Ugrás a tartalomhoz

Kérdés

  • Válaszok 2.3k
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Ajánlott posztok

  • 0
19 órája, oldmumus írta:

Ekkora HD csatornák kilencsszáz utolsó helyen voltak

Szia!

A csatornák átszámozása már elég régen megtörtént, most csak azok vannak a kilencszázas helyeken, amiknek van HD megfelelőjük. Az egytől induló számok esetében van az összes HD csatorna, valamint a HD nélküli SD csatornák. Meg kellene nézni az STB menüjében, a rendszer erőforrásainál, hogy 0 SD és 3 HD van-e, esetleg 1 SD és 2 HD, de ez már nem igazán valószínű.

Amennyiben az összes STB közvetlenül a HWG-be van kötve, és mégis van hiba, akkor hibabejelentést javaslok. Előtte azonban érdemes még egy sorrendi újraindítást csinálni. Minden eszköz kikapcsolása, utána először a HGW visszakapcsolása. Amikor ezen minden LED folyamatosan világít, akkor először a felvevős box bekapcsolása, ha van olyan. ezután egymást követően a többi STB. Elnézést ha ez már ismert dolog, ezt nem tudhatom.

A Linux verzióhoz nem tudok hozzászólni, nálam cisco ISB 6030 STB van, ezen a kliens verzió 2.6.31.70823013

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
8 perce, OldMike írta:

Összegezve OldMike válaszára:

a 2 db CISCO STB csak most változtatott sorrendet. Vissza tudom programozni a sorrendet, de ott van a gond amikor egy adó csak HD-ben ad. Majd valaki a másik STB-n ugyancsak ilyen csak HD-t választ. A endszer erőforrásainál 3 HD van.

Volt teszt, hogy minden reboot és Sagecomra volt csak 3 db STB közvetlen kötve, a helyzet ugyan az.

Marad a hibabejelentés

 

Szia!

A csatornák átszámozása már elég régen megtörtént, most csak azok vannak a kilencszázas helyeken, amiknek van HD megfelelőjük. Az egytől induló számok esetében van az összes HD csatorna, valamint a HD nélküli SD csatornák. Meg kellene nézni az STB menüjében, a rendszer erőforrásainál, hogy 0 SD és 3 HD van-e, esetleg 1 SD és 2 HD, de ez már nem igazán valószínű.

Amennyiben az összes STB közvetlenül a HWG-be van kötve, és mégis van hiba, akkor hibabejelentést javaslok. Előtte azonban érdemes még egy sorrendi újraindítást csinálni. Minden eszköz kikapcsolása, utána először a HGW visszakapcsolása. Amikor ezen minden LED folyamatosan világít, akkor először a felvevős box bekapcsolása, ha van olyan. ezután egymást követően a többi STB. Elnézést ha ez már ismert dolog, ezt nem tudhatom.

A Linux verzióhoz nem tudok hozzászólni, nálam cisco ISB 6030 STB van, ezen a kliens verzió 2.6.31.70823013

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • VIP
Ekkor: 2022. 03. 09. at 20:10, acel írta:

Sziasztok

Sikeresen bekötötték a tv-t 31 nap alatt, egyszeri értesítés nélkül mint ügyfél. Szóval siker.

Viszont lenne egy kérdésem, Az új set  top boxot kaptuk, viszont az idős felhasználó miatt kellene egy butított távirányító amin csak csatorna váltas, hangerő és ki/be kapcsoló van.
Van bevált tanítható távirányító ami kompatibilis a mediabox-al?
 

Szia! Minden távirányító, ami kezeli a régi infrás rendszereket (IPTV, SatTV), jó a SmartBoxhoz is.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
1 órája, Dave írta:

Szia! Minden távirányító, ami kezeli a régi infrás rendszereket (IPTV, SatTV), jó a SmartBoxhoz is.

Mindegyikük vissza lett adva, de mindegyiken túl sokgomb van amit véletlenül meg lehet nyomni. Egy seki slim távirányító lett volna a megoldás. De sajnos nem az mert kiderült hogy a kéretlen reklam üzenetek okozzák a gondot, időseknek problémát okoz annak a kezelése is. Es azokat nem lehet letiltani talan csak a adatvédelmi felügyeleeti szerv segítségével mert a Tre másképp nem vonatkoznak a törvények.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2022. 03. 21. at 10:19, oldmumus írta:

 

Nos ehhez a korábbi dolgohoz egy aktualitás. Most volt időm egy tesztre amikor is a Sagecom GW-re csakis 3 db STB volt kötve.

Ebben az esetben az volt, hogy csakis 1 db ethernet porton volt IPTV, az össszes többin nem. Azért volt eddig mindegyiken mert pont azon a porton van egy 8 portos Linkysys GB Switch ami eloszt mindent. Totál mind1 SD vagy HD, csakis arra az egy eth. portra sorba csatakoztatva volt IPTV. Mármint élő adott csatornák. Rendszermenü, stb. előjött a többin, csak az adott csatorna volt fekete.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Az IPTV bekötésekor - 2 éve - mindkét boxhoz kaptunk egy-egy távirányítót. Sajnos az egyik távirányítón kontakt hiba jelentkezik, nem minden gomb reagál a megnyomására.

Kérdezném, hogy mi a teendőm a cseréhez? Bízom benne, hogy ingyenes a csere, hiszen nem kevés havidíjat fizetünk a box bérletéért.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
1 órája, nevada írta:

Az IPTV bekötésekor - 2 éve - mindkét boxhoz kaptunk egy-egy távirányítót. Sajnos az egyik távirányítón kontakt hiba jelentkezik, nem minden gomb reagál a megnyomására.

Kérdezném, hogy mi a teendőm a cseréhez? Bízom benne, hogy ingyenes a csere, hiszen nem kevés havidíjat fizetünk a box bérletéért.

Telekom üzletben azonnal, ingyen cserélik.

https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/1525/mit_kell_tennem__ha_elromlott_a_vevoegyseghez_kapott_taviranyito_

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok!

IPTV beltéri egység (STB-3112 CDA) ha kikapcsolom, HDMI jelet továbbra is ad. Azaz a tv nem kapcsol ki, hanem fekete képet mutat (amit a beltéri küld neki), tv ledje továbbra is fehér színű, nem vált át sárgába. Csak ha kihúzom a hdmi kábelt a boxból. Mivel a tv-re több HDMI egység is rá van dugva, nagyon zavaró, hogy egyiket kikapcsolom, észreveszi, hogy azon nem kap több jelet, majd megnézi a többi portot is. Ha egyiken sem találna jelet, kikapcsolna. De a telekomos beltérin mindig talál. :/ 

Nincs a telekomnak másik beltérije, ami nem szoftverhibás? 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
2 perce, fgabor87 írta:

Sziasztok!

IPTV beltéri egység (STB-3112 CDA) ha kikapcsolom, HDMI jelet továbbra is ad. Azaz a tv nem kapcsol ki, hanem fekete képet mutat (amit a beltéri küld neki), tv ledje továbbra is fehér színű, nem vált át sárgába. Csak ha kihúzom a hdmi kábelt a boxból. Mivel a tv-re több HDMI egység is rá van dugva, nagyon zavaró, hogy egyiket kikapcsolom, észreveszi, hogy azon nem kap több jelet, majd megnézi a többi portot is. Ha egyiken sem találna jelet, kikapcsolna. De a telekomos beltérin mindig talál. :/ 

Nincs a telekomnak másik beltérije, ami nem szoftverhibás? 

Szia

Nem HDMI-CEC-képes a box, ezért nem kapcsolja ki/be a TV-t. Én azt gondolom, hogy ez nem a szoftvertől függ, hanem a HDMI interface-től, ami a box-ban van (de ez csak tipp).

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szerintem ennek a CEC-hez nem sok köze van, egyszerűen le kéne kapcsolnia a HDMI portját a boxnak. Ha a tv ott nem kap jelet, kikapcsol. Számítógépemben sincs CEC, az is rá van kötve, még sincs vele ilyen gond. Kikapcsolom a gépet, kikapcsol a tv is. Pontosabban jelenleg átvált az IPTV beltérire, mert ott érzékel jelet.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom
13 órája, justzoli írta:

Sziasztok! 

Ma kotottek az optikat es iptvm lett a sat tv helyett. Stb: dv8519b, modem: sagem fast 5670. A problemam az hogy teljesen kiszamithatatlanul eldobja a tv jelet az stb, pedig vezetekkel van osszekotve a modemmel es nem wifin at. Nagyjabol az egesz 10 masodpercig tart utana ujracsatlakozik es bejon ujra az adas.

Szerintetek mitol lehet es mi oldana meg a problemat?

Koszonom a segitseget!

Szia! 

Érdemes néhány percre áramtalanítan a boxot, majd újraindítani az eszközt, sok esetben ez elegendő lehet a javuláshoz. Ha ezt követően is tapasztalható marad a probléma, akkor érdemes ez ügyben hibabejelentést tenni. Ezt akár mi is rögzíteni tudjuk a részedre, ha privát üzenetben megírod nekünk a szolgáltatáshoz tartozó MT ügyfél-azonosítót, valamint az előfizető nevét és egy elérhetőségi mobilszámot. ^Dániel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
8 órája, Telekom szakértő írta:

Szia! 

Érdemes néhány percre áramtalanítan a boxot, majd újraindítani az eszközt, sok esetben ez elegendő lehet a javuláshoz. Ha ezt követően is tapasztalható marad a probléma, akkor érdemes ez ügyben hibabejelentést tenni. Ezt akár mi is rögzíteni tudjuk a részedre, ha privát üzenetben megírod nekünk a szolgáltatáshoz tartozó MT ügyfél-azonosítót, valamint az előfizető nevét és egy elérhetőségi mobilszámot. ^Dániel

Szia!

Kozben beszeltem a szomszedokkal, akiknek szinten par napja lett az optika bekotve, ok is hasonlot tapasztaltak tevezes kozben. Aramtalanitottam a boxot es nem oldotta meg a problemat. ONT hibaja lesz vagy a set top boxe? Tudtok ra valamilyen workaround megoldast amivel megjavulhat?

Koszi!

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: justzoli
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 28/06/2022 at 19:49, justzoli írta:

Szia!

Kozben beszeltem a szomszedokkal, akiknek szinten par napja lett az optika bekotve, ok is hasonlot tapasztaltak tevezes kozben. Aramtalanitottam a boxot es nem oldotta meg a problemat. ONT hibaja lesz vagy a set top boxe? Tudtok ra valamilyen workaround megoldast amivel megjavulhat?

Koszi!

Sikerult megoldani: stbben letiltottam a wifit illetve auto legjobb kepminoseg keresese helyett beallitottam hogy mit hasznaljon fixen. 

 

Masik kerdesem, hogy tobb stbm is van, ezeket switchcsel dughatom egy portba az onton? Tudtommal iptvnek eleg 10 mbit is es kene szabad gbites port. Koszi a valaszt!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok!

Telekom optika előfizetésem van és android-os Smartbox-ot kaptunk az iptv-hez. Firmware-t frissített automatikusan a box, de a UI nagyon lassú, sokáig tölt, az előző verzió gyorsabb volt és átláthatóbb. Van rá lehetőség hogy "downgrade-eljük" és egy korábbi verzióra visszaállítsuk? Illetve tudnék csatlakozni valamilyen tesztelői programba, ahol visszajelzéseket lehet küldeni és ezeket beépítik a következő frissítésbe? Jelenleg olyan alapdolgok hiányoznak, mint pl. csatornaváltáskor a pontos idő kijelzése. Android menüjében már kerestem, hátha lehet finomhangolni ezeket a beállításokat, de nem találtam, szóval gondolom nincs rá lehetőség. 

Köszönöm a választ!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
3 órája, justzoli írta:

Sziasztok!

Telekom optika előfizetésem van és android-os Smartbox-ot kaptunk az iptv-hez. Firmware-t frissített automatikusan a box, de a UI nagyon lassú, sokáig tölt, az előző verzió gyorsabb volt és átláthatóbb. Van rá lehetőség hogy "downgrade-eljük" és egy korábbi verzióra visszaállítsuk? Illetve tudnék csatlakozni valamilyen tesztelői programba, ahol visszajelzéseket lehet küldeni és ezeket beépítik a következő frissítésbe? Jelenleg olyan alapdolgok hiányoznak, mint pl. csatornaváltáskor a pontos idő kijelzése. Android menüjében már kerestem, hátha lehet finomhangolni ezeket a beállításokat, de nem találtam, szóval gondolom nincs rá lehetőség. 

Köszönöm a választ!

Üdv 

Nincs lehetőség downgrade-re

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
18 órája, Hegyirabló írta:

Telekom, most komolyan! Azért kellett szoftverfrissítést a régi fajta IPTV Set Top Boxra, hogy eggyel több LED világítson az elején? El kell ismernem, ez hozzáad a televíziózás élményéhez!

Szia, megírnád, hogy ez melyik boxot érinti, és mi az FW száma? Köszi.

Nekem a 6030 van, a bekapcsoló gombbal együtt összesen 3 LED-del, de abból a harmadik csak a felvételkor világít.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
4 órája, OldMike írta:

Szia, megírnád, hogy ez melyik boxot érinti, és mi az FW száma? Köszi.

Nekem a 6030 van, a bekapcsoló gombbal együtt összesen 3 LED-del, de abból a harmadik csak a felvételkor világít.

 

Szia!

Ez egy Tatung 3112. Eddig a bekapcsolva két zöld LED világított az elején, power és a link. Tegnapi első bekapcsoláskor végrehajtott egy teljes frissítést, azóta a van egy kék LED is, a HD feliratú. HD és SD adásoknál is világít, csak akkor kapcsol ki, ha átállítom a képarányt 4:3-ra. Látszólag semmi mást nem okozott a frissítés, azért tartom különösnek. A firmware számot nem találok, kliens szoftver verziója 4.1.38422.23005.

Másik szobában egy másik típus van, azon csak egy fizikai LED van az elején, és nem is frissített le.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • -1

Illetve ugye itt az is dilemma, hogy ha valaki átáll iptv-re, hogy ott digitális kábelt nézzen plusz eszközökön, akkor ezzel csökkenti a digitális előfizetők számát, vagyis felgyorsítja a digitális kábel halálát, és ezzel maga alatt vágja a fát.

Ebből a szempontból lehet, hogy érdemesebb kitartani a digitális kábel mellett, hogy minél tovább életben tartsuk, ahogy az analóg mellett is sokan kitartottak az utolsó pillanatig.

Majd csökkenő csatornakínálat+csökkenő ár az új NMHH szabályozás miatt (mert ugye már arányosan kell csökkenteni a havidíjat, ha elveszik 1 csatorna) és máris megunja a végén a user, hogy kevés a csatorna.

Egyébként IPTV-vel nincs gond, 3 készülékre mehet, ha van még otthon okosTV oda meg mehet a TVGO. Persze ott csak egy része érhető el a csatornáknak de több mint a semmi... meg legalább ingyen van, ha van IPTV-s előfizetésed.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • -1

Nekem is optika és még sem megy csak egy HD stream,azt mondják itt még nem elérhető.Más én azt akarnám kérdezni,hogy hogyan lehetne működésre bírni a képek és zene funkciót.A számítógépen levő videót és képeket szerettem volna nézni a tv-n az iptv boxxon keresztül.Rövid keresés után azt irja ki hogy nem talált semmit.Ötleteket tippeket előre is köszönöm

Cisco hgw vél nekem sokáig nem ssikerült wifi - vezetékes lány között.  Milyen op rendszered van?  Csak sima hálózati csoportos protokollt tud (workgroup csoporttal )   a win7 otthoni hálózatot nem. Vagy próbálj meg saját dlna szervert indítani  

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...