Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Telekom honlap


jani44

Kérdés

  • Válaszok 374
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Ajánlott posztok

  • 0
Ma kaptam a választ az érdeklődésemre! Ennyit erről!

"csak általános információt adhatunk Önnek.A Telekom új ügyfélkapcsolati és számlázási rendszerének bevezetésével egyidejűleg végrehajtott és még folyamatban levő, az önkiszolgáló felületeinket is érintő fejlesztések miatt előfordulhat, hogy a korábban megszokott funkciók nem vagy részleges funkcionalitással működnek. Azon dolgozunk, hogy ez a probléma minél hamarabb elháruljon - ennek pontos időpontját sajnos nem tudjuk - és online felületünket ügyfeleink újra a megszokott módon használhassák. Az ezen időszak alatt adódó esetleges kényelmetlenségért elnézését kérjük, megértését és türelmét ezúton is köszönjük.Az igénybevett előfizetéseket és azok határozott idejének lejárati dátumát a számlában tekintheti meg"

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Én már 2014 augusztus óta ezt olvasom, kikre bíztam az alapvetően informatikán alapuló szolgáltatást?:

T-Home

Az online ügyintézés egy, az önkiszolgáló felületeinket érintő elhúzódó fejlesztés miatt sajnos nem érhető el

Sajnos az online ügyintézéssel kapcsolatban továbbra is türelmét kell kérnünk. Vannak olyan ügyfeleink, köztük ön is, akik számára továbbra sem érhető el ez a funkció. Ez az időszak a tervezettnél hosszabbra nyúlt, dolgozunk a megoldáson, de addig további türelmét kell kérnünk. Nagyon hiszünk az online ügyintézésben, és sajnáljuk, hogy jelenleg pont ezen a területen nem tudjuk az ön számára a megszokott kényelmet biztosítani.


Ezen a felületen jelezni fogjuk, hogy az online funkciók várhatóan mikortól lesznek újra elérhetőek (amint ezt pontosabban látjuk).


Köszönjük megértését!???????????????? MEDDIG??????????????????

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Egyetértek! Miért szüntették meg az online ügyfélszolgálat oldalát? Lassan már egy éve nem lehet hozzáférni az adataimhoz, számláimhoz, szerződés és előfizezési adatokhoz. Biztosan nem véletlen, hogy elérhetetlen az oldal. Az is biztos, hogy ezzel nem az ügyfelek érdekeit képviselik. Mivel monopolhelyzetben vannak, azt tesznek, amit akarnak, nem az ügyfél diktálja a feltételeket  -akikből élnek-., hanem ők. Pedig jogilag, a szolgáltatás nem erről szól.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

egyetértek Roli82-vel. én sem vagyok migrálva, de a számlafizetést megoldottam a távszámlával (jó tudom, nem mindenki szeret mindenhova regisztrálni, de lehet átutalással, csoportossal meg qr kóddal is fizetni), a szolgáltatásaim adatai (pl. hűségidő, kapcsolat pontok stb.)  meg rajta vannak a számlán.

ettől  függetlenül azért már várom, hogy használhassam....meg arra is kíváncsi vagyok, lesz-e valami fejlesztés, mert tényleg nem volt vmi szuper a felület és kifejezetten szeretek mindent magam intézni.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nem, egy évig nem tart. Inkább tovább:smileysad:

 

Amúgy az sem biztos, hogy végigcsinálják. Tulajdonképpen minek is? A honlapon csak marhaságok vannak, oda nem érdemes belépni, az sem kap jobbat, akit már migráltak.

 

Én sem tudok belépni, viszont a lakcím szerint megnéztem, hogy mire fizethetnék elő. Azt írták, hogy csak SAT lehetséges, így aztán eltitkolom előlük, hogy most koaxos IPTV-m van, nehogy lavórt tegyenek a fejemre:smileylol:

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Na mégsem lesz lavór:smileylol:

 

Tegnap jött egy üzenet a tévére, hogy hamarosan lejár a hűségem, és hívjak föl egy megadott telefonszámot. Ez megtörtént, és hosszabbítottam két évet. Minden ugyanaz maradt, bár a díj kemény 90 Ft-tal megemelkedett, az 1%-os emelést még elnézem nekik.

 

A migrációval kapcsolatos kérdésemre az volt a válasz, hogy a kitűzött határidó ez év vége. Azon belül meg kiszámíthatatlan, hogy egy hét vagy december vége. Igazából a honlapra belépés nem nagyon izgat, de jó lenne a 2 HD stream a jelenlegi egy helyett.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Ez érdekes .Miért nincs Online ügyintézés!!!

 

Valoszinű hogy ne tudjuk ellenörizni a hüség időt!!Amit valoszinü jelen esetben én tul is léptem mert erösebb számlát kaptam mint szoktam!!!Mindent online intézek nálukvissza kell állni,igy ugyí csalnak ahogy akarnak

Ovodások Javitják az oldalt vagy kik ennyi idő alatt. Win11-meg lehet irni???

 
 
 
 
 
 
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Megoldottam. Ügyfélszolgálat. Hűségidő lekérdezés. Másik szolgáltató árajánlatkérés. Telekom felmondás, telefonon és írásban is. Másik szolgáltatónál való megrendelés...ez kedden, majd szerdán már jönnek is szerelni :) de mikor megkérdezték mért mondtam fel a szolgáltatást, elmondtam, hogy egy telekommunikációs cég nem engedhet meg magának efféle bakikat és a többi sérelmemet. szóval a gyomorideges korszaknak vége... :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Ez számomra elég furcsa, mert például nálam a Gázművek csoportos beszedéssel viszi el a díjat, de számlát mindig küld (csekket nem).

A Telekom nálam a Távszámlán van, így papiron ugyan nem jön, de pont ugyanazt látom, mintha úgy küldenék.

Mivel nekem telefon előfizetés is van, furcsa lenne ha nem láthatnám, hogy mennyi és mikori beszélgetést számláznak.

 

Számla nélküli teljesítésért még a piaci árusokat is megbírságolták (legalábbis kicsit régebben).

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

rre lehet én is rálépek!!ISzámla és egyéb nélkül csak kapkodják a számlárol a pénzt!!!

Unioban és sehol máshol Nem igy müködik!!!!!!!!

Azért ha valami illetékes látja az azonositom meghagyom itt.

*********

 

De ez röhej


Új Telekom (otthoni) számláját kézbesítettük Önnek a Távszámlában.

A számla száma: ****************
A számla kelte: 2015.04.11
A fizetendő összeg: 11 245 Ft
A fizetendő összeg beérkezési határideje: 2015.04.28

 

Ennyit látok az egész számlábol,Az előtt le a kalapal aki megmondja mit miért számláztak.4-én is volt 1 tétel.Amit levettek a számlámrol..Ezt a honap végére rakták.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Én  mindig Az online oldalon néztem meg.Regisztrálva nem vagyok sehova.Eddig nem is tünt fel Csak most a Honap elejére és a végére is hasonlo számlát időzitetek be!! Ami kicsit felháborito!!!

Önkényesen ilyent nem tehetnek.

 

Valamit kitalálok de 1 biztos nem regisztrálok távszámlára!!!Hamarabb letiltom öket a számlámrol.Feljelentem őket!!!

 

üdv:Sandor

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

 

de hát amit bemásoltál, az alapján már egyértelműen van távszámlád.... szerintem a levelezésedben is megtalálod a regisztációról az értesítést...

próbálj meg belépni, ott meg tudod nézni a számláid... ha nem tudsz belépni, mert elfelejtetted, vagy itt tudsz jelszót csinálni vagy  hívd a távszámla ügyfélszolgálatot a 06 80 245 245 számon.

 

ja és számlát sohasem küldenek e-mailben, amit kaptál, az csak egy értesítő arról, hogy elkészült a hiteles számlád.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Azért érdekes ez a cégen belüli fényévnyi különbség. A T-Mobile-os számlázás sokkal korrektebb, mint a T-Home. Például az első esetben  a számlák minden hónap azonos napján vannak kiállítva, másodiknál meg véletlenszerűen. Ebből a szempontból az új rendszerben sem  lesz pozitív változás. Tehát hiába a migráció, nem lesz jobb, pontosabb  a T-Home számlázás.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...