Ugrás a tartalomhoz

Kérdés

  • Válaszok 2.3k
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Ajánlott posztok

  • 0

Szerintem ennek a CEC-hez nem sok köze van, egyszerűen le kéne kapcsolnia a HDMI portját a boxnak. Ha a tv ott nem kap jelet, kikapcsol. Számítógépemben sincs CEC, az is rá van kötve, még sincs vele ilyen gond. Kikapcsolom a gépet, kikapcsol a tv is. Pontosabban jelenleg átvált az IPTV beltérire, mert ott érzékel jelet.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Sziasztok! 

Ma kotottek az optikat es iptvm lett a sat tv helyett. Stb: dv8519b, modem: sagem fast 5670. A problemam az hogy teljesen kiszamithatatlanul eldobja a tv jelet az stb, pedig vezetekkel van osszekotve a modemmel es nem wifin at. Nagyjabol az egesz 10 masodpercig tart utana ujracsatlakozik es bejon ujra az adas.

Szerintetek mitol lehet es mi oldana meg a problemat?

Koszonom a segitseget!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom
13 órája, justzoli írta:

Sziasztok! 

Ma kotottek az optikat es iptvm lett a sat tv helyett. Stb: dv8519b, modem: sagem fast 5670. A problemam az hogy teljesen kiszamithatatlanul eldobja a tv jelet az stb, pedig vezetekkel van osszekotve a modemmel es nem wifin at. Nagyjabol az egesz 10 masodpercig tart utana ujracsatlakozik es bejon ujra az adas.

Szerintetek mitol lehet es mi oldana meg a problemat?

Koszonom a segitseget!

Szia! 

Érdemes néhány percre áramtalanítan a boxot, majd újraindítani az eszközt, sok esetben ez elegendő lehet a javuláshoz. Ha ezt követően is tapasztalható marad a probléma, akkor érdemes ez ügyben hibabejelentést tenni. Ezt akár mi is rögzíteni tudjuk a részedre, ha privát üzenetben megírod nekünk a szolgáltatáshoz tartozó MT ügyfél-azonosítót, valamint az előfizető nevét és egy elérhetőségi mobilszámot. ^Dániel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
8 órája, Telekom szakértő írta:

Szia! 

Érdemes néhány percre áramtalanítan a boxot, majd újraindítani az eszközt, sok esetben ez elegendő lehet a javuláshoz. Ha ezt követően is tapasztalható marad a probléma, akkor érdemes ez ügyben hibabejelentést tenni. Ezt akár mi is rögzíteni tudjuk a részedre, ha privát üzenetben megírod nekünk a szolgáltatáshoz tartozó MT ügyfél-azonosítót, valamint az előfizető nevét és egy elérhetőségi mobilszámot. ^Dániel

Szia!

Kozben beszeltem a szomszedokkal, akiknek szinten par napja lett az optika bekotve, ok is hasonlot tapasztaltak tevezes kozben. Aramtalanitottam a boxot es nem oldotta meg a problemat. ONT hibaja lesz vagy a set top boxe? Tudtok ra valamilyen workaround megoldast amivel megjavulhat?

Koszi!

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: justzoli
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 28/06/2022 at 19:49, justzoli írta:

Szia!

Kozben beszeltem a szomszedokkal, akiknek szinten par napja lett az optika bekotve, ok is hasonlot tapasztaltak tevezes kozben. Aramtalanitottam a boxot es nem oldotta meg a problemat. ONT hibaja lesz vagy a set top boxe? Tudtok ra valamilyen workaround megoldast amivel megjavulhat?

Koszi!

Sikerult megoldani: stbben letiltottam a wifit illetve auto legjobb kepminoseg keresese helyett beallitottam hogy mit hasznaljon fixen. 

 

Masik kerdesem, hogy tobb stbm is van, ezeket switchcsel dughatom egy portba az onton? Tudtommal iptvnek eleg 10 mbit is es kene szabad gbites port. Koszi a valaszt!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
  • VIP
Ekkor: 2022. 06. 30. at 7:31, justzoli írta:

Sikerult megoldani: stbben letiltottam a wifit illetve auto legjobb kepminoseg keresese helyett beallitottam hogy mit hasznaljon fixen. 

 

Masik kerdesem, hogy tobb stbm is van, ezeket switchcsel dughatom egy portba az onton? Tudtommal iptvnek eleg 10 mbit is es kene szabad gbites port. Koszi a valaszt!

Szia!

Örülök, hogy a beállítással a stabilitási probléma megoldódott.

A switch működik, csak támogassa az IPTV multicastot. (Egyébként az ilyen basic plug-and-play 3-4-5 eFt-os switch-ek is teljesen jók)

100 megabites port jusson neki a switchen, a Sagemcomon meg mindegyik gigabites (kivéve egyet, ami 2,5 gigabites)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok!

Telekom optika előfizetésem van és android-os Smartbox-ot kaptunk az iptv-hez. Firmware-t frissített automatikusan a box, de a UI nagyon lassú, sokáig tölt, az előző verzió gyorsabb volt és átláthatóbb. Van rá lehetőség hogy "downgrade-eljük" és egy korábbi verzióra visszaállítsuk? Illetve tudnék csatlakozni valamilyen tesztelői programba, ahol visszajelzéseket lehet küldeni és ezeket beépítik a következő frissítésbe? Jelenleg olyan alapdolgok hiányoznak, mint pl. csatornaváltáskor a pontos idő kijelzése. Android menüjében már kerestem, hátha lehet finomhangolni ezeket a beállításokat, de nem találtam, szóval gondolom nincs rá lehetőség. 

Köszönöm a választ!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
3 órája, justzoli írta:

Sziasztok!

Telekom optika előfizetésem van és android-os Smartbox-ot kaptunk az iptv-hez. Firmware-t frissített automatikusan a box, de a UI nagyon lassú, sokáig tölt, az előző verzió gyorsabb volt és átláthatóbb. Van rá lehetőség hogy "downgrade-eljük" és egy korábbi verzióra visszaállítsuk? Illetve tudnék csatlakozni valamilyen tesztelői programba, ahol visszajelzéseket lehet küldeni és ezeket beépítik a következő frissítésbe? Jelenleg olyan alapdolgok hiányoznak, mint pl. csatornaváltáskor a pontos idő kijelzése. Android menüjében már kerestem, hátha lehet finomhangolni ezeket a beállításokat, de nem találtam, szóval gondolom nincs rá lehetőség. 

Köszönöm a választ!

Üdv 

Nincs lehetőség downgrade-re

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
18 órája, Hegyirabló írta:

Telekom, most komolyan! Azért kellett szoftverfrissítést a régi fajta IPTV Set Top Boxra, hogy eggyel több LED világítson az elején? El kell ismernem, ez hozzáad a televíziózás élményéhez!

Szia, megírnád, hogy ez melyik boxot érinti, és mi az FW száma? Köszi.

Nekem a 6030 van, a bekapcsoló gombbal együtt összesen 3 LED-del, de abból a harmadik csak a felvételkor világít.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
4 órája, OldMike írta:

Szia, megírnád, hogy ez melyik boxot érinti, és mi az FW száma? Köszi.

Nekem a 6030 van, a bekapcsoló gombbal együtt összesen 3 LED-del, de abból a harmadik csak a felvételkor világít.

 

Szia!

Ez egy Tatung 3112. Eddig a bekapcsolva két zöld LED világított az elején, power és a link. Tegnapi első bekapcsoláskor végrehajtott egy teljes frissítést, azóta a van egy kék LED is, a HD feliratú. HD és SD adásoknál is világít, csak akkor kapcsol ki, ha átállítom a képarányt 4:3-ra. Látszólag semmi mást nem okozott a frissítés, azért tartom különösnek. A firmware számot nem találok, kliens szoftver verziója 4.1.38422.23005.

Másik szobában egy másik típus van, azon csak egy fizikai LED van az elején, és nem is frissített le.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...