Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Internet telefondróton avagy az xDSL


Roli82

Kérdés

xDSL kapcsolódási probléma esetén

Nézd meg a HGW-t amennyiben nem világít rajta a DSL LED. Ebben, esetben valami hardveres gond lehet a háttérben.  Egy sérült vagy kihúzódót kábel, vagy DSLAM oldali műszaki meghibásodás. Ha a kapcsolat felépül de a PPPoE nem. Ebben esetben ha használ saját router ellenőrizd azt.  Próbáld meg közvetlenül csatlakozatni a gépet modem/ HGW-hez.

 

HGW által szórt WIFI gyakran szakad lassú instabil.

Válts csatornát, ebben segít az inSSIDer program. Szélsőséges esetben saját router használata is szóba jöhet.

 

Mi a legnagyobb elérhető sebesség és hogyan?

XL csomag, 50/15 sebességet kínáló csomag, ennek műszaki feltételei a következőek.

VDSL2 technológián az alábbiak szerint. Egycsatornás (központtól való 750 méterig), vagy kétcsatornás (központtól való 1500 méterig) ebben, esetben dupla rézérpárral.  Ezek csak az általános adatok minden esetben az adott címre vonatkozó műszaki felmérés dönt.

 

Hírtelen egyik napról másikra csökkent a sebességem.

Nagy valószínűséggel SNR LOCKOT kaptál, ez annyit jelent, hogy a központ lejjebb veszi a sebességedet.  Valamilyen műszaki hiba miatt vagy tévesen. Nem tehetsz mást, mint jelzed a 1412 felé a problémát.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 1.6k
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 0

Hali! reseteltem  a modemet és azóta nem tudunk internetezni! megvan a jelszó az azonosítónk is csak nem tudom hova kellene beütnöm! szeretnék kérni egy útmutatást hogy hova kell ezt beírni! részletesen szeretném mert nem vagyok jártas a dologban! esetleg nincs valakinek egy teljes leírása magyarul? köszönöm szépen!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
16 perce, Tomika írta:

Hali! reseteltem  a modemet ( speedport w 724v type CI )és azóta nem tudunk internetezni! megvan a jelszó az azonosítónk is csak nem tudom hova kellene beütnöm! szeretnék kérni egy útmutatást hogy hova kell ezt beírni! részletesen szeretném mert nem vagyok jártas a dologban! esetleg nincs valakinek egy teljes leírása magyarul? köszönöm szépen!

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

A kérdésem az lenne, hogy az adsl2+ modem üzembe helyezése után körülbelül hány nap alatt végzik el a központban a véglegesítést, hogy tudjam használni az internet szolgáltatást?

BTW: a modem szerint DSL kapcsolat állandó viszont a felhasználó és a jelszó páros nem megfelelő. ilyenkor lehet valami más hiba is?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Helló,

Ma egyszercsak elment a wifi.  ZTE_ZXDSL_931_VII_v2 modem.

A router működik, TV van, vezetékes internet van (egy set-top box, tv, Apple TV van kábellel rákötve).

A wifi led folyamatosan világít, ahogy kell. Volt újraindítás, reset, stb. Semmi változás.

Nem ad semmilyen SSID-vel wifit, közben azt jelzi, hogy ad. 

Mivel nincs itthon vezetékes LAN csatlakozós gép, minden eszköz WLAN-os, nem tudom megnézni a beállításokat sem.

Tippem, hogy elszállt a wifi chip..

Valakinek van ennél jobb ötlete?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
 

1. Bepipaltam pppoe pass throught a HGWn,de a felhaszn nev es jelszot ott torolnom kell e? kikapcsoltam a DHCP-t!

2. Osszekotottem HGW Lan 1 portjat a router Wan portjaval!

3. Beallitottam routeren pppoe nevet es jelszot! Csatlakozik is de netet nem ad!
Irja hogy connected es ki is osztja wan ip cimet, alhalozati maszkot is , router feluleten mind lathato!

Vmi mas beallitast kihagyhattam? Ha valaki vagja nagyon megkoszonnem segitseget!;)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Helló!

Kedd óta hol van internetem hol nincs.

2015.12.15.-én (kedden) 15:53 perckor kaptam sms-t arról hogy az általam bejelentett internet és vezetékes telefon szolgáltatás vizsgálatát elkezdték az alábbi Hibajegy azonosítóval: XXXXXXX, 2015.12.15.-én (kedden) 17:52 perckor kaptam sms-t arról hogy az elsődleges vizsgálatuk hibát állapított meg.
A hiba a mai napig fennáll 2015.12.20.
A maximális 72 órás hibaelhárítási határidő lejárt! 

Tegnap ismét megreklamáltam a telefonos hibabejelentőn azóta ha véletlenül van internet de sokkal lassabb mint volt csak a sávszélességet csökkentik egyre lejjebb.  De így is ugyanúgy elmegy az inertet van amikor akár egy órára is.

 Ha valakinek lenne valami ötlete azt megköszönném ! 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Jó lenne egy r#hadt szoftverfrissítés is mert a HDD átviteli sebessége siralmas...külső SATA1 USB 2.0-án 480Mpbs elméleti, a laptopon 20-25Megabájt/s USB 2.0-án, de a routeren hálón kleresztül(függetlenül attól hogy kábeles vagy wifi) 100-400kilobájt/s csak!...rohadt siralmas....

 

gondolom innen nem célszerű egy novemberi frissítést feltölteni....
https://www.telekom.de/hilfe/geraete-zubehoer/router/speedport-w-724v/firmware-fuer-den-speedport-w-724v-typ-c
 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Spityu85
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Üdv!

Arra szeretnék választ kapni, hogy mit kell tennem ahhoz, hogy a környékünk hálózatát fejlesszék?
Lassan bármire hajlandóak lennénk, hogy gyorsabb, használható hálózathoz jussunk... Még a saját költségből való fejlesztés is szóba jöhetne... Ha lenne rá valamilyen lehetőség!

A környék hálózata minden évben rosszabb. Jelenleg 1,8Mb/s internet van (180Kb/s tényleges max. letöltési seb.), ami egy videó megnézéséhez is alig elég. Nem vagyunk messze a fővezetéktől, de úgy látszik semmilyen hálózatfejlesztési szándék nincs és nem is lesz. (Budapest 22.ker Naphal u.)

Megfogalmazhatatlanul hálás lennék, ha valaki tudna segíteni az ügyben!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
9 perce, Itharen írta:

Üdv!

Arra szeretnék választ kapni, hogy mit kell tennem ahhoz, hogy a környékünk hálózatát fejlesszék?
Lassan bármire hajlandóak lennénk, hogy gyorsabb, használható hálózathoz jussunk... Még a saját költségből való fejlesztés is szóba jöhetne... Ha lenne rá valamilyen lehetőség!

A környék hálózata minden évben rosszabb. Jelenleg 1,8Mb/s internet van (180Kb/s tényleges max. letöltési seb.), ami egy videó megnézéséhez is alig elég. Nem vagyunk messze a fővezetéktől, de úgy látszik semmilyen hálózatfejlesztési szándék nincs és nem is lesz. (Budapest 22.ker Naphal u.)

Megfogalmazhatatlanul hálás lennék, ha valaki tudna segíteni az ügyben!

Budapest 22 rajta van a hálózatfejlesztési listán. Idén már nem lesz de 2016-ban nagy valószínű hogy elérhető lesz ott is. (még valahogy az elején). Az hogy az utcátokban elérhető-e lesz az jókérdés... nem tudom. Elvileg mindenhol elérhetőnek kellene lennie.

Valószínű hogy az ADSL-t ott majd felváltja az optika... de azt sem írtad, hogy Telekomos neted van, szóval lehet nincs is ott Telekom és más ADSL neted van... Igazából mindegy, mert elvben az olyan területek ahol az ADSL már eleve nem hoznak eredményt, ott csak optikában gondolkozik a cég.

Főleg hogy Budapesten ha az ELMŰ elektromos kábelt húz, épít, cserél akkor már automatikusan kihúzza az optikát is.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Helló!

Kedd óta hol van internetem hol nincs.

2015.12.15.-én (kedden) 15:53 perckor kaptam sms-t arról hogy az általam bejelentett internet és vezetékes telefon szolgáltatás vizsgálatát elkezdték az alábbi Hibajegy azonosítóval: XXXXXXX, 2015.12.15.-én (kedden) 17:52 perckor kaptam sms-t arról hogy az elsődleges vizsgálatuk hibát állapított meg.
A maximális 72 órás hibaelhárítási határidő lejárt! 

 

2015.12.22.-én kint volt egy műszerész aki megállapította bemérte hogy valamelyik földkábel el van szakadva, jelentette a kábeles kollégáknak hogy cserélni kellene a kábelt. 

2015.12.23.-án kint is volt a kábeles kolléga láttam hogy az oszlopon mászkál és nemsokkal utána jött is az sms hogy a hibajegyet lezárták a hibát megoldottá a dátumokból kiderül hogy 8 napig tartott a hiba elhárítása nem 3 napba.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2015.12.24.én megint azt tapasztaltam hogy nincs internet bejelentettem akkor mondták is a telefonba hogy igen látják hogy nem jó az internet.

2015.12.29.-én hajnalba betelefonáltam hogy mégis mikor csinálják meg az internetet erre azt mondta a telefonos ügyintéző hogy a mai nap reggel 8 és 12 óra között jönnek a szerelők és ezt külön feljegyzi a hibajegyhez. A szerelőket egész délelőtt vártuk de nem jöttek. A hiba ugyanúgy fennáll, de  nem csak nálam hanem a szomszédba is  valamint a szomszédutcában lakók ismerősünknél sem megy az internet mindenki bejelentette és semmit nem csinálnak .

Mi ilyenkor a teendő  ?

 

Üdv: Patrik 

 Ha valakinek lenne valami ötlete azt megköszönném ! 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Hello! 

Az a szomorú benne hogy 22.-én megállapították a kábelszakadást másnap jöttek is a kábeles kocsival le is zárták a hibajegyet , szerintem a kábelt nem cserélték ki de a hibajegyet lezárták. 24.-én újra bejelentettem mert teljesen elment a net és azóta megint semmi.

A fél faluba nincs internet állítólag az elosztó központban elromlott valami de a hibajegyet nem vette még fel senki, akkor honnan tudják hogy mi a hiba valamint miért nem tájékoztatnak róla. Ma hajnalba amikor betelefonáltam azt mondták hogy ma  reggel 8 és 12 között jönnek a kollégák, azóta sem értek ide mi meg vártuk őket mint a messiást.  

A 72 órás maximális hibaelhárítás mint két hibánál nem volt tartható. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
37 perce, Patrik92 írta:

Hello! 

Az a szomorú benne hogy 22.-én megállapították a kábelszakadást másnap jöttek is a kábeles kocsival le is zárták a hibajegyet , szerintem a kábelt nem cserélték ki de a hibajegyet lezárták. 24.-én újra bejelentettem mert teljesen elment a net és azóta megint semmi.

A fél faluba nincs internet állítólag az elosztó központban elromlott valami de a hibajegyet nem vette még fel senki, akkor honnan tudják hogy mi a hiba valamint miért nem tájékoztatnak róla. Ma hajnalba amikor betelefonáltam azt mondták hogy ma  reggel 8 és 12 között jönnek a kollégák, azóta sem értek ide mi meg vártuk őket mint a messiást.  

A 72 órás maximális hibaelhárítás mint két hibánál nem volt tartható. 

Írj nekik egy emailt és kapsz jóváírást a havidíjadból.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
On 2015. 09. 11., Deino said:

Várd meg 2015 év végét.

Megvártam az év végét. A fenti listában megadott kerületben lakom. Nem történt semmi fejlesztés. Az ADSL egyre romlik / csökken a sebessége nálam.. a 20Mbps-ből mára már csak 12Mbps jut el hozzám..   (ingadozik interleave és nodata közt)

Szerinted NE menjek el szilveszterezni, mert még pezsgőbontás előtt beállítanak a Telekomosok optikát fektetni nálam, az utcán pedig kábelfektetéshez felbontják az utat az idén 2015-ben ???

ADSL18_www.kepfeltoltes.hu_.png speedtest01_www.kepfeltoltes.hu_.png

(felénk nincsenek se villanyoszlopok se kábelaknák)

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Tamas586
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Köszönöm, viszont nem jóváírást szeretnék hanem normális netet.

Ehelyett egyre lassabbra veszik a netet hogy majd így hátha nem szakad a kapcsolat ami ugyanúgy szakad de majd január 4.én keresnek hogy  mik  a tapasztalataim így szakadozik e a kapcsolat.

Sajnos lassan egy nap távlatában ugyanúgy szakadozik.  

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Az nem megoldás, hogy vegyen még egy net előfizetést...

Ne várd meg a január 4-et, nyugodtan jelentsd be, hogy ugyan úgy rossz. Soha ne várj rájuk, szándékosan húzzák az időt sajnos. Nekem volt, hogy elment a szerelő, és 10 perc múlva már telefonáltam is be, hogy nem jó.

Mondjuk én már kaptam olyat is szerelőtől, hogy ha megint elmegy a net, ne jelentsem be, mert úgysem tud vele mit csinálni. Mázlija volt, mert utána úgy-ahogy döcögött.

Ha sokáig ilyen a helyzet, vezetői visszahívást kell kérni, bár ott is személye válogatja, én egy össze-vissza hazudozó vezetőt fogtam ki, aki minden bejelentett hibámra azt mondta, hogy akkor éppen tervezett karbantartás volt. Hiába mondtam neki, hogy de beszéltem a szerelővel, és azt mondta, hogy optikai node ment tönkre, arra is elsütötte, hogy igen, ezért volt a karbantartás, hogy ki legyen cserélve. Biztos pétek este 7-kor tartanak karban narancssárga villogós Telekomos mikrobusszal.

Szóval sok türelmet hozzájuk, és kitartást. :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Tamas586

Mobilnetet nem fogok venni mert nem fogja nekem azt kifizetni senki, egy szolgáltatásért fizetek amit nem javítanak ki csak egyre lassabbra veszik a sávszélességet hátha  úgy majd nem szakadozik. Sajnos ugyanúgy szakadozik , és igen a mobilinternetemet használom amikor órákig nincs internet. December 15.-e óta kezdhettek volna vele valamit amit most nyújtanak január 4.-ig amúgy most fel van függesztve a hibajegy mert megmondtam a szerelőnek hogy le ne merje zárni a hibajegyet ameddig nem jó a net és erre azt mondta hogy akkor kérésemre felfüggesztik a hibajegyet január 4.-ig és majd akkor hívnak hogy mi helyzet. Igaz most a szomszédba kint van a szerelő remélem közös a hibánk a szomszéddal és mielőbb csinálnak vele valamit . 

speedtport_www.kepfeltoltes.hu_.png

 

speedtest_www.kepfeltoltes.hu_.png

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Patrik92
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...