Ugrás a tartalomhoz
  • 6

anonymus

Kérdés

Szakadozó internet kapcsolat, újra induló  HGW esetén mit tehetek ?

 

Első amit tehetsz, hogy újra indítod a HGW-t. Érdemes lehet ránézni jel szintekre is, ezt jellemzően a 192.168.0.1 192.168.1.1/  192.168.100.1 címen találod.  Belépéshez amennyiben nem változtattad meg: admin/admin, üres/üres stb, kivéve Sagemcom F@ST 3686AC, ennél eszköznél a talpon elhelyezett matricán találod a szükséges adatokat.

DOCSIS adatokat keress dBmV és mértékegységekkel lefelé /felfelé letöltési /feltöltési vagy angolul downstream és upstream.

 

Ezekről amit tudni érdemes.

Letöltési irányba -12 + 12 közt ideális, 0-hoz közeli érték a legoptimálisabb.

SNR 30 dB legalább érje el, átlagosan 40 körül mozog, ennél többel nem fogsz találkozni.

Feltöltési irányba 51 dBmV alatt legyen


Ettől eltérő értékkel is működhet a HGW, de átlagosan ezek tekinthetők minőségi értékeknek. Amennyiben ezektől eltérést tapasztalsz, az jó eséllyel lehet a probléma forrása. Pusztán eltérő adatok nem adnak  alapot semmilyen reklamációra.

 

Kérhetek bridge módot?

Igen, kérhetsz Cisco EPC3925 és Sagemcom FAST3686 eszközök esetében. De csak akkor, ha nincs iptv előfizetésed.  Ezt a 1414 ügyfélszolgálati szám hívásával teheted meg, kitartást hozzá, néha nehezen sikerül.

 

Használhatom valamire az usb csatlakozót ?

Pendrive vagy külső táppal rendelkező merevlemez segítségével file, ftp, UPnP médiaszervert készíthetsz.

 

Milyen csomagokat rendelhetek ?

*Otthoni Internet 10/

*Otthoni Internet 20/

Otthoni Internet 150/5

Otthoni Internet 300/20

Otthoni Internet 500/22

 

* Ezek a csomagok csak ED2 területen rendelhetőek. 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: anonymus
Módosítás
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 1.6k
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 1
5 órája, Ferenc Szûcs írta:

Nemrég váltottam a 120-as netre. Azonban csak nagyon ritkán van meg ez a sebesség. Általában 40-80 Mbs van meg. Ez még mindig magasabb mint a kötelező sebesség, de azért tisztességtelennek tartom, hogy a 120-as díj ellenében csak ennyit tudnak biztosítani. Tudom reklamálni nagyon nem lehet, de amikor fejlesztettek erre a sebességre a kapacitását jobban fel kellet volna mérni.

Üdv!

Helyileg hol vagy? (képen látható IP címed alapján Hódmezővásárhely) Milyen eszközöd van? Ha Cisco, akkor a helyedben lecseréltetném (pl olyan hibára hivatkozva hogy,random elkezd sípolni...) Sagemre (más nincs már úgy sem) az több csatornát fog össze és azzal meg van a sebesség mindig! Jelszinteket sem ártana megnézetni! ;)

Ui: Szintén vásárhelyi vagyok de sagemmel a sebesség mindig maxon pörög!

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Sziasztok ugyan evvel a problémával vagyok én is :) meg nálam nem érzékeli masik szobabam a wifit. Tegnap meg tettem a bejelentést és ez volt a válasz üzenet.

Tisztelt Ügyfelünk! A(z) 66488971.2 számú bejelentése hátterében 2017-03-12 11:47-ig nem találtunk Otthoni internet szolgáltatását érintő meghibásodást a Magyar Telekom hálózatában vagy eszközeiben. Amennyiben a hibát továbbra is tapasztalja, számítástechnikai kérdésekben ajánljuk figyelmébe a Szuperszervizünk szolgáltatásait. További részletekről a honlapunkon tájékozódhat. Üdvözlettel: Magyar Telekom Nyrt.
 
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Tisztelt Telekom!

Hálózati problémával kapcsolatban szeretnék segítséget kérni.
Van otthon 2 db. routerem, az egyik egy Cisco EPC3925 EuroDocsis 3.0 (Tcom-os), a másik egy Asus RT-N18U (saját).
Kb. 2 héttel ezelőtt előfizettem a Netmánia XXL (120Mbps) csomagra.
Az új csomag aktiválása után probléma volt itthon a net sebességével.
Bejelentés után kijött egy kollégájuk és megállapította, hogy a régi routerem (ASUS WL-520GC) már nem bírja el az új net sebességét. Ezután vettem egy szép új Asus RT-N18U routert. A kábelnetre először a Cisco router van kötve, és utána jön az Asus router.
A Cisco routeren van még 3 db. IPTv is.
A probélma az, hogy az Asus routerre kötött számítógépen főleg esti órákban rendszeresen megszakad a net kapcsolat. Ez annyit jelent, hogy az online film megáll, az online játékból pedig kidob a program kapcsolati hibára hivatkozva. Film vagy játék indítás után kb. 5-10 perc után jön elő a hiba. Cirka 1 hete keresem, hogy mi lehet a probléma. Mindehol UTP-s kábel kapcsolat van!
Ha a régi Asus routert visszarakom, akkor igaz hogy lassabban, de minden jól megy, stabil a net kapcsolat. Tehát gondolom a patch kábel és hálókártya hiba kizárva.
Wifi csak az új Asus routeren van. Az Asus routeren tűzfal, VPN, USB, kikapcsolva. DHCP, QoS megy.
Hely: II.kerület, Rószadomb,
Segítséget kérnék, ötleteket várok a hiba megoldására...:S
Köszi
Matt


 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Üdvözlök mindenkit! 

  A témában említett kapu/átjárón a reset gombbal visszaállíthatom-e a gyári állapotot? A kérdésem oka, hogy föl fog tudni-e utána a gyári állapotra visszaállt egység ugyanúgy csatlakozni a hálóra, van-e benne valami speciális Telekom beállítás, amit esetleg az ilyen hard reset után elfelejt. Erre vonatkozólag nem találtam információt a telekomos használati útmutatóban.

köszönettel és üdvözlettel: Péter

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2
11 perce, Péter9001 írta:

Üdvözlök mindenkit! 

  A témában említett kapu/átjárón a reset gombbal visszaállíthatom-e a gyári állapotot? A kérdésem oka, hogy föl fog tudni-e utána a gyári állapotra visszaállt egység ugyanúgy csatlakozni a hálóra, van-e benne valami speciális Telekom beállítás, amit esetleg az ilyen hard reset után elfelejt. Erre vonatkozólag nem találtam információt a telekomos használati útmutatóban.

köszönettel és üdvözlettel: Péter

Reseteld nyugodtan. Mindent letölt ami a nethez kell, beállítás nincs benne. Amit be lehet, azt beállíthatod a felületén, ahogy neked kell. Alapból üresen kell hagyni a login adatokat.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
Ekkor: 2017. 03. 12. at 17:13, király Norbert írta:

Evvel tisztában vagyok de ez nem állapot 3x voltak kint meg nézni de mindig azt mondták hogy nincs semmi baj. De a hiba utána is ugyan úgy fent áll 

Neked is javaslom, hogy ha 8 csatornás eszközöd van, cseréltesd le sagemre, vagy legalább is próbáld meg kiharcolni.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...