jani44 Posztolva ekkor: 2014. november 6. Jelentés Megosztás Posztolva ekkor: 2014. november 6. Kb. 2 hónapja nagy kérdés: mikor lesz használható a T-Home ügyféloldala, hogy végre lehessen követni az előfizetői, ill. számla adatokat? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Habcsi Posztolva: 2015. április 1. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. április 1. Ma kaptam a választ az érdeklődésemre! Ennyit erről!"csak általános információt adhatunk Önnek.A Telekom új ügyfélkapcsolati és számlázási rendszerének bevezetésével egyidejűleg végrehajtott és még folyamatban levő, az önkiszolgáló felületeinket is érintő fejlesztések miatt előfordulhat, hogy a korábban megszokott funkciók nem vagy részleges funkcionalitással működnek. Azon dolgozunk, hogy ez a probléma minél hamarabb elháruljon - ennek pontos időpontját sajnos nem tudjuk - és online felületünket ügyfeleink újra a megszokott módon használhassák. Az ezen időszak alatt adódó esetleges kényelmetlenségért elnézését kérjük, megértését és türelmét ezúton is köszönjük.Az igénybevett előfizetéseket és azok határozott idejének lejárati dátumát a számlában tekintheti meg" Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Peti79i Posztolva: 2015. április 5. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. április 5. Ideje lenne Kinyitni a T-Home online számlafelületet!Igy is erősen befigyel egy Fogyasztóvédelmi bírság!!! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Tysolt Posztolva: 2015. április 6. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. április 6. Mikor válaszol valaki a lakossági oldal újbóli elindítására vonatkozó kérdésekre?Többen is feltettek ezzel kapcsolatosan kérdést, de senki a füle botját nem mozgatja rá.Az illetékesek nem olvassák a fórumot? Vagy csak lapulnak, mint ....... a fűben?Ez a szolgáltatás kritikán aluli!!! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Kudela Posztolva: 2015. április 8. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. április 8. Én már 2014 augusztus óta ezt olvasom, kikre bíztam az alapvetően informatikán alapuló szolgáltatást?:T-HomeAz online ügyintézés egy, az önkiszolgáló felületeinket érintő elhúzódó fejlesztés miatt sajnos nem érhető elSajnos az online ügyintézéssel kapcsolatban továbbra is türelmét kell kérnünk. Vannak olyan ügyfeleink, köztük ön is, akik számára továbbra sem érhető el ez a funkció. Ez az időszak a tervezettnél hosszabbra nyúlt, dolgozunk a megoldáson, de addig további türelmét kell kérnünk. Nagyon hiszünk az online ügyintézésben, és sajnáljuk, hogy jelenleg pont ezen a területen nem tudjuk az ön számára a megszokott kényelmet biztosítani.Ezen a felületen jelezni fogjuk, hogy az online funkciók várhatóan mikortól lesznek újra elérhetőek (amint ezt pontosabban látjuk).Köszönjük megértését!???????????????? MEDDIG?????????????????? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 szaboadam Posztolva: 2015. április 8. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. április 8. Üdv! Pontos dátummal - egyelőre legalábbis - nem tudnak szolgálni, úgyhogy, sajnos nincs más megoldás, mint a türelmes várakozás... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. április 8. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. április 8. Jé, változott a szöveg. Amúgy az egész azért van, mert a német anyavállalat kiszállt a finanszírozásból, de a Magyar Telekom úgy döntött, hogy ilyen körülmények között is mindenképpen bevezeti az új számlarendszerre való migrációt, legalábbis a lakossági divizióban. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Incus Posztolva: 2015. április 10. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. április 10. Egyetértek! Miért szüntették meg az online ügyfélszolgálat oldalát? Lassan már egy éve nem lehet hozzáférni az adataimhoz, számláimhoz, szerződés és előfizezési adatokhoz. Biztosan nem véletlen, hogy elérhetetlen az oldal. Az is biztos, hogy ezzel nem az ügyfelek érdekeit képviselik. Mivel monopolhelyzetben vannak, azt tesznek, amit akarnak, nem az ügyfél diktálja a feltételeket -akikből élnek-., hanem ők. Pedig jogilag, a szolgáltatás nem erről szól. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 foxylady Posztolva: 2015. április 11. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. április 11. egyetértek Roli82-vel. én sem vagyok migrálva, de a számlafizetést megoldottam a távszámlával (jó tudom, nem mindenki szeret mindenhova regisztrálni, de lehet átutalással, csoportossal meg qr kóddal is fizetni), a szolgáltatásaim adatai (pl. hűségidő, kapcsolat pontok stb.) meg rajta vannak a számlán.ettől függetlenül azért már várom, hogy használhassam....meg arra is kíváncsi vagyok, lesz-e valami fejlesztés, mert tényleg nem volt vmi szuper a felület és kifejezetten szeretek mindent magam intézni. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. április 11. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. április 11. Egyenlőre annyi újdonság van benne hogy lehet online hiba bejelentést le adni. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 MirrMurr Posztolva: 2015. április 13. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. április 13. Nem, egy évig nem tart. Inkább tovább:smileysad: Amúgy az sem biztos, hogy végigcsinálják. Tulajdonképpen minek is? A honlapon csak marhaságok vannak, oda nem érdemes belépni, az sem kap jobbat, akit már migráltak. Én sem tudok belépni, viszont a lakcím szerint megnéztem, hogy mire fizethetnék elő. Azt írták, hogy csak SAT lehetséges, így aztán eltitkolom előlük, hogy most koaxos IPTV-m van, nehogy lavórt tegyenek a fejemre:smileylol: Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Törölt_tag379 Posztolva: 2015. április 14. Telekom Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. április 14. Már késő:) Mostmár mindenki tudja és hamarosan mennek a Telekomos kollégák a Sat Tv beüzemelése céljából:) S a régi rendszer leszerelése ügyében:) Üdv: Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. április 14. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. április 14. Húúú akkor én is bajban vagyok hozzám meg akkor jönnek sebeséget csökenteni. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Törölt_tag379 Posztolva: 2015. április 14. Telekom Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. április 14. Nem probléma, megoldható:) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 MirrMurr Posztolva: 2015. április 15. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. április 15. Na mégsem lesz lavór:smileylol: Tegnap jött egy üzenet a tévére, hogy hamarosan lejár a hűségem, és hívjak föl egy megadott telefonszámot. Ez megtörtént, és hosszabbítottam két évet. Minden ugyanaz maradt, bár a díj kemény 90 Ft-tal megemelkedett, az 1%-os emelést még elnézem nekik. A migrációval kapcsolatos kérdésemre az volt a válasz, hogy a kitűzött határidó ez év vége. Azon belül meg kiszámíthatatlan, hogy egy hét vagy december vége. Igazából a honlapra belépés nem nagyon izgat, de jó lenne a 2 HD stream a jelenlegi egy helyett. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag2539 Posztolva: 2015. április 15. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. április 15. Ez érdekes .Miért nincs Online ügyintézés!!! Valoszinű hogy ne tudjuk ellenörizni a hüség időt!!Amit valoszinü jelen esetben én tul is léptem mert erösebb számlát kaptam mint szoktam!!!Mindent online intézek nálukvissza kell állni,igy ugyí csalnak ahogy akarnakOvodások Javitják az oldalt vagy kik ennyi idő alatt. Win11-meg lehet irni??? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag2539 Posztolva: 2015. április 15. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. április 15. Számlát nem kapok ott a Bibi!!Csak a folyoszámlám terhelik meg mivelcsoportos beszedésem van!Akkor tudnám letölteni ha be tudnák lépni.Vagy vissza állok Postai számlára Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 etyienn Posztolva: 2015. április 15. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. április 15. Megoldottam. Ügyfélszolgálat. Hűségidő lekérdezés. Másik szolgáltató árajánlatkérés. Telekom felmondás, telefonon és írásban is. Másik szolgáltatónál való megrendelés...ez kedden, majd szerdán már jönnek is szerelni :) de mikor megkérdezték mért mondtam fel a szolgáltatást, elmondtam, hogy egy telekommunikációs cég nem engedhet meg magának efféle bakikat és a többi sérelmemet. szóval a gyomorideges korszaknak vége... :) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. április 15. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. április 15. Sok sikert remélem boldog leszel :) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 MirrMurr Posztolva: 2015. április 15. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. április 15. Ez számomra elég furcsa, mert például nálam a Gázművek csoportos beszedéssel viszi el a díjat, de számlát mindig küld (csekket nem).A Telekom nálam a Távszámlán van, így papiron ugyan nem jön, de pont ugyanazt látom, mintha úgy küldenék.Mivel nekem telefon előfizetés is van, furcsa lenne ha nem láthatnám, hogy mennyi és mikori beszélgetést számláznak. Számla nélküli teljesítésért még a piaci árusokat is megbírságolták (legalábbis kicsit régebben). Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag2539 Posztolva: 2015. április 15. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. április 15. rre lehet én is rálépek!!ISzámla és egyéb nélkül csak kapkodják a számlárol a pénzt!!!Unioban és sehol máshol Nem igy müködik!!!!!!!!Azért ha valami illetékes látja az azonositom meghagyom itt.********* De ez röhejÚj Telekom (otthoni) számláját kézbesítettük Önnek a Távszámlában.A számla száma: ****************A számla kelte: 2015.04.11A fizetendő összeg: 11 245 FtA fizetendő összeg beérkezési határideje: 2015.04.28 Ennyit látok az egész számlábol,Az előtt le a kalapal aki megmondja mit miért számláztak.4-én is volt 1 tétel.Amit levettek a számlámrol..Ezt a honap végére rakták. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag2539 Posztolva: 2015. április 15. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. április 15. Önkényesen amugy a szolgáltato nem kötelezhet semmire.Szerződésbontásnak minösül.Én regisztráljak a Távszámlára amikor Számla adási kötelezetségük nekik van nem nekem!!!!! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag2539 Posztolva: 2015. április 15. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. április 15. Én mindig Az online oldalon néztem meg.Regisztrálva nem vagyok sehova.Eddig nem is tünt fel Csak most a Honap elejére és a végére is hasonlo számlát időzitetek be!! Ami kicsit felháborito!!!Önkényesen ilyent nem tehetnek. Valamit kitalálok de 1 biztos nem regisztrálok távszámlára!!!Hamarabb letiltom öket a számlámrol.Feljelentem őket!!! üdv:Sandor Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag2539 Posztolva: 2015. április 15. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. április 15. Citromailra küldik ezt a számlának nem nevezhető Dolgot mielőtt valaki Félreértene!! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 foxylady Posztolva: 2015. április 16. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. április 16. de hát amit bemásoltál, az alapján már egyértelműen van távszámlád.... szerintem a levelezésedben is megtalálod a regisztációról az értesítést...próbálj meg belépni, ott meg tudod nézni a számláid... ha nem tudsz belépni, mert elfelejtetted, vagy itt tudsz jelszót csinálni vagy hívd a távszámla ügyfélszolgálatot a 06 80 245 245 számon. ja és számlát sohasem küldenek e-mailben, amit kaptál, az csak egy értesítő arról, hogy elkészült a hiteles számlád. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. április 18. Jelentés Megosztás Posztolva: 2015. április 18. Azért érdekes ez a cégen belüli fényévnyi különbség. A T-Mobile-os számlázás sokkal korrektebb, mint a T-Home. Például az első esetben a számlák minden hónap azonos napján vannak kiállítva, másodiknál meg véletlenszerűen. Ebből a szempontból az új rendszerben sem lesz pozitív változás. Tehát hiába a migráció, nem lesz jobb, pontosabb a T-Home számlázás. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
jani44
Kb. 2 hónapja nagy kérdés: mikor lesz használható a T-Home ügyféloldala, hogy végre lehessen követni az előfizetői, ill. számla adatokat?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
52
36
32
15
Népszerű napok
2015. Május 11.
19
2015. Április 15.
14
2015. Május 8.
13
2015. Május 6.
12
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
anonymus 52 poszt
Roli82 36 poszt
zoli62 32 poszt
jani44 15 poszt
Népszerű napok
2015. Május 11.
19 poszt
2015. Április 15.
14 poszt
2015. Május 8.
13 poszt
2015. Május 6.
12 poszt
374 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.