Ugrás a tartalomhoz
  • 6

anonymus

Kérdés

Szakadozó internet kapcsolat, újra induló  HGW esetén mit tehetek ?

 

Első amit tehetsz, hogy újra indítod a HGW-t. Érdemes lehet ránézni jel szintekre is, ezt jellemzően a 192.168.0.1 192.168.1.1/  192.168.100.1 címen találod.  Belépéshez amennyiben nem változtattad meg: admin/admin, üres/üres stb, kivéve Sagemcom F@ST 3686AC, ennél eszköznél a talpon elhelyezett matricán találod a szükséges adatokat.

DOCSIS adatokat keress dBmV és mértékegységekkel lefelé /felfelé letöltési /feltöltési vagy angolul downstream és upstream.

 

Ezekről amit tudni érdemes.

Letöltési irányba -12 + 12 közt ideális, 0-hoz közeli érték a legoptimálisabb.

SNR 30 dB legalább érje el, átlagosan 40 körül mozog, ennél többel nem fogsz találkozni.

Feltöltési irányba 51 dBmV alatt legyen


Ettől eltérő értékkel is működhet a HGW, de átlagosan ezek tekinthetők minőségi értékeknek. Amennyiben ezektől eltérést tapasztalsz, az jó eséllyel lehet a probléma forrása. Pusztán eltérő adatok nem adnak  alapot semmilyen reklamációra.

 

Kérhetek bridge módot?

Igen, kérhetsz Cisco EPC3925 és Sagemcom FAST3686 eszközök esetében. De csak akkor, ha nincs iptv előfizetésed.  Ezt a 1414 ügyfélszolgálati szám hívásával teheted meg, kitartást hozzá, néha nehezen sikerül.

 

Használhatom valamire az usb csatlakozót ?

Pendrive vagy külső táppal rendelkező merevlemez segítségével file, ftp, UPnP médiaszervert készíthetsz.

 

Milyen csomagokat rendelhetek ?

*Otthoni Internet 10/

*Otthoni Internet 20/

Otthoni Internet 150/5

Otthoni Internet 300/20

Otthoni Internet 500/22

 

* Ezek a csomagok csak ED2 területen rendelhetőek. 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: anonymus
Módosítás
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 1.6k
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 0

Azok elvileg nem változtak. Bár másik frekikre csatlakozott vissza a modem. Van egy 8-as csoport, ahol minden freki +9 dBmV, és 39 körüli az SNR, és van egy másik, ahol 4 +9 dBmV, a másik 4 meg +4. SNR 38 illetve 41. Most erre mászott fel a modem. Up 44. Szóval ezek rendben vannak, a szokásosak. Lehet, hogy este volt valami karbantartósdi, csak ilyen hibám még soha nem volt, azért csodálkoztam.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nem tudom, találkoztatok e hasonlóval, de tartok tőle, hogy igen. Telekom otthoni szolgáltatást használok évek óta. Múlt év végén kezdtek jönni a problémák. Otthoni csomagom internet - IP TV - és telefon csomagból áll. A telepített hálózati eszköz (jelenleg Cisco, előzőleg Sagemcom) ötlet szerűen kikapcsol, majd 1-2 perc elteltével visszakapcsol. A hibaelhárítással megbízott szerelők (legutóbb tegnap délben) kijönnek, mérnek, állítgatnak, vagy már azt sem, majd elmagyarázzák, hogy miért nem tudják, mi a probléma! Tegnap kicserélték az eszközt, ám ez sem segített. Sajnos közben a szolgáltató küldi az SMS-t, szerintük a hiba elhárult. PEDIG NEM!!!! Idegesítő, amikor napjában 3-5 alkalommal kikapcsol az eszköz, megakasztva a teljes szolgáltatócsomagot. Már eljutottam arra a szintre, hogy egyszerűen leszerződöm egy másik szolgáltatóval, hagyom a fenébe az egészet. A Cisco készülékre 3 db. Set top box és 1db. saját, Asus típusú router van csatlakoztatva, erről használjuk a wi-fit, mivel szerelők véleménye szerint a szolgáltatói készüléken nem garantált a wi-fi szolgáltatás. (csak tudnám, miért van benne wi-fi adapter is!) Az egyéb, általam használt készülékekhez semmi közük, az az én problémám. Igen ám! Minden készülék rendben működik, informatikusokkal beállíttattam a hálózatom, a T-Home eszköze ettől függetlenül újra éa újra kikapcsol!!! Nincs áramszünet, a készülék feszültség védett aljzatba van csatlakoztatva, a wi-fi-je kikapcsolva!! A hiba mégis fennáll!! Kihez, hová forduljak, ki tudja megmondani, mi okozza a problémát?

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Lehet, de elképzelhető, hogy a beázott, szétrohadt kábelek/osztók cseréje célravezetőbb lenne. Meg a bedöglött AGC-t sem lenne hátrány kicserélni így egy év után. Nem hiszem, hogy normális, hogy reggeltől délre 6-7 dB-t mászik a jelerősség, majd estére ugyan ez visszafelé. Bár ha az 3 évig tartott, hogy egy rossz leágazót megtaláljanak, akkor ez is bele fog telni egy pár évbe.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Hát ezek a mostani hőingások nem nevezhetők extrémnek. Korábban jó volt egyébként, úgy egy éve szállhatott el.
Mostanában rettentő keveset vagyok otthon, de ha egyszer netalántán véletlenül összefutok egy szerelővel, majd megkérem, hogy nézzen rá.

Amíg működött, addig egyébként stabil 0 volt a DS power, most +3dB csillapítással van +6-8 környékén, télen meg +14 környékén volt (nyersen tehát +11 körül most, és +17 környékén volt télen, MMWO-val). 20 fok körül van ilyen 0 és 3 között valahol csillapítással. Legalább van tartalék a nyárra, ha addig nem oldódna meg. :D

(A digitális ktv-n a TV2-es hibát meg persze, hogy elfelejtettem megnézni hétvégén.)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Akkor nálad is van többlet jel bőven. Teletronikos MMWO? Az 8dB/darab. Nálam csak 1 van, plusz beiktattam egy fix 3dB-s csillapítót, aminek a hátránya, hogy visszirányban is +3dB ha jól tudom. De így összesen van 11dB csillapításom, és +6 körüli jel a modemnél. Illetve télen volt így is +15. :D Csillapítás nélkül az már 26dBmV lett volna. :D Gondolom így az erősítőtől távolabbi végpontokra is jut jel bőven. SNR 39-41

Visszirányom 42, úgy néz ki, hogy a tavalyi leágazócsere megoldotta ezt a problémát.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...