ApaFia Posztolva ekkor: 2014. november 6. Megosztás Posztolva ekkor: 2014. november 6. Az epg belűl a szavak között néha előjön egy hasább,nem minden tv csatinál.Nem lehetne ezt orvosolni? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
3 btz Posztolva: 2017. október 10. Megosztás Posztolva: 2017. október 10. (szerkesztve) SD 2,3mbps HD 9mbps ... ha azóta változás nem történt 320GB szokott lenni a boxokban, ha jól emlékszem a cserésekben, felújítottakban 250GB Szerkesztve ekkor: 2017. október 10. Szerkesztő: btz Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
3 anonymus Posztolva: 2017. október 11. Megosztás Posztolva: 2017. október 11. Cisco 2231, 6030, Thomson szörnyeteg, ez már viszont szinte nem is létezik. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 OldMike Posztolva: 2017. október 22. Megosztás Posztolva: 2017. október 22. Üdv, hoztam egy Műsorújság gyöngyszemet. Be akartam állítani az Alpesi őrjárat sorozat újabb évadát felvételre, mert láttam a kedvenc tévéújságomban. Megkerestem, és ez a látvány fogadott: Érdekes cím, nemde? Ráadásul a tévéújságomban valóban az 5. oldalon van a beharangozó cikkecske. A kérdés már csak az, hogy ha a következő résznél (ami most még nem látszik, mert ezután lesz egy héttel) már a jó cím lenne, akkor felvenné-e, vagy újra be kell állítani? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 gombilaci Posztolva: 2017. október 22. Megosztás Posztolva: 2017. október 22. Mivel az egyéb időpontokra így nincs találat ,ezért nem fog felvenni semmit. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 OldMike Posztolva: 2017. október 22. Megosztás Posztolva: 2017. október 22. Épp most, gombilaci írta: Mivel az egyéb időpontokra így nincs találat ,ezért nem fog felvenni semmit. Legalább az elsőt vegye fel, de majd megnézem az adás felé közeledve, hogy javítottak-e a címen. Akkor talán már beállítható lesz az összes időpont. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 btz Posztolva: 2017. december 2. Megosztás Posztolva: 2017. december 2. Adventi TV-s meglepetések a Telekomtól Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 anonymus Posztolva: 2017. december 12. Megosztás Posztolva: 2017. december 12. Iptv szoftver frissítés lesz , kinézetbeli változásokat tartalmaz csak. Kb 1 hét alatt mindenkihez kimegy. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 gombilaci Posztolva: 2017. december 12. Megosztás Posztolva: 2017. december 12. 26 perce, anonymus írta: Iptv szoftver frissítés lesz , kinézetbeli változásokat tartalmaz csak. Kb 1 hét alatt mindenkihez kimegy. Kérdés. Nekem pl. egy még régebbi van a dupla csatornaválltás hiba miatt. Ilyenkor is rám erőltetik a friss kiadást vagy kérnem kell ? Csak kinézetbeli válltozás van vagy a fentebbi hiba is javítva lett? Bennehagyták a három kisképes megoldást , illetve javították pl. az archív tv menüt, hogy nézzen is ki valahogy? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 vpeti22 Posztolva: 2017. december 13. Megosztás Posztolva: 2017. december 13. Erre én is kíváncsi lennék! Lesz-e javítva az új szoftverrel ez a bug, vagy szenvedhetünk még ezzel tovább??? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 benciikee Posztolva: 2018. január 6. Megosztás Posztolva: 2018. január 6. Sziasztok! Problémám akadt az IPTV-s szolgáltatással és szeretnék segítséget kérni, hátha járt már így valaki. Adott egy Samsung TV melynek típusa: UE32J5100AWXXH. Szintén adott egy Telekomtól kapott set-top box. A TV és a box HDMI csatlakozón keresztül vannak összekötve. A probléma: Tegnap óta folyamatosan azt írja ki a Telekomtól kapott top-box, hogy "Az ön tévéje nem képes a hdmi videószolgáltatások használatára. A hdmi kábelt húzza ki, csatlakozzon más bemenetre és próbálja újra!" és semmilyen adást nem tudok nézni, azonban bármilyen beállítást és menüt tudok használni. Természetesen azt gondoltam, hogy a szolgáltatóval van a gond vagy elromlott a set-top box, ezért hívtam a T szerelőjét, aki kicserélte a top-boxot, illetve a HDMI kábelt is, de a probléma sajnos továbbra is fennáll. Próbáltam áramtalanítást, kábelcserét, másik HDMI bemenetet, de nem működik. A szerelő folyamatosan azt szajkózta, hogy a TV-vel van a gond és vigyem szervizbe. A HDMI bemenetekkel azonban semmi gond nincs, mindkettőn van kép-hang, és egy Xbox 360 is simán megy gond nélkül bármelyiken. Scart bemeneten működik rendesen, azt használom ideiglenesen. Mi lehet a probléma? Előre is köszi a segítséget. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 ApaFia Posztolva: 2018. január 6. Szerző Megosztás Posztolva: 2018. január 6. 31 perce, benciikee írta: Sziasztok! Problémám akadt az IPTV-s szolgáltatással és szeretnék segítséget kérni, hátha járt már így valaki. Adott egy Samsung TV melynek típusa: UE32J5100AWXXH. Szintén adott egy Telekomtól kapott set-top box. A TV és a box HDMI csatlakozón keresztül vannak összekötve. A probléma: Tegnap óta folyamatosan azt írja ki a Telekomtól kapott top-box, hogy "Az ön tévéje nem képes a hdmi videószolgáltatások használatára. A hdmi kábelt húzza ki, csatlakozzon más bemenetre és próbálja újra!" és semmilyen adást nem tudok nézni, azonban bármilyen beállítást és menüt tudok használni. Természetesen azt gondoltam, hogy a szolgáltatóval van a gond vagy elromlott a set-top box, ezért hívtam a T szerelőjét, aki kicserélte a top-boxot, illetve a HDMI kábelt is, de a probléma sajnos továbbra is fennáll. Próbáltam áramtalanítást, kábelcserét, másik HDMI bemenetet, de nem működik. A szerelő folyamatosan azt szajkózta, hogy a TV-vel van a gond és vigyem szervizbe. A HDMI bemenetekkel azonban semmi gond nincs, mindkettőn van kép-hang, és egy Xbox 360 is simán megy gond nélkül bármelyiken. Scart bemeneten működik rendesen, azt használom ideiglenesen. Mi lehet a probléma? Előre is köszi a segítséget. Jó lenne tudni hanyas hdmi 1.3 vagy 2.0? Ezek közzül próbáld cserélgetni, ha nincs válltozás 1412. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 benciikee Posztolva: 2018. január 6. Megosztás Posztolva: 2018. január 6. 4 perce, ApaFia írta: Jó lenne tudni hanyas hdmi 1.3 vagy 2.0? Ezek közzül próbáld cserélgetni, ha nincs válltozás 1412. HDMI 1.4-es a kábel, de két másik fajtával is próbáltam már. 1 éve használom ezt a setupot és eddig minden működött. Első dolgom volt hívni a 1412-t azonban a kolléga nem sokat tudott segíteni onnan, ezért küldte a szerelőt. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 gombilaci Posztolva: 2018. január 6. Megosztás Posztolva: 2018. január 6. Esetleg próbálj meg 1414-en visszakérni egy régebbi szoftvert a boxra. Mostanában volt frissítés ,lehet ott van valami hiba ,amit a tv nem kajál meg. Ha pl. az xbox megy ugyanazzal a vezetékkel, akkor a kábel és tv hiba szerintem kizárható! Valszeg értetlenkednek majd ,de megoldható, mert nekem más hiba miatt visszatöltöttek mind a három boxra egy régebbi stabil verziót. Igaz vagy négy telefonomba került mire olyannal beszélhettem, aki megértette mit akarok. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 benciikee Posztolva: 2018. január 6. Megosztás Posztolva: 2018. január 6. 2 perce, gombilaci írta: Esetleg próbálj meg 1414-en visszakérni egy régebbi szoftvert a boxra. Mostanában volt frissítés ,lehet ott van valami hiba ,amit a tv nem kajál meg. Ha pl. az xbox megy ugyanazzal a vezetékkel, akkor a kábel és tv hiba szerintem kizárható! Valszeg értetlenkednek majd ,de megoldható, mert nekem más hiba miatt visszatöltöttek mind a három boxra egy régebbi stabil verziót. Igaz vagy négy telefonomba került mire olyannal beszélhettem, aki megértette mit akarok. Köszi, mindenképp csörgök majd nekik. De ha nagy küzdelmek árán sikerül elérnem, hogy kapjak egy régebbi firmware-t, mi garantálja hogy a következő frissítés nem rontja el újra? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 ApaFia Posztolva: 2018. január 6. Szerző Megosztás Posztolva: 2018. január 6. 3 perce, benciikee írta: HDMI 1.4-es a kábel, de két másik fajtával is próbáltam már. 1 éve használom ezt a setupot és eddig minden működött. Első dolgom volt hívni a 1412-t azonban a kolléga nem sokat tudott segíteni onnan, ezért küldte a szerelőt. Csak azt nem értem miér nem nézte meg a szerelö egy másik stb vel. Nálam is elöfordul néha igaz csak fel villan az a szöveg, szerintem csere stb. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 gombilaci Posztolva: 2018. január 6. Megosztás Posztolva: 2018. január 6. 1 perce, benciikee írta: Köszi, mindenképp csörgök majd nekik. De ha nagy küzdelmek árán sikerül elérnem, hogy kapjak egy régebbi firmware-t, mi garantálja hogy a következő frissítés nem rontja el újra? Semmi! A telekom így működik. Ha két dolgot javítanak, akkor másik kettőt közben elrontanak. (persze egyenlőre csak feltételes módban beszélhetünk, hogy nálad ez a hiba) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 benciikee Posztolva: 2018. január 6. Megosztás Posztolva: 2018. január 6. 5 perce, ApaFia írta: Csak azt nem értem miér nem nézte meg a szerelö egy másik stb vel. Nálam is elöfordul néha igaz csak fel villan az a szöveg, szerintem csere stb. " Természetesen azt gondoltam, hogy a szolgáltatóval van a gond vagy elromlott a set-top box, ezért hívtam a T szerelőjét, aki kicserélte a top-boxot, illetve a HDMI kábelt is, de a probléma sajnos továbbra is fennáll. " Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 ApaFia Posztolva: 2018. január 6. Szerző Megosztás Posztolva: 2018. január 6. (szerkesztve) 3 perce, benciikee írta: " Természetesen azt gondoltam, hogy a szolgáltatóval van a gond vagy elromlott a set-top box, ezért hívtam a T szerelőjét, aki kicserélte a top-boxot, illetve a HDMI kábelt is, de a probléma sajnos továbbra is fennáll. " Még egy dolog ha az se müködik akkor passz. Először a tv kapcsold be majd a stb .Tv n friss a sw? Szerkesztve ekkor: 2018. január 6. Szerkesztő: ApaFia Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2018. január 6. Megosztás Posztolva: 2018. január 6. 14 perce, gombilaci írta: Esetleg próbálj meg 1414-en visszakérni egy régebbi szoftvert a boxra. Mostanában volt frissítés ,lehet ott van valami hiba ,amit a tv nem kajál meg. Ha pl. az xbox megy ugyanazzal a vezetékkel, akkor a kábel és tv hiba szerintem kizárható! Valszeg értetlenkednek majd ,de megoldható, mert nekem más hiba miatt visszatöltöttek mind a három boxra egy régebbi stabil verziót. Igaz vagy négy telefonomba került mire olyannal beszélhettem, aki megértette mit akarok. Micsoda tanács, ja nem... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 anonymus Posztolva: 2018. január 6. Megosztás Posztolva: 2018. január 6. 58 perce, benciikee írta: Sziasztok! Problémám akadt az IPTV-s szolgáltatással és szeretnék segítséget kérni, hátha járt már így valaki. Adott egy Samsung TV melynek típusa: UE32J5100AWXXH. Szintén adott egy Telekomtól kapott set-top box. A TV és a box HDMI csatlakozón keresztül vannak összekötve. A probléma: Tegnap óta folyamatosan azt írja ki a Telekomtól kapott top-box, hogy "Az ön tévéje nem képes a hdmi videószolgáltatások használatára. A hdmi kábelt húzza ki, csatlakozzon más bemenetre és próbálja újra!" és semmilyen adást nem tudok nézni, azonban bármilyen beállítást és menüt tudok használni. Természetesen azt gondoltam, hogy a szolgáltatóval van a gond vagy elromlott a set-top box, ezért hívtam a T szerelőjét, aki kicserélte a top-boxot, illetve a HDMI kábelt is, de a probléma sajnos továbbra is fennáll. Próbáltam áramtalanítást, kábelcserét, másik HDMI bemenetet, de nem működik. A szerelő folyamatosan azt szajkózta, hogy a TV-vel van a gond és vigyem szervizbe. A HDMI bemenetekkel azonban semmi gond nincs, mindkettőn van kép-hang, és egy Xbox 360 is simán megy gond nélkül bármelyiken. Scart bemeneten működik rendesen, azt használom ideiglenesen. Mi lehet a probléma? Előre is köszi a segítséget. Az a baj hogy jártam így tv volt a kuka. Boxbol 3 félét több kábellel végig néztünk semmi. Xbox meg a telekom iptv box közt annyi különbség van hogy más jelet ad ki. Pl egyiken van másolás védelem meg hasonló dolgok. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 gombilaci Posztolva: 2018. január 6. Megosztás Posztolva: 2018. január 6. 2 perce, anonymus írta: Micsoda tanács, ja nem... Nem értem mi a bajod? Segíteni próbálok! Nekem a dupla csatornak válltás hibát nem bírták orvosolni hetekig! Ha nem lett volna ez egy jó gondolat ,ami helyrehozza, akkor hozhattak volna ide 50 db boxot is mind ugyanazt csinálta volna! De érdekesmódon a technikus ezt tartotta a megfelelő megoldásnak és a downgrade megjött rögtön. Teszem hozzá én nekem kellett kitalálni a megoldást mert ők bugos szofttal etetik a boxokat! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2018. január 6. Megosztás Posztolva: 2018. január 6. 4 perce, gombilaci írta: Nem értem mi a bajod? Segíteni próbálok! Nekem a dupla csatornak válltás hibát nem bírták orvosolni hetekig! Ha nem lett volna ez egy jó gondolat ,ami helyrehozza, akkor hozhattak volna ide 50 db boxot is mind ugyanazt csinálta volna! De érdekesmódon a technikus ezt tartotta a megfelelő megoldásnak és a downgrade megjött rögtön. Teszem hozzá én nekem kellett kitalálni a megoldást mert ők bugos szofttal etetik a boxokat! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 btz Posztolva: 2018. január 6. Megosztás Posztolva: 2018. január 6. (szerkesztve) @benciikee Ez akkor szokott előfordulni, ha a TV-d nem HDCP kompatibilis Szerkesztve ekkor: 2018. január 6. Szerkesztő: btz Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 OldMike Posztolva: 2018. január 6. Megosztás Posztolva: 2018. január 6. 1 órája, btz írta: @benciikee Ez akkor szokott előfordulni, ha a TV-d nem HDCP kompatibilis Amennyiben jól értelmezem, akkor ő sem tévét sem kábelt nem cserélt, csak bejött neki az üzenet (egyik napról a másikra). Ha a tévéjére jött volna frissítés, bizonyára észreveszi, mert általában megkérdezik, hogy akarja-e. Az STB frissítés kérdezés nélkül lemegy (bekapcsolt állapotban persze itt is megkérdezik, hogy éppen most akarod-e, de kicsit később úgyis megkapod, akár akarnád, akár nem). Nem is olyan rég jött egy frissítés a boxokra (azt nem tudjuk hogy mit is eredményezett), de nálam a két STB közül az egyiket teljesen kifektette, csak a teljes áramtalanítás és újraindítás után lett működőképes. Egyáltalán nem kizárt hogy az újabb SW megfektette a kapcsolatot. Korábbról tudjuk, hogy az STB szoftverek nincsenek mindig jóban a Samsung tévékkel. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 benciikee Posztolva: 2018. január 6. Megosztás Posztolva: 2018. január 6. 15 perce, OldMike írta: Amennyiben jól értelmezem, akkor ő sem tévét sem kábelt nem cserélt, csak bejött neki az üzenet (egyik napról a másikra). Ha a tévéjére jött volna frissítés, bizonyára észreveszi, mert általában megkérdezik, hogy akarja-e. Az STB frissítés kérdezés nélkül lemegy (bekapcsolt állapotban persze itt is megkérdezik, hogy éppen most akarod-e, de kicsit később úgyis megkapod, akár akarnád, akár nem). Nem is olyan rég jött egy frissítés a boxokra (azt nem tudjuk hogy mit is eredményezett), de nálam a két STB közül az egyiket teljesen kifektette, csak a teljes áramtalanítás és újraindítás után lett működőképes. Egyáltalán nem kizárt hogy az újabb SW megfektette a kapcsolatot. Korábbról tudjuk, hogy az STB szoftverek nincsenek mindig jóban a Samsung tévékkel. Pontosan. Még csak ki sem kapcsoltam este a top boxot, és reggel mégis az üzenetre ébredtem. Több mint 1 éve használom ezt a setupot, TV-hez nem jött frissítés. HDCP kompatibilis hiszen eddig 100%-ig működött, maximum az döglött be. (bár nem tudom hogy ez fizikai, vagy szoftveres dolog, ennyire nem értek hozzá) Kis érdekesség: Amikor kikapcsolom a top-boxot egy pillanatra bejön az adás mielőtt kikapcsol, de se több se kevesebb. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
ApaFia
Az epg belűl a szavak között néha előjön egy hasább,nem minden tv csatinál.Nem lehetne ezt orvosolni?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
367
221
152
104
Népszerű napok
2014. November 20.
35
2016. December 3.
33
2016. Június 5.
29
2016. November 3.
26
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
anonymus 367 poszt
Roli82 221 poszt
acel 152 poszt
btz 104 poszt
Népszerű napok
2014. November 20.
35 poszt
2016. December 3.
33 poszt
2016. Június 5.
29 poszt
2016. November 3.
26 poszt
2315 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.