Ugrás a tartalomhoz

Kérdés

  • Válaszok 2.3k
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Ajánlott posztok

  • 1

Ha jól értem akkor szerinted az összes cég le nyúlja a jó embereket, D***, T**, U** és társai mindegyiknél így vannak meg hirdetve a hd csomagok. Vagy pereskedni akarsz az összes cég ellen ?  Szíved joga senki nem akadályozza meg de ez vesztes harc csak az előttem szolokat tudom meg erősíteni amit kap a Telekom azt tovább adja. Azzal nem tud mit tenni hogy az xy tv reggel 8 kor full hd adást ad de este 8 kor meg csak valami felkonvertált dolgot. Sőt tovább megyek szerintem sok esetben a tv csatorna se régi filmek többe lenne meg venni újra stb.

 

Egyetértek veled, nagyon jól írod, miszerint nagyon sok, már fixen kész tartalmat újra, FHD-ban előállítani nem biztos, hogy nagyon lehet, vagy hogy éppen megéri.

Mostanság előszeretettel csinálják ezeket a digitális felújításokat a régi kópiákon, általában jól is sikerülnek, de azért teljesen más egy modern technikával készült film, sorozat, vagy egyéb alkotás.

Ez kb. ugyanaz, mint az utólagos 3D felkonvertálás, lesz valami belőle, de mivel nem ténylegesen 3D-ben vették fel, nem lesz az igazi.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Több hozzászóló attitűdjét egyszerűen nem értem.

Úgy véditek a Telekomot, mintha bértolnokok lennétek!

Szerintetek én vagyok a hibás mert,

1 - rendelkezem egy 42"-os Full HD televízióval és azon szeretnék is FHD tartalmakat nézni!

2 - amennyiben előfizettem ilyen tartalmakra akkor szeretném megkapni a pénzem ellenértékét!

3 - a 4K és 8K létezésének idején nem tartom hype-nak a FHD iránti igényt!

 

Az a szánalmas, hogy mind tartalomkészítőként, mind szolgáltatóként még mindig a kiskapuk, a linkelés, a sunnyogás megy ebben az országban, mi meg fizetünk a gagyiért.

Volt szerencsém múlt nyáron Németországban meglátogatni az ott dolgozó nővérem. Akkor szembesültem a ténnyel, hogy mi az a HD adás. Hát nem az amit itt mi kapunk!

Még egy példa. A m**** TV közszolgálati HD adása észrevehetően jobb minőségű, ha antennáról nézem, mint a Telekom IPTV megegyező sztrímje. Gyanítom abbe is belenyúl a T.

(Mielőtt a nagytudásúak ebbe is belekötnének, nem Scart csatin nézem!)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 4

Több hozzászóló attitűdjét egyszerűen nem értem.

Úgy véditek a Telekomot, mintha bértolnokok lennétek!

Szerintetek én vagyok a hibás mert,

1 - rendelkezem egy 42"-os Full HD televízióval és azon szeretnék is FHD tartalmakat nézni!

2 - amennyiben előfizettem ilyen tartalmakra akkor szeretném megkapni a pénzem ellenértékét!

3 - a 4K és 8K létezésének idején nem tartom hype-nak a FHD iránti igényt!

 

Az a szánalmas, hogy mind tartalomkészítőként, mind szolgáltatóként még mindig a kiskapuk, a linkelés, a sunnyogás megy ebben az országban, mi meg fizetünk a gagyiért.

Volt szerencsém múlt nyáron Németországban meglátogatni az ott dolgozó nővérem. Akkor szembesültem a ténnyel, hogy mi az a HD adás. Hát nem az amit itt mi kapunk!

Még egy példa. A mindig TV közszolgálati HD adása észrevehetően jobb minőségű, ha antennáról nézem, mint a Telekom IPTV megegyező sztrímje. Gyanítom abbe is belenyúl a T.

(Mielőtt a nagytudásúak ebbe is belekötnének, nem Scart csatin nézem!)

Azigaz,hogy a M1 jobb a kép m*****tv-n mint iptv-n.De azért nem gondolod komolyan,hogy  Telekom saját szolgáltaását rondítja el avval,hogy belenyúl a képminősőgbe.Nem tudom elképzelni,hogy maga alatt vágná a fát.Az már sokat segítene a hazai HD tv-zésben ,ha a tartalom szolgáltatók kicsit pozitívan állnának a dolgokhoz.Abban is van valami igazság ami a Magyar és a Német HD tv adásokkal kapcsolatban írtál.A Telekom nem tud jobb képet csinálni mint amit kap,valószínű még jogszabályt is sértene, de ebbe nem vagyok biztos,de viszont ha kap egy jó minőségű képet és kevés a sávszél azon sokat ronthat a végeredmény,de ezt nem szándékosan teszi,gondolom. Azért jó ha tisztába van az efi,hogy tökéletes szolgáltató nincs,és nem is lesz,hiszen mindenhol emberek dolgoznak.Vannak részvényesek aki profitott szeretnének a zsebükbe.Közben meg fejleszteni is kellene,na ezt a kettőt nagyon nehéz összehozni,mert ehez maxi sok guba kell.:smileywink:

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szia

 

Amikor aláírod a szerződést, elfogadod az ő technikai feltételeit. Szavazni a megelégedettségről az aláírásnál lehet. A piac helyzete miatt a telekom azt csinál amit akar. Amit követelni lehet tőle az néhány előírás, de az is maximum felmondásra ad indokot. A jó minőséget nem a telekomnál kell keresni már vagy 20 éve. Telekom előfizetőnek lenni megalkuvással jár.

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

nem védtem a t-t (mert az nem az én munkám és feladatom), és bértollnok sem vagyok. egyszerűen megpróbálom a körülöttem lévő világot és információkat reálisan vagy valahogy feldolgozni.
ami viszont nem szerencsés, az az, hogy bármit ami ebben az országban van, összehasonlítsuk németországgal. mert minden ami ott van, attól mi több száz fényévnyire vagyunk lemaradva. sajnos :womansad:

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

ApaFia írta:

Azigaz,hogy a M1 jobb a kép m*****tv-n mint iptv-n.De azért nem gondolod komolyan,hogy  Telekom saját szolgáltaását rondítja el avval,hogy belenyúl a képminősőgbe.Nem tudom elképzelni,hogy maga alatt vágná a fát.Az már sokat segítene a hazai HD tv-zésben ,ha a tartalom szolgáltatók kicsit pozitívan állnának a dolgokhoz.Abban is van valami igazság ami a Magyar és a Német HD tv adásokkal kapcsolatban írtál.A Telekom nem tud jobb képet csinálni mint amit kap,valószínű még jogszabályt is sértene, de ebbe nem vagyok biztos,de viszont ha kap egy jó minőségű képet és kevés a sávszél azon sokat ronthat a végeredmény,de ezt nem szándékosan teszi,gondolom. Azért jó ha tisztába van az efi,hogy tökéletes szolgáltató nincs,és nem is lesz,hiszen mindenhol emberek dolgoznak.Vannak részvényesek aki profitott szeretnének a zsebükbe.Közben meg fejleszteni is kellene,na ezt a kettőt nagyon nehéz összehozni,mert ehez maxi sok guba kell.:smileywink:

 

 

Elég nagy büntetést is kapna a nyakába a Telekom ha nem megfelelő minőségben adná tovább amit kap. Viszont meg kell jegyeznem hogy jelenleg iptvnek  hatalmas minőségbeli határt szab hogy 3 féle felhordó közege van koax optika ezekkel nem lenne gond de ott van a réz nah és vele van gond  nyílván okkal egy kalap alatt kezeli őket a T.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

AZ a helyzet - hogy az ésszerűség határain belül - hajlandó vagyok kifizetni bármit. Ha 6000 az általam összeválogatott csomagok díja, akkor annyi. De annál idegesítőbb nincs, amikor a számomra értéktelen, hulladék csatornákat is meg kell vennem, hogy pl hozzájussak egy Viasat Nature HD-hoz. Most még nincs jelentősége, mert tartom a Globe csomagot, persze nincsenek illúzióim: a nagy magenta hatalmas tudású marketingesei - ők azok egyébkén, akik megmondják a szakembereknek, hogy mekkora internet csomagokat kell árulni:))) - ki fogják találni, hogyan tetessék le, és kényszerítsenek a Nagyvilág nevű saláta megvételére.:( Abban igazad van, hogy ennyi csatornát nem lehet nézni, és talán ezért volt jó a több tematikus minicsomag.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szia

 

Amikor aláírod a szerződést, elfogadod az ő technikai feltételeit. Szavazni a megelégedettségről az aláírásnál lehet. A piac helyzete miatt a telekom azt csinál amit akar. Amit követelni lehet tőle az néhány előírás, de az is maximum felmondásra ad indokot. A jó minőséget nem a telekomnál kell keresni már vagy 20 éve. Telekom előfizetőnek lenni megalkuvással jár.

 


Versenytárs híján nem megalkuvás, hanem kényszer.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Már látom, ez a fórum sem ér sokat.

A problémák feltárása és megoldása helyett udvarias kendőzés, meg kioktatás folyik.

De mit is vártam???

A fórum,nem hivatalos ügyfélkapcsolati pont.

 

Fórumon esetleg megjelenő MT munkatársak minden esetben saját nevükben nyilatkoznak.

 

Egyébként a többséggel értek én is egyet.

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
A szerződés aláításakor nem lehet szavazni! Az aláírásnál az ügyfél vállaja azt, hogy a szerződésben meghatározott dolgokat szolgáltatja a szolgáltató és ő ezért fizet havi díjjat. Azt viszont senki sem gondolja komolkyan, hogy minden ügyfél elolvassa a Telekom ÁSZF-jeit, mielött a szerződést/szerződéseket aláírja. Van olyan ügyfél, akinél internet sincs, és az sem életszerűm vagy elvárható az ügyféltől, hogy bemegy egy üszire és ott elolvassa a többszáz oldalas Telekom ÁSZF-eket, ami a szerződésekkel kapcsolatosak, valamint a monőségi mutatómak és célértékeket elolvassa, megjegyzi, majd ott a helyszínen mérlegel és estelegesen aláírja a szerződést. Amiben én látom az elmartadást, az, hogy strukturált városi területen még 2015-ben sem tudnak 192Kbit/sec -nál gyorsabb ADSL-t adni, mert a folgalatti/léges hálózat ennyit tesz lehetővé. Koaxxal és Optikával meg a Telekom elkerüli a területet jó messzire és még tervbe sem vette ennek lehetőségét, illetve kiépítését. Németországban jobbak a szolgáltatúsok, kérdem én, egy és ugyanazon anyacég esetén miért vannak ilyen fényévekbeli lemaradások a kelet-európai térségben? Az együtt veled, szlogen alatt azt kellenne értenie a Telekomnak: Hogy az úton együtt menne az ügyfelekkel, és amikor valaki szembe jön az úton, akkor nem kellene harcolni vagy akadéályoztatni a szembe jövőt, hanem közösen kellen a problémákat megoldani.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
.... Németországban jobbak a szolgáltatúsok, kérdem én, egy és ugyanazon anyacég esetén miért vannak ilyen fényévekbeli lemaradások a kelet-európai térségben? Az együtt veled, szlogen alatt azt kellenne értenie a Telekomnak: Hogy az úton együtt menne az ügyfelekkel, és amikor valaki szembe jön az úton, akkor nem kellene harcolni vagy akadéályoztatni a szembe jövőt, hanem közösen kellen a problémákat megoldani.

Ráadásul ott az átlagfizetéshez mérten kevesebbet fizetnek a szolgáltatásért.

Ott sántít a dolog, hogy ha a Telekom tudja - márpedig tudja - hogy az általa HD-ként meghírdetett csatornák java csak az adásidő töredékében sugároz FHD tartalamt, milyen jogon teszi azt olyan prémium díjcsomagba, amivel még 50-60 ******* SD csatornát eröltet az emberre. Ha ennyire nincs HD tartalom, ne keljen felárat fizetni érte, vagy kínálják valami minicsomaghoz hasonló konstrukcióban. Maradva a német példánál. Ott a HD-nak nevezett csatornákon a nap 24 órájában azt  a minőséget látod, amire előfizettél. Ezt egy heti személyes tapasztalatom alapján mondom.

A lényeg az, hogy Az_Internet helyesen írta. Kelet-Európában mindig is a minimum szolgáltatás fog menni, mert nincs ami rákényszerítse a céget az etikus üzletpolitikára. Ennek ott kellene kezdődni, hogy az ilyen fórumokon ne az legyen a közellenség, aki akifogásokat emel és kételyeket fogalmaz meg. Kispolgári megalkuvással és az "ez van, ezt kell szeretni" hozzáállással nem megyünk semmire!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

"A szerződés aláításakor nem lehet szavazni!"

Ezt úgy értettem hogy más szolgáltatónak írhatsz alá, ezzel szavazhatsz az aktuális ellen.

Sajnos erre megyarország nagy részén nincs lehetőség. Ezért van ahogy a másik tag írta hogy itthon mindig miniumszolgáltatás lesz. Hibás, olcsó elavult teschnikával, extra árakkal. Amíg a törvényi szabályozás a közvetett adóbehalytásra teszi a hagnsúlyt  a verseny erősítése helyett - addig marad ez.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Tudok olyan szolgáltatót ahol ha van nemfizetős HD akkor az bekerül a csomagba, a routeren megmarad a usb portf ájlmegosztásra, és a router szabványosan működik, a kábel TV használható a dekóderkártyával és tv felvételel, nem csak csörgő morgó villany radiátoros stb-vel lehet fogni az adást. a wifi szolgáltatlás és nem extra: A modem nem 5 perc alatt indul el.
Sajnos ez nem ott van ahol lakom.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2
.... Németországban jobbak a szolgáltatúsok, kérdem én, egy és ugyanazon anyacég esetén miért vannak ilyen fényévekbeli lemaradások a kelet-európai térségben? Az együtt veled, szlogen alatt azt kellenne értenie a Telekomnak: Hogy az úton együtt menne az ügyfelekkel, és amikor valaki szembe jön az úton, akkor nem kellene harcolni vagy akadéályoztatni a szembe jövőt, hanem közösen kellen a problémákat megoldani.

Ráadásul ott az átlagfizetéshez mérten kevesebbet fizetnek a szolgáltatásért.

Ott sántít a dolog, hogy ha a Telekom tudja - márpedig tudja - hogy az általa HD-ként meghírdetett csatornák java csak az adásidő töredékében sugároz FHD tartalamt, milyen jogon teszi azt olyan prémium díjcsomagba, amivel még 50-60 ******* SD csatornát eröltet az emberre. Ha ennyire nincs HD tartalom, ne keljen felárat fizetni érte, vagy kínálják valami minicsomaghoz hasonló konstrukcióban. Maradva a német példánál. Ott a HD-nak nevezett csatornákon a nap 24 órájában azt  a minőséget látod, amire előfizettél. Ezt egy heti személyes tapasztalatom alapján mondom.

A lényeg az, hogy Az_Internet helyesen írta. Kelet-Európában mindig is a minimum szolgáltatás fog menni, mert nincs ami rákényszerítse a céget az etikus üzletpolitikára. Ennek ott kellene kezdődni, hogy az ilyen fórumokon ne az legyen a közellenség, aki akifogásokat emel és kételyeket fogalmaz meg. Kispolgári megalkuvással és az "ez van, ezt kell szeretni" hozzáállással nem megyünk semmire!

 


 

Nincs azzal baj, hogy vannak igényeid, kifogásaid, esetleg kételyeid. Közellenség sem vagy, ahogy mások sem védik a szolgáltatót és nem is a bérenceik, még akkor sem szerintem, ha egyesek ezt hiszik és ez a fejlövésük.

Lehet egyetérteni és nem érteni, ezért vagyunk itt a fórumon, hogy megvitassuk a kérdéseinket, esetleg választ is kapjunk rá egymástól.

Ugyanakkor látszólag azt nem tudod elfogadni, hogy míg egyesek a realítások talaján állva megértik, hogy mi és miért történik úgy ahogy, és eszerint adnak választ a beírásokra, addig vannak akik álomvilágban élnek és elrugaszkodnak a valóságtól. És ez nem kispolgári meghunyászkodás, hanem sima realizmus.

Mire gondolok itt?

Mások az igények, mások a lehetőségek.

Németország egy kb. 80 millió lakosú nyugat-európai ország, fejlett gazdasággal, infrastruktúrával, és teljesen más kulturális közeggel és háttérrel, ezzel szemben itt MO-n élünk 9-9,5 millióan úgy ahogy sajnos. Nem egy ligában versenyzünk és az ottani lehetőségeket, színvonalat ne hasonlítsuk össze, értelmetlen, még csak példálózni is vele. Akinek az jobban tetszik, menjen, éljen ott, a lehetőség még adott (nem lesz kolbászból a kerítés). Azt meg, hogy ami ott van, hozzák ide, az több megközelítésből sem feltétlenül reális.

A telekommunikációs szolgáltató szektor, mint olyan az nem jóléti alapokon működik, ugyanolyan kőkemény üzlet mint bármi más hasonló, a bevétel, haszon profit a lényege (még azoknál a szolgáltatóknál is, ahol azt mondják/mondjuk, hogy olcsón adnak valamit). Itt mindenki mindent olcsón akar megkapni, annak valós értékével, költségével tisztában nem feltétlenül van. Hálózatot kiépíteni, üzemeltetni, fenntartani nem feltétlenül olcsó, fejleszteni szintén nem az, ha teljesen legálisan csinálod, sőt az állam, hatóság, felügyeleti szerv sem feltétlen támogat a különféle intézkedéseivel.

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
.... Németországban jobbak a szolgáltatúsok, kérdem én, egy és ugyanazon anyacég esetén miért vannak ilyen fényévekbeli lemaradások a kelet-európai térségben? Az együtt veled, szlogen alatt azt kellenne értenie a Telekomnak: Hogy az úton együtt menne az ügyfelekkel, és amikor valaki szembe jön az úton, akkor nem kellene harcolni vagy akadéályoztatni a szembe jövőt, hanem közösen kellen a problémákat megoldani.

Ráadásul ott az átlagfizetéshez mérten kevesebbet fizetnek a szolgáltatásért.

Ott sántít a dolog, hogy ha a Telekom tudja - márpedig tudja - hogy az általa HD-ként meghírdetett csatornák java csak az adásidő töredékében sugároz FHD tartalamt, milyen jogon teszi azt olyan prémium díjcsomagba, amivel még 50-60 ******* SD csatornát eröltet az emberre. Ha ennyire nincs HD tartalom, ne keljen felárat fizetni érte, vagy kínálják valami minicsomaghoz hasonló konstrukcióban. Maradva a német példánál. Ott a HD-nak nevezett csatornákon a nap 24 órájában azt  a minőséget látod, amire előfizettél. Ezt egy heti személyes tapasztalatom alapján mondom.

A lényeg az, hogy Az_Internet helyesen írta. Kelet-Európában mindig is a minimum szolgáltatás fog menni, mert nincs ami rákényszerítse a céget az etikus üzletpolitikára. Ennek ott kellene kezdődni, hogy az ilyen fórumokon ne az legyen a közellenség, aki akifogásokat emel és kételyeket fogalmaz meg. Kispolgári megalkuvással és az "ez van, ezt kell szeretni" hozzáállással nem megyünk semmire!

 


 

Nincs azzal baj, hogy vannak igényeid, kifogásaid, esetleg kételyeid. Közellenség sem vagy, ahogy mások sem védik a szolgáltatót és nem is a bérenceik, még akkor sem szerintem, ha egyesek ezt hiszik és ez a fejlövésük.

Lehet egyetérteni és nem érteni, ezért vagyunk itt a fórumon, hogy megvitassuk a kérdéseinket, esetleg választ is kapjunk rá egymástól.

Ugyanakkor látszólag azt nem tudod elfogadni, hogy míg egyesek a realítások talaján állva megértik, hogy mi és miért történik úgy ahogy, és eszerint adnak választ a beírásokra, addig vannak akik álomvilágban élnek és elrugaszkodnak a valóságtól. És ez nem kispolgári meghunyászkodás, hanem sima realizmus.

Mire gondolok itt?

Mások az igények, mások a lehetőségek.

Németország egy kb. 80 millió lakosú nyugat-európai ország, fejlett gazdasággal, infrastruktúrával, és teljesen más kulturális közeggel és háttérrel, ezzel szemben itt MO-n élünk 9-9,5 millióan úgy ahogy sajnos. Nem egy ligában versenyzünk és az ottani lehetőségeket, színvonalat ne hasonlítsuk össze, értelmetlen, még csak példálózni is vele. Akinek az jobban tetszik, menjen, éljen ott, a lehetőség még adott (nem lesz kolbászból a kerítés). Azt meg, hogy ami ott van, hozzák ide, az több megközelítésből sem feltétlenül reális.

A telekommunikációs szolgáltató szektor, mint olyan az nem jóléti alapokon működik, ugyanolyan kőkemény üzlet mint bármi más hasonló, a bevétel, haszon profit a lényege (még azoknál a szolgáltatóknál is, ahol azt mondják/mondjuk, hogy olcsón adnak valamit). Itt mindenki mindent olcsón akar megkapni, annak valós értékével, költségével tisztában nem feltétlenül van. Hálózatot kiépíteni, üzemeltetni, fenntartani nem feltétlenül olcsó, fejleszteni szintén nem az, ha teljesen legálisan csinálod, sőt az állam, hatóság, felügyeleti szerv sem feltétlen támogat a különféle intézkedéseivel.

 

 

Örülök, hogy azért van akivel értelmesen lehet vitázni és eszmét cserélni!

Vegyük sorra miben eltérő a véleményünk:

"Nem a realitás talaján állok, és elrugaszkodok a valóságtól."

Szerintem pedi reális igény, hogy a pénzemért azt kapjam amit ígérnek. Ha egy pékségben a plakáton gyönyörű kilós kenyeret hírdetnek, akkor ne adjanak azon az áron szikkadt zsemlét, azt mondva, ja barátom itt keleten ennyi pénzért csak ez jár. Mondják ki, nem tudjuk az elvárt igényt teljesíteni, vegyék le a kínálatból, vagy adják olcsóbban.

Nem arról van szó, hogy én valamit olcsón akarok megkapni. A lehető legdrágább csomagba foglalt szolgáltatást fizetem és kérem rajtuk számon. Még ennél is többet hajlandó lennék fizetni a tényleg FHD adásért, mert azt a ******* felkonvertálást és bújtatott hazugságot amit itt többségben HD felirattal sugároznak, nem tudom elfogadni.

Hangsúlyozom, nem tudok más szolgáltatóhoz menni, mert NINCS alternatíva.

Ehhez még azt a inkorrekt húzást is megemlíthetem, hogy ugyanezt a csomagot a lakótelepen élő barátom kb 70% áron kapja, mert ott a lépcsőházban még két másik szolgáltató is létesített elosztópontokat. Magyarul nekem lakhelyem miatt (megyeszékhely, kertváros) ugyanazért többet kell fizetnem ami igen tisztességtelen üzleti magatartás.

Németországot felejtsük el, csak egy példa volt, nem akarok lovagolni rajta, a pikantéria csupán abban van, hogy ugyanaz az anyacég.

Egyébként itt: http://www.telekom.de/magenta-eins látható. Kb 24000 forintért Ingyen telefon és SMS az összes hálózatban + 150 MB/sec LTE hozzáférés + 100/40 MB vezetékes internet + 100 SD és 50 HD adás + tárhely. Mindez egy kb 900.000 Ft-nyi átlagkeresettel rendelkező országban!

Mondom, fizetnék én ennyit ilyen tartalmú szolgáltatásért! És még mindig csak azt tudom szajkózni, hogy az a HD, az HD!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Társszolgáltatós területnek hívják azt ahol barátod él, lehet, hogy tisztességtelen üzlet politikának érzed mert neki olcsóbb. Valamiből üzemeltetni kell az ottani hálózatot is előfizetőket kell teremteni stb. Régen hiéna és oroszlán ma már kedvezmény 1-2-3 a neve .Szeltébe, hosszába meg van az a felbontás ami hd-nak megfelel, Ilyen az iptv jelenleg ennyi kép minősége még szebb képet max akkor lehetne elérne vele ha meg növelnék hd streamek méretét erre nincs esély belátható időn belül.

Az hogy vannak igényeid egyáltalán nem gond de van egy határ ami fölött már értelmetlen az egész mert kicsiny országunkban nincs ilyen senki nem ver át nincs meghirdetve hogy napi 24 órában full hd tartalmat kapsz.

De úgy mégis mit szeretnél  mert ez ilyen meg oldás nincs rá egyik napról a másikra …..

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

 

Én csak azt szeretném ha a telekom korrekt lenne, nem az ászf legvégén lennének elásva a korlátozások hanem látható felületen, nem adnák el az 1 hdready streamet több hd néven tévére. Nem tiltanák le az ezközök funkcióit (tv felvétel. dekóderkártya használat) amellet hogy az adott szolgáltatlás náluk nem elérhető vagy kényelmetlen, használhatalan (STB távírányitó használat tv táv helyett, zajos felvevő usb kártya helyett.)  Betartanák az kötelező  és ajánlott fogyasztóvédekni szabványokat  (EC Regulation 1275/2008).  Lenne visszahívásos ügyfélszolgálat (ld kötelező fogyasztóvédelmi rendelet).
Összefoglalva korrekt szolgáltató lenne.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Hát ö hmm

 

 

Te full hd streamet kapsz hdready címet csak rézen adnak annak még trébb a minősége.boxok kikerülését nagyon is tàmogatom de nem nagyon fog menni T nek igy könyebb sajnos nem akarta aztva gondot amit másik 2cég válalt. Van vissza hívàsos üszf de nem a nap 24 órájában csak a kiemelt idöpontokban.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

még nem támogatott modell nagyon sehol sem, hogy egyenként válogasd össze, mit akarsz nézni...

nem érdeke szerintem jelenleg sem a piacnak, sem a gyártóknak, sem a szolgáltatóknak...

másrészről itt a legnehezebb a szolgáltatók helyzete, mert diektben ők elégítik ki a piaci igényeket, viszont amikor megveszik egy csatorna elosztási jogát, akkor van, hogy többet együtt megvéve olcsóbban jönnek ki...

érdekes egy biznic ez egyébként, ha belelátsz, jobban megérted

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok!

 

Lenne egy problémám. Van egy Speedport W 724v ci digitális elosztóm, ami az utóbbi napokban legalább egyszer újraindul naponta. Ma és tegnap többször is 1-2 órás különbséggel. Most nem tudom, hogy a router-e a rossz vagy a T-nél van gond valamelyik átjátszónál. Egy kis településen (Bugac) van iptv előfizetésem.

 

Nem tudom más tapasztalta-e ezt a hibát?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...