is segítsd elő azoknak a munkáját akik segíteni szeretnének neked.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: btz
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 3

Be is szoktad jelenteni a hibát vagy várod hogy magától megoldódjon? 

Azért az az 1-2 napos leállás eléggé túlzásnak érzem maradjunk ennyiben...

Az előre bejelentett leállásokat karbantartásokat ezen az oldalon jelzik, Szeged nincs közte.

Emelt hangnem meg teljesen felesleges, mert nem old meg semmit.

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

A probléma egyik vonulata éppen az, hogy én is túlzásnak érzem az 1-2 napos leállást. Nem írtam volna ide a fórumra, ha nem fordulna elő. Az előre bejelentett leállásokat meg internet nélkül nemigazán tudom csekkolni amikor megtörténik a baj, És a problémakör másik vonulata pont ez, hogy nincs is előre bejelentve, mert konkrétan üzemzavar.
A routernek és a modemnek semmi baja, mindig annak az ellenőrzése szokott az első lenni, aztán persze mindig kiderül a telefonos ügyfélszolgálaton, hogy már éppen tíz órája dolgoznak odakint a problémán. Az utóbbi két évben minden esetben ez volt, mindig tudtak már a problémáról és mindig dolgoztak rajta, de én ezzel nem tudok mit kezdeni, mert teljesen nyilvánvaló, hogy tudnak a problémáról (ha már a fél város leesik a netről valami központi hiba miatt), és az is teljesen nyilvánvaló, hogy ha már tudnak róla, akkor dolgoznak is rajta. De ha ez rendszeresen előfordul, akkor egy idő után már unalmas a 1412-t hívni azért, hogy ezeket elmondják, addig persze a telefon itteni végén megáll az élet és a munka.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Miért? Túl rég nem panaszkodtam? :D

Tegnap nem volt jó valami, de szerintem belső hálózati hiba. Néha áramszünetek után nem áll jól fel a rendszer. Modem és router is szünetmentesen van, de ugye modem leszakad. Aztán mikor visszajön az áram, felcsatlakozik, de valami nem stimmel a routinggal ilyenkor.

Modem kikapcs, vár, visszakapcs segít ilyenkor. Vagy router ugyan ez, de inkább modemet szoktam.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...