Ugrás a tartalomhoz
  • 3

jabyga

Kérdés

A következő történettel kapcsolatban szeretném kikérni a Telekom állásfoglalását. IPTV és DSL internet szolgáltatást veszek igénybe tavaly február óta. Úgy alakult, hogy a jelenlegi címemről, elköltöztem egy új lakásba.(mindkét lakás Szekszárd belterülete) Ennek megfelelően a 1412-n megrendeltem a szolgáltatás átköltöztetését, melyre a szerződésem szerint lehetőségem van külön díj ellenében. Két hét után felhívtam újból az ügyfélszolgálatot, ahol a következő érdekességgel szembesített az ügyintéző:
Az új címemen optikai hálózat érhető el, amit a jelenlegi 7590ft-os havidíjam helyett 7990ft-ért kaphatok meg. Nemtetszésemet fejeztem ki, mivel én nem erre kötöttem szerződést. Elmondtam a hölgynek, hogy februárban lejár a hűségidőm, addig adják a régi szolgáltatást a régi feltételekkel, mivel utána úgysem szeretném már igénybe venni, ugyanis kihasználatlanság miatt felmondom a tv előfizetést. Erre a hölgy közölte, hogy akkor ennek tükrében most már csak havi 6.850ft-ért adná ugyan ezt a csomagot az optikai hálón(milyen érdekes, egyből van kedvezmény). Én továbbra is mondtam, hogy nekem erre nincs szükségem, nekem jó a hagyományos hálózat, azokkal a feltételekkel, mint amik eddig voltak. Ekkor jött a fekete leves: gyakorlatilag két lehetőségem van. Vagy szerződést bontok és kötbért fizetek, vagy igénybe veszem az új ajánlatot, amihez újabb egy év hűségszerződést kötelező jelleggel alá kell írjak. Nem értettem a dolgot. Az ügyintéző egyre csak azt hajtogatta, hogy az optikai hálózat sokkal korszerűbb és jobb, és csak ezen keresztül tudnak szolgáltatni, de ehhez nekem alá kell írnom egy újabb szerződést(most, novemberben). Enélkül nem megy. Tehát vagy aláírok még egy évet, és akkor átköltöztetik a szolgáltatást, vagy szerződést bontok kötbér ellenében.
Megkérdeztem az ügyintézőt, hogy hol szerepel olyan kitétel a szerződésemben, hogy én ha egy olyan helyre költözök ahol magasabb minőségű szolgáltatás érhető el, akkor én azért köteles vagyok magasabb árat, és főleg új hűségszerződést aláírni?! Erre ő elismerte, hogy ilyen kitétel nincs a szerződésemben. Ezek fényében úgy gondolom, hogy ez egy egyoldalú szerződésmódosítás a Telekom részéről. Ugyanis bele akar kényszeríteni egy helyzetbe, amire én a szerződéskötéskor nem vállalkoztam.
A következő az álláspontom:
A Telekom hűségszerződést írt alá velem ez év elején, melyben vállalja, hogy számomra a szerződésben foglaltak szerinti szolgáltatást szolgáltatja minden olyan helyen, ahol erre technikailag képes. Az adott helyen technikailag lehetőség van TV és Internet szolgáltatás nyújtására is, az, hogy ez miként valósul meg(sat-dsl vagy optiaki hálózaton), NEM az én dolgom! Ha nem szolgáltat, akkor szerződést szeg. Ha szerződést szeg, akkor jogomban áll nekem is elállni az adott szerződéstől mindenféle következmény nélkül, mivel a másik fél (Telekom) nem teljesíti a szerződésben foglaltakat! Ezzel szemben a Telekom szerződésbontás esetén kötbért követelne tőlem(az ügyintéző hölgy elmondása szerint).
Kérem ezen felületen(is) fejtse ki a Telekom képviselője/megbízottja, a cég álláspontját!

Köszönettel:
Zs.M.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 844
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 0

Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy a T-home-tól kapott HUAWEI HG8245H készüléket és a saját ASUS RT-N18U router között nem sikerül a PPPoE kapcsolat létrehozása.

Felhasználónév és jelszóhibát ír ki a router, pedig biztosan jók az adatok. A dolog érdekessége, hogy néha létrejön a kapcsolat, de amint valami állítva van a routeren, vagy valami egyéb dolog miatt újra kell kapcsolódnia akkor már nem találja meg. A régi ADSL modemmel semmi problémám nem volt, ezen az új Optinetes modemmel pedig nem akar így kapcsolódni. 

Automatikus IP címre állítva tökéletesen működik, így viszont a Routerem DDNS kapcsolata nem működik. Valaki tud esetleg valami tanácsot adni?

Előre is köszönöm!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

@Tamas586

Igazából az egy ONT.

Igen meg lehet oldani annélkül is, hogy a saját eszköz intézné a pppoe kapcsolatot. Ilyenkor a saját eszköznek más LAN ip-t kell adni és a HUAWEI-t a saját eszköz LAN portjába dugni. (Dhcp saját eszköz kikapcs)

Van még a DualNAT, de azt inkább ne.

@K. István

A Huaweiben töröld ki a pppoe jelszót és a LAN1 portján kösd a saját eszköz (Asus) WAN portjába.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: btz
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
48 perce, btz írta:

@Tamas586

Igazából az egy ONT.

Igen meg lehet oldani annélkül is, hogy a saját eszköz intézné a pppoe kapcsolatot. Ilyenkor a saját eszköznek más LAN ip-t kell adni és a HUAWEI-t a saját eszköz LAN portjába dugni. (Dhcp saját eszköz kikapcs)

Van még a DualNAT, de azt inkább ne.

@K. István

A Huaweiben töröld ki a pppoe jelszót és a LAN1 portján kösd a saját eszköz (Asus) WAN portjába.

Köszi szépen ez működött! Bár volt már máskor is, hogy sikerült de szerintem ez tartósabb lesz. Erre az egyszerű dologra nem is gondoltam! Nem tudod mit kínlódtam vele, mindent összevissza állítgattam, aztán meg reseteltem :)

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...