Ugrás a tartalomhoz
  • 6

anonymus

Kérdés

Szakadozó internet kapcsolat, újra induló  HGW esetén mit tehetek ?

 

Első amit tehetsz, hogy újra indítod a HGW-t. Érdemes lehet ránézni jel szintekre is, ezt jellemzően a 192.168.0.1 192.168.1.1/  192.168.100.1 címen találod.  Belépéshez amennyiben nem változtattad meg: admin/admin, üres/üres stb, kivéve Sagemcom F@ST 3686AC, ennél eszköznél a talpon elhelyezett matricán találod a szükséges adatokat.

DOCSIS adatokat keress dBmV és mértékegységekkel lefelé /felfelé letöltési /feltöltési vagy angolul downstream és upstream.

 

Ezekről amit tudni érdemes.

Letöltési irányba -12 + 12 közt ideális, 0-hoz közeli érték a legoptimálisabb.

SNR 30 dB legalább érje el, átlagosan 40 körül mozog, ennél többel nem fogsz találkozni.

Feltöltési irányba 51 dBmV alatt legyen


Ettől eltérő értékkel is működhet a HGW, de átlagosan ezek tekinthetők minőségi értékeknek. Amennyiben ezektől eltérést tapasztalsz, az jó eséllyel lehet a probléma forrása. Pusztán eltérő adatok nem adnak  alapot semmilyen reklamációra.

 

Kérhetek bridge módot?

Igen, kérhetsz Cisco EPC3925 és Sagemcom FAST3686 eszközök esetében. De csak akkor, ha nincs iptv előfizetésed.  Ezt a 1414 ügyfélszolgálati szám hívásával teheted meg, kitartást hozzá, néha nehezen sikerül.

 

Használhatom valamire az usb csatlakozót ?

Pendrive vagy külső táppal rendelkező merevlemez segítségével file, ftp, UPnP médiaszervert készíthetsz.

 

Milyen csomagokat rendelhetek ?

*Otthoni Internet 10/

*Otthoni Internet 20/

Otthoni Internet 150/5

Otthoni Internet 300/20

Otthoni Internet 500/22

 

* Ezek a csomagok csak ED2 területen rendelhetőek. 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: anonymus
Módosítás
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 1.6k
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 0
Ekkor: 2016. 10. 19. at 17:03, anonymus írta:

1412 verd az asztalt amikor nincs meg a sávszél. 

Ma hívott a szerelő,hogy kijönne...15.00 utánra beszéltük meg.Már egy óra eltelt és sehol senki.

0630 *******.Próbáltam hívni de nem elérhető.*****a szerelő...Átrendeztem a programom,hogy találkozzunk, erre átver.Nagyon pipa vagyok.Ahova mennem kellett volna ,nem tudtam elmenni.Enni még nem ettem .Meddig jönnek ha jönnek egyáltalán.

Eléggé lenézős stílusban azt közölte velem,hogy ez egy nagy *****ság amit te hibának mondtál.Mert biztos nem az a baj.

Azt hiszem ma megint telefonálok.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ahammer
telefonszám, személyes adat
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

@Brunnentaler Akkor ez WiFi hiba lesz. Ezeket elég nehéz megfogni. Mindenesetre próbáld meg a routerben átállítani a WiFi csatornát. Sajnos nem tudom, hogy a T-s HGW-kben mit, és hol kell. 1-től 13-ig vannak, általában gyárilag 6-oson szokott lenni.

Tedd 3-4-el arrébb ahhoz képest, mint ahol most van, és teszteld.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
5 órája, anonymus írta:

Tegyél panaszt akkor ha telefonálsz

Kicserélték a Sagemcom -ra.Az istenért sem tudom csatlakoztatni a TP--LINK  routert.

Látja a modem a csatlakoztatott eszközöknél,de nem tudok belépni a 192.168.1.1-re... :( 

(már működik minden)

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: toto0569
Változás a rendszerben
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 10/20/2016 at 14:16, Brunnentaler írta:

Sziasztok,

Nálam az van, hogy sokszor indokolatlanul lelassul 30Mb-ról 2-3-ra, és mivel nem nézem minden pillanatban sokszor csak akkor derül ki ha épp neten beszélek mással, esetleg kamerával és meg megakad a kép.

Ilyenkor ha újra indítom a routert akkor egyből visszajön a 30MB.

Én is bejelentettem már szakadozást is (merthogy az is volt) aztán ugyanúgy jött az sms hogy nem találtak semmit se.

 

Van valakinek ötlete?

Köszönöm előre is.

Nekem egy Broadcomos új wifinél jött elő ez a probléma Dlink hgw-vel., lecseréltem kábelre. tkip/aes protokoll váltásokkal lehet megjavul. de nekem nem sikerült. Mésik wifi stickkel jól működött.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok,

3. kerületben leledzem, van egy remek IPTV+Netmani XL kombóm.

A problémám, hogy meghatározhatatlan időközönként egyszercsak az oldalak nem töltődnek be, egyet kivéve, a google, illetve annak szolgáltatásai, azok pöccre működnek.

FlushDNS ezerszer volt, pingteszt kismillió, voltak is kihagyások, de most az sem jellemző, tracert-vel sok oldalnál kapok request timed out-ot. Persze ez lehet tűzfal miatt is...

Azt is tapasztaltam, hogy ha megújítom a WAN IP-t akkor hopp elkezdenek betöltődni az addig szerencsétlenkedő oldalak, de mondjuk rá 10 perce megint ugyan úgy szenvedés van.

Bevallom férfiasan nem tudom van-e még értelme bejelentenem, mert egyszerűen 2 modemcsere után, 2 órás szöszmötölés a szakival, aki kijött sem jutottunk semmire, csak hogy állítsam mindig a modemet alaphelyzetbe... Na most ez valljuk be 2016-ban egy Telekom méretű szolgáltatónál röhej tárgya.

Szóval a kérdésem, van-e másnak is ilyen jellegű tapasztalata, esetleg valami megoldás, mert ez így tarthatatlan, dolgozom is itthonról, hogy hogy nem a Telekom még "kollégacég" is, de szakadozok le a vpn-ről, gyakorlatilag mindenről. Napszaktó függetlenül.

Ha kérdésetek van, csak bátran. Ha esetleg valaki kérne egy MT azonosítót (Telekomos kolléga) akkor majd megadom.

Köszi előre is.

Zsolt

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

T. Sidocious!

 

Én is a 3. kerületben lakom és igen hektikus az internet sebessége.

 

Én nem értek ezekhez a mindenféle pingeléshez meg " FlushDNS ezerszer volt, pingteszt kismillió, voltak is kihagyások, de most az sem jellemző, tracert-vel sok oldalnál kapok .." egyszerű felhaználó: l'user vagyok, de nekem elfogadhatatlan ez a szolgáltatás a T-Home-tól.

 

Szerintem náluk van a hiba.

Olyan ***** az internet, hogy a sebességtesztet sem lehet lefuttatni, így még reklamálni sem lehet.

Most is a céges *****os Mobilnettel kapcsolódtam, hogy meg tudjam írni a panaszom, mert "T"-vel nem megy!

 

Remélem reagálnak is majd....

Sok sikert kerületi és sorstársam!

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Abba maradtam a T-vel egy facés beszélgetés kapcsán, hogy bátran, akár hetente jelentsem be ha bajom van... Hát mondjuk oké, remélem ez majd előrébb viszi a dolgot, de mondjuk hetente magam sem tudok jelen lenni, hogy valamelyik kolléga leresetelje a nehezen beállított modemem, avagy megint kicserélje és folytassam ot,t ahol abbahagytam + még újra konfigurálhatok mindent :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
32 perce, anonymus írta:

Milyen előfizetés ez ? Koaxos vagy rezes/telefonhálózatos ? Ha koaxos annyit tudok segíteni hogy mt szám alapján meg nézem hogy nálad van hiba / vagy utcán valahol más is tapasztalhatja e stb stb

Szia, T-Home IPTV családi+Netmania XL utolsó emlékem szerint.. Szerintem koaxos. Sagemcom modemem van.

Nagyon nem egyeztetek a szomszédokkal a netes gondjaimról :) De lehet megteszem.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: sidocious
helyesírási hiba :)
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...