ApaFia Posztolva ekkor: 2014. november 6. Megosztás Posztolva ekkor: 2014. november 6. Az epg belűl a szavak között néha előjön egy hasább,nem minden tv csatinál.Nem lehetne ezt orvosolni? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2017. szeptember 5. Megosztás Posztolva: 2017. szeptember 5. 3 órája, OldMike írta: Nevessetek ki, de megpróbáltam találgatni. Szerintem fordítói hiba: Utilisation azt jelenti használat, felhasználás Utility azt jelenti használhatóság, hasznosság Ezeket keverték össze Disk usage xy% remaining Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 OldMike Posztolva: 2017. szeptember 6. Megosztás Posztolva: 2017. szeptember 6. 18 órája, anonymus írta: Disk usage xy% remaining Amennyiben ez volt az eredeti szöveg, akkor a fordító az utolsó szót elhagyta a ferdítéskor. Az eleje jó, az értelme pedig pont a fordítottja így . Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 OldMike Posztolva: 2017. szeptember 21. Megosztás Posztolva: 2017. szeptember 21. (szerkesztve) Sziasztok! Véletlenül egy érdekes dologra jöttem rá. Úgy tűnik hogy a TP-LINK TL-SG1005D switch valahogy tudja az IGMP Snooping módot, bár ezt sehol nem írják (a 105D esetében valóban írják is). Még 2013-ban bevittek az IPTV-be, amikor a V***net nálunk felszívódott. Akkor csak egy switch volt a megoldás, hogy az STB és a tévé is kapjon UTP csatlakozást. Akkoriban gyakorlatilag semmit sem tudtam az IPTV-ről, az IGMP Snoopingról meg még annyit sem, sürgősséggel megvettem az első alkalmasnak látszó switch-et (1005D). Azóta is minden rendben van az IPTV-vel (2 STB, egyik felvevős), az internettel és a wifi-vel is. Nemrég lett Sagemcom HGW az addigi cisco helyett a 250-es net miatt. Nem tudom hogy ez minek köszönhető, azóta már tudok az IGMP Snooping szükségességéről, de valamilyen "mennyei" kegy folytán ezzel a switch-csel is működik. Szerkesztve ekkor: 2017. szeptember 21. Szerkesztő: OldMike Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 OldMike Posztolva: 2017. szeptember 27. Megosztás Posztolva: 2017. szeptember 27. Sziasztok! Számomra eléggé különös dolog volt tegnap (ma reggelre megoldódott). Egy felvevős és egy normál boxunk van, az utóbbit nem mindennap használjuk. A tegnapi bekapcsoláskor elég sokáig forgott a betöltési karika, miközben már látható volt a tévéadás is, majd jött az üzenet, hogy kérése átmenetileg nem teljesíthető (én még nem kértem semmit ). Ezután akartam egy felvett műsort nézni, eljutottam a kiválasztott műsorhoz, nyomtam a lejátszást, és jött egy nagy fekete kijelző, Vissza tudtam lépkedni a tévéadáshoz, de a lejátszás nem ment. Itt elkövettem egy hibát (nem néztem meg hogy a másik boxon megy-e a felvett műsor lejátszása - később kiderült hogy ott sem), és újraindítottam boxot. Na ezt nem kellett volna, mert a színes háromszögeknél meghalt, és már a tévéműsort sem tudtam nézni. A másikon az ment, csak a lejátszás nem, de azt már nem indítottam újra. Ma reggel csináltam egy sorrendi újraindítást, azóta (nem tudom hogy emiatt-e) minden rendben van. Van kapcsolat a boxok és a HGW között a HDD-re felvett műsor visszajátszásakor? Elveszett valahol a kapcsolat a normál box és a HGW között, hogy nem ment le az újraindítási folyamat? A "színes halál" esetén üzenetet sem lehet küldeni a felhasználónak, hogy csináljon egy sorrendi újraíndítást? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2017. szeptember 27. Megosztás Posztolva: 2017. szeptember 27. (szerkesztve) 50 perce, OldMike írta: Sziasztok! Számomra eléggé különös dolog volt tegnap (ma reggelre megoldódott). Egy felvevős és egy normál boxunk van, az utóbbit nem mindennap használjuk. A tegnapi bekapcsoláskor elég sokáig forgott a betöltési karika, miközben már látható volt a tévéadás is, majd jött az üzenet, hogy kérése átmenetileg nem teljesíthető (én még nem kértem semmit ). Ezután akartam egy felvett műsort nézni, eljutottam a kiválasztott műsorhoz, nyomtam a lejátszást, és jött egy nagy fekete kijelző, Vissza tudtam lépkedni a tévéadáshoz, de a lejátszás nem ment. Itt elkövettem egy hibát (nem néztem meg hogy a másik boxon megy-e a felvett műsor lejátszása - később kiderült hogy ott sem), és újraindítottam boxot. Na ezt nem kellett volna, mert a színes háromszögeknél meghalt, és már a tévéműsort sem tudtam nézni. A másikon az ment, csak a lejátszás nem, de azt már nem indítottam újra. Ma reggel csináltam egy sorrendi újraindítást, azóta (nem tudom hogy emiatt-e) minden rendben van. Van kapcsolat a boxok és a HGW között a HDD-re felvett műsor visszajátszásakor? Elveszett valahol a kapcsolat a normál box és a HGW között, hogy nem ment le az újraindítási folyamat? A "színes halál" esetén üzenetet sem lehet küldeni a felhasználónak, hogy csináljon egy sorrendi újraíndítást? Januárban egy este nekem is volt hasonló: A felvételek feketék voltak. újraindítás után a Telekom logónál mindig lefagyott. Bejelentettem, reggelre megjavult. Szerkesztve ekkor: 2017. szeptember 27. Szerkesztő: zoli62 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 OldMike Posztolva: 2017. szeptember 27. Megosztás Posztolva: 2017. szeptember 27. 14 perce, zoli62 írta: Januárban egy este nekem is volt hasonló: A felvételek feketék voltak. újraindítás után a Telekom logónál mindig lefagyott. Bejelentettem, reggelre megjavult. Igazából az a valószínű, hogy nálam a HGW újraindítás segíthetett, de lehetett esetleg központi hiba, amit kijavítottak, és nem kellett volna hozzá az én restartom. Az esetedben inkább az utóbbi lehetett, hacsak nem indították újra távolról a HGW-det. Én laikus vagyok, ezért is tettem fel a kérdéseimet, hátha egy jártasabb fórumtárs tud rá válaszolni. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 gombilaci Posztolva: 2017. december 12. Megosztás Posztolva: 2017. december 12. 26 perce, anonymus írta: Iptv szoftver frissítés lesz , kinézetbeli változásokat tartalmaz csak. Kb 1 hét alatt mindenkihez kimegy. Kérdés. Nekem pl. egy még régebbi van a dupla csatornaválltás hiba miatt. Ilyenkor is rám erőltetik a friss kiadást vagy kérnem kell ? Csak kinézetbeli válltozás van vagy a fentebbi hiba is javítva lett? Bennehagyták a három kisképes megoldást , illetve javították pl. az archív tv menüt, hogy nézzen is ki valahogy? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 vpeti22 Posztolva: 2017. december 13. Megosztás Posztolva: 2017. december 13. Erre én is kíváncsi lennék! Lesz-e javítva az új szoftverrel ez a bug, vagy szenvedhetünk még ezzel tovább??? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 benciikee Posztolva: 2018. január 6. Megosztás Posztolva: 2018. január 6. Sziasztok! Problémám akadt az IPTV-s szolgáltatással és szeretnék segítséget kérni, hátha járt már így valaki. Adott egy Samsung TV melynek típusa: UE32J5100AWXXH. Szintén adott egy Telekomtól kapott set-top box. A TV és a box HDMI csatlakozón keresztül vannak összekötve. A probléma: Tegnap óta folyamatosan azt írja ki a Telekomtól kapott top-box, hogy "Az ön tévéje nem képes a hdmi videószolgáltatások használatára. A hdmi kábelt húzza ki, csatlakozzon más bemenetre és próbálja újra!" és semmilyen adást nem tudok nézni, azonban bármilyen beállítást és menüt tudok használni. Természetesen azt gondoltam, hogy a szolgáltatóval van a gond vagy elromlott a set-top box, ezért hívtam a T szerelőjét, aki kicserélte a top-boxot, illetve a HDMI kábelt is, de a probléma sajnos továbbra is fennáll. Próbáltam áramtalanítást, kábelcserét, másik HDMI bemenetet, de nem működik. A szerelő folyamatosan azt szajkózta, hogy a TV-vel van a gond és vigyem szervizbe. A HDMI bemenetekkel azonban semmi gond nincs, mindkettőn van kép-hang, és egy Xbox 360 is simán megy gond nélkül bármelyiken. Scart bemeneten működik rendesen, azt használom ideiglenesen. Mi lehet a probléma? Előre is köszi a segítséget. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 ApaFia Posztolva: 2018. január 6. Szerző Megosztás Posztolva: 2018. január 6. 31 perce, benciikee írta: Sziasztok! Problémám akadt az IPTV-s szolgáltatással és szeretnék segítséget kérni, hátha járt már így valaki. Adott egy Samsung TV melynek típusa: UE32J5100AWXXH. Szintén adott egy Telekomtól kapott set-top box. A TV és a box HDMI csatlakozón keresztül vannak összekötve. A probléma: Tegnap óta folyamatosan azt írja ki a Telekomtól kapott top-box, hogy "Az ön tévéje nem képes a hdmi videószolgáltatások használatára. A hdmi kábelt húzza ki, csatlakozzon más bemenetre és próbálja újra!" és semmilyen adást nem tudok nézni, azonban bármilyen beállítást és menüt tudok használni. Természetesen azt gondoltam, hogy a szolgáltatóval van a gond vagy elromlott a set-top box, ezért hívtam a T szerelőjét, aki kicserélte a top-boxot, illetve a HDMI kábelt is, de a probléma sajnos továbbra is fennáll. Próbáltam áramtalanítást, kábelcserét, másik HDMI bemenetet, de nem működik. A szerelő folyamatosan azt szajkózta, hogy a TV-vel van a gond és vigyem szervizbe. A HDMI bemenetekkel azonban semmi gond nincs, mindkettőn van kép-hang, és egy Xbox 360 is simán megy gond nélkül bármelyiken. Scart bemeneten működik rendesen, azt használom ideiglenesen. Mi lehet a probléma? Előre is köszi a segítséget. Jó lenne tudni hanyas hdmi 1.3 vagy 2.0? Ezek közzül próbáld cserélgetni, ha nincs válltozás 1412. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 benciikee Posztolva: 2018. január 6. Megosztás Posztolva: 2018. január 6. 4 perce, ApaFia írta: Jó lenne tudni hanyas hdmi 1.3 vagy 2.0? Ezek közzül próbáld cserélgetni, ha nincs válltozás 1412. HDMI 1.4-es a kábel, de két másik fajtával is próbáltam már. 1 éve használom ezt a setupot és eddig minden működött. Első dolgom volt hívni a 1412-t azonban a kolléga nem sokat tudott segíteni onnan, ezért küldte a szerelőt. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 gombilaci Posztolva: 2018. január 6. Megosztás Posztolva: 2018. január 6. Esetleg próbálj meg 1414-en visszakérni egy régebbi szoftvert a boxra. Mostanában volt frissítés ,lehet ott van valami hiba ,amit a tv nem kajál meg. Ha pl. az xbox megy ugyanazzal a vezetékkel, akkor a kábel és tv hiba szerintem kizárható! Valszeg értetlenkednek majd ,de megoldható, mert nekem más hiba miatt visszatöltöttek mind a három boxra egy régebbi stabil verziót. Igaz vagy négy telefonomba került mire olyannal beszélhettem, aki megértette mit akarok. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 benciikee Posztolva: 2018. január 6. Megosztás Posztolva: 2018. január 6. 2 perce, gombilaci írta: Esetleg próbálj meg 1414-en visszakérni egy régebbi szoftvert a boxra. Mostanában volt frissítés ,lehet ott van valami hiba ,amit a tv nem kajál meg. Ha pl. az xbox megy ugyanazzal a vezetékkel, akkor a kábel és tv hiba szerintem kizárható! Valszeg értetlenkednek majd ,de megoldható, mert nekem más hiba miatt visszatöltöttek mind a három boxra egy régebbi stabil verziót. Igaz vagy négy telefonomba került mire olyannal beszélhettem, aki megértette mit akarok. Köszi, mindenképp csörgök majd nekik. De ha nagy küzdelmek árán sikerül elérnem, hogy kapjak egy régebbi firmware-t, mi garantálja hogy a következő frissítés nem rontja el újra? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 ApaFia Posztolva: 2018. január 6. Szerző Megosztás Posztolva: 2018. január 6. 3 perce, benciikee írta: HDMI 1.4-es a kábel, de két másik fajtával is próbáltam már. 1 éve használom ezt a setupot és eddig minden működött. Első dolgom volt hívni a 1412-t azonban a kolléga nem sokat tudott segíteni onnan, ezért küldte a szerelőt. Csak azt nem értem miér nem nézte meg a szerelö egy másik stb vel. Nálam is elöfordul néha igaz csak fel villan az a szöveg, szerintem csere stb. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 gombilaci Posztolva: 2018. január 6. Megosztás Posztolva: 2018. január 6. 1 perce, benciikee írta: Köszi, mindenképp csörgök majd nekik. De ha nagy küzdelmek árán sikerül elérnem, hogy kapjak egy régebbi firmware-t, mi garantálja hogy a következő frissítés nem rontja el újra? Semmi! A telekom így működik. Ha két dolgot javítanak, akkor másik kettőt közben elrontanak. (persze egyenlőre csak feltételes módban beszélhetünk, hogy nálad ez a hiba) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 benciikee Posztolva: 2018. január 6. Megosztás Posztolva: 2018. január 6. 5 perce, ApaFia írta: Csak azt nem értem miér nem nézte meg a szerelö egy másik stb vel. Nálam is elöfordul néha igaz csak fel villan az a szöveg, szerintem csere stb. " Természetesen azt gondoltam, hogy a szolgáltatóval van a gond vagy elromlott a set-top box, ezért hívtam a T szerelőjét, aki kicserélte a top-boxot, illetve a HDMI kábelt is, de a probléma sajnos továbbra is fennáll. " Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 ApaFia Posztolva: 2018. január 6. Szerző Megosztás Posztolva: 2018. január 6. (szerkesztve) 3 perce, benciikee írta: " Természetesen azt gondoltam, hogy a szolgáltatóval van a gond vagy elromlott a set-top box, ezért hívtam a T szerelőjét, aki kicserélte a top-boxot, illetve a HDMI kábelt is, de a probléma sajnos továbbra is fennáll. " Még egy dolog ha az se müködik akkor passz. Először a tv kapcsold be majd a stb .Tv n friss a sw? Szerkesztve ekkor: 2018. január 6. Szerkesztő: ApaFia Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2018. január 6. Megosztás Posztolva: 2018. január 6. 14 perce, gombilaci írta: Esetleg próbálj meg 1414-en visszakérni egy régebbi szoftvert a boxra. Mostanában volt frissítés ,lehet ott van valami hiba ,amit a tv nem kajál meg. Ha pl. az xbox megy ugyanazzal a vezetékkel, akkor a kábel és tv hiba szerintem kizárható! Valszeg értetlenkednek majd ,de megoldható, mert nekem más hiba miatt visszatöltöttek mind a három boxra egy régebbi stabil verziót. Igaz vagy négy telefonomba került mire olyannal beszélhettem, aki megértette mit akarok. Micsoda tanács, ja nem... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 gombilaci Posztolva: 2018. január 6. Megosztás Posztolva: 2018. január 6. 2 perce, anonymus írta: Micsoda tanács, ja nem... Nem értem mi a bajod? Segíteni próbálok! Nekem a dupla csatornak válltás hibát nem bírták orvosolni hetekig! Ha nem lett volna ez egy jó gondolat ,ami helyrehozza, akkor hozhattak volna ide 50 db boxot is mind ugyanazt csinálta volna! De érdekesmódon a technikus ezt tartotta a megfelelő megoldásnak és a downgrade megjött rögtön. Teszem hozzá én nekem kellett kitalálni a megoldást mert ők bugos szofttal etetik a boxokat! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2018. január 6. Megosztás Posztolva: 2018. január 6. 4 perce, gombilaci írta: Nem értem mi a bajod? Segíteni próbálok! Nekem a dupla csatornak válltás hibát nem bírták orvosolni hetekig! Ha nem lett volna ez egy jó gondolat ,ami helyrehozza, akkor hozhattak volna ide 50 db boxot is mind ugyanazt csinálta volna! De érdekesmódon a technikus ezt tartotta a megfelelő megoldásnak és a downgrade megjött rögtön. Teszem hozzá én nekem kellett kitalálni a megoldást mert ők bugos szofttal etetik a boxokat! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 benciikee Posztolva: 2018. január 6. Megosztás Posztolva: 2018. január 6. 15 perce, OldMike írta: Amennyiben jól értelmezem, akkor ő sem tévét sem kábelt nem cserélt, csak bejött neki az üzenet (egyik napról a másikra). Ha a tévéjére jött volna frissítés, bizonyára észreveszi, mert általában megkérdezik, hogy akarja-e. Az STB frissítés kérdezés nélkül lemegy (bekapcsolt állapotban persze itt is megkérdezik, hogy éppen most akarod-e, de kicsit később úgyis megkapod, akár akarnád, akár nem). Nem is olyan rég jött egy frissítés a boxokra (azt nem tudjuk hogy mit is eredményezett), de nálam a két STB közül az egyiket teljesen kifektette, csak a teljes áramtalanítás és újraindítás után lett működőképes. Egyáltalán nem kizárt hogy az újabb SW megfektette a kapcsolatot. Korábbról tudjuk, hogy az STB szoftverek nincsenek mindig jóban a Samsung tévékkel. Pontosan. Még csak ki sem kapcsoltam este a top boxot, és reggel mégis az üzenetre ébredtem. Több mint 1 éve használom ezt a setupot, TV-hez nem jött frissítés. HDCP kompatibilis hiszen eddig 100%-ig működött, maximum az döglött be. (bár nem tudom hogy ez fizikai, vagy szoftveres dolog, ennyire nem értek hozzá) Kis érdekesség: Amikor kikapcsolom a top-boxot egy pillanatra bejön az adás mielőtt kikapcsol, de se több se kevesebb. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 benciikee Posztolva: 2018. január 6. Megosztás Posztolva: 2018. január 6. 12 perce, btz írta: @benciikee & @OldMike Azt értem, hogy előtte működött, most meg nem, azt is értem, hogy nem változtatott semmit, több eszközzel és kábellel is ugyan ez a hiba, de valószínű, hogy ebben a HDCP működésben, nem működésben keresendő a hiba oka. Azt viszont nem olvastam vagy lehet, hogy átsiklottam felette, hogy TV-t próbáltad e visszaállítani gyári beállításokra? Most megtettem, eredménytelen. A kezdő beállításoknál mikor kiválasztottam, hogy HDMI1-et szeretném forrásnak, kiírja, hogy videójel található, de ugyanúgy csak a szürke képet látom a felirattal. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 szaboadam Posztolva: 2018. január 7. Megosztás Posztolva: 2018. január 7. Ez a hibaüzenet nálam már többször is előfordult, és mindig a box szoftverfrissítése után (legtöbbször szintén ugyanígy egyik napról a másikra). A legelső alkalommal én is azt hittem a tévé a ludas (mégpedig annak HDMI portja), mint ahogy azt @anonymus is írta, de aztán rövidesen kiderült, hogy nem. Eddigi tapasztalataim szerint -ha a tévé hibája biztosan kizárható és ez itt megtörtént, mert az Xbox működött - három forgatókönyv szokott következni: A legszerencsésebb esetben egy hard reset (4X újraindítás) megoldja a gondot. (Saját tapasztalatból írom, hogy van olyan eset, amikor ez a módszer bejön ilyenkor.) Sajnos azonban az @OldMike által említett esethez is volt szerencsém, vagyishogy a set top box teljesen megadta magát, ilyenkor bizony cserére kellett, hogy sor kerüljön végül, és sajnos ezzel a felvételeknek is búcsút kellett inteni. Egyszer pedig a @gombilaci által is említett szoftver downgrade mellett döntött az én esetemben is az ügyfélszolgálat. Sajnos én vele ellentétben nem voltam olyan szerencsés, mert bár ez a hibajelenség megszűnt a teljes EPG eltűnt, így végül ezesetben is maradt nálam a boxcsere. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 tks Posztolva: 2018. január 9. Megosztás Posztolva: 2018. január 9. (szerkesztve) Sziasztok, az IPTV mellett ingyen jövő digitális adásról van valami hír? Budapesti családtagnál iptv van, és a másik tévén a digitális adás bejött eddig, de most nincs jel. Van valami hír arról, hogy lekapcsolják a digitális adást az iptv mellől? Vagy ez csak valami átmeneti kimaradás lehet? Remélem, az utóbbi. Szerkesztve ekkor: 2018. január 9. Szerkesztő: tks Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Krinyo Posztolva: 2018. január 25. Megosztás Posztolva: 2018. január 25. Van esetleg valakinek itt VDSL-en 100 megás netje? Van arra szerintetek esély, hogy kapok a 2 SD 1 HD helyett 1 SD 2 HD-t erre a kapcsolatra? 80/11 megabit a tényleges csatlakozásom a két vonalról összesítve. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
ApaFia
Az epg belűl a szavak között néha előjön egy hasább,nem minden tv csatinál.Nem lehetne ezt orvosolni?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
367
221
152
104
Népszerű napok
2014. November 20.
35
2016. December 3.
33
2016. Június 5.
29
2016. November 3.
26
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
anonymus 367 poszt
Roli82 221 poszt
acel 152 poszt
btz 104 poszt
Népszerű napok
2014. November 20.
35 poszt
2016. December 3.
33 poszt
2016. Június 5.
29 poszt
2016. November 3.
26 poszt
2315 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.