Ugrás a tartalomhoz

Kérdés

  • Válaszok 2.3k
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Ajánlott posztok

  • 0

Tegnap sikerült beszélnem a Call Center Video segítségével a cég munkatársával, aki meglepően kedves, udvarias és segítőkész volt. Nagy piros pont!

 

Kederítette, hogy nálam működni fog a két HD kütyü, ezért megrendeltem a második setupot és a szerelőre várok.

 

Kíváncsi leszek arra, hogyan oldaja majd meg azt, hogy a modemben csupán egy üres csati maradt (ezt jeleztem is tegnap), ugyanis egyet lefoglal a számítógép, és kettőt a smart tv. Most az újabb smart tv-nek szintén kettő csati kellene.

 

Érdekesség: a jelenleg üzemelő smart tv-hez a jeleket a modemből d-link powerline segítségével továbbítom a modemből. Mivel számomra egy nagyon ismeretlen terület volt, ezért elsőre nem mertem megvásárolni csak egy készletet, amiben 2 db. adapter volt. Egy ami a modemből kapja a jelet és betáplálja az elektromos hálózatba, a másik amely a végponton onnan kinyeri. A beüzemelés gyors volt, rácsatlakoztattam a setupboxot és már ment is az iptv hd-val. Következő lépés az volt, hogy ok. akkor veszek egy másik készletet és akkor további két konnektorból nyerhetek jelet. Pl. a smart tv-hez internetjelet. Csak hát jött a meglepi. Az már nem működött együtt az üzemben lévővel, amely a tv jelet továbbítja. Kénytelen voltam felhasználni a másik darabot is, amely egy újabb csatit foglalt le az adapterből. Viszont így párban és új modemcsatlakozással már működött és van internet jel a smart tv-hez. Kénytelen voltam ezt a megoldást választani, mert nem akartam falat törni, kábeleket vagy kábelcsatornákat látni szabadon. A wifi-s módszer nem igazán életképes, főleg a tv-esetén. Kipróbáltam.

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Ha figyelmesen elolvasod az indító postomat, akkor ott írtam, hogy a 3. box kizárólag a rögzített adások nézésére volt használva. És ez működött több hónapig, mivel még a "régi" rendszerben kértem és kaptam meg. De pechemre most járt le a hűség, mikor már az "új" rendszer elindult, és egy rohadt beállítás hiánya miatt (neveztesen az előfizetésemhez csak 2 iptv box létesítési pontot lehet kapcsolni) nem tudják adni azt a nyamvadt 3. boxot.

Tisztában vagyok azzal, hogy ADSL-en csak 2 db SD/HDready stream tud jönni, és ez nem is zavar, így használtam hónapokig.

Mindezek mellett a szüleim kb. 10 méterre laknak tőlünk (ugyanazon épület másik lakásában) és náluk a mai napig működik a 3 box, ugyanúgy, ahogy nálam is ment egy tavaly nyár vége óta.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szia!

 

Neked Switch eszközre van szükséged. Elég lenne egy öt aljzatos, de célszerű gigabitest venni, mert később még jól jöhet, és nem sokkal drágább. Ez esetben a HGW négy portja közül egyet használna a PC, kettőt a két IPTV set-top-box, a negyedikbe csatlakozik a Switch. Az utóbbi egy-egy portjához kell csatlakoztatni a D-Link adaptereket.

Tulajdonképpen akár a PC is mehetne a Switchről (az nyilván a mostani kábellel), de a mostani felállás miatt nincs rá szükség.

Esetleg egy harmadik smart tévé esetén:smileyhappy:. Igaz ehhez az is kellene, hogy olyan hálózata legyen ott a Telekomnak, amihez adnak is 3 set-top-boxot.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Amennyiben nem tervezel, vagy nem várható belátható időn belül 100 Mbps-nél gyorsabb internet kapcsolat, akkor, akkor jó megoldás. Ez így előnyös vétel, mert általában szállítás nélkül kezdődik ennyinél az ára.

 

IPTV-s boxot nem célszerű ebbe csatlakoztatni, mert ugyan működik vele, de az - ugyancsak a Switchbe kapcsolt - egyéb eszközön néhány Mbps sebességcsökkenést okoz. Ezért az IPTV kapcsolat feltétlenül a modemben legyen.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Az oké hogy te mit mondasz mire kell neked, de kérdés, hogy ők megtudják úgy oldani-e a dolgot, hogy teszem azt, ne tudd őket átverni?

 

Mert ha te bekapcsolod mind a 3 készüléket, független hogy csak 2-ön akarsz nézni TV-t, attól még lehet hogy ők nem tudnak védekezni a 3. box ellen, így már technikai fennakadást okozhatnál, ha nem tartanád be az igéreteid.

 

De nem tudom, milyen dsl van? vDSL vagy ADSL?

Milyen internetelőfizetésed van? Illetve az is fontos lenne, melyik városban laksz.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Na még egyszer, utoljára: 3 box működött nálam több hónapon át. Amikor megrendeltem, nem ígértem semmit, csak tudomásul vettem a műszaki korlátokat: 2 bejövő stream, a 3. box ezzel egyidőben csak rögzített adás visszanézésére alkalmas.

 

Lejárt a hűség, megújítottam volna, de az új rendszer miatt - a nyilvántartási rendszer miatt, nem a műszaki rendszer miatt - nem képesek továbbra is adni azt, amit eddig adtak.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Igen, felhívtam az ügyfélszolgálatot és megcsináltattam. Én is úgy hallottam hogy van erre lehetőség és azért hívtam fel őket, szerintem simán megy a dolog, gyorsak voltak

Nem írtad külön, hogy amit írtál az egy helyett két HD stream bekapcsolására vonatkozik-e?

 

Amennyiben igen, akkor néhány kérdésem lenne:

 

Milyen hálózaton jön a jel (optika, koax)?

Áttettek-e már az új rendszerbe, esetleg a régiben vagy még, és így is megcsinálták?

Működik-e folyamatosan (az STB készenlétibe kapcsolása nem befolyásolja)?

Volt-e STB újraindítás (általad vagy központból)?

 

Köszönöm

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Ja, tényleg, ezt el is felejtettem: ma a vicc kedvéért benéztem az online ügyfélszolgálatra: az új szolgálatatásaim látszanak, és az IPTV-nél meg azt mondja, hogy 2 stb.-t használok a lehetséges 3-ból. Úgyhogy uccuneki mindjárt meg is rendeltem a 3.-at. Kíváncsi vagyok, mi sül ki belőle, mert eddig ott azt írta ki, hogy 2-t használok a lehetséges 1-ből. :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

A történet úgy kezdődött,hogy 2015.04.07-én jeleztük a költözési szándékunkat a Kiskunfélegyházi Magyar Telekom Nyrt üzletben és ezért kértünk egy teljes csomag áthelyezést.2015.04.10-én kijöttek az új lakásunkba a műszakis kollégák és sajnos a SAT tv nem volt kiépíthető,ezért átkell állnunk IP tv szolgáltatásra.Utána 2015.04.23-án ismét kint volt a műszakis kolléga,hogy elkészítse a hálózatot,ami sikerült is neki,tehát internetünk.telefonunk már működik,valamint kész az IP tv hálózata is,csak a hozzá szükséges beltéri egység még nem érkezett meg.Ma 2015.05.03-a van és még mindig nem tudunk televizó adást nézni.Az ügyfélszolgálatot naponta többször is hívtam én is és a feleségem is,de sajnos mindenki teljesen más problémára hivatkozva hárítja el az ügyünket.Mit tehetek ilyenkor?
Előre is köszönöm a segítséget és a választ.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Helló!

Elég régen jártam itt, hálistennek, évekig nem volt nagyobb gondom a T-Home-mal. Akkor még egy ún ombudsman volt itt a fórumon, ha jól rémlik a név, Németh Attila. Szóval van egy reklamációm, ami 73 napja fut már. Persze mindent megtettem, hogy a kért szolgáltatást megkapjam, a telefonos tájékoztatások szerint ez fog történni, viszont várnom kell egy folyamat technikai lezárására. Van itt a fórumon olyan T-Home dolgozó, aki ilyen elhúzódó ügyekben tud segíteni? Egyfajta 2n (vagy 3rd) level support-os.? Az MT azonosítóm *********. Gáz ez az egész ügy, nem pénz jóváírásokat akarok, hanem a reklamáció kedvező lezárását. Hadd ne legyek negatív, s ne kelljen leírnom itt a kálváriámat, ami egyébként 2014. Dec. 19-én kezdődött.

Kösz:
NZ

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szia! Itt felesleges kiírnod az MT ügyfélazonosítód.Sajnos itt Telekom otthoni szolgáltatás ügyintéző nem tud neked segíteni.  Azt javaslom ,hogy írj nekik egy e-mailt,és kérd hogy az elhúzodó ügyeddel kapcsolatosan vegyék fel veled a kapcsolatot a lehető leghamarabb. Sok Sikert!   http://www.telekom.hu/rolunk/kapcsolat/e-mail

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2
Köszi mindenkinek a reakciót, de az élet mégis úgy hozta, hogy ennek a hsz-omnak köszönhetően oldódott meg ma délelőtt a probléma, amihez kellett az MT azonosítóm megadása is. Kösz a modinak, hogy továbbította az ügyemet, ezen a csatornán egy érdemesebb embert sikerült elérni, mint a 1412-n keresztül bármikor.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...