Ugrás a tartalomhoz
  • 6

TV GO


Roli82

Kérdés

Mi a TV GO?

Egy szórakoztató portál, ahol filmeket sorozatokat és tévéműsorokat nézhetsz melyekkel kapcsolatos friss híreket kritikákat is találsz. Mindezt bárhol bármikor. Az oldalon szabadon böngészheted  filmkínálatot, előzeteseket játszhatsz le, vagy éppen elolvashatod a filmvilág legfrissebb híreit. Regisztráció nélkül is be tudsz lépni, ha rendelkezel t-online.hu, t-email.hu, vagy freemail.hu email címmel, és megadod az ehhez tartozó jelszavad, amennyiben ezekkel nem rendelkezel akkor regisztrálj és utána add hozzá az MT azonosítódat! Keresgélj kedvedre valót több száz mozifilmből és sorozatokból álló kínálatban. Ha tetszik egy film, de később szeretnéd megnézni rakd a kedvencek közé. Kölcsönzés után a kölcsönzött tartalmat bármely regisztrált eszközön megtudod nézni vagy akár egyiken elkezdheted és a másikon folytathatod.

Telekom TV előfizetőként díjcsomagod TV GO-n elérhető csatornáit díjmentesen nézheted. Az éppen futó műsorok mellet a műsorújságban jelölteket akár 72 óráig visszamenőleg is megnézheted. Ne feledd a TV GO elérhető Android és iOS rendszeren is, azonban Windows Phone sajnos nem támogatott!

Windows vagy macOS rendszeren a lejátszó használatához szükséged lesz egy kiegészítő letöltésére, ezért kérjük, indíts el az oldalon a lejátszást és a felugró ablakból töltsd le a kiegészítőt. Amennyiben a telepítés után elakadsz, válaszd ki az általad használt böngészőtípust és segítünk a további lépésekben:

Ha problémát tapasztalsz a szolgáltatással kapcsolatban azt ezen a linken jelezheted! TV GO gyakran ismételt kérdések!

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ahammer
szerző kérésére
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 570
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 0

 

ezen nagyon jót nevettem:

"azok trükköznek magánfelhasználóként így (mármint proxy-s rejtőzködéssel) akiknek rejtegetni valójuk van (hekkerkedni akarsz, vagy olyan tartalmakat nézel, olvasol, amiért a fejedre koppinthatnak és a sitten sem bánnak miatta kesztyűs kézzel veled, satöbbi"

 

pont erre gondoltam én is  :womanvery-happy:  de nem fejtem ki bővebben és nem írok jelzőket, nehogy a modik a fejemre koppintsanak :womanwink:

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 3
  • Telekom

Egy másik kérdés: Nem tudjátok, hogy ha külföldön próbálom a TVGO-t nézni, miért nem működik? Gondolnám, hogy ha egyszer IPTV előfizető vagyok itthon és rendben működik, külföldön meg rácsatlakozom valami "helyi" Internet-re, annak ugyanolyan jónak kellene lennie, mint az itthoni Internet-nek.

Kösz. Üdv.


Ez minden hasonló szolgáltatásnál így van. A magyar HBO GO sem működik másik országban, de külföldi példaként, a Netflix sem működik nálunk. Általánosságban ez azért van, mert a tartalmak tulajdonosai (jellemzően külföldi nagy stúdiók) minden szolgáltatóval, csatornával külön-külön megállapodást kötnek és földrajzilag korlátozzák, hogy hol legyen elérhető a tartalom. Pl. a nagy amerikai csatornák honlapjain szinte minden sorozat visszanézhető ingyenesen, regisztráció után, de csak amerikai IP címről. Ha engednék, hogy bárhol a világban megnézhessék, akkor a külföldi csatornáknak nem tudnák eladni és jelentős bevételtől esnének el.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nekem április 2-án kőttőték be az IPTV-t.+ a NETMÁNIA M internetet.  kezdetektől fogva nen tudom ősszekapcsolni előfizetésemet a TVGO-val. Nem sikerült sem kóddal, sem az ügyfélazonositó megadásával átmeneti technikai hibára hivatkozva.  Bejelentettem hibára  az ügyfélszolgálaton még április 11.-én ahol felvették a hibajegyett. Másnap kaptam egy sms-t, amelyben elismerték hogy a hiba a telekom rendszerében van, javitásig türelmemet kérik Régebben sat tv+ mobilinternet előfizetésem volt/ arrol váltottam/akkor hibátlanul működött ugyanazokon az eszközökön. /Samsung notebook vagy Wayteq táblagép android 4.4 operációs rendszerrel..Azotta három hét telt el,s a hiba ugyanugy fenáll. Napokban ismét hivtam az ügyfélszolgálatot ahol azt mondták hogy  hogy ez  egy nyitott hibajegy, s a hiba javitása még folyamatban van. Mennyi egy bejelentett hiba maximális javitási ideje? Számithatok rá hogy a közeljőőben én is tudom majd nézni a tvgo? Másnál is van hasonló hiba?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nálam az "alap" csatornák megjelennek, viszont a május 5-től a TVGO-ban megjelent új csatornák (pl. Viasatok) nem. Hibaüzenet: "a csatorna nincs a csomagodban" pedig Nagyvilág és Filmvilág kiegészítő csomagokkal is rendelkezem. Tegnap bejelentettem a TVGO "Irj nekünk" menüjében, válasz természetesen még nincs.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Eddig is volt a TVGO-ra regisztrációm. Ha kiválasztom lejátszásra valamelyiket, a lejátszó gomb helyén a következő felirat van: "A csatorna nincs a csomagodban!" Az alapcsomagos csatornák lejátszását rendben el tudom indítani. Nem írja az általad linkelt oldal, hogy a minicsomagos csatornák lejátszásához még mit kell tenni. Írtam hibabejelentést is, arra nem reagáltak eddig.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Én ezt az utasítást követtem amit belinkeltem. Nálam működik,és nem tapasztaltam hibát. Ezt találtam még neked itt is elég sok infó van. Ha ez sem segít várd meg a hibajelentés kivizsgálásának idejét ami max. 72óra vagy hívd a 1412-t,de ők is ezt fogják mondani amit én tanácsoltam.  https://www.tvgo.hu/gyik/  Remélem mihamarabb megoldódik a problémád.  Péter

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

TVGO hiba

 

Találkozott már valaki lejátszás közbe ezzel? 

Üdv!

 

Sajnos találkoztam vele, de általában csak az ESC gomb megnyomása után a műsor újrakiválasztása oldotta meg - egy darabig - a gondot. Egy cache ürítéssel azért megpróbálkozhatsz, az is sokszor segít, de sajnos a TVGO-nál elég gyakran előfordulnak az ilyen hibák.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Üdv!

 

Itt részletes információt találhatsz. Az összekapcsolás egyébként egyszerű: az IPTV menüjében kiválasztod Extrákból az Összekapcsolás menüpontot, majd a TVGO-t, és a megjelenő kódot megadod az online felületen. Ha nincs épp hiba a weboldalon, akkor akkor ennyi az összekapcsolás.

PS.: Bocsi, hogy még egyszer leírtam. ( a válaszod valamiért csak később jelent meg, azért nem láttam, hogy már te is megadtad a linket.)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Két héttel ezelőtt vettem észre, hogy a mobilomon a következő sablonszöveg jelenik meg: "A filmlejátszás minőségbiztosítási okokból mobileszközödön nem támogatott." Azelőtt működött rendesen. Kizárogatja a TRÉMAGENTA azokat a készülékeket, amelyeket nem forgalmaz? Az asus tabletemet tőlük vettem és azon sem megy kezdettől fogva. A minőségbiztosítási okokból mit takar, mert nem a képminőséget, az biztos? Asztali pc-n megy, de a képfelbontás a béka feneke alatt van! Amennyiben van tv előfizetésem és a legnagyobb csomagom van, engedtessék már meg, hogy bármely típusú mobilkészüléken nézhessem azt, ami jár a csomagomhoz! LENOVO A606.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...