Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Internet telefondróton avagy az xDSL


Roli82

Kérdés

xDSL kapcsolódási probléma esetén

Nézd meg a HGW-t amennyiben nem világít rajta a DSL LED. Ebben, esetben valami hardveres gond lehet a háttérben.  Egy sérült vagy kihúzódót kábel, vagy DSLAM oldali műszaki meghibásodás. Ha a kapcsolat felépül de a PPPoE nem. Ebben esetben ha használ saját router ellenőrizd azt.  Próbáld meg közvetlenül csatlakozatni a gépet modem/ HGW-hez.

 

HGW által szórt WIFI gyakran szakad lassú instabil.

Válts csatornát, ebben segít az inSSIDer program. Szélsőséges esetben saját router használata is szóba jöhet.

 

Mi a legnagyobb elérhető sebesség és hogyan?

XL csomag, 50/15 sebességet kínáló csomag, ennek műszaki feltételei a következőek.

VDSL2 technológián az alábbiak szerint. Egycsatornás (központtól való 750 méterig), vagy kétcsatornás (központtól való 1500 méterig) ebben, esetben dupla rézérpárral.  Ezek csak az általános adatok minden esetben az adott címre vonatkozó műszaki felmérés dönt.

 

Hírtelen egyik napról másikra csökkent a sebességem.

Nagy valószínűséggel SNR LOCKOT kaptál, ez annyit jelent, hogy a központ lejjebb veszi a sebességedet.  Valamilyen műszaki hiba miatt vagy tévesen. Nem tehetsz mást, mint jelzed a 1412 felé a problémát.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 1.6k
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 0

Az a bosszantó, hogy a lakhelyemen kábeles internet is van ami 15 megás. Én mégis a telekomot válsztottam, mert eddig mindig korrekten jártak el minden esetben. Most a jövő év végéig köt a hűségszerződés, de ha minden így marad akkor váltanom kell. Egyszerűen nem tudom mit csináljak ,hogy ez a helyzet megoldódjon.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

kitana40 írta:Eddig se küldtek ki szerelőt, mert megvan az 1 megám (és örüljek a 7,5 megának). Én csak azt nem értem, hogy akkor most miért változna meg a hozzáállásuk?Pedig rámenősnek kell lenni, mert egy ilyen nagy vízfejű mamut cég malmai lassan őrölnek, azt az SNR lockot pedig le kell szedetni a vonaladról, ha más nem, akkor tegyenek át más portra.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Velem is előfordult már, hogy a 10 megabites csomagom, ami évekig 11-12 Mbps között mozgott, egyik napról a másikra 7,5 lett. Többször kellett hívnom a 1412-őt, mert a legtöbb ügyintéző azzal a szöveggel jött, hogy ez teljesen jó érték és a garantált megvan. Sokadszorra sikerült egy olyan ügyintézőhöz kerülnöm aki felvette hibára és másnap a szerelő telefonált, hogy a DSM lekorlátozta a vonalamat, de visszaállította a csomagnak megfelelő profilt. Azután renben lett.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nálam ilyen sebességcsökkenés egyszer fordult elő. Akkor is kiderült, hogy vonalszakadás az oka, 12 nap múlva átterheltek másik érpárra, és kötbérfizetés lett vége, és ugyanolyan jó lett mint előtte. Én többször jelentgettem a helpdesknek, hogy napi három-négy alkalmommal szakadozik a kapcsolat, és ugyan nem jelentem hibára, de figyelni fogom. A 10 Mbs szép lassan lement 9-re. Ezután futott az eset automatikusan hibára.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Pont most erősítette meg nekem egy Telekom dolgozó a face-n, hogy hiba esetén törekedniük kell a hibaelhárításra és az snr lock az bizony hiba és kötelesek javítani, kivizsgálni, nem hivatkozhatnak semmi garantált meg van dologra.Én a helyedben panaszt nyújtanék be és kötbért követelnék arra az időszakra, amíg az snr probléma fenn állt.Ha a net sebességed nem éri el egy kisebb csomag sebességét, lehetőséged van kisebb csomagra váltani, ha eszközre is van hűséged, akkor felsőbb vezető jóváhagyásával megoldható.Régebben nekem nem tudták biztosítani az Adsl csomag sebességemet, de a minimumot elérte, a legkissebb csomagot épp hogy. Azt hiszem akkoriban még nem lehetett lefelé váltani csak úgy, de így is megoldották.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Üdv !

Kérdésem a következő lenne. Nekem 20Mbps internetem van. Egy jó pár oldalon már végeztem un. speedtestett csak hogy ellenőrízem milyen az internetem. Elvégzem a tesztett viszon 16.84/17Mbps letöltési sebbeséget ír ki. Engem személyszerint nem is az zavar hogy kevesebb mint 20 hanem az hogy a letöltési sebbeségem maximum 2Mbps vagy nagyon nagyon jobb esetben 2.2Mbps. Mi lehet a probléma. Vagy a Speedtesztek hazudnak vagy én nem értek hozzá és valóban hogyha egy embernek 20Mbps netje van az csak 2 Mpbs képes szedni!?!

Válaszokat és segítségeket előre is köszönöm!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Hem mindegy hogy Mbit vagy MByte...a ketőő között 8 a váltószám.A számítástechnikába a legkisebb egység a carakter.1 biten tárol 8 karaktert.Ezért is 8 a váltószám.Meg persze azért is mert azért tárol 8 karktert 1 biten mivel kettő hatványaival dolgozik, mivel a számítógép 2 es számrendszert használ.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Üdv !

Szakadozik az ADSL-ünk, és most vettem észre, hogy a telefonvonal splitter nélkül megy be a Speedport W724V-be. A vonalon nincs más eszköz, az analóg telefon a Speedport-ba csatlakozik (voip).

Kérdés: a fenti topológia esetén tényleg nem szükséges ADSL splitter ?

(előzmény: az elmúlt időszakban kétszer is volt nálunk telekomos szerelő, sajnos mindkét alkalommal távol voltam, egyszer amikor a voip átállás volt, másodszor meg amikor a speedportot hozta a zte-s dzsuva helyett. Arra biztosan emlékszem, hogy amikor még analóg telefonunk volt, még volt splitter is)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nem kell spiletter, amikor volt még analóg telefon vonalad akkor azért kellet hogy a csengető feszültséget (régi központoknál 90V újabbnál kb 60V nem élet veszélyes kellemes bizsergés fog el ha éppen akkor rá mar az ember amikor hívnak) le vakarja a vonalról és a zte vagy tök mindegy milyen hgw ezt ne kapja meg. De mivel nincs analóg vonalad már hanem voip vonalad van ezért csengető feszültség sincs jelen nálad.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Tisztelt Telekom!Már lassan 3 hónapja problémám lenne a vezetékes internet szolgáltatással.30mps-os adatforgalommal rendelkezek és minden este, időnként nappal a fent említet sebesség jobb esetbe 4-5 mps-ra csökken, vagy MINT MOST IS NEM MŰKÖDIK és ezért a mobil internetemet kell használjam a telefonomon... És el is fogy az előfizetett adatcsomagom.Szóval fizetek egy olyan dologért ami NEM MŰKÖDIK és méghozzá PLUSSZBA FIZETEK AZÉRT HOGY BIRJAM HASZNÁLNI(2GB mobil internet telefonhoz)Amit sikeresen nem birok után a használni mivel elérem az adatkorlátot és belasítják 32kbps-ra.Én szerintem ez ellen sűrgősen kéne tenni valamit mert nagyon nem vagyok elégedett vásárló és elegem van kétszer kell egy szolgáltatásért fizetni!

Remélem minnél elöbb kapok választ a bejegyzésemre

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...