Ugrás a tartalomhoz

Kérdés

  • Válaszok 2.3k
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Ajánlott posztok

  • 1
8 perce, Supertech1960 írta:

A házimozi erősítőjére csatlakoztattam HDMI-vel a Cisco felvevős boxot, az erősítőt HDMI-vel a tv-hez. A box be sem kapcsol, ha ez a felállás van. Mi lehet a gond?

Az ARC megoldás nem jöhet szóba?

STB -> tévébe, a tévéből (ARC jelzésű HDMI) -> házimozi. Nyilván a tévének és a házimozinak is tudnia kell hozzá az ARC funkciót.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Elnézést ha olyat írok, amit ismersz. Nem ismerem a házimozikat, de feltételezhetően van rajta bemenet választás, gondolom azt használtad (ha valóban van ilyen).

Helló @anonymus

Elképzelhető olyan, hogy ha az STB-re nincs semmilyen kimeneti kábel csatlakoztatva akkor nem is lehet bekapcsolni? Én még nem próbáltam ilyet (azt hiszem nem is szeretném kipróbálni, egy erősítőt sem illik bekapcsolni, ha nincsenek hangfalak rákötve, bár talán védik ez ellen).

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
10 perce, OldMike írta:

 

Helló @anonymus

Elképzelhető olyan, hogy ha az STB-re nincs semmilyen kimeneti kábel csatlakoztatva akkor nem is lehet bekapcsolni? Én még nem próbáltam ilyet (azt hiszem nem is szeretném kipróbálni, egy erősítőt sem illik bekapcsolni, ha nincsenek hangfalak rákötve, bár talán védik ez ellen).

Szia

Nem nagyon izgatja fel magát rajta a box ugyan úgy bekapcsol és kiadja a képet. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
22 perce, anonymus írta:

Szia

Nem nagyon izgatja fel magát rajta a box ugyan úgy bekapcsol és kiadja a képet. 

Ez esetben Supertech1960-nak ki kellene próbálni a box - tévé közvetlen összekötést, hogy kiderüljön nincs-e a box-szal valami gond.

@Supertech1960

A boxon milyen LED-ek világítanak? Esetleg a bekapcsológombbal (a boxon) szintén nem lehet képet csiholni?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
4 perce, OldMike írta:

Ez esetben Supertech1960-nak ki kellene próbálni a box - tévé közvetlen összekötést, hogy kiderüljön nincs-e a box-szal valami gond.

@Supertech1960

A boxon milyen LED-ek világítanak? Esetleg a bekapcsológombbal (a boxon) szintén nem lehet képet csiholni?

Vaagy teszt jelleggel HDMI--Erösítő---TV bekötés mellet össze kötni a Boxot és a TV-t scart-al és figyelni mit csinál a box. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
13 órája, Supertech1960 írta:

Kipróbáltam a tv-box bekötés tökéletesen működik. A scartot nem próbálom, mert azért van a HDMI.

Ez esetben a box és a házimozi között lehet valami gubanc, esetleg a házimozin belül akad össze valamelyik másik bemenettel. Próbáltad-e úgy hogy a házimoziból mindent kihúzva, csak a box marad egyedül?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok, nem akarok nagyon telekomos emberkét várni szóval hátha tt is megoldható a problémám. Telekom iptv, sima, nem vinyós. kb 10 15méter utp meg a másik szobában lévő routerbe,onnan a saját routerembe és igy tovább. Néha gondol egyet az iptv, és nézés közben megáll. ha átkapcsoljuk és vissza akkor megy tovább,de ma már más a játék, mert tegnap este óta nagyon gyakran, bosszantóan gyakran megáll,hibát ir ki néha,van hogy átkapcsoljuk másik adóra és vissza de az sem segít. Ma kb 4-szer kapcsoltam ki és be mindent e miatt, de megint visszajött a hiba. Van hogy hetekig hónapokig nyugi van, aztán gondol egyet és megint. Szerintetek mi lehet a gond? A net működik, a telefon működik, az iptv meg úgy ahogy,néha befagy ritkán.

Downstream Channels    
     
   
  Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: 0.7 dBmV 37.5 dB
Channel 2: 0.4 dBmV 37.5 dB
Channel 3: 0.7 dBmV 37.5 dB
Channel 4: -0.2 dBmV 37.3 dB
Channel 5: 1.6 dBmV 38.6 dB
Channel 6: 2.4 dBmV 39.0 dB
Channel 7: 2.8 dBmV 39.4 dB
Channel 8: 3.2 dBmV 39.4 dB
   
Upstream Channels    
     
   
  Power Level:
Channel 1: 44.2 dBmV
Channel 2: 44.5 dBmV
Channel 3: 43.0 dBmV
Channel 4: 0.0 dBmV
Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Tibi
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

de az iptv box egyből a  Cisco EPC3925 routerbe megy amit a telekomtól kaptam.a box és a  Cisco EPC3925  között van 1 szoba és kb 15 méter utp cat5e vagy cat6e kábel. A  Cisco EPC3925 ből megy tovább egy netkábel egy saját routerbe, és a saját routerbe van bedugva egy nas,egy másik utp és  wifit is szórja. Kb így néz ki a történet. (így gondolom az igmp kérdés is felejtős lett) Most megint nemrég megállt, újraindítottam, a -0.2 változott kb -0.1 re nagyjából más nem.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
20 órája, Supertech1960 írta:

Ha valakit érdekel, megoldódott a problémám. Kiderült, hogy olyan csatlakozóba dugtam a HDMI kábelt, amely támogatja a 4K felbontást. Átdugtam egy sima HDMI aljzatba és tökéletesen működik! Mindenkinek köszönöm a segítségét!

 

Nos akkor mégiscsak a házimoziban volt az ütközés, csak nem úgy ahogy gondoltuk.

Túl jó házimozit vettél :D.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Csináltál-e a Telekom biblia szerinti sorrendi újraindítást? STB áramtalanítás, HGW áramtalanítás, néhány perc után a HGW visszakapcsolása, amikor a 3925 első négy LED-je folyamatosan világít (ekkor mondjuk PC-n már van internet kapcsolat) az STB visszakapcsolása. Ez sokszor megoldja a gondot.

Szerintem a jelszintek jók, az SNR talán kicsit alacsony, de nem valószínű hogy gondot okozna.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sajnos pont emiatt kell azt mondanom, hogy a Telekom (akármennyire ez az üzleti érdeke) elhamarkodja a nagy IPTV-re átterelést. Bizonyosan sok az olyan felhasználó, akitől nem jogos elvárás hogy többféle - eléggé megbízhatatlan működésű - számítástechnikai eszköz kezelésében, összehangolásában legyen jártas.

A minimum az lenne, hogy az ilyen hibákról maguk az eszközök küldjenek hibajelentést a központba, amit ott a rendszer - lehetőleg automatikusan - javítana. Ez persze csak álom, mert ehhez példul az is kellene, hogy a HGW ténylegesen vezérelje az STB-t, és azt ne kelljen manuálisan (áramtalanítással) újraindítani. Meg biztosan sok egyéb más dolog is.

Mindez igazából nem Neked szól, csak itt az élő példa arra, amin már régóta bosszankodom.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

engem inkább az akasztott ki, hogyha a Telekom nem küldi meg időben a számlát nekem, én vagyok köteles szólni különben + pénzt számolnak fel,ha jól értettem.

Ergo én szóljak nekik hogy 1. vagy dolgozzatok,2 vagy nézzétek hogy az automatikus számlázó rendszer jól működik e, vagy dob e vissza hibát,ha egyáltalán van benne ilyen loggolás. bár ha lenne nem nekem kéne szólni ha nem kapom meg időben.Néhány dolog érdekesen működik itt.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok! Rengeteg bejegyzést, kérdést- választ elolvastam, de még mindig nem tiszta, hogy egyes csatornák miért üvöltenek, mások miért halkak ? Ráadásul egyes csatornáknál a boxon nem lehet a hangerőt csökkenteni, csak a Tv-n. A boxon lenyomom a gombot 1-ig, és semmi nem történik, csak a tv hangerővel lehet szabályozni. Másik csatornára váltva fordított a gond.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Ha az IPTV használatakor bekapcsolom a vibrációs edzőgépemet, leáll a TV és csak akkor indul újra magától, ha kikapcsolom az edzőgépet.

Mivel nagyon szeretnék edzés közben tévézni, az a kérdésem, hogy hogyan lehet a frekvenciazavart megszűntetni?

Az edzőgép egy teljesen más konnektorban van bedugva. Lehet, hogy a Telekom kábel nincs leárnyékolva? Illetve, ha igen, mit lehet

utólag csinálni? Vagy valami szűrő kell?  Van valami ötletetek a megoldásra? Előre is köszönöm!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...