Ugrás a tartalomhoz

Kérdés

  • Válaszok 2.3k
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Ajánlott posztok

  • 1

Üdv, hoztam egy Műsorújság gyöngyszemet. Be akartam állítani az Alpesi őrjárat sorozat újabb évadát felvételre, mert láttam a kedvenc tévéújságomban. Megkerestem, és ez a látvány fogadott:

IMG_20171022_105006.jpg

Érdekes cím, nemde? :D  Ráadásul a tévéújságomban valóban az 5. oldalon van a beharangozó cikkecske. A kérdés már csak az, hogy ha a következő résznél (ami most még nem látszik, mert ezután lesz egy héttel) már a jó cím lenne, akkor felvenné-e, vagy újra be kell állítani?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
26 perce, anonymus írta:

Iptv szoftver frissítés  lesz , kinézetbeli változásokat tartalmaz csak. Kb 1 hét alatt mindenkihez kimegy. 

Kérdés.

Nekem pl. egy még régebbi van a dupla csatornaválltás hiba miatt. Ilyenkor is rám erőltetik a friss kiadást vagy kérnem kell ?

Csak kinézetbeli válltozás van vagy a fentebbi hiba is javítva lett?

Bennehagyták a három kisképes megoldást , illetve javították pl. az archív tv menüt, hogy nézzen is ki valahogy?

 

 

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok!
Problémám akadt az IPTV-s szolgáltatással és szeretnék segítséget kérni, hátha járt már így valaki.
Adott egy Samsung TV melynek típusa: UE32J5100AWXXH.
Szintén adott egy Telekomtól kapott set-top box.
A TV és a box HDMI csatlakozón keresztül vannak összekötve.

A probléma: Tegnap óta folyamatosan azt írja ki a Telekomtól kapott top-box, hogy "Az ön tévéje nem képes a hdmi videószolgáltatások használatára. A hdmi kábelt húzza ki, csatlakozzon más bemenetre és próbálja újra!" és semmilyen adást nem tudok nézni, azonban bármilyen beállítást és menüt tudok használni. Természetesen azt gondoltam, hogy a szolgáltatóval van a gond vagy elromlott a set-top box, ezért hívtam a T szerelőjét, aki kicserélte a top-boxot, illetve a HDMI kábelt is, de a probléma sajnos továbbra is fennáll. Próbáltam áramtalanítást, kábelcserét, másik HDMI bemenetet, de nem működik. A szerelő folyamatosan azt szajkózta, hogy a TV-vel van a gond és vigyem szervizbe. A HDMI bemenetekkel azonban semmi gond nincs, mindkettőn van kép-hang, és egy Xbox 360 is simán megy gond nélkül bármelyiken. Scart bemeneten működik rendesen, azt használom ideiglenesen. Mi lehet a probléma? Előre is köszi a segítséget.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
31 perce, benciikee írta:

Sziasztok!
Problémám akadt az IPTV-s szolgáltatással és szeretnék segítséget kérni, hátha járt már így valaki.
Adott egy Samsung TV melynek típusa: UE32J5100AWXXH.
Szintén adott egy Telekomtól kapott set-top box.
A TV és a box HDMI csatlakozón keresztül vannak összekötve.

A probléma: Tegnap óta folyamatosan azt írja ki a Telekomtól kapott top-box, hogy "Az ön tévéje nem képes a hdmi videószolgáltatások használatára. A hdmi kábelt húzza ki, csatlakozzon más bemenetre és próbálja újra!" és semmilyen adást nem tudok nézni, azonban bármilyen beállítást és menüt tudok használni. Természetesen azt gondoltam, hogy a szolgáltatóval van a gond vagy elromlott a set-top box, ezért hívtam a T szerelőjét, aki kicserélte a top-boxot, illetve a HDMI kábelt is, de a probléma sajnos továbbra is fennáll. Próbáltam áramtalanítást, kábelcserét, másik HDMI bemenetet, de nem működik. A szerelő folyamatosan azt szajkózta, hogy a TV-vel van a gond és vigyem szervizbe. A HDMI bemenetekkel azonban semmi gond nincs, mindkettőn van kép-hang, és egy Xbox 360 is simán megy gond nélkül bármelyiken. Scart bemeneten működik rendesen, azt használom ideiglenesen. Mi lehet a probléma? Előre is köszi a segítséget.

Jó lenne tudni hanyas hdmi 1.3 vagy 2.0? Ezek közzül próbáld cserélgetni, ha nincs válltozás 1412.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
4 perce, ApaFia írta:

Jó lenne tudni hanyas hdmi 1.3 vagy 2.0? Ezek közzül próbáld cserélgetni, ha nincs válltozás 1412.

HDMI 1.4-es a kábel, de két másik fajtával is próbáltam már. 1 éve használom ezt a setupot és eddig minden működött. Első dolgom volt hívni a 1412-t azonban a kolléga nem sokat tudott segíteni onnan, ezért küldte a szerelőt. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Esetleg próbálj meg 1414-en visszakérni egy régebbi szoftvert a boxra. Mostanában volt frissítés ,lehet ott van valami hiba ,amit a tv nem kajál meg.

Ha pl. az xbox megy ugyanazzal a vezetékkel, akkor a kábel és tv hiba szerintem kizárható!

Valszeg értetlenkednek majd ,de megoldható, mert nekem más hiba miatt visszatöltöttek mind a három boxra egy régebbi stabil verziót. Igaz vagy négy telefonomba került mire olyannal beszélhettem, aki megértette mit akarok.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
2 perce, gombilaci írta:

Esetleg próbálj meg 1414-en visszakérni egy régebbi szoftvert a boxra. Mostanában volt frissítés ,lehet ott van valami hiba ,amit a tv nem kajál meg.

Ha pl. az xbox megy ugyanazzal a vezetékkel, akkor a kábel és tv hiba szerintem kizárható!

Valszeg értetlenkednek majd ,de megoldható, mert nekem más hiba miatt visszatöltöttek mind a három boxra egy régebbi stabil verziót. Igaz vagy négy telefonomba került mire olyannal beszélhettem, aki megértette mit akarok.

Köszi, mindenképp csörgök majd nekik. De ha nagy küzdelmek árán sikerül elérnem, hogy kapjak egy régebbi firmware-t, mi garantálja hogy a következő frissítés nem rontja el újra?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
3 perce, benciikee írta:

HDMI 1.4-es a kábel, de két másik fajtával is próbáltam már. 1 éve használom ezt a setupot és eddig minden működött. Első dolgom volt hívni a 1412-t azonban a kolléga nem sokat tudott segíteni onnan, ezért küldte a szerelőt. 

Csak azt nem értem miér nem nézte meg a szerelö egy másik stb vel. Nálam is elöfordul néha igaz csak fel villan az a szöveg, szerintem csere stb.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
1 perce, benciikee írta:

Köszi, mindenképp csörgök majd nekik. De ha nagy küzdelmek árán sikerül elérnem, hogy kapjak egy régebbi firmware-t, mi garantálja hogy a következő frissítés nem rontja el újra?

Semmi! A telekom így működik. Ha két dolgot javítanak, akkor másik kettőt közben elrontanak.

 

(persze egyenlőre csak feltételes módban beszélhetünk, hogy nálad ez a hiba)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
5 perce, ApaFia írta:

Csak azt nem értem miér nem nézte meg a szerelö egy másik stb vel. Nálam is elöfordul néha igaz csak fel villan az a szöveg, szerintem csere stb.

" Természetesen azt gondoltam, hogy a szolgáltatóval van a gond vagy elromlott a set-top box, ezért hívtam a T szerelőjét, aki kicserélte a top-boxot, illetve a HDMI kábelt is, de a probléma sajnos továbbra is fennáll.  "

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
3 perce, benciikee írta:

" Természetesen azt gondoltam, hogy a szolgáltatóval van a gond vagy elromlott a set-top box, ezért hívtam a T szerelőjét, aki kicserélte a top-boxot, illetve a HDMI kábelt is, de a probléma sajnos továbbra is fennáll.  "

Még egy dolog ha az se müködik akkor passz. Először a tv kapcsold be majd a stb .Tv n  friss a sw?

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ApaFia
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
14 perce, gombilaci írta:

Esetleg próbálj meg 1414-en visszakérni egy régebbi szoftvert a boxra. Mostanában volt frissítés ,lehet ott van valami hiba ,amit a tv nem kajál meg.

Ha pl. az xbox megy ugyanazzal a vezetékkel, akkor a kábel és tv hiba szerintem kizárható!

Valszeg értetlenkednek majd ,de megoldható, mert nekem más hiba miatt visszatöltöttek mind a három boxra egy régebbi stabil verziót. Igaz vagy négy telefonomba került mire olyannal beszélhettem, aki megértette mit akarok.

Micsoda tanács, ja nem...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
58 perce, benciikee írta:

Sziasztok!
Problémám akadt az IPTV-s szolgáltatással és szeretnék segítséget kérni, hátha járt már így valaki.
Adott egy Samsung TV melynek típusa: UE32J5100AWXXH.
Szintén adott egy Telekomtól kapott set-top box.
A TV és a box HDMI csatlakozón keresztül vannak összekötve.

A probléma: Tegnap óta folyamatosan azt írja ki a Telekomtól kapott top-box, hogy "Az ön tévéje nem képes a hdmi videószolgáltatások használatára. A hdmi kábelt húzza ki, csatlakozzon más bemenetre és próbálja újra!" és semmilyen adást nem tudok nézni, azonban bármilyen beállítást és menüt tudok használni. Természetesen azt gondoltam, hogy a szolgáltatóval van a gond vagy elromlott a set-top box, ezért hívtam a T szerelőjét, aki kicserélte a top-boxot, illetve a HDMI kábelt is, de a probléma sajnos továbbra is fennáll. Próbáltam áramtalanítást, kábelcserét, másik HDMI bemenetet, de nem működik. A szerelő folyamatosan azt szajkózta, hogy a TV-vel van a gond és vigyem szervizbe. A HDMI bemenetekkel azonban semmi gond nincs, mindkettőn van kép-hang, és egy Xbox 360 is simán megy gond nélkül bármelyiken. Scart bemeneten működik rendesen, azt használom ideiglenesen. Mi lehet a probléma? Előre is köszi a segítséget.

Az a baj hogy jártam így tv volt a kuka. Boxbol 3 félét több kábellel végig néztünk semmi. Xbox meg a telekom iptv box közt annyi különbség van hogy más jelet ad ki. Pl egyiken van másolás védelem meg hasonló dolgok.  

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
2 perce, anonymus írta:

Micsoda tanács, ja nem...

Nem értem mi a bajod? Segíteni próbálok!

Nekem a dupla csatornak válltás hibát nem bírták orvosolni hetekig!

Ha nem lett volna ez egy jó gondolat ,ami helyrehozza, akkor hozhattak volna ide 50 db boxot is mind ugyanazt csinálta volna!

De érdekesmódon a technikus ezt tartotta a megfelelő megoldásnak és a downgrade megjött rögtön.   

Teszem hozzá én nekem kellett kitalálni a megoldást mert ők bugos szofttal etetik a boxokat!

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
4 perce, gombilaci írta:

Nem értem mi a bajod? Segíteni próbálok!

Nekem a dupla csatornak válltás hibát nem bírták orvosolni hetekig!

Ha nem lett volna ez egy jó gondolat ,ami helyrehozza, akkor hozhattak volna ide 50 db boxot is mind ugyanazt csinálta volna!

De érdekesmódon a technikus ezt tartotta a megfelelő megoldásnak és a downgrade megjött rögtön.   

Teszem hozzá én nekem kellett kitalálni a megoldást mert ők bugos szofttal etetik a boxokat!

 

:ph34r:

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
1 órája, btz írta:

@benciikee

Ez akkor szokott előfordulni, ha a TV-d nem HDCP kompatibilis

Amennyiben jól értelmezem, akkor ő sem tévét sem kábelt nem cserélt, csak bejött neki az üzenet (egyik napról a másikra). Ha a tévéjére jött volna frissítés, bizonyára észreveszi, mert általában megkérdezik, hogy akarja-e. Az STB frissítés kérdezés nélkül lemegy (bekapcsolt állapotban persze itt is megkérdezik, hogy éppen most akarod-e, de kicsit később úgyis megkapod, akár akarnád, akár nem). Nem is olyan rég jött egy frissítés a boxokra (azt nem tudjuk hogy mit is eredményezett), de nálam a két STB közül az egyiket teljesen kifektette, csak a teljes áramtalanítás és újraindítás után lett működőképes. Egyáltalán nem kizárt hogy az újabb SW megfektette a kapcsolatot. Korábbról tudjuk, hogy az STB szoftverek nincsenek mindig jóban a Samsung tévékkel.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
15 perce, OldMike írta:

Amennyiben jól értelmezem, akkor ő sem tévét sem kábelt nem cserélt, csak bejött neki az üzenet (egyik napról a másikra). Ha a tévéjére jött volna frissítés, bizonyára észreveszi, mert általában megkérdezik, hogy akarja-e. Az STB frissítés kérdezés nélkül lemegy (bekapcsolt állapotban persze itt is megkérdezik, hogy éppen most akarod-e, de kicsit később úgyis megkapod, akár akarnád, akár nem). Nem is olyan rég jött egy frissítés a boxokra (azt nem tudjuk hogy mit is eredményezett), de nálam a két STB közül az egyiket teljesen kifektette, csak a teljes áramtalanítás és újraindítás után lett működőképes. Egyáltalán nem kizárt hogy az újabb SW megfektette a kapcsolatot. Korábbról tudjuk, hogy az STB szoftverek nincsenek mindig jóban a Samsung tévékkel.

Pontosan. Még csak ki sem kapcsoltam este a top boxot, és reggel mégis az üzenetre ébredtem. Több mint 1 éve használom ezt a setupot, TV-hez nem jött frissítés. HDCP kompatibilis hiszen eddig 100%-ig működött, maximum az döglött be. (bár nem tudom hogy ez fizikai, vagy szoftveres dolog, ennyire nem értek hozzá)

Kis érdekesség: Amikor kikapcsolom a top-boxot egy pillanatra bejön az adás mielőtt kikapcsol, de se több se kevesebb.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...