Ugrás a tartalomhoz

Kérdés

  • Válaszok 2.3k
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Ajánlott posztok

  • 0
6 perce, Adama írta:

Az RTL az RTL Most felé szeretné terelni az embereket, hogy itt nézzék vissza a műsorukat. Ez nem a T sara, az RTL nem engedélyezi már. Megoldás ezen kívül a felvétel funkció 

AZ IPTV előfizetésünk tartalmaz felvételi opciót, így - az idegesítő reklámtartalmak átugorhatósága érdekében - az RTL adók kedvelt műsorait eddig is kizárólag VDR módban nézzük. Az Archív TV-t eddig is csak azokban az esetekben használtuk, amikor  az IPTV Sorozatfelvétel opciója nem hibátlanul teljesít, néha kihagy egy-egy részt, amit eddig az Archív TV-n utólag is el tudtunk érni.
Azt a véleményedet pedig nem tudom osztani, hogy mindez az RTL kérésére, az RTL - Mostra terelés érdekében történt volna, mert az RTL-Most Telekom-Archív TV helyetti használatát csak internet-képes TV készülékek tennék lehetővé, ami lehet, hogy nálad biztosított, de - véleményem szerint - a TV nézők többségénél még nem, és ezzedl az RTL szerintem tisztában van. Lehet, hogy terelne, de nem a műsorainak az Telekom_Archív TV -ről történő "letiltásával". Ez a Telekom döntés szerintem se NEM GAZDASÁGI, se NEM KERESKEDELMI  döntés volt.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
36 perce, Roli82 írta:

Archív TV változások 2020 Január

Bekerülő csatornák: Animal Planet, Film4, Fishing & Hunting, RTL Spike, TLC, Classica

Kikerülő csatornák: RTL Klub, RTL II, RTL Gold, Muzsika TV, Food Network

Szerintem az RTL betűkombináció kiirtása felületesre sikerült. Még benne maradt egy RTL kezdetű szó! Ha az RTL- Spike-ot is kivették volna , akkor lenne teljes az "eredmény".
Javaslat: Vegyék ki az RTL-eket a  rendes csatornakínálatból is. Nem kell az oda sem, mert félreviszi a fél ország ízlését. Ugye?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
1 perce, Roli82 írta:

RTL Spike a Viacom kereskedelmi csatornája, semmi köze az RTL családhoz! :)

Nem értettél meg!
Én arra céloztam, hogy nem csak amiatt vették ki az RTL betűkkel kezdődő csatornákat az Archív TV  kínálatból, mert azok valamilyen családhoz tartoznak, hanem esetleg azért, hogy nem kelljen ezt a - véleményében néha idegesítő - csatornát jelző betűkombinációt még látni sem?
De a válaszod elgondolkodtatott.
Lehet, hogy az intézkedés tényleg nem is a betűkombináció, hanem az RTL család ellen irányult? Igazad lehet!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
1 órája, Kalimera írta:

@Roli82

Egyik archív tévéből kikerülő csatornáért sem sírok, de nem nagyon értem a Telekom koncepcióját. Az archív tévé azért lenne, hogy aki lemaradt valami számára fontos (Nekem az RTL Klub nem fontos, de másoknak meg valószínűleg igen. Lesz cserébe RTL Most+ hozzáférés a Telekom előfizetőknek?) műsorról pótolhassa, esetleg az ismétlés előtt belenéz, hogy érdemes-e leülni a tévé elé. Az egész teljesen véletlenszerűnek tűnik. Egy csatorna vagy bennevan, vagy nem. Egy műsor vagy visszanézhető, vagy nem.

A visszanézhető csatornák száma, a műsorok mennyisége és a technikai minősége is hagy némi kívánnivalót.

Ilyen lesz a felhős rendszer is?

Sajnos megvan a valószínűsége, hogy az új Mediakind platform is ilyen lesz.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

 

14 órája, zoli62 írta:

Versenytárs visszanézhető csatornái közül is eltűnt az említett betűkombináció, ami azt valószínűsíti, hogy ez az egész történet az adott tartalomszolgáltató döntése volt. Itt igazából az a kérdés, hogy miért nem lehetett ezt korábban kommunikálni.

Bocs Zoli, de  - szerintem - igazából nem a korábbi kommunikáció elmaradása itt az igazi kérdés, hanem az, hogy tisztességesnek számít-e az ilyen verseny? (Na persze ami ezzel egyenértékű kérdés, hogy ki is a tartalomszolgáltató, ill. az mi miatt - ki miatt? - döntött így.)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
1 órája, kabelnet írta:

 

Bocs Zoli, de  - szerintem - igazából nem a korábbi kommunikáció elmaradása itt az igazi kérdés, hanem az, hogy tisztességesnek számít-e az ilyen verseny? (Na persze ami ezzel egyenértékű kérdés, hogy ki is a tartalomszolgáltató, ill. az mi miatt - ki miatt? - döntött így.)

Nézd. Nálunk még mindig nincs fordított elszámolás, azaz hogy a szolgáltatók határozzák meg az árakat a tévétársaságok felé is. Így a válasz a kérdésedre: nem. Hozzáteszem, hogy ezen a helyzeten a nagy piaci erővel rendelkező  elosztó szolgáltatók is tudnának változtatni, és még érdekük is lenne, csak ez valahogy nem történik meg

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
2 órája, Kalimera írta:

Elküldtem emailben a kérdésemet a webes üzenetküldőnél nem látható Captcha kód miatt.
(Update: már kiszedték a nem működő ellenőrző kódot.)
Mi alapján dől el, hogy egy adott helyi tévé melyik településeken nézhető IPTV-n?
(Pl. Egerszóláton az egri és a miskolci is ...)

Érdemi válasz: MERT ÁSZF

1414-en javasolták, hogy írjak üzenetet, és akkor biztosan érdemi választ kapok.
A webes üzenetküldő nem használható.
Az emailre egy nap alatt megkaptam a rövid és tömör semmitmondó választ.

Ez jellemző a Telekomra.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
18 perce, btz írta:

Amennyiben a Telekom a hálózatában hibát lát, nem hiszem hogy le fogja azt tagadni. Sajnos más út nem létezik a hibaehárítás kéréséhez, mint a 1414 hívása. De jelen esetben, ahogy Anonymus által küldött link is mutatja, a hiba nem a szolgáltatói oldalon van. 

Érdekes, most minden működik, mikor leírtam fekete képernyő.
Nem vagyok elégedetlen vagy ilyesmi, mindenhol lehetnek hibák, csak ne erőltessék rám azt, ami tudom, egyértelműen, hogy nem az én hanem a szolgáltató, vagy éppen a TV csatorna streamje miatt nem jó.
Mondjuk az is érdekes, hogy akkor írnak, mikor már inden rendben van. ( ez kicsiben működik, nagyban nem, szolgáltatónak én is dolgoztam hasonló cégnek) Nem baj legközelebb felveszem, de nem írom ide az adataimat.  (ahogy most sem tettem, mert tudtam nem nálam van a hiba.)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
17 perce, btz írta:

 Természetesen kiküldhető lenne, ilyen esetben, de ez ugyanúgy idegesítené a felhasználók másik csoportját. Legalább ugyanannyira, mint azokat, akik azon idegeskednek, hogy nem kaptak tájékoztatást. 

Te komolyan gondolod, hogy egy ilyen  üzenet, hogy "Tudunk a meghibásodásról, annak elhárítása megkezdődött", az a felhasználók bármelyik csoportjára ráhozná az idegbajt? Számodra tényleg jobb a bizonytalanság, mint az ok ismerete?
Rendezzünk közvélemény kutatást, és azonnal kiderül, hogy előző válaszoddal csak a mundér becsületét védted.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
12 órája, Mrboka írta:

Sziasztok!

Olyan problémám van, hogy mind a két beltérin megakad az adás. Ilyenkor vagy 1-2 percig áll, vagy gyors csatornaváltás és megy tovább. Újraindítás nem segít ☹️ Esetleg más is találkozott már ilyennel?

Köszi!

Én keveset nézem TV-t  real-time,, de DVR üzemmódban - leginkább ugyanazon az 1-2 csatornán - a felvételek lejátszásakor szokott ez az "élmény" megérinteni.. Anno idejárt a Telekom (már lassan családtaggá vált) szerelő gárdájának több tagja is több mint féléven át, de a végére nálam egy régebbi (lassabb) box downgradelt szoftvere tudott annyit elérni, hogy egy-egy lejátszás közben már nem a korábbi gyakran 5-6 képmerevedés jelentkezett már, hanem "csak" 1-2, de az sem mindig. Ez a hibajelenség azóta is fennáll, de belefáradtam, és beletörődtem, pedig az épület sarkáig üvegszálon jön a 3 db straem, az elosztás csillagpontos, a lakásban pedig UTP kábel van, így aztán nem igazán lehet ezt a nem megfelelő jel-átviteli útra fogni
Szóval ne számíts sok jóra te sem!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
12 perce, kabelnet írta:

Én keveset nézem TV-t  real-time,, de DVR üzemmódban - leginkább ugyanazon az 1-2 csatornán - a felvételek lejátszásakor szokott ez az "élmény" megérinteni.. Anno idejárt a Telekom (már lassan családtaggá vált) szerelő gárdájának több tagja is több mint féléven át, de a végére nálam egy régebbi (lassabb) box downgradelt szoftvere tudott annyit elérni, hogy egy-egy lejátszás közben már nem a korábbi gyakran 5-6 képmerevedés jelentkezett már, hanem "csak" 1-2, de az sem mindig. Ez a hibajelenség azóta is fennáll, de belefáradtam, és beletörődtem, pedig az épület sarkáig üvegszálon jön a 3 db straem, az elosztás csillagpontos, a lakásban pedig UTP kábel van, így aztán nem igazán lehet ezt a nem megfelelő jel-átviteli útra fogni
Szóval ne számíts sok jóra te sem!

Helyi probléma lehet. Nálam 3 STB (a felvevős a legelső generációs szürke,  több mint10 éves!!!), 30 hálózati eszköz mellett sem jelentkezik ilyen probléma. Az elején voltak gondok az ONT-tal, de pár hónapja megszűntek, végre ugyanolyan stabil, mint a Huawei VDSL doboz volt.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
3 perce, Krinyo írta:

Helyi probléma lehet. Nálam 3 STB (a felvevős a legelső generációs szürke,  több mint10 éves!!!), 30 hálózati eszköz mellett sem jelentkezik ilyen probléma. Az elején voltak gondok az ONT-tal, de pár hónapja megszűntek, végre ugyanolyan stabil, mint a Huawei VDSL doboz volt.

Örülj neki, neked legalább így alakult. Hozzánk nagyon lelkiismeretes szerelők jártak ki, tényleg meg akarták a dolgot oldani, cserélgettek mindent, amit csak lehet, még a koaxot is kicserélték UTP-re, még egy Mini-probe-ot is rátettek a streamekre, hogy elkapják a bűnöst, mégsem tudták teljesen kiirtani a hibát. A Teleklom cégként is méltányos volt, több jóváírást is kaptam tőlük, a próbaképpen velem megvetetett Power-Line árát is jóváírták, amikor kiderült róla, hogy nem lesz azzal sem jobb, mint az 5G-s wifivel,  de a hiba - sajnos - megmaradt, és azóta is boldogít. Szerencsére ez a hátrány nem übereli az alkalmazott  VDR-es üzemmód előnyeit, így nem hagytam ott a Telekomot.
(Egyébként - pletykaszinten - állítólag hamarosan le fogják cserélni ezt a régi IPTV rendszert egy modernebbre, és ha szerencsém lesz, az már nem fogja ezt csinálni.)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
9 perce, kabelnet írta:

Örülj neki, neked legalább így alakult. Hozzánk nagyon lelkiismeretes szerelők jártak ki, tényleg meg akarták a dolgot oldani, cserélgettek mindent, amit csak lehet, még a koaxot is kicserélték UTP-re, még egy Mini-probe-ot is rátettek a streamekre, hogy elkapják a bűnöst, mégsem tudták teljesen kiirtani a hibát. A Teleklom cégként is méltányos volt, több jóváírást is kaptam tőlük, a próbaképpen velem megvetetett Power-Line árát is jóváírták, amikor kiderült róla, hogy nem lesz azzal sem jobb, mint az 5G-s wifivel,  de a hiba - sajnos - megmaradt, és azóta is boldogít. Szerencsére ez a hátrány nem übereli az alkalmazott  VDR-es üzemmód előnyeit, így nem hagytam ott a Telekomot.
(Egyébként - pletykaszinten - állítólag hamarosan le fogják cserélni ezt a régi IPTV rendszert egy modernebbre, és ha szerencsém lesz, az már nem fogja ezt csinálni.)

Ha nem kábellel csatlakoznak a stb-ok, akkor nem csoda, hogy lehetnek megakadások...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
54 perce, Krinyo írta:

Ha nem kábellel csatlakoznak a stb-ok, akkor nem csoda, hogy lehetnek megakadások...

Nem olvastál figyelmesen, a HGW-től a két  box UTP-vel csatlakozik. (Csak a Pc-hez jön a net wifin.)
Ennél azért becsüld többre a Telekom szerelőit. Az, hogy korábban mindent megpróbáltak - még egy WIFI BRIDGE-el is megnézték a VDR-es box jel ellátását - az nem jelenti azt, hogy a csatlakozások jelenleg ne lennének szakszerűek.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
5 perce, kabelnet írta:

Nem olvastál figyelmesen, a HGW-től a két  box UTP-vel csatlakozik. (Csak a Pc-hez jön a net wifin.)
Ennél azért becsüld többre a Telekom szerelőit. Az, hogy korábban mindent megpróbáltak - még egy WIFI BRIDGE-el is megnézték a VDR-es box jel ellátását - az nem jelenti azt, hogy a csatlakozások jelenleg ne lennének szakszerűek.

Tényleg, de akkor nem értem mi köze ehhez a Powerline-nak, minek kellett, meg az 5Ghz-es WiFi mit keres a történetben. A szakértelmet meg inkább ne firtassuk.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
1 órája, Krinyo írta:

Tényleg, de akkor nem értem mi köze ehhez a Powerline-nak, minek kellett, meg az 5Ghz-es WiFi mit keres a történetben. A szakértelmet meg inkább ne firtassuk.

Írtam neked, hogy a szerelők miután többhavi kínlódást követően sem tudtak rájönni, hogy -  előzetes hangmegszűnést követően pár sec múlva  - miért dermed ki nálunk néha a VDR-es kép - már olyan dolgot is megpróbáltak, aminek (pláne így utólag) tényleg semmi értelme nem volt. Ilyen volt pl. a Power-Line ügy is, amikor megvetetett velem az egyik szerelő egy ilyen párt, hogy ne kelljen szétfúrni az asztali PC-re csatlakozáshoz  a lakást. Aztán amikor a Power-Line-al sem lett a működés megbízható (MM Alu  fali-vezeték a falban), akkor vissza akartam adni a feleslegesen megvetetett 11 000 Ft-os feleslegesen rám tukmált és a Telekom nem tudván annak árát visszaadni, a Power-Line párt otthagyta nálam, és miután kiderült, hogy ez ott van nálam, az éppen ottlévő szerelő gondolt egyet, és  leellenőrizte, hogy mit csinál a technika, ha nem UTP-n kapja meg a VDR-es box a jelet, hanem Power-Line-on keresztül. Természetesen nem működött sem jobban, sem rosszabbul ezen keresztül sem. Hát csak ezért emlegettem, illusztrálásként,  hogy éreztessem veled, a szerelők - nem lévén már más ötletük - tényleg mindent megpróbáltak, még a feleslegeset is.
Az 5 Ghz-es Wifit meg csak azért említettem, mert amióta a 2,5-est lecserélték 5-ösre, azóta - nyilván kevesebben használjuk egyidőben (társasház!) - a sávszélességem végre az előfizetési csomagnak megfelelő, és - hangsúlyozom - a 2,5=> 5 váltást sem kérnem kellett, hanem azt saját maguktól ajánlották fel, és 5 Gigás Wifi stick-re lecserélve a korábbit - helyezték üzembe, pedig nem is ezért jártak nálam.
A szerelők szakértelméről nem kell, hogy egyetértsünk, és nyilván ez nem is egyenszilárdságú mindegyiknél, viszont a segítőkészségüket, a problémát megoldani akarásukat én hónapokon keresztül tapasztaltam. Neked ezek szerint más volt a tapasztalatod.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Húgom telefonált, hogy  Bp egyik részén (X. kerületben) nincs IP Telekom szolgáltatás már vagy 8 órája. Se TV, se Net, se telefon. Ez normális, hogy ennyi idő alatt nem tudják megjavítani? 1-2 órát még értenék, de 8+ órája teljes kiesés?

Van ilyenkor valami oldal, ahol írják, hogy kb. mennyi idő még, amíg helyreáll? Mert ez már túl sok nekik.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: tks
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom
13 hours ago, tks said:

Húgom telefonált, hogy  Bp egyik részén (X. kerületben) nincs IP Telekom szolgáltatás már vagy 8 órája. Se TV, se Net, se telefon. Ez normális, hogy ennyi idő alatt nem tudják megjavítani? 1-2 órát még értenék, de 8+ órája teljes kiesés?

Van ilyenkor valami oldal, ahol írják, hogy kb. mennyi idő még, amíg helyreáll? Mert ez már túl sok nekik.

Sziasztok! A X. kerületben tapasztalható központi gondot szakértőink elhárították, amennyiben továbbra is gondot tapasztaltok, kérjük, jelezzétek ügyfélszolgálati felületeinken, hogy segíthessünk.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
3 hours ago, Krinyo said:

Hali,

Cserélték a felvevős dobozomat (11 év után ideje volt :), közben a szerelőtől úgy értesültem, hogy lehet már 1000-es optika mellé 3 HD-streamet kérni! Az ügyfélszolgálat is tud róla, elvileg be is állították, de 3 nap alatt sem frissült le, lehet, hogy megint át kell verekednem magamat Vandán... 

Szia, szerintem próbálj meg egy modem újraindítást. Simán áramtalanítsd, aztán mehet vissza.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...