Ugrás a tartalomhoz
  • 4

btz

Kérdés

  • Válaszok 728
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 0

Ezt én is tapasztaltam, és mivel nekem Domino Surf díjcsomagom van, ráadásul a telefonon beállítottam, hogy 130 mega fölött jelezzen, eléggé zavaró volt. Én is letiltottam a háttér adatkapcsolatokat, plusz a telefon kivételével az összes alkalmazásengedélyt. Azt hiszem ezt az egyet nem engedte, mert akkor nem indult el, ami azért szintén fura.

Ráadásul nekem napi fél óránál nem megy többet a mobilnet, és így is sikerült 50-80 megát összehoznia pár hét alatt.

Nyilván itt nem a fejlesztők a ludasak, hanem a Telekom kért tőlük valamit, gondolom valami statisztikákat készít, és azt küldi haza.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
13 hours ago, tks said:

... Mindenesetre letiltottam, hogy a háttérben hozzáférhessen a nethez, úgyhogy ezentúl nem fogja csinálni.

Arra azért vigyázz hogy ezzel letiltod a naptárat, frissítéseket és minden mást is. Én is csak ~1 hónap múlva döbbentem rá hogy nem megy a naptárfrissítés, talán a levélértesítés se, meg semmi más ami fontos..

Esetleg inkább az áruház beállításaiban lehet beállítani hogy csak wifi esetén frissítsen alkalmazásokat, térképet stb.. esetleg a frissítésértesítést is érdemes bekapcsolni. Mert ha 1 percel azelőtt kezd letölteni mint ahogy elmész otthonról akkor wifin kezdi el de mobilneten folytatni fogja..

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
18 minutes ago, Tamas586 said:

Arra azért vigyázz hogy ezzel letiltod a naptárat, frissítéseket és minden mást is. Én is csak ~1 hónap múlva döbbentem rá hogy nem megy a naptárfrissítés, talán a levélértesítés se, meg semmi más ami fontos..

Milyen naptárfrissítés van a telekom app-ban? Csak a telekom app háttérforgalmát tiltottam le, nem minden app-ét. A többi app netezhet a háttérben, csak a telekom app nem.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
4 minutes ago, Tamas586 said:

én is csak egyvalamit akartam letiltani...  de nem úgy sikerült.   O.o

Nem tudom, neked milyen rendszered van, de nekem Android 6-on ott, ahol az app-ok netfogyasztását mutatja, rá tudok lépni az adott app-ra, és egyből ott van az opció, hogy le lehet tiltani a háttérforgalmazását.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Szép napot kívánok!

Egy olyan kérdéssel fordulnék önökhöz,  hogy nem tudom aktiválni a  Domino Netplus L adatforgalmi csomagot, Egyenlegem: 2351Ft.
Domino kártyás vagyok. 
A hónap vége lejárta előtt elhasználtam előző hónapban az 1GB adatforgalmat, így gondoltam feltöltöm ismét, gondolván, hogy újra 1gb-t kapok, de idő közben rájöttem, hogy havonta vehető ez a szolgáltatás igénybe. Így közben aktiváltam a Korlátlan Közösségi oldalakat. Működött is, amíg le nem telt a hónap, ma reggel már nem rendelkeztem internet kapcsolattal miközben a korlátlan közösségi funkció be van kapcsolva.. Azt szeretném kérdezni, hogy mit tudok ilyenkor tenni? Anélkül, hogy egy helyi fiókhoz be kellene mennem. Az önkiszolgálón keresztül.

Válaszukat előre is köszönöm! 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Üdvözlöm!

Mobil internetet használunk évek óta.  Huawei E3373 modem segítségével szeretném megosztani az internetet a házban. Sajnos semmilyen tudásom nincs. Lépésről lépésre leírt segítségre lenne szükségem.

Sajnos semilyen pin kód vagy ip cím nincs meg. Kérem ha tudnak segíteni nagyon megköszönném.

Tisztelettel:Tarnayné

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Üdv!

Mobil internet házban több kliensre való megosztásához wifis eszközre van szükséged, ehhez a legmegfelelőbb eszköz egy wifis usb-s router.

Választhatsz előkészített céleszközt is például ezt

Vagy akár usb portal rendelkező router szoftverének módosításával is készíthetsz olyan routert, ami gyári szoftverrel nem alkalmas 3G/4G mehosztásra, de szoftvermódosítással képes rá. Ennek módjáról nemis oly rég írtam egy blogbejegyzést

A pinkód ismerete fontos lenne, de ha nincs bekapcsolva a pin zár, akkor működhet anélkül is.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok!

December 22-én vettem egy ilyen SIM-kártyát és adtak hozzá ajándék 1 GB internetet. Elhasználtam 1GB-ot és levont 2000 Ft-ot, ezek szerint akkor még van 1GB netem. Csak az a probléma, hogy 7 napig érvényes az aktiválástól kezdeve, én 22-én aktiváltam. Megkérdeztem az ügyintézőt és azt mondta, hogy "Nem lett aktiválva az 1GB internet" és ő nem tud mit tenni.

Szerintetek mit tegyek? Hiszen nem szeretném, hogy kárbavesszen az ajándék internet.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Interneten rendelted a kártyát, vagy üzletben rendelted? A neten rendelésnél az itt l http://www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/mobil/sim-kartyak/domino-net-roll-quick/segitseg leírtakat kell tenni.   A 2000 Ft levonásról kaptál SMS-t?

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
2 perce, donpepe5 írta:

Még nem, sajnos délután tudok csak ráérni, de remélem sikerül.

Érdekes, hogy beaktiválás nélkül már tudtál internetezni. Bár az, amit az előbb linkelteltem, csak a szóbeli szerződéskötésre vonatkozik, de mint írtad, te neten rendelted, azokat a kártyákat meg elvileg előre aktiválják. Nem szükséges bemenned egy boltba, fel tudod hívni a  +36-30/633-6366-os számot az ajándék 1 GB ügyében?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Helló ismét mindenkinek!

Köszönöm a segítségeteket! Felhívtuk az adott telefoszámot, és nem nagyon tudtak mit tenni. Aztán bementünk egy Telekom üzletbe és azt mondta a kedves ügyintéző, hogy látja mi a baj (meg látta ezt a bejegyzést), és azt mondta várjunk, próbálják megoldani a problémát. Azt is megemlítette, hogy mikor feladtam a rendelést, másnap aktiválva lett a kártya (15-én), és mire átvettük (22-én) letelt az ajándék 1 GB adatforgalom.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok,az lenne a problémám, hogy tavaly december 19-én meghosszabbítottam a meglévő mobilinternet előfizetésemet(aranytárskártya net&roll m).Azért is hosszabbítottam meg,mert volt egy akció, miszerint az első két hónapban megnégyszerezik a felhasználható adatmennyiséget.Így elvileg 80GB- adatmennyiségem lenne.De sajnos nincs.A Telekom fiókba belépve az előfizetéshez 20GB felhasználható adatmennyiség van írva.A kérdésem az, hogy mikor indul a négyszeres adatmennyiség??? 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Király. :)

Az online ügyfélszolgálaton is rossz, ott is két ár szerepel, ráadásul ott Maraton-nak hívja, a telekomos mobil app-ban meg Marathon-nak.

Mobil appban van olyan, hogy domino heti adatbővítő, de ha rámegyek, azt írja, hogy időszak: 1 nap. Bár ahogy látom, minden egyszeri mobilnetes csomagra ezt írja. :/

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Telekom napinet itt megtalálod hogy lehet lemondani. 

 

SMS-ben

  • meglévő havi díjas
    díjcsomagod mellé

Küldd el díjmentesen SMS-ben 2 a

-GONAPINET kódot a 
1430-ra
 arról a hívószámról, melyre aktiválni szeretnéd!

Telefonon

  • meglévő havi díjas
    díjcsomagod mellé

Hívd díjmentesen 3 a 1430-as számot!

További információ

Személyesen

  • meglévő havi díjas
    díjcsomagod mellé
  • akciós készülékkel

Fáradj be Telekom üzleteinkbe!

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: anonymus
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...